Michael Schumacher on herännyt

Anonyymi

Ranskalaislehti sai tiedon, että F1-legenda on tajuissaan! Muistaakseni Schumacherin herääminen oli eräiden skenaarioiden mukaan erittäin oleellinen ennusmerkki koskien lopun aikoja ja morsiamen ylöstempausta!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt kertoo hesarikin: Le Parisienin mukaan sairaalan työntekijä olisi nyt vahvistanut kollegalleen, että Schumacher olisi tajuissaan.

      Huomasin, että tämä on yksi harvoista _profetioista_ jotka Jarmo on ihan oikeasti profetioinut! Tämä ei siis enää olekaan skenaario. Lainaus Pelastussanomista:

      "Tuon jälkeen sydämeeni on tullut sanomaa että kadonnut lentokone MH-340:n löytyminen on merkki, samoin kuin tämä Michaelin puhuminen tai jopa jonkinlainen haastattelu, jossa hän mainitsee tästä käymisestään rajan takana. Tai voihan se informaatio tulla jonkun häntä puhuttaneenkin suusta. Silloin profetiani olisi 100%:sti toteutunut." ja "Elikkä mitä haluan sanoa tällä, on se että ihmiset jotka tuntevat profetiani ja sitä pilkkaavat, huomaavat tässä heti että ”haa, Michael ei puhu, nonnih, siinä meni sekin profetia metsään”.

      Nyt on 100 % todistetusti PROFETIA kyseessä. Ei skenaario!

      • Anonyymi

        Millä nimikkeellä kutsutaan ihmistä, joka profetioi asian ja joka profetia sitten käy toteen?

        Skenaarioitsijako...?


      • Kappas, kun joku osaa erotella profetian ja skenaarion.... Tosiaan, tämä Michael Shumacherin profetia on profetia, eikä mikään laskelma.

        Omerin laskelma on alun perin profetia Raamatun tulkintana mutta se on vain joka vuotinen skenaario laskukaavan takia joka osoittaa mahdollisen tempauspäivän. Elikkä uskon että omer on profetaalinen tempauspäivä muttei kukaan osaa tietää minä vuonna. Se siitä... koska ei siinä ole muuta.

        Shumacherin unipari oli selvä yöllinen sanoma ja profetia, joka on tähän mennessä kirjaimellisesti toteutunut. On enää vain yksi asia joka on toteutumatta ja se on haastattelu tai jonkinlainen viesti joltain luotetulta, joka kertoo Michaelin sanoneen nuo sanat... olen miettinyt jotain asiaa, minkä hän on siellä syvässä unessaan nähnyt ja kokenut.

        Sitä odotellessa...


      • Anonyymi

        Rukoilkaamme, että profetiasi toteutuu! On niin hauska nähdä mitä Piho ja Veijone kommentoivat kun jonkun profetia oikeasti toteutuu.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kappas, kun joku osaa erotella profetian ja skenaarion.... Tosiaan, tämä Michael Shumacherin profetia on profetia, eikä mikään laskelma.

        Omerin laskelma on alun perin profetia Raamatun tulkintana mutta se on vain joka vuotinen skenaario laskukaavan takia joka osoittaa mahdollisen tempauspäivän. Elikkä uskon että omer on profetaalinen tempauspäivä muttei kukaan osaa tietää minä vuonna. Se siitä... koska ei siinä ole muuta.

        Shumacherin unipari oli selvä yöllinen sanoma ja profetia, joka on tähän mennessä kirjaimellisesti toteutunut. On enää vain yksi asia joka on toteutumatta ja se on haastattelu tai jonkinlainen viesti joltain luotetulta, joka kertoo Michaelin sanoneen nuo sanat... olen miettinyt jotain asiaa, minkä hän on siellä syvässä unessaan nähnyt ja kokenut.

        Sitä odotellessa...

        Jarmo, minulle tuli kerran mieleeni hyvin vahvasti, että sinä olet se Suomesta nouseva profeetta, auran kärki.

        Olet jotenkin niin vilpitön ja vahva uskossasi, että et sorru vastoinkäymisissä, etkä rehvastele.
        Katso profeetasta annetut merkit.
        Täyttyvätkö ne kohdallasi?

        Toki inarista nousevasta profeetasta olet puhunut, mutta siellä sinäkin olet varmasti ollut ja tuntuu, että sinä tiedät mitä tuo profeetta tulee tekemään, kastamaan inarijärvessä jne.

        Olet yksi, joka tietää paljon profeetan toiminnasta ja tehtävästä ja tulevista teoista ja etsit tätä profeettaa kaikkialta muualta kuin itsestäsi.
        Ja juuri sinä olet ainoa, joka profeetan tehtävästä tietää ja jolle se on tässä ajassa paljastettu.

        Kun elia valittiin profeetaksi, hänelle näytettiin itselleen, hän ei saanut sanaa kenenkään toisen kautta.

        Mieti asiaa ja tutki itseäsi, sillä jos minä saisin arvioida ja päättää kenelle profeetan viitta annettaisiin, se annettaisiin sinulle.


      • Anonyymi

        Jatkan vielä.

        Jarmo, sinua on piinattu, kiusattu ja pilkattu uskosi tiellä.
        Sinä olisit juuri se, jota pilkkaajat tallaavat ja jonka Jumala nostaa ja varustaa voimallaan heitä vastaan voittamaan heidät.

        Sinä julistat pelastussanomaa ja teet sitä koko Suomen maassa ja se näkyy kauas maan ääriin asti.
        Ja että se olisi väkevä pelastussanoma, niin Jumala antaa sen väkevyyden, jonka edessä monet hämmästyvät.

        Minä voisin uskoa, että sinut Jumala on valinnut ja valmistanut näitä aikoja varten.


      • Anonyymi

        Tuo Schumacher profetia olisi todella väkevä profeetan merkki.
        Ja juuri Jarmo, halvimmista halvin ja ylenkatsottu ja pilkattu olisi sen antanut.
        Siinä Jumalan voima tulisi täydelliseksi heikkoudessa ja sokaisisi kaikki vastaanväittäjät.

        Jarmo, jos olet se Profeetta, niin käytä valtaasi joka sinulle sen tehtävän suorittamiseen annetaan.
        Se valta on suuri, sinun tahdostasi sulkeutuvat tai avautuvat taivaat, sinulla on käsissäsi vitsaukset ja rangaistukset jolla voit ojentaa kansoja.

        Ilm. 11:6
        Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muuttaa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauksilla, niin usein kuin tahtovat.

        Kuten huomaat, heillä on valta annettu taivaisiin asti ja heidän tahtonsa tapahtuu niin usein kuin tahtovat.

        Pyydä vaikka syystulvat Suomeen, niin se tapahtuisi.
        Pyydä kuivuutta ja se tapahtuisi.
        Pyydä nälkävuosia maailmaan, kunnes kansat polvistuvat taivaan ja maan Herran eteen ja rukoilevat armoa ja parantavat tapansa.

        Pyydä, niin sinulle annetaan.
        Johdata kansat Herralle kuuliaisiksi.


      • Kovasti olen otettu, ihan kyynelsilmin... Niin harvinaista täällä... No mutta haluan olla aina nöyrä Jumalan palvelija ja nöyrä teille kaikille. Ei profeetta ole mikään hurskastelija, eikä itsensä korottaja... enkä halua itseäni kutsuttavan profeetaksi saati että itse niin tekisin. Haluan tuoda sen sanan mikä minulle on annettu ja se mikä minussa on vahvana, on Jeesus keskeisyys. Jeesus on minulle kaikki ja kaikki. Häntä yksi me korotamme ja Hän on se miksi meidän kannattaa edes olla olemassa... kaikki muu on niin vähempiarvoista, varsinkin oma napa.


      • Anonyymi

        Kyllähän sellaista profeettaa uskotaan jonka profetiat toteutuvat. Se vain tuntuu olevan kovin harvinaista. Taitaa viimeiset profeetat olla olleet Vanhan testamentin ajoilla ja heidänkin profetiansa on käännelty ja väännelty, osittain väärennetty myöhemmin sellaiseksi että tuntuvat sopivan johonkin myöhemmin tulleeseen tapahtumaan.


      • Anonyymi
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kovasti olen otettu, ihan kyynelsilmin... Niin harvinaista täällä... No mutta haluan olla aina nöyrä Jumalan palvelija ja nöyrä teille kaikille. Ei profeetta ole mikään hurskastelija, eikä itsensä korottaja... enkä halua itseäni kutsuttavan profeetaksi saati että itse niin tekisin. Haluan tuoda sen sanan mikä minulle on annettu ja se mikä minussa on vahvana, on Jeesus keskeisyys. Jeesus on minulle kaikki ja kaikki. Häntä yksi me korotamme ja Hän on se miksi meidän kannattaa edes olla olemassa... kaikki muu on niin vähempiarvoista, varsinkin oma napa.

        Itseasiassa, tämä koko kirjoituksesi on niin nöyrää puhetta, itsensä sivuun sysäämistä ja uskollista jumalan palvelemista, että yhä enemmän voisin vakuuttua.
        Ja se Golgatan leimahan se siellä lauseen lopussa kuuluu, jonka Hilja Aaltonenkin aikoinaan ennusti.

        Taidat Jarmo täyttää ihan tietämättäsi profeetan tunnuksia ja merkkejä enemmän kuin uskoisitkaan.
        :)

        Ei se aina merkitse kaikkea mitä itse itsestäsi ajattelet, vaan se mitä todella aidosti olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH-340 ????


        Tarkoitatko kenties MH-370 ?

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlinesin_lento_370

        https://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370

        Joo, kyllä. Anteeksi väärin kirjattu tunnus


    • Minä en ole se suuri profeetta, vaan sen aika tulee ja se mies nousee Inarin järveltä, en tiedä mistä sieltä, Ivalo/Inari mutta sieltä joka tapauksessa. Se aika on vasta kun tempaus on mennyt ja siitä on kulunut aikaa 40 päivää.

      • Anonyymi

        Jos tämä toteutuu, olet profeetta ja teet jälleen profeetan merkin.
        Ja jotenkin toiminnallasi toimit auran kärkenä tässä profeetan "metsästyksessä".
        Lähelläsi on paikka nimeltä Aura, Auran kärki, mitä se tarkoittaa paikkakunnissa, missä se kärki sijaitsee?
        Jos sinä vielä asuisit alueella joka on Auran alueen "kärjessä", niin olisit kyllä hyvä veikkaus auran kärjeksi, onko tämä sitten profeetta, en tiedä.

        Suuri ei tarvitse olla, Profeetta saa tehtävänsä Jumalalta ja Jumala luottaa valintaansa.

        En tiedä mitä tulevaisuus tuo esiin, mutta sen tiedän, että Jumala valitsee oikean henkilön oikeaan tehtävään.
        Ja jos se olisitkin sinä, niin olisin tyytyväinen Jumalan valintaan.


      • Anonyymi

        Huomaat varmasti Jarmo sen, että minä teen tässä samaa sinulle, kun sinä olet tehnyt sille inarin miehelle.
        Minä puhun sinulle sen, mikä sydämestä esiin nousee, niinkuin sinäkin olet puhunut.
        Se saattaa avata silmiä, että tiedät ja tunnet miten tällaisiin asioihin reagoidaan.
        Se saattaa opastaa toimimaan tavoilla, joilla toivoisimme itseämmekin kohtaan toimittavan.

        Tämä ei siis ole sinua vastaan vaan sinulle varmasti hyväksi, kuten kaikille muillekin.
        Meillä on hyvin suuri vastuu toimistamme, sanoistamme ja opetuksistamme, jos se on meistä itsestämme.
        Joskus ne osuvat takaisin meihin itseemme.
        Nämä ovat suuria asioita ja näistä uskovien keskellä vallitsee epävarmuus.
        On koeteltava ja tutkittava ja rukoiltava vastausta näihin kysymyksiin ja asioihin.

        Jos Jumala asetti sinut ilmoittamaan inarin miehelle.
        Kuka asetti minut ilmoittamaan sinulle?
        Oma sydämeni ehkä asetti minut tämän ilmoittamaan, sillä en ole saanut näkyä asiasta vaan minulla on noussut tunne siitä .

        Minä tahtoisin kuulla sinulta, mitä tekisit ja miten toimisit, jos sinun harteillesi annettaisiin profeetan tehtävä johtaa kansat Herralle.
        Sinussa olisi jo tahto tähän ja visio miten tätä tehtävää suorittaisit, se olisi osana sinua ja sinun olemustasi.
        Tietäisit mikä hyvää, oikein ja totta on ja saisit kaiken voiman sitä hyvää, oikeaa ja totuutta julistamaan ja viemään eteenpäin.

        Vastaa tähän ja tuo esiin sydämesi ajatukset.

        Voit kysyä myös samaa tältä inarin kaverilta ja näet mitä hänelle on annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaat varmasti Jarmo sen, että minä teen tässä samaa sinulle, kun sinä olet tehnyt sille inarin miehelle.
        Minä puhun sinulle sen, mikä sydämestä esiin nousee, niinkuin sinäkin olet puhunut.
        Se saattaa avata silmiä, että tiedät ja tunnet miten tällaisiin asioihin reagoidaan.
        Se saattaa opastaa toimimaan tavoilla, joilla toivoisimme itseämmekin kohtaan toimittavan.

        Tämä ei siis ole sinua vastaan vaan sinulle varmasti hyväksi, kuten kaikille muillekin.
        Meillä on hyvin suuri vastuu toimistamme, sanoistamme ja opetuksistamme, jos se on meistä itsestämme.
        Joskus ne osuvat takaisin meihin itseemme.
        Nämä ovat suuria asioita ja näistä uskovien keskellä vallitsee epävarmuus.
        On koeteltava ja tutkittava ja rukoiltava vastausta näihin kysymyksiin ja asioihin.

        Jos Jumala asetti sinut ilmoittamaan inarin miehelle.
        Kuka asetti minut ilmoittamaan sinulle?
        Oma sydämeni ehkä asetti minut tämän ilmoittamaan, sillä en ole saanut näkyä asiasta vaan minulla on noussut tunne siitä .

        Minä tahtoisin kuulla sinulta, mitä tekisit ja miten toimisit, jos sinun harteillesi annettaisiin profeetan tehtävä johtaa kansat Herralle.
        Sinussa olisi jo tahto tähän ja visio miten tätä tehtävää suorittaisit, se olisi osana sinua ja sinun olemustasi.
        Tietäisit mikä hyvää, oikein ja totta on ja saisit kaiken voiman sitä hyvää, oikeaa ja totuutta julistamaan ja viemään eteenpäin.

        Vastaa tähän ja tuo esiin sydämesi ajatukset.

        Voit kysyä myös samaa tältä inarin kaverilta ja näet mitä hänelle on annettu.

        Amen!


      • Anonyymi

        Jarmo.
        Jos uskot inarin miehen olevan profeetta, niin tulisiko sinun seurata ja kuunnella mitä hän sanoo?
        Olla mukana näkemässä kaikki ne ihmeet, joita hän saa aikaan?
        Olisi kerrottavaa varmasti paljon silminnäkijänä on aivan huikeat ajat tulossa.


      • Anonyymi

        Jeesuksen ajoista lähtien nyt vuosisatojen jälkeen, jälleen Profeetta nousee maailmassa ja tällä kertaa se nousee Suomessa, näin on ennustettu.

        Hänellä on sana maailmalle.
        Hänellä on käsissään valta yli taivaan ja maan.
        Valta lyödä maata kaikennäköisillä vitsauksilla, niin usein kuin haluaa.
        Ei ole satava maanpäälle hänen profetoimisensa aikana.
        Hänen aikansa on kolme ja puoli vuotta.
        Kun kuivuus alkaa, hän on aloittanut.
        Se on merkkinä hänestä annettu.


    • Anonyymi

      Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978

      Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja

      Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

      ---------------

      Aino Kassinen

      Menen nyt pääasiaani eli Suomen tulevaan kohtaloon, joka ei ole vielä toteutunut. Aino Kassinen sanoi em. kirjassa sivulla 144: “Aikanaan valo nousee kuitenkin pohjolasta kansoille ja kansakunnille.

      Silloin Suomella on tärkeä asema, koska se alkaa Suomesta: Suomi on valittu maa ja myöhemmin tulevat muut pohjoismaat mukaan.

      Tämä profetia koskee tuota miestä.

      Muuta merkkiä hänestä ei ole annettu kuin, viestit joidenkin ihmisten kautta


      --------------------

      Hilja Aaltosen profeetallista

      Katkelmia Samuel Pörstin tekemästä haastattelusta

      Julkaistu Suomen Viikkolehdessä nro 43 24.10.2001

      - Minua pelottaa se, täytyykö meidän kokea jälleen hyvin vaikea aika. Meillä on liian hyvät ulkonaiset olosuhteet. Sotien aikana kuolema astui joka päivä kynnyksen yli. Me elimme sen väkevän käden alla ja se ajoi meitä hätämme kanssa Jumalan eteen.

      - Kyllä se niin näyttää olevan, että Jumalan täytyy jotakin lyödä meissä rikki, Hilja Aaltonen sanoo. Se on niin harvoin, kun terveessä juoksussa otetaan Jumala täydestä. Se on meillä matkassa, se on puheessa, mutta sydän on kaikkea muuta täynnä. Vasta kun on sattunut oikein kipeästi, sydän alkaa kuunnella Jumalaa.

      - Tänä päivänä sanotaan, ettei nykyajan ihminen ymmärrä vanhanaikaista sanomaa. Voi olla, että nykyajan ihminen ei ymmärrä, mutta nykyajan ihmisen sydän ymmärtää ja maistaa, missä on Golgatan leipä.

      - Minä odotan nyt sellaista vanhanaikaista herätystä.

      Minulle on näytetty kaksi miestä - en ole nähnyt kasvoja, vaan niskat - jotka Jumala ottaa huutavan ääneksi Suomessa.

      Se on ihana aika, ei pitkä mutta väkevä ja raitis. Odotan, että se alkaa armolahjojen kentästä. Ei hurmosliikkeenä, vaan hiljaisena ja jykevänä, Jumalan sanan mukaisena. Sairas paranee kesken evankeliumin saarnan pyhässä vakavuudessa ja me näemme ihmeitä.

      - Odotan, että se alkaa kirkon, kansanlähetyksen piiristä. Silloin olisi se väärän pelko pois ja ihmiset uskaltaisivat tulla. Kun siellä alkaa elävä evankeliumi kuulua ja kaikua, se kokoaa koko Jumalan lauman. Ei siinä elävässä uskossa ole minkään kirkon leimaa, Golgatan leima vaan.

    • Anonyymi

      4.2.2009

      Virpin uni Solna Polaris

      Näin pari vuotta sitten unen. Haluan kertoa tämän, vaikka voi olla täysin mahdollista, että tämä oli vain jotain oman alitajunnan tuotetta eikä missään määrin profeetallinen tai merkityksellinen uni. Jos kuitenkin uni jollekin jotain puhuu, olisi mielenkiintoista kuulla. Luulin kirjoittaneeni unen muistiin, mutta en tähän hätään ole löytänyt sitä. Olennaisen muistan kuitenkin hyvin.

      Olin jossain ulkona avaralla paikalla, ympärilläni oli muitakin ihmisiä. En muista, keitä he olivat. En muista syytäkään, miksi siinä olimme tai mitä olimme tekemässä, mutta jotain ihan maallisia ja normaaleja asioita unen alkuun liittyi. Emme olleet ainakaan tulleet tutkimaan mitään taivaanmerkkejä tai muuta yliluonnollista. En tiedä, olivatko ihmiset tuttujani ja olivatko he uskovaisia.

      Taivas oli yöntumma ja pilvetön ja sen tummuutta vasten näkyivät kirkkaana tähdet ja kuu. Pyöreä kirkas kuu oli itsestäni nähden vähän vasemmalla puolella korkealla taivaanlaessa.

      Jostain syystä kiinnitin huomioni kuuhun ja näin, että tähdissä sen lähellä alkoi tapahtua liikettä. Oletin, että tähdet asettuvat jotenkin kehäksi kuun ympärille, mutta erehdyin.

      Näin arvioni mukaan n. 6-10 tähden muodostaman soikean kehän, mutta ei sen ympärille, vaan kuun lähelle minusta katsoen sen oikealle puolelle ja vähän siitä alas.

      Muistan ihmetelleeni, miksi tähdet eivät kiertäneet kuuta, vaan tekivät oman muodostelmansa sen lähelle. Jotenkin jo unessa ajattelin, että jos tämä olisi minun oma kuvitelmani, niin tähdet varmaan olisivat alkaneet pyöriä kuun ympärillä, koska niin ajatukseni olisi luontevasti toiminut.

      Ihmisten keskellä kävi hämmennyksen kohahdus heidän huomatessaan oudon tapahtuman, kuului huokauksia, ihmetystä ja pelokkaitakin ääniä.

      Kukaan ei näyttänyt tietävän mitä tapahtuu, olihan se selittämätöntä ja aivan luonnonlakien vastaista. Joku kysyi ääneen: "Hei, mitä tämä oikein tarkoittaa?" tai " Hei, mikä tuo oikein on?"

      Vaikka olin itsekin hämmentynyt ja ehkä vähän peloissani outojen tapahtumien edessä, vastasin rauhallisesti, aivan kuin olisin sydämessäni tiennyt jonkin suuren salaisuuden: "SE ON SE SOLNA POLARIS".

      Jotenkin vain käsitin sen olevan ajan merkki, ja että Jeesuksen tulo on lähellä. Sanat tulivat suustani heti selkeinä ja varmoina vastauksena esitettyyn kysymykseen.

      Siihen heräsin ja ihmettelin, mistä ihmeestä tuollaiset aivan oudot ja käsittämättömät sanat tulivat unessa suuhuni.

      Onko tällaisella unella joku sanoma... Sanapari ei sanonut minulle yhtään mitään. Mutta onhan mahdollista, että olen joskus kuullut nuo sanat (jotenkin ne kuulostaa sellaiselta kuin liittyisivät tähtitieteeseen), mutta en ole löytänyt tähän mennessä selitystä.

      Tuntui oudolta ja jännittävältä ajatella, että sanoilla olisi oikeasti jokin merkitys, joten yritin seuraavina päivinä etsiä netistä niitä.

      Nettiä selaamalla löysin ainakin pari paikkakuntaa (toinen Ruotsissa) jonka nimi tai nimessä on sana

      "solna", ja "polaris" -sanan tiedän liittyvän mm. napa-alueisiin (polaarisen alueet). "Solna"-sana tuo jotenkin mieleeni auringon, mutta en tiedä, merkitseekö se sitä millään kielellä.

      • Anonyymi

        Muutama nyt mieleeni tuleva ajatus uneeni liittyen:

        1.Valvoimme, vaikka oli yö.

        "Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat .Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät… Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä." (Luuk.21: 25-26,36)

        2.Raamattu puhuu Ihmisen Pojan merkistä, jonka kaikki näkevät.

        "Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan."

        Tämä tulee olemaan siis sellainen suuri merkki, jonka kaikki maan sukukunnat näkevät. Tämä nähdään Jeesuksen saapuessa voimassa ja kirkkaudessa.

        3.Raamattu puhuu "vääristä kristuksista" ja "eksytyksestä"

        "Vääriä kristuksia" tulee nousemaan. (Matt.24:24 ja Mark.13:22). Saatana on "ilmavallan hallitsija" (Ef.2:2), että hän pystyy tuottamaan "tunnustekoja ja ihmeitä" (2.Tess.2:9) ja että hän pystyy muuttamaan itsensä "valkeuden enkeliksi" (2.Kor.11:14).

        Yksi sellainen väärä kristus ja "valkeuden enkeli" voi olla mm.

        Maitreya (http://fi.wikipedia.org/wiki/Maitreya_(henkilö),

        joka kuulemma jo on olemassa ja jonka merkki kuulemma on lähiaikoina ilmestyvä taivaalle, kuten tähti Jeesuksen syntymän aikoihin

        (http://www.share.fi/includes/index.php).

        Ystävät, valvotaan, rukoillaan ja ollaan Jumalan Sanalle uskollisia. Emmehän tiedä, mitä kaikkea vielä tulee tapahtumaan, mutta Jumalan Sanan perusteella tiedämme varmasti sen, että ensin "ilmestyy tuo laiton…. valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä…" ja vasta sitten he "näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan”.
        Lue koko 2 Tess. 2. Paavali varoittaa USKOVIA!
        _ _ _ _ _ _ _

        Jouko Pihon kommentti 4.2.2009

        Uskon, että Raamatun ilmoitus lopunajan merkeistä auringossa, kuussa ja tähdissä tulee toteutumaan. Erilaisia ilmiöitä on jo nähtykin, mutta tulevina aikoina taivaalla nähtävien outojen näkymien määrä lisääntyy. Ne ennakoivat Jeesuksen tulemusta. Mutta ne ovat myös merkkejä Antikristuksen tulosta, joka tosin tulee tulkitsemaan taivaan ilmiöt myönteisessä valossa ikään kuin vahvistuksena sille, että Antikristus olisi oikea Kristus.

        En tiedä minäkään, mitä Virpin unessa kokema sanapari "Solna Polaris" voisi tarkoittaa. Tulee mieleen Stella Polaris, joka on Pohjantähti sekä jatkosodan jälkeisen operaation peitenimi, kun Ruotsiin siirrettiin syyskuussa 1944 Suomen sotilastiedustelun arkistoja, laitteistoa ja henkilöitä, koska pelättiin, että Neuvostoliitto miehittäisi Suomen aselevosta huolimatta.


      • Anonyymi

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle 2.htm

        Jarmon kommentti: SOLNA POLARIS = POHJOLAN VALO - Tähti Pohjan periltä

        Se minkä haluan sinun huomaavan minusta Uskossani, on että minä TIEDÄN, että Raamatun ilmoitukset toteutuvat ja merkit tulevat näkymään auringossa, kuussa ja tähdissä.

        Tästä valosta olen puhunut jo kaksi ja puoli vuotta, kun sain ilmestyksen, jossa minulle kerrottiin kuka on se suuri profeetta joka nousee Suomen maasta.

        Tiedän siis kuka hän on, mutta en voi ilmoittaa asiaa julki.

        Vain sen, että hän asuu Inarin järven rannalla, suurien vesien ja paljojen kalojen järven rannalla, jossa aurinko ei laske kesällä, eikä päivä anna valoaan talvella. Sieltä lähtee Pohjolan Valo liikkeelle, saavuttaen lopulta koko maailman ja hänet, joka valon laittoi liikkeelle, tapetaan lopulta Jerusalemin kadulle.

        Tämä mies on ollut pitkään erämaassa ja hänen kalastusveneessään, ei ollut pelastusrengasta. Tämä mies joutuu nöyrtymään syvemmälle kuin kukaan muu, koska hän tiesi kaiken.

        Antikristuksesta minä viis veisaan, sillä TULE HERRA JEESUS! Antikristuksen ilmestyminen on vain aikamme merkki, eikä siitä paljoa ole sanottavaa, muuta kuin, että VARO SITÄ.

        Minulla on useita uskomattomia vahvistuksia Pohjolan Valosta, mm. kun remontoin sukulaiseni takkahuonetta Raision Kaanaa nimiseen paikkaan ja tein sinne uima-altaan kokonaan uusiksi.

        Annoin projektille nimen Pohjolan Valo, koska suunnittelin valaistuksen entiseen, niin kovin pimeään huoneeseen ihan aluksi, valiten seinien värit ja katon värin sävytetystä valkoisesta.

        Kohta talon emäntä minun asiaan millään vaikuttamatta valitsi satojen pohjakuvioiden joukosta mosaiikkikaakelikuvion, kompassitähti.

        Veden alle, pohjaan, tähti.

        Remontin aikana monesti kävin kauppakeskus Myllyssä kävelemässä ja katselemassa ihmisiä. En aikonut ostaa mitään, kunnes henki sanoi minulle, että tuossa lahjatavarakau-passa on jokin lahja tädilleni, kun allas piakkoin valmistuu. Luulin että se olisi jotain hienoa, kun henki kerran kehottaa sinne.

        Kauppa oli hieno ja kallis, joten pelkäsin että se olisi jotain kallista, mutta henki ohjasikin minut kynttilän luo, joka maksoi 1,50 € ja se esitti sinistä meritähteä, joka on myös eräänlainen pohjantähti. Uskomatonta!


    • Anonyymi

      Tauno Rantalan saamasta sanomasta 2.4.2003

      Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut.

      Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.

      ----------


      Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

      Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni.

      Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

      Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.

      • Anonyymi

        http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain_5_2008/Paivittain.html

        Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan

        Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.
        Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.

        Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.
        Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta. Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.

        Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä.

        Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?

        Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä. Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.

        Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan. Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa. Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.


    • Anonyymi

      http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain_5_2008/Paivittain.html

      Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan

      Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.
      Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.

      Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.
      Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta. Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.

      Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä.

      Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?

      Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä. Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.

      Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan. Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa. Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.

      -----------

      Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

      Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni.

      Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

      Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.

    • Anonyymi

      Hah!
      Kylläpä taas näyttää hihhulien suusta kuolaa vuotavan, vaikka todennäköisyys Schumacherin heräämiselle on 50% sitä vastaan ettei niin tapahtuisi.
      Se ei myöskään ole pieninkään ihme mikäli hän kertoisi käyneensä "rajan tuolla puolen" ja nähneensä erilaisia näkyjä, sillä aivot kykenee luomaan millaisia kuvia ja kuvitelmia tahansa, niin kauan kuin ihminen on yleensäkin hengissä. Enemmän ihmeteltävää olisi jos Schumacher ei kertoisi tuollaisia nähneensä. Hänen aivotoiminnallaan on ollut jo vuosikausia aikaa järjestäytyä uudelleen ja korvata vahingoittuneiden osien toiminta muuta kautta. Varmuudella hoito on myös ollut parasta mahdollista. Kun ihmismielellä on muutenkin uskomaton kyky ja voima taistella parantumisen puolesta jo ilman kantasoluhoitoakin, niin suurella todennäköisyydellä ko. yksilöllä se on vielä tavallistakin suurempi johtuen hänen taustastaan kilpailijana. Internetistäkin löytyy erilaista tutkimusta ja havaintoja asiaan liittyen mikäli sitä mahdollisuutta on halua hyödyntää. Uskovaisilla ei kuitenkaan ole siihen tahtoa, vaan esitettiinpä millaisia todisteita tahansa, niin pidätte omista houreistanne kiinni ja valehtelette niin itsellenne kuin muille kaltaisillenne jotka laillanne uskoo mitä tahansa kunhan se esitetään "oikean uskon" nimissä.

      • Anonyymi

        No siinähän tuli koko lasti taas antipastaa... vai mitä se lie olikin. Hassua silti oli että vuonna 2014 kukaan ei uskonut, ei edes asiantuntijalääkärit, Michaelin enää heräävän. No mutta ihan sama... Profetia on profetia. Miettikääpä sitte sitä kun se toteutuu kirjaimelleen.


    • Anonyymi

      Mitä tuosta profetiasta sitten, ei sellaisella ole mitään virkaa.

      Me kuolevaiset kaipaamme OHJEITA että miten toimia ja ennakoida tätä lopun aikaa.
      Eikä, ei, ei siihen auta pelkkä usko ja sanan lukeminen, vaan konkreettisia ohjeita miten valmistautua.
      Miten itse aiot?

      • Anonyymi

        Voittehan te valmistautua loppunne aikaan ihan niin paljon kuin haluatte, mutta turhaa on niitä sairaalloisia houreitanne uskotella henkisesti terveille yksilöille. Lopunaikaa ei ole eikä tule siinä mielessä kuin yritätte propagandallanne vakuuttaa. Milloinkahan sinäkin olet tutustunut Raamatun alkuperään ja mistä kaikista, huomattavasti vanhemmista lähteistä sinne on tarinoita kerätty ja sovitettu ne paikallisiin olosuhteisiin sekä tapahtumiin. Et varmasti milloinkaan, sillä yksinkertaisesti et rohkene lukea muuta kuin sellaista kirjallisuutta (jos nyt yleensäkään luet mitään mistä jotain voisi oppia) jonka tiedät liittyvän jollain tapaa uskonnoliseen perinteeseen tai uskovaiseen kirjoittajaan. Sillä lopputuloksella siten todistat itsellesi oikeassa olemista. Voi hyvänen aika sentään.
        En käy väittelemään asiasta tämän enempää sillä tiedän erittäin hyvin hihhulien ajatuksenkulun, joten periaatteessa osaisin itse vastata samalla lailla. Turhaan siis vaivaan itseäni, joten annan kaltaistesi yksinkertaisten ja tietämättömien idioottien upota omaan paskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittehan te valmistautua loppunne aikaan ihan niin paljon kuin haluatte, mutta turhaa on niitä sairaalloisia houreitanne uskotella henkisesti terveille yksilöille. Lopunaikaa ei ole eikä tule siinä mielessä kuin yritätte propagandallanne vakuuttaa. Milloinkahan sinäkin olet tutustunut Raamatun alkuperään ja mistä kaikista, huomattavasti vanhemmista lähteistä sinne on tarinoita kerätty ja sovitettu ne paikallisiin olosuhteisiin sekä tapahtumiin. Et varmasti milloinkaan, sillä yksinkertaisesti et rohkene lukea muuta kuin sellaista kirjallisuutta (jos nyt yleensäkään luet mitään mistä jotain voisi oppia) jonka tiedät liittyvän jollain tapaa uskonnoliseen perinteeseen tai uskovaiseen kirjoittajaan. Sillä lopputuloksella siten todistat itsellesi oikeassa olemista. Voi hyvänen aika sentään.
        En käy väittelemään asiasta tämän enempää sillä tiedän erittäin hyvin hihhulien ajatuksenkulun, joten periaatteessa osaisin itse vastata samalla lailla. Turhaan siis vaivaan itseäni, joten annan kaltaistesi yksinkertaisten ja tietämättömien idioottien upota omaan paskaansa.

        Onko lääkkeet otettu vai luetun ymmärtäminen muuten vain aivan kadoksissa?


    • Anonyymi

      Eli nyt siis viiden vuoden takainen uutinen onkin viimeisen läpimurto jonkun netti-itämaantietäjän vihkossa?

    • En ole kyllä koskaan listannut kaikkia profetioita joita olen henkilökohtaisesti saanut. Mutta minulla on ainoastaan kaksi sydämellä olevaa tärkää profetiaa:

      1. Pelastussanoman profetia, kuinka sadonkorjuu tullaan suorittamaan. Tämä selitetään varsin tarkasti perustellen sivustolla, jota olen ylläpitänyt ja näitä julistanut jo vuodesta 2007 pääsiäisestä, vaikka sainkin pelastussanoman jo kesällä joskus 28.7.2006

      2. profetia, jonka olen hengelleni saanut, liittyy Inarin mieheen, jota myös olen julistanut sieltä syksystä 2006 saakka.

      Kaikki muut profetiat ovat mitä ovat... vähemmän tärkeitä. Ehkä ne ovat juurikin tukemassa toteutuessaan tätä, että nämä kaksi todella ovat tärkeitä.

      Mutta omerin laskenta ei ole profetiaa, vaan morsiamen päivän etsimistä, jolloin ylkä hakee morsiamensa Isän luo, jossa he vihitään. Sitten alkaa hääjuhla. Omer on tulkintaa Mooseksen kirjan sadonkorjuuoppien kautta, joka voidaan sijoittaa mihin tahansa vuoteen. Älkää siis väittäkö, että ennustelen joutavia päivämääriä... Tämä kaikki on sitä Raamatun kehottamaa valvomista ja autuas on se, jonka Herra tapaa valvomasta ja odottamasta.

    • Anonyymi

      Kouluissa kohta on kristinuskon opetuksen sijaan kalevalauskonnon opetusta ja käytännön harjoituksia. Väinämöinen saapuu takaisin sieltä "avaruusmeriltä" eli 5g verkossa ja kansamme viettää riemujuhlaa kalevalanpäivänä, joka on uusi yule! Mika Häkkinen saapuu Monacosta kalevalaisten kuninkaaksi ja merkillistä, että hänellä on suomalaisittain sama etunimi kuin Schumacherilla. Mikael on suomalaiskalevalaisten suojelusenkeli. Oppimateriaaleja lapsenmielisille https://www.kalevalaseura.fi/kalevalankankahilla/paavalikko.php

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe