Miten aloitte protituoiduksi ?

Anonyymi

Oliko siihen jokin syy ? Eli miten kaikki alkoi ? Kaduttaako ?

11

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opiskelu, ei rahaa mihinkään muuhun kuin ruokaan ja asumiseen. Helppoa rahaa siis. Tai ainakin rahaa. Joskus kaduttaa, mutta elämä on...

    • Anonyymi

      Hirvee panetus pillussa koko ajan oli se syy.

    • Anonyymi

      Tietysti siihen oli syy :D
      "Helppo" raha houkutti todella vaikeassa taloudellisessa tilanteessa, siihen yhdistettynä jonkin asteinen taipumus nymfomaniaan, kyltymätön seksin himo - vastaus on helppo.
      Jonkin ajan jälkeen ei enää ollut kyse heikosta taloudellisesta tilanteesta, vaan pikemminkin siitä, että sain pidettyä itselleni ennennäkemättömän hyvän elintason yllä sellaisen asian avulla, josta nautin.
      Sinänsä ei kaduta, mutta se stigma, joka suhun jää roikkumaan sen jälkeen, kun "ylimääräiset" ihmiset saa tietää sun touhuista.. Se on välillä kaivellut vähän.

    • Anonyymi

      Olin silloin 19 vuotias ja avoliitossa. Olin mieheni kanssa laivaristeilyllä kun n. 55 vuotias mies haki minua tanssimaan. Tanssiessa hän ehdotti, että maksaisi seksistä minun kanssani. Tarjous oli 2000,- euroa, enemmän, kuin kuukauden palkka. Ja mieheni saisi tulla mukaan katselemaan, jos en yksin uskaltaisi. Hän laittoi käyntikorttinsa taskuuni ja pyysi soittamaan, jos kiinnostaisi. Kerroin asiasta miehelleni heti ja hetki siinä tuumailtiin. Sovittiin, että soitan ja sovin tapaamisen ja että mieheni tulisi mukaan. Parikymmentä minuuttia ja 2000,- se oli paljon rahaa. Seuraavalla kerralla oli helpompaa ja taksakin vain 200,- Nyt olen jättänyt nuo hommat ja elän normaalia lapsiperheen elämää.

      • Oletko naimisissa edelleen saman miehen kanssa? Mitä miehesi tuumasi toisen naidessa sinua?


    • Anonyymi

      Kävin lukioikäisenä tyttönä siivoamassa naapuritalossa asuvan sotaveteraanin kaksiota. Tuosta on aikaa 30 vuotta. Jutut jotenkin vain etenivät myös seksiin ja lopulta se oli lähes joka kerran agendalla. Sitten jossain vaiheessa hän antoi minulle 500 markka ylimääräistä ja sanoi, että osta itsellesi jotakin kivaa. Ja siitä se sitten alkoi. Helppoa rahaa siivousfirman keikkojen lisäksi. Tuo juttu jäi ns. päälle ja jatkoi ilmoittamalla lehdissä seuralaiseksi. Välillä oli kuukausien pausseja ja sitten taas aloitin. Nyt olen jo yli-ikäinen tuohon. Mutta ei minua kaduta, eikä ahdista. Ja jos jotakin muistan, niin tuon ensimmäisen vanhan miehen kiitollisen katseen ja hymyn. Olisin toki voinut elää toisinkin, mutta tämä nyt meni näin.

      • Anonyymi

        Jutusta ei selvinnyt, harrastitteko seksiä? Ketju liittyy prostituutioon.


      • Anonyymi

        Laskeskelin, että olen suunnilleen sinun ikäisesi - ja edelleen markkinoilla. Itselläni käy kauppa hyvin, joten ei se ikään katso.

        Et ole koskaan ajatellut tehdä comebackiä, ihan vaan uteliaisuudesta?

        Tosin sanottakoon: se lehti-ilmoittelun aika oli ihanaa ja mielestäni monin tavoin helpompaa.


    • Anonyymi

      Erosin jäin yksin huoltajaksi ja talous tiukilla olin nais kavereiden kanssa laivalla kun yksi vanhempi mies kiinnostui minusta. Yritti iskeä ravintolassa että lähtisin hänen hyttiin, myöhemmin muuamien paukkujen jälkeen hän tarjosi isohkon summan jos rakastelisin hänen kanssaan. Hetken mietin myös itsellänikin teki mieli miestä lähdin hyttiin rakastelimme pitkään, mies oli taitava käsittelee minua. Teen nykyään lisä ansioita muutaman kerran kuussa nyt vaki asiakkaat jotka tapaan säännöllisesti.

    • Oli aika helppo vastata tarjoukseen kyllä. Ei puhuttu rahasta. Kysyttiin vaan lähdenkö matkalle mukaan. Mies hieroi kädellä mun pakaroita sanoen että mun ei tarvitsisi maksaa mitään.
      Huora mikä huora. Vaikka ei raahaa.

      • Anonyymi

        Ei huorakaan raahaa, ainakaan uppotukkeja. Sen sijaan joskus ehkä rahalaukkua jos on onnistunut saamaan asiakkaaksi miljardöörin.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe