Loirin uudessa kirjassa sivutaan myös Samuli Edelmania. Julkisuudessa on vuosikausia kiertänyt huhu, että Edelman on Loirin avioton lapsi.
Myös Kimi Räikkönen kävi 2013 jurrissa Loirin pojan luona kylässä, ja tivasi Loirilta että onko toi Edelmanni sun poikasi.
Vesamatti Loiri on Samuli Edelmanin isä. Kumpikin laulaa ja kaatuilee.
5
2498
Vastaukset
- Anonyymi
Jääkiekkoilija Pappa Lindström on Teemu selänteen ísä. Ja yksi Teemun pojista taas, sen isä onkin kanukkipelaaja Paul Kariya. Ehtiväiset miehet ehtii kaikkialle.
- Anonyymi
Yhdennäköisyys on kyllä ilmeinen noiden välillä. https://imgur.com/a/4qkcp4Z
Nuorempana Sippe oli vaan niin paljon kovempi meneen, kuin mitä on nyt, omassa koko perheen Lätkä Love TV-ohjelmassansa.
- Anonyymi
Halla-aho on useamman lehtolapsen isä.
- Anonyymi
Perussuomalaisuudella on hyvin kasvavia vahvoja ituja joka puolella Suomea, missä Halla-aho on käynyut kampanjoimassa.
- Anonyymi
Teemu Selänteen kaksoisveljen äiti on Rosa meriläinen. Isästä ei ole tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255