Tässä hyvä varoitus. Perehtykää kirurgin taustoihin ja pyytäkää nähdä tehtyjä töitä. Joillain ei valitettavasti ole minkäänlaista ammattietiikkaa, saati ammattitaitoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/annin-silmaluomileikkaus-meni-karmivalla-tavalla-pieleen-ja-jatti-elinikaiset-arvet-ei-tallaista-lopputulosta-ole-ennen-nahty-kirurgin-laakarinoikeudet-oli-poistettu-jo-kertaalleen/7540182?fbclid=IwAR0vcJSTuruBywSdVVSyGr8Rr287CbZe5mcaLubRQu-spETDNtlCIvXwNqo#gs.2j2si6
VAROITUS! Lukekaa juttu!
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Annin kanssa samassa asemassa ja mietin juuri tuonko tämän Helsinki Clinicin kirurgin tekemän leikkauksen mistä olen kertonut jo tällä palastalla niin julkisuuteen. Eli olen yksi ammattitaidottoman kauneuskirurgin uhri. Sain pysyvät esteettiset haitat, toiminnallisen haitan ja rahan menetykset. Haluaisin tämän kirurgin nimen ja klinikan nimen julkisuuteen, mutta kun ne ei lehdistössä sitä kerro. Niin kirurgi jatkaa leikkauksiaan ihan samalla tapaa kuin aiemmin, kun hänen nimeään ei tuoda esiin. Ja itse haluaisin varoittaa muita niin kuin Annikin ja kertoa mikä on kuluttajan asema näissä kauneusleikkauksissa ja taustat pitäisi aina selvittää, minä en sitä tehnyt. Mutta sekään ei takaa, että leikkaus onnistuu vaikka taustat on kunnossa, kun ei näiden kauneuskirurgien koulutusta kukaan valvo, kun hankkivat sen itse. Ja he ei joudu vastuuseen kuin räikeimmissä potilasvahingoissa, mutta korvaussummat niissäkin on pieniä.
- Anonyymi
Hei, haluaisitko antaa vaikka meiliosoitteesi? Laittaisin mielelläni sinulle viestiä aiheesta.
- Anonyymi
Laitoin meiliosoitteeni tähän, mutta se poistetiin sääntöjen vastaisena en tiedä miksi? Että eikö täällä saa jakaa sähköpostiosoitetta?
- Anonyymi
Katsoin sääntöjä niin näköjään ei saa julkaista edes omaa sähköpostiosoitetta. Olisin halunnut kyllä kuulla mitä sinulla olisi ollut aiheesta kerrottavaa. Harmi, että tämä foorumi on tällainen. ettei yhteystietoja voi jakaa.
- Anonyymi
No voi että :( onpa harmi! Todella tämä foorumi on kyllä ..... .... .....
- Anonyymi
Kauneuskirurgia ja pistoshoidot ryhmässä kirjoitettiin tästä Annin tapauksesta ja Annin kertomus on paljon uskottavampi kuin venäläisen klinikan omistajan.
- Anonyymi
Tuo lääkäri ei saisi tehdä ilman valvontaa mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233