kiviäkin kiinnostaa tuollainen jääkiekko.
No siinä sitte Salkkarit alkoikin vasta kello 20.55 !
Eilen tuli typerää lätkää
14
148
Vastaukset 14
- Anonyymi
Sitten oli päivä taas pelastettu!
Salkkarit alkoi!!
Aaaahhh!!! - Anonyymi
Jätkät seuraa lätkää eikä mitään Ippe Kätkää.
- Anonyymi
Kumpi on h8m8mpaa - Salkkiot vai lätkä...?
- Anonyymi
Lätkä ei ole typerää paitsi Oulun kyrpien voittaessa. Tänään tuli oikeaa lätkää Ilves-Tappara 4-5 :D
T: TapparanMiäs- Anonyymi
Tai siis eilen, tänään voitetaan Jyp.
T: TapparanMiäs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis eilen, tänään voitetaan Jyp.
T: TapparanMiäsSe on jääkiakkoa vaan silloin kun Tappara voittaa.
T: TapparanMiäs - Anonyymi
Ouluako edustaa joku kyrpien joukkue?
- Anonyymi
Kärpät voittaa aina tommoset etelän pellet. Koirat haukkuu ja kateelliset inisee mutta se nyt vaan on luonnon laki. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ouluako edustaa joku kyrpien joukkue?
Kyrpistä en tiiä mutta Kärpät jyrää!
- Anonyymi
Äkkiä unohtui viime kausi poroilta:D
- Anonyymi
Meneeköhän Kalle lätkäjätkien pukkariin silmät sidottuina ja antaa pelin jälkeen adrenaliiniryöpyissään kiimaisille pelaajille peräänsä?
- Anonyymi
Joo!
Lätkittiinhän sitä Salkkareissakin, Noelia munille!
- Anonyymi
No, se Noel on semmoinen mikropeniksen
omistaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl486751Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494