"Hallitus voi ja haluaa tukea alueiden elinvoiman lisäämistä monimuotoisella koko Suomen elinvoimapolitiikalla. "
Näin sanoo pääministeri. Eikä suinkaan edellinen, keskustalainen, vaan nykyinen sosialidemokraattinen pääministeri Antti Rinne.
"Harvaan asuttu maaseutu tarvitsee omanlaistaan politiikkaa ja panostuksia. Vahvuuksiin panostamisen lisäksi on myös tartuttava haasteisiin, esimerkiksi harvaan asuttujen alueiden arvoaan menettävään asuntokantaan."
Rinne siis lupaa tukea (=rahaa) maaseudun ja pikkutaajamien asuntojen hinnan alenemisen estämiseen. Tähän ei edes Kepu ole koskaan kyennyt. Maksetaan tyhjistä taloista, ostetaan asuntoja valtiolle markkinahintaa korkeammalla hinnalla, tai mitä ikinä tuo tarkoittaakaan.
Tällä palstalla huudetaan yhtenään, kuinka kepu on syytämässä rahaa maaseudulle. Pieniä ovat kepun rahat jos Rinne lupauksistaan tässä pitää kiinni. Toisaalta, Rinne on jo perunut 99% vaali-, vappu- ja muista lupauksistaan, joten tämäkin taitaa kuulua kategoriaan pääministerin suustaan päästämät sammakot
Hallitus satsaa aluepolitiikkaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rinteellä on rahaa. Ottaa Kojamolta ja Riku Aallolta jos ei muu auta.
- Anonyymi
Oikeastaan Ay-liike rahan voisi valtio suurimman osan ottaa itselleen.
Ei valtiota tarvita valtiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan Ay-liike rahan voisi valtio suurimman osan ottaa itselleen.
Ei valtiota tarvita valtiossa.Oletpa äliö.. Se sitten kuitattas takasi palkankorotuksina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa äliö.. Se sitten kuitattas takasi palkankorotuksina.
Persuilla hinkua ay-liikkeen kukkarolle? Kommentit Aallosta ja Kojamosta ovat samanlaisen populismin pyrkimystä kuin mitä fasistit harjoittivat kiihottaessaan kansaa 30-luvun natsi-Saksassa.
- Anonyymi
Oppositio se on joka pitää meteliä vaalilupausten pettämisistä. Onhan se suhteellisen ennenkuulumatonta, että demari pääministeri nostaa keskustalaisen aluepolitiikan hallitustyön keskiöön. Silti ei voi Rinteen kommenttia mitenkään lähteä parjaamaan, koska on tärkeää, että Suomea kehitetään hyvällä aluepolitiikalla, koska se on tärkeä osa suomalaisen talouden ja työllisyyden kuntoonsaattamista. Ehkäpä tällä saadaan lisää vetovoimaisuutta myös muuallekin kuin pelkästään suurten kaupunkien ympäristöön. Tämä saattaa selkeästi vahvistaa ja lujittaa Keskustan ja SDP:n yhteistyötä tulevaisuuttakin ajatellen.
Hienoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910