Aihe

Jatkan hieman keskusteluani narsismiketjussa

Anonyymi

Uskokaa tai älkää mutta mulle on käynyt vielä niinkin että henkisfilosofisella tasolla tosiaan jäin kiikkiin puuhun kiinni.

"poiuytrdfghj"

738

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakkohan tuo on uskoa. Sullehan sattuu ja tapahtuu, tai on sattunut ja tapahtunut vaikka kuinka ihmeellisiä asioita. Suolapatsaaksikin hyydyit lääkereaktion takia.

• Anonyymi

Kyllä hyydyin suolapatsaaksi ja hädissäni takerruin puuhun josta ei sitten niin vain enää irrottukaan.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Itseasiassa meille kaikille sattuu ja tapahtuu aivan valtavasti kaiken aikaa, se vaan riippuu siitä kuinka paljon siitä me havaitaan koska joka tapauksessa havaitsemme vain pienen osan siitä mitä meille sattuu ja tapahtuu.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa meille kaikille sattuu ja tapahtuu aivan valtavasti kaiken aikaa, se vaan riippuu siitä kuinka paljon siitä me havaitaan koska joka tapauksessa havaitsemme vain pienen osan siitä mitä meille sattuu ja tapahtuu.

"poiuytredfghj"

Muistaakseni

Muistaakseni veskuloirikin l. uunoTP sanoi samantyyppisesti kun sen vaimo haukkui sitä laiskaksi...

Asian muoto oli tosin vähän toisinpäin ilmaistu, että hänessä ikäänkuin tapahtuu koko ajan paljon asioita.
        Itse voisin ehkä ilmaista asian niin että minä teen koko ajan tosi paljon, esim. näyn ulospäin lukemattomin eri tavoin, vain osa tavasta näkyä on tunnettua...

• Anonyymi

Kun minulla oli halvausoireita, en näkynyt ulospäin melkein ollenkaan, vaan lähes kaikki tapahtumat olivat sisäisiä, luonnollisestikin koska ulkoinen toiminta oli hyvin rajoittunutta. Mahdollisesti tätä sitten jotkut täälläkin väittävät ettei se ole totta, vaan vain mielikuvitustani. Mutta tottahan se on että elin sellaisessa osittain halvaantuneessa tilassa vuosia, jossa melkein kaikki elämä oli sisäistä, koska sisäisen elämän mahdollistavat hermotoiminnot ei minulla halvautuneet.
        Mutta ihmiset eivät todellakaan osanneet eläytyä siihen millaista on elää tuollaisessa olotilassa ja pääosin toimivat kyllä niin haitallisella tavalla kuin ikinä voi minua kohtaan tuo tila huomioonottaen. Siis hyvin suuri osa naureskeli sillä että minulle joukolla puhuttiin kauheen pelottavia mistä minulle tuli hyvin voimakkaita ja pelottavia sisäisiä kokemuksia, koska nuo sisäiset kokemukset voimistuvat kun aistit ovat osittain halvautuneet. Minut laitettiin mielikuvituksessani elämään hirvittäviä asioita niin että se tuntui todelle emotionaalisesti, koska tunteet eivät erottele todellisuutta ja mielikuvitusta varsinaisesti tieteellisestikään, mutta ihmiset vain pilkkasivat minua että pelkään mielikuvitusta mikä on pelkkää mielikuvitusta,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Minun on nyt välttämätöntä tietyiltä osin "eristäytyä" kuvioista, koska he eivät tuota pelottavien puhumista minulle ikinä lopeta., eikä ongelma siten ikinä lopu heidän seurassaan. Lakikaan kun ei oikein suojele minua, koska mielikuvituspuheita ei liiemmin varmaan paljon käytännössä lailla rajoiteta. Mutta ne kuitenkin toimivat hirvittävänä manipulaationa hermostoltaan heikossa tilassa yksin olevalle puhuttuna joukolla.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ja minulle he ovat pelottavia koska he vaikuttavat sille kuin heillä ei olisi mitään arvoja.
        He eivät noudata uskonotoja tai muita yleismaailmallisia arvoja, jos kerran kuulema vale voittaa heidän mukaansa jne.
        Eivätkä lopulta pyri edes noudattamaan itse itselleen kirjoittamiaan eettisiä sääntöjä.
        Kuinka heihin voisi luottaa sisimpänsä johdattajana hermostovaurioituneena ?
        Mihin he niinkuin itse ajattelvat olevansa menossa ?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ja siis en mä tykkää olla mielikuvituksessanikaan mitään karmeeta.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis en mä tykkää olla mielikuvituksessanikaan mitään karmeeta.

"poiuytredfghj"

Onneksesi kaikki emotionaaliset tuntemuksesi ovat mielikuvitusta.

• Anonyymi

Käsitykseni mukaan tieteellisestikin on löytynyt yhteyksiä emotionaalisuuden ja visuaalisuuden välillä, ne usein kulkevat käsikädessä siis niin että voimakkaasti emotionaaliset ovat myls voimakkaasti visuaalisia,. Olet oikeasssa emootiot voidaan juuri kokea mielen kuvina , eli mielikuvituksena. Ja toisaalta ajatusten visualisointi kuviksi voi tuottaa voimakkaita emootioita,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitykseni mukaan tieteellisestikin on löytynyt yhteyksiä emotionaalisuuden ja visuaalisuuden välillä, ne usein kulkevat käsikädessä siis niin että voimakkaasti emotionaaliset ovat myls voimakkaasti visuaalisia,. Olet oikeasssa emootiot voidaan juuri kokea mielen kuvina , eli mielikuvituksena. Ja toisaalta ajatusten visualisointi kuviksi voi tuottaa voimakkaita emootioita,

"poiuytredfghj"

Vaikeaa on uskoa olevansa halvaantunut todellisuudessa, jos se on pelkän mielikuvituksen tuotetta.

• Anonyymi

Tottakai mulla on ollut hermostovaurio. Ei kukaan voi olla luonnostaan edes niin tyhmä kuin mä olen ollut viimeiset 8 vuotta. Ja miten tää kävelytyyli niin on muuttunut ?

"poiuytredfgh"

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tuolla filosofian puuhun takertumisella? Kun hukkuva korteen pelastuakseen, vai mitä?

• Anonyymi

Ei vaan niinku köynnöskasvi (ei loiskasvi) joka kasvaa puuta pitkin.

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

En jaksa enempää tätä palstaa enkä Facea...heippa...hyvää jatkoa

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Heippa... olisi ollut kiva tietää filosofian lohdutuksesta tai merkityksestä tilanteessasi. Itsekin olen joutunut turvatumaan joihinkin nimiin.

• Anonyymi

Mulle on käynyt jotakin kummallista, eli myös filosofisen tason haavoittuminen.
        Siksi kai en meinannut voida ajatella sitäkään asiaa.

Oletko joku uusi kirjoittaja vai kuka ?

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Olen ajatellut että kai tässä nyt pitää vain "takertua" Jumalaan.
        Tilanne on semmoinen.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on käynyt jotakin kummallista, eli myös filosofisen tason haavoittuminen.
        Siksi kai en meinannut voida ajatella sitäkään asiaa.

Oletko joku uusi kirjoittaja vai kuka ?

"poiuytrdfghjk"

Olen pitkään seurannut kertomuksiasi. Aina en oikein ymmärrä sinua kun sinulla on niin poikkeuksellisen positiivinen tunnemaailma edesottamuksiisi. Olisi hienoa jos katkeruus ja kauna ei veisi elämäniloa ja energiaa.

• Anonyymi

minulla on katkeruuden ja kaunan sijaan kalvava huoli ja hätä ja shokki

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

siis mua pelottaa kaikki tää kumma meno ympärilläni

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minulla on katkeruuden ja kaunan sijaan kalvava huoli ja hätä ja shokki

"poiuytredfghj"

Mitä tarkoitat tuolla filosofisen tason haavoittuneisuudella?

• Anonyymi

Jotut sanoo että viha tulee pelosta.
        Ehkä jos uskaltaa olla torjumatta pelkoa peloissaan ei tarvi vihata.

"poiuytrfghjk2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla filosofisen tason haavoittuneisuudella?

Mulle kävi kummallimen filosofinen tragedia, jollaista en olis ikinä voinut kuvitella olevan oikeasti olemassakaan, mutta kävi kuin kävikin. Filosofinen shokki

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotut sanoo että viha tulee pelosta.
        Ehkä jos uskaltaa olla torjumatta pelkoa peloissaan ei tarvi vihata.

"poiuytrfghjk2

Siis vihaa ei tule kun ei puolustaudu hyökkäysten kohteeksi joutuessaan, vaan vain tutisee paikoillaan. Hyvin yksinkertaista. Eikä ne luurissa edes tajua tuota.

"poiuytrfdfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi kummallimen filosofinen tragedia, jollaista en olis ikinä voinut kuvitella olevan oikeasti olemassakaan, mutta kävi kuin kävikin. Filosofinen shokki

"poiuytrdfghj"

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Kun joku hyökkää, toinen reagoi pouolustautuen vihasta punaisena,
        jotain toista kun hyökätään, hän vain jähmettyy kalpeaksi. Niinkuin minä ykeensä teen. paitsi jos minun pitää puolustaa jotain toista,
        Olen pari kertaa huutanut kunnolla kokiessani että minun pitää puolustaa toista . Kerran se tehosikin hyvin tuloksin.

Mutta olen tällä hetkellä aika peloissani jostakin, mutta nyt ensimmäisen kerran en aio kertoa kenellekään, koska jos kerron he taas vaan käyttää pelkoani vallan välineenä ja kuvio pahenee pahenemistaan- Joten nyt sitten vaan reippaasti täristään vaan yksinään kalpeena niin kauan kun on tarvis.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Mulla vaan on tämmönen vähän erilainen tunnemaisena.
        Ei kaikki reagoi niillä vihalla ja katkeruudella jotka on mulle aika outoja tunteita, kun en mä reagoi niin, siksi mua ällötti ne luurin kun he hokee koko aika sitä vihaa ja katkeruutta eikä ne liity kokemuksiini mitenkään, niin tuntuu hirveelle projisoinnille. He on semmosia rajumpia ihmisiä kai kuin minä. Ainakin tuntuu siltä.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Kyllä mulla on aika hirvee hätä jostakin, mutta kun ei kerta kukaan halua auttaa asiassa, niim nyt mä vaan reippaasti kalpeena tärisen niin paljo ku tarvii.
        Em viiti satuttaa itseäni enempää puhumalla kärsimyksistäni. Sen päätin tänä iltana.
        Se on täyttää paskaa että ihmisille sanotaan että puhuminen auttaa, mutta pelkästään saa symbolisesti puukosta selkään, kun puhuu. Oikeen vielä sanotaan: "Harmittaako kun et saanut sitä empatiaa ? "
        Mitä vittua he sitten neuvoo ihmisiä puhumaan !!! Tuosta voin olla jopa vähän vihainen.

"poiuytresdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla on aika hirvee hätä jostakin, mutta kun ei kerta kukaan halua auttaa asiassa, niim nyt mä vaan reippaasti kalpeena tärisen niin paljo ku tarvii.
        Em viiti satuttaa itseäni enempää puhumalla kärsimyksistäni. Sen päätin tänä iltana.
        Se on täyttää paskaa että ihmisille sanotaan että puhuminen auttaa, mutta pelkästään saa symbolisesti puukosta selkään, kun puhuu. Oikeen vielä sanotaan: "Harmittaako kun et saanut sitä empatiaa ? "
        Mitä vittua he sitten neuvoo ihmisiä puhumaan !!! Tuosta voin olla jopa vähän vihainen.

"poiuytresdfghj"

Haluaisin kyllä kovasti auttaa, mutta taidan minäkin vaan tutista yksin, kun olen myös havainnut että puhumisesta on pelkkää haittaa ja ihmiset jopa ärsyyntyvät siitä.

• Anonyymi

Sanonko suoraan, jos neuvoo toista puhumaan, mutta sitten ei annakaan empatiaa, mun mielestä se on vähän narsistosen emotionaalisen hyväksikäytön tapaista toimintaa. Nauttia kuunnella toisen kärsimyksiä antamatta empatiaa.
        Ja sit vielä sanotaan harmittaako voi voi kun ei saa empatiaa.
        Siis auttamistyössä tekevät tuota. Kyllä se on myös niinkuin toisen tunne-energian imemistä omaksi pönkityksekseen. ..eli narsistista.
        Siksi se on nyt puhuminen loppu vaikka kuinka kalpeena pitäis kököttää.

"poiuytrertgyj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin kyllä kovasti auttaa, mutta taidan minäkin vaan tutista yksin, kun olen myös havainnut että puhumisesta on pelkkää haittaa ja ihmiset jopa ärsyyntyvät siitä.

Joo ensin lietsoivat puhumaan ja sitten kun hädissään aloin yltiöpuhumaan kun en saanutkaan empatiaa, niin niinkuin nyt täälläkin tein, niin sit just sitä halveksivaa bloggaamista ja muuta kiusaa.
        En ymmärrä tommosta, koska itse en koskaan toimi noin tunnetasolla.
        En mä voi satuttaa toisen tunteita, jos nään että häntä sattuu. MIssä nyt voi joutua pikkusen satuttamaan on kosijoiden torjunnassa mutta teen senkin aina korostaen että vika ei ollut kosijassa ja että kyllä hän on komea ja kaikkea, mutta että selitän miks mulle ei käy kohteliaasti,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonko suoraan, jos neuvoo toista puhumaan, mutta sitten ei annakaan empatiaa, mun mielestä se on vähän narsistosen emotionaalisen hyväksikäytön tapaista toimintaa. Nauttia kuunnella toisen kärsimyksiä antamatta empatiaa.
        Ja sit vielä sanotaan harmittaako voi voi kun ei saa empatiaa.
        Siis auttamistyössä tekevät tuota. Kyllä se on myös niinkuin toisen tunne-energian imemistä omaksi pönkityksekseen. ..eli narsistista.
        Siksi se on nyt puhuminen loppu vaikka kuinka kalpeena pitäis kököttää.

"poiuytrertgyj"

No ilman muuta näin on.

• Anonyymi

Tänään sen päätöksen tein että tästälähin tärisen yksinäni enkä enää ikinä jonkun narsistin nautinnoksi ja pönkitykseksi. .
        Johonkin luuriin kun soittaa peloissaan , saa kuunnella jonkun vittumaista ylimielistä ääntä kun hän on niin korkea-arvoinen että on päässytr johonkin luuriin vastaamaan. Osaisin minäkin siellä vastata ja paremmin kuin he. ..ainakin kauniimmalla äänensävyllä.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilman muuta näin on.

Kiva että ymmärsit. Kerranki joku ymmärsi tämän yksinkertaisen asian.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään sen päätöksen tein että tästälähin tärisen yksinäni enkä enää ikinä jonkun narsistin nautinnoksi ja pönkitykseksi. .
        Johonkin luuriin kun soittaa peloissaan , saa kuunnella jonkun vittumaista ylimielistä ääntä kun hän on niin korkea-arvoinen että on päässytr johonkin luuriin vastaamaan. Osaisin minäkin siellä vastata ja paremmin kuin he. ..ainakin kauniimmalla äänensävyllä.

"poiuytrdfghj"

Pystyisin jopa puhumaan kohteliaasti yhtään vittuilematta yhdellekään soittajalle.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Ehkä jopa miellyttävällä äänellä-

Jotkut luurissa kuitenkin kehuivat ääntäni.
        Sanovat nöin: "Ku sulla on tommonen kiva ääni"
        Joku kehui että ääneni on kaunis.

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Lopetan myös vanhemmilleni puhumisen nyt seuraavasta syystä:
        On aivan liian epäreilua että kun he puhuvat minulle ja jos kerron muille mitä he sanoivat niin ne muut eivät usko. Se on aivam liian epäreilua. Joten nyt en anna vanhemmilleni enää mahdollisuutta sanoa minulle mitään, niin ei ole mitä ei -uskoa maailmalla sitten- .

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Koska siis tämä on todella epäreilua minua kohtaan että vanhempani toisella puolella puhuvat mitä puhuvat ja toisella puolella lällättäjäjoukko: En usko

Joten tää puhuminen on pakko olla loppu vaikka olenkin eräistä asioista kauhuissani.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Oksettavaa kieriskellä jossain kitumuksissa ja joku puhelinvastaaja semmosella kevytmielisen vittumaisella äänellä kommentoimassa. Sops paremmin johkun saippuasarjaan.
        Se on ihan uskomatonta !

"poiuytredfghjk"

• Anonyymi

Ja eihän edes mikään puhumalla selvinnyt, niin kai sitä voi yhtä hyvin kalpeilla hiljaa. mun vanhempani ei saa enää mahdollisuutta sanoa yhtä ainuttakaan vittumaista sanaa minulle kävi mitä kävi, vaikka mikään ei minua pelastaisi. ...
        Ei yhtäkään paskaa lausetta enää. Ja goodbye !

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Nyt kaikki saa minulta silence treatmentia kunnolla.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Alan hiljaiseksi filosofiastakin.

Tämä oli jotain vähän kuin kirjasta Sofian maailma, mutta oikeasta elämästä ja hieman traagisempaa.

• Anonyymi

Syvä hiljaisuus

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syvä hiljaisuus

"poiuytrfghjk"

Jään kaipaamaan hullunkurisia käänteitäsi ja joitakin järkähtämättömiä eettisiä kannanottojasi joita olen seurannut pitkään. Toivottavasti hiljaisuus tuo sinulle rauhan ja ehkä antaa tilaa jollekin hyvälle elämässäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jään kaipaamaan hullunkurisia käänteitäsi ja joitakin järkähtämättömiä eettisiä kannanottojasi joita olen seurannut pitkään. Toivottavasti hiljaisuus tuo sinulle rauhan ja ehkä antaa tilaa jollekin hyvälle elämässäsi.

Katsotaanpa kauanko poiu on hiljaa.

• Anonyymi

Poiu on oikeasti aika kuvotava. 50+ äidistään nillittäjä, joka koskaan ei ole saanut itse mitään elämässään aikaiseksi, mutta edelleen on vaatimassa vanhemmiltaan palveluksia. Parjaa ja hyväksikäyttää minkä ennättää, mutta vaatii jotain pyyteetöntä tyttökirjarakkautta.
      No on se seksiä ilmeisesti harjoittanut sen verran, että on se tytär.
      Jos yhtään arvostelua tulee hänen omasta käytöksestään, vilistää poiu aspergerin taakse piiloon.
      Niin emotionaalinen ja omahyväinen hyväksikäyttäjä.

• Anonyymi

Jättäisitkö ketjuni rauhaan kun poistun.

MINÄ olen se joka olen perheessämme lapsesta asti ehdottanut kaunista aina kohteliasta ja ystävällistä käytöstö toisiamme kohtaan. Harrastuksekseni lapsena jopa luin kultaisen käytöksen kirjaa jonka jälkeen teini.-iässä ihastuin uskonnollisiin käytösohjesiin,
        Vanhempani ovat olleet 50 vuotta haluttomia kauniiseen käytökseen toisiaan ja minua kohtaan. Tämä on fakta,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Olin aina keskiverto suomalaista lasta kohteliaampi vanhempiani kohtaan eivätkä' hekään sitä ole kieltäneet.
        Olen myls käynyt vanhanajan balettikoulun jossa opetettiin erityisen kunnioittavaa ja kohteliasta ja kaunista käytöstä, koska siis baletti on hovitaidetta, niin tyyli pitä olla vähän sinne hovikumarrusten suuntaan. Ja tuota harrastin koko lapsuuteni 6-16 vuotiaana ja kuri on myös kova vanhanajan balettikoulussa tai venäläistyylisessä entisajan balettikoulussa , aivan erilainen kuin nykykouluissa,

"poiuytresdfgh"

• Anonyymi

Sinun mäkätykselläsi sieltä olisi lentänyt niskaperseotteella ulos ja sanottu ettei ole takaisin tulemista,

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Vanhempiani olen varsinaisesti alkanut kritisoida vasta kun olin yllättäen vähällä menettää henkeni 8 vuotta sitten ja minut hylättiin yhtäkkiä sillälailla.

"poiuytrfdfghj"

• Anonyymi

Fiksut ihmiset ei toista hätään jätä.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Olin kiltti tyttö hiukset tiukoilla leteillä ja rusetit suorassa. Itseasiassa peruskoulun opettajani oli myös eläköityvä ja aamuisin veisattiin virsiä urkujensa soittoon.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Nykynuorison käytös sen sijaan esim. niissä luureissa on aika järkyttävää.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

No kyllähän se vanhempiesi käytös ihmetyttää että silleen jättivät sinut yksin. Ei se ihan normaalilta kuulosta. Äitisi kai sitten yrittää valistaa sinua ihmisten ilkeydestä ja välinpitämättömyydestä. Ehkä totuus on jossain välimaastossa.

• Anonyymi

Mutta siis miksi semmosta ilkeyttä ja välinpitämättömyyttä sallivaa linjaa ei voida lopettaa esim. auttavissa puhlimissa ? Miksi mitää sallia välinpitämättömiä tai ilkeitä asenteita varsinkaan missään "avussa" ?

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Miks ei niin ettö kaikkia pitää kunnioittaa, oikeasti kuulla, ei alistaa henkisesti, pyrkiä huolehtimaan hyvinvoinnista ja toisen parhaasta täysin vilpittömästi jne ?
        Ja tuosta poikkeamista ei sallittaisi yhtään ?

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Miksi e i niin, että vaikka maailma on ilkeä ja välinpitämätön, niin itse päättää yrittää tehdä toisin kuin maailma?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Jos te kaikki sanoisitte hanttiin yhtä pontevasti kuin minä yleisistä meiningeistä poiketen niin vois jo tulla jopa muutoksia

"poiuytrdfghj".

• Anonyymi

Mulle tulee emotionaalisesta väkivallasta, sen kuulemisesta jne outoja kohtauksia jotka pelottaa mua. Ja niiden kohtausten perusteella sitten kaikkien mielestä on ymmärrettävää että mua kohdellaan niin huonosti emotionaalisesti kun kerran mulla tulee semmosia kohtauksia niin kyllähän se ärsyttää ja kyllästyttää ja kaikkea ja sit ollaan yhä ilkeämpiä emotionaalisesti ja kohtaukseni pahenee pahenemistaan ja toi on muka jotain apua jota apusysteemi kannataa : yhä kasvavaa emotionaalista väkivaltaa

"poiuytrdfghj"

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Niinku että jos jollein tulee loukkauksesta kohtaus, niin loukataan häntä vähän lisää, ja kun se ei auttanut, niin loukataan joukolla, mutta kun paheni vaan kohtaukset, niin siinä tarvuttaiiin sitten jo jotain järeämpää loukkaamaan. Onks jotain järkeä ?

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Palstan kiusangengellä tuli nopeasti ikävä minua. Heippa uudelleen

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Hän voisi kirjoitella tähän nyt itsestään ja omista tuntemuksistaan itsestään jotain...

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Kiva kiusata ihmisiä joilla aivovaurion johdosta vaikeutunut tunteiden käsittely ja voi tulla outoja kohtauksia,

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

semmonen on oikein joukkohupia, kun kaikenlaisille loukkauksille on oikeutus: ne kohtaukset

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Vaikka minulla oli 40 vakavaa oiretta, minua jopa neuvottiin menemään lääkärin eikä kertoa niistä vammauttavista oireista mitään, vaan pelkästään niistä emotonaalisen loukkausten aiheuttamista kohtauksista lääkärille .
        En tosin tehnyt niin.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Eli ei mitään väliä vaikka kehoni vaurioitettaisiin ja tunteitani loukattaisiin mielin määrin. Ainoa ongelma kelleen on että siitä tulee ,minulle kohtauksia, Mutta ne kohtauksetkaan eivät kiinnosta ketään minun kokemukseni kannalta.

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Niihin kohtauksiin ehdoteltiin terapiaa, mutta eihän terapia niihin auta , kun terapautti vain lisää loukkaisi tunteitani niitä huomiomattomilla loukkaavilla puheillaan. Kohtaukset lievenevät sitä mukaa kun välttelen ihmisten kanssa keskustelua. Sain hyvin vaikean kohtauksen kun viimeisiä kertoja puhuin vanhempieni kanssa. Nyt en haluaisi puhua enää, koska pelkään jo kovin noita kohtauksia, Mutta ne on aika hyvin vältettävässä sillä etten puhu asioistani kenenkään kanssa. Sitten ei ole loukkaavoa puheita eikä niistä seuraavia kohtauksia,

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

No ei se todellakaan ole ok että sinua niin loukataan ja ollaan uskomatta. Sehän on aivan kauheaa.

• Anonyymi

Kiitos. Sehän onkin aivan kauheaa.
        Tunnustan nämä kohtaukset ovatkin juurikin "kauhukohtauksia".

"poiuytrfdfghjk"

• Anonyymi

Ehkä se ei ole aivan sattumaakaan että ne ovat "kauhukohtauksia".
        Mutta asiaa halutaan valheellisesti käsitellä niinkuin ne olisivat tyhjästä tulleet, mikä ei suinkaan pidä paikkansa. Että niinkuin toiselle saisi vapaasti tuottaa mitä vain kauhua millä vain asiattomilla jutuilla, ainoa ongelma on ne kohtaukset.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ja niistä kohtauksista sitten saadaan se selitys kaikille vanhempien tunne -ja käytösongelmillekin. Että niin joo kyllähän se varmasti tympii sun vanhempia ja rasittaa kun sulla on niitä kohtauksia,

"poiuytrfdfghj"

• Anonyymi

Kun hehän rakastaa minussa vain ja juurikin niitä kohtauksia, koska ne ovat se täydellinen juttu heidät kaikesta syyllisyydestä vapauttamaan, Eihän he halua niiden ihanien kohtausten ikinä loppuvan. Isänikin sanoo aina oikein innokkaalla äänellä: "Se on kohtaus !"

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se ei ole aivan sattumaakaan että ne ovat "kauhukohtauksia".
        Mutta asiaa halutaan valheellisesti käsitellä niinkuin ne olisivat tyhjästä tulleet, mikä ei suinkaan pidä paikkansa. Että niinkuin toiselle saisi vapaasti tuottaa mitä vain kauhua millä vain asiattomilla jutuilla, ainoa ongelma on ne kohtaukset.

"poiuytrdfghj"

Niin kyllähän siinä varmaan on selkeä syy-seuraussuhde sitten niiden kohtausten ja sen henkisen väkivallan välillä. Ei sellaista ole suotavaa aiheuttaa kenellekään tuli kohtauksia tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun hehän rakastaa minussa vain ja juurikin niitä kohtauksia, koska ne ovat se täydellinen juttu heidät kaikesta syyllisyydestä vapauttamaan, Eihän he halua niiden ihanien kohtausten ikinä loppuvan. Isänikin sanoo aina oikein innokkaalla äänellä: "Se on kohtaus !"

"poiuytrdfgh"

Tuo on selkeää psykopaattista tai narsistista käytöstä vanhemmiltasi. Jotain samantyyppistä minunkin vanhempani harrastavat kohdallani. Tarkoitus on kätkeä oma osuus ja syyllisyys minun huonovointisuudellani.

• Anonyymi

Joo ne kohtaukset alkoi hieman sen jälkeen kuin se lääkeaineen haittavaikutusreaktio. Sillä tuntui olevan jotain yhteyttä siihen reaktioon, mutta koko ajan minusta tuntui että ne kohtaukset eivät ole samoin puhtaasti sen lääkeaineen aiheuttamia kuten muut oireet. Olen nyt saanut noita kohtauksia monta vuotta ja itsetutkinut niitä. Kauan jo havaitsin yhteyden emotionaalisiin loukkauksiin, mutta tuo analyysini tarkentuu koko ajan. Olen tässä vaiheessa täysin varma että ne aiheutuvat emotionaalisista loukkaksista ja toinen mikä voi tehdä niitä on ihan semmonen aivotoiminnan häiriköinti, siis esim toistaa jotain toimintoa joka ärsyttää minun aivojani loputtomiin. Niinku mekaanisempi "loukkaus". Pahin on noiden yhdistelmä.
        Mun mielestä tämmösten tekeminen toiselle tahallaan tuntien aivojeni mekanismin ei saisi olla sallittua. Ne on kuitenkin aika rankkoja kohtauksia.
        Mutta se on hankalaa niinkuin esim lailla tuota rajoittaa, koska sen voi tehdä vain puhumalla. Tai äitini aiemmin esim. kirkumalla ja aistiärsykkeillä.

"poiuytrfdfghjk"

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Mutta koska noita kohtauksia voi tehdä puhumalla. Keskusteluapu ei todellakaan sovellu. Eikä kemikaalit koska hermosto ärtyi kemikaalista niin että altistuin tommosille. Ja sitten touretten syndrooman ominaisuuksia on minulla, jotka räiskähti rajuna sen lääkeainereaktion seurauksena. Ja tourette just reagoi aistiärsykkeisiin ja emootioihin. Tourettassakin siis esim vaikka joku kolistaa kattilankantta, niin toisen henkilön voi olla pakko vaikka hyppiä aina kun kuulee sen kolauksen.
        Niin noi kohtauksetkin tulee vähän tolleen.
        "poiuytghjk"

• Anonyymi

Mutta siis kun mainitsin luurissa tourettesta, niin mulle sanottiin että voinhan kysyä joltain lääkäriltä. No vastasin etten tarvtse touretteen lääkäriä koska mulla on paljon asiantuntemusta siihen. Taas kuuluin luurista vähän ylimielisen epäilevä ääni vähän niinkuin olis ajatellut : "Tai sitten vain luulet olevan..."
        Mutta on kyllä. Saan kirjoitettua siitä vaikka yliopisto esseen ilman lähdeaineistoa niin että pääsen läpi todennäköisesti.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Monet ne luuri-ihmiset niinku luulee että mitä he ei tiedä niin mä en vois tietää. Mutta en kyllä ymmärrä millä logiikalla he ajattelee niin.
      Ja sit he ei ymmärrä että mulla on sitä agnosiaa, niin etten aina voi tierää mitä he tietää helposti. Ihmisille on kauheen vaikea ymmärtää tätä että mulle on vaikeaa tietää missä tarvitaan aistimustenkäsittelyä, mutta helppoa tietää missä tarvitaan analyyttistä ajattelua. Ja sit he pelailee mua vasyaan näin: Jos et tiedä totakaan, niin en usko että voit tietää tätäkään. Mut siis he on itse epäloogisia siinä : aistimustenkäsittely in erilaista kuin aivojen sisäinen analyyttisyys käsitteillä mikä on mulle puolestaan helppoa...siis pyöritellä käsitteitä pääni sisällä.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Olen aika itsevarmakin tuossa käsitteiden pyörittelyssä, mutten käytännön elämässä-

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Siis se luuriväki varmaan kaikki päihittää mut käytännön elämässä, mutta minä aika monen heistä käsitteiden pyörittelyssä.

"poiuytrfdfghj"

"

• Anonyymi

Ja toikin että voinko pystyä kirjoittaan yliopistoesseitä ilman lähdeaineistoa omasta päästäni, niin yhden melkein silleen kirjoitin, että asia oli kokonaan omista eläm'nkokemuksistani päästäni ja sain arvosanan 4. Että kerran kokeilin semmostakin.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Samaa aihetta pidettiin lukiokurssilla ihan höpönä. Ja luurissa olisin ollut sillä perusteella varmaan hullu.
        Että jos tuo on nyt sitten sitä ilmiötä jossa "nerouden" ja "hulluuden" ero on vain hiuksenhieno.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Että nyt on myös tourette?

• Anonyymi

Joo siis on mulla muistaakseni diagnoosissa jo nyt mainittu ticejä mutta ei mulla ole tourette diagnoosia, mutta äitini on välillä ollut aiemmin sitä mieltä että varmaan saisin tourette diagnoosinkin jos haluaisin.
        Koska ticejä nyt joka tapauksessa on ollut lapsuudesta asti. Äänelliset ticit ehkä kuitenkin epäselvempiä kuin liiketicit ihan selviä ja muistaakset touette diagnoosi edellyttää molemmat.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Olen itseasiassa ilman halvausoireota enemmän Touretten kuin Aspergerin näköinen. Siis en ole mitenkään kivikasvo tai jähmeä luonnostaan vaan hieman hassusti normaalia hieman enemmän liikkuva.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Jos he ei ole vielä tieteellisesti erityisesti liittänyt emotionaalisuutta touretteen, mutta jos olisin yliopistossa voisin yrittää väittää ja perustella miten emotionaalisuus liittyy touretteen jos siitä ei ole vielä tarkemmin tehty siltä kantilta.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Koska siis ensinnäkin ymmärrän kyllä tieteellistä tekstiä, helposti vaikka he jostakin syystä lpukkaavasti luurissa tuota kykyäni kyseenalaistivat. En ymmärrä mistä syystä.
        Kokeilin siis ylipostokurssia jossa on erityisen paljon monimutkaista monenlaista tieteellistä tekstiä. Ja ei paljoa jäänyt puuttumaan että olisin saanut viitosen. Joten on tullut tieteellisen tekstin luetunymmärtämiskykyni testattua. Itseasiassa tyttäreni lähetti minut tuolle kurssille ymmärtääkseni osittain testatakseen että enkö minä ymmärä vaiko eikö ihmiset ymmärrä minua.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ja itseasiassa minulle tieteellisen tekstin ymmrtäminen on helpompaa kuin arkisten asioiden ymmärtäminen. Tätä ajatusta ei lukiokurssin opettaja ymmärtänyt vaan sanoi niitä että e i kukaan ole mestari syntyessään.
        Siis ihmiset alkaa hieman loukkaamaan minua kopska he ei ymmrrä että kyse EI ole mistään suuriluulousuudesta tai ylimielisyydestä, vaan siitä että minulla on semmoset aivot että analyyttinen ajattelu käsitteillä on helppoa mutta aistimusten käsittely vaikeaa ja tuota ei jotkut korkeasti oppineetkaan meinaa ymmärtää. Eli tuon seurauksena voin olla arkisten asioiden ymmärtämisessä huomattavasti krskivertoa tyhmempi mutta esim tieteellisen tekstin ymmärtäminen ja oikein ymmärtäminen sujuu minulta usein keskivertoa helpommin

"poiuytfghjk"

• Anonyymi

Ja tän ominaisuuteeni äitini tuntee ja pystyy pelailemaan sillä- MInua johdatellaan harhaan asioissa joita aivoni ei hahmota jotta jäisin alakynteen johon en jäisi toinen puoli aivojani huomiion ottaen.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Hahmotaan samaan aika tosi laajasti mitä tapahtuu mutten voi asialle mitään koska yhdeltä osa-alueelta aivoni lyö täysin tyhjää.
        Ja sitten äitiäni kuvittaa just se että ihmiset ei ymmärrä että siltä osa-alueelta mun aivoni tosiaan lyö täysin tyhjää .
        Ja siis minä en tarvi yhtään mitään apua yhtään missään muussa kuin asioissa jotka jää aivojeni tuolle osa-alueella. Ja sitä ne auttajat ei pysty ymmärtämään. Tarjoilevat mulle kaikkea muuta paitsi sitä mitä tarviin.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Ja sit ne auttajat ei ymmärrä sitäkään etträ kyllä minä kykenen tietämään mikä on se osa alue miltä aivoni lyö tyhjää ja miltä ei. Erittelen aina asiat asioihin jotka tiedän ja joita en tiedä ja jatkan ajattelua siitä eteenpäin saadakseni selville sen mitä ei tiedä. Ei mukke ole mitään järkeä ajatella millään muulla tavalla henkilökohtaisesti

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Mutta kun ne keskusteljat ei usko minun erittelyäni asioihin jotka tiedän ja jotka en tiedä, ...niin ei he sitten voi auttaa minua mitenkään saamaan selville mitä en tiedä.
        Joten koko keskustelu on sen jälkeem aivan idioottia,

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Mielen tai emootioiden tasolla en tervitse minkään muunlaista apua kuin saamaan selville mitä en tiedä.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Eo mulla pohjimmiltaan ole mitään muuta ongelmaa mielen ja emootioden tasolla.
        Kuin tuo että miten voi tietää mitä ei tiedä- Koska siis se tuottaa minulla kauheeta stressiä, pelkoä, hätää ja kauhua jos koen etten tiedä semmosia vakavia asioita jotka minun ehdottomasti tulisi vastuullisena ihmisenä tietää. Ei mulla ole muuta ongelmaa.
        "poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Mutta ne luuri-ihmiset alkoi veivaamaan tuosta vaikka mitä muuta psykologista paskaa mistä tuli mulle aivan ennennäkemättömiä ongelmia. kun sotkivat minuun asioita jotka ei liity minuun mitenkään. ..ja koitin empaattisesti äläytyä niihin minuuun liittymöttömiin juttuihin niinkuin ne jotenkin liittyisi minuun. Menin ihan sekaisin.

"poiuytredfghjk"

• Anonyymi

Välillä tumtuu että ihmiset oikein haluaa että mulle jäis pimentoon ne asiat joita en tiedä, koska jos saisin ne selville saattaisiin viuhahtaa älyllisesti ohitse aika nopeaan. Siksi he haluaa puhua kanssani kaikesta muusta kun siitä kuinka saisn varmuudella selville sen mitä en tiedä.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Sit jotkut hölmöt ehdottaneet ongelmaani jopa psykiatria, vaika ne mun tietämättömät asiat on semmosia mitä ei psykiatrin koulutuksella saada yhtään sen paremmin selville,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Aikoinaan mulla oli helpommat kysymykset kuin mit mulle tuli luurusoittelun johdosta
        Aikoinaan ne oli tämmösiä kuten: Mikä olento on käynyt eräässä pensaassa ? Se saattoi kalvaa kauankin kun en tiennyt miten saan sen selville.
        Niin jos kävisin nyt vaikka psykiatrilta kysymässä että mikä olento on käynyt siinä ja siinä pensaassa silloin ja silloin ? Niin eihän hän sitä voi tietää sitäkään vertaa mitä minä. No tuo tuolloin mysteeri ratkesi kuin aikani jaksoin seurata pensasta ja lopulta näin lähistötä loikkivan kaksi suurta jänistä ja tulin johtipäätökseen että ne on olleet ne,

"poiuytrdfghj"

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaan mulla oli helpommat kysymykset kuin mit mulle tuli luurusoittelun johdosta
        Aikoinaan ne oli tämmösiä kuten: Mikä olento on käynyt eräässä pensaassa ? Se saattoi kalvaa kauankin kun en tiennyt miten saan sen selville.
        Niin jos kävisin nyt vaikka psykiatrilta kysymässä että mikä olento on käynyt siinä ja siinä pensaassa silloin ja silloin ? Niin eihän hän sitä voi tietää sitäkään vertaa mitä minä. No tuo tuolloin mysteeri ratkesi kuin aikani jaksoin seurata pensasta ja lopulta näin lähistötä loikkivan kaksi suurta jänistä ja tulin johtipäätökseen että ne on olleet ne,

"poiuytrdfghj"

"poiuytredfghj"

Uskomatonta mitä päässäsi pyörittelet ja teet niistä emotionaalisia ongelmia itsellesi.

41neurologistavaivaa

• Anonyymi

Koen tämän hyvin olennaiseksi elämäni päämäärien kannalta,

"poiuytredfgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen tämän hyvin olennaiseksi elämäni päämäärien kannalta,

"poiuytredfgh"

Joo-o on se tärkeätä elämän päämäärien kannalta tietää se mitä ei tiedä.

• Anonyymi

Koska itseasiassa näissä kysyksissä on pohjimmilraan toisenlainen merkitys kuin miltä näyttää. Tuossa on siis kyse oppia havainnoimaan ympäristöä aistein. Ei se ole väliä onko kyseessä jänis ja pensaat tai jotaikin muuta. Mutta jotain mitä pitää ymmärtää aistien välityksellä. Mikä ei selviä teoreettisessa keskustelussa helposti. Siis tuo että sen voi saada selville vain aistein että ne ole jäniksiä. Korkeallakaan koulutuksella vaikea saada asiaa selville jossain toimistohuoneessa. On se ehkä mahdollista jos näytille saisi niitä papanoita puskasta jne, Mutta siis siinäkin tarvitaan aistihavaintoa. Pelkällä analyyttisellä päättelyllä on vaikea tehdä johtopäätöstä mitä siellä on ollut.

"poiuytredfghj"

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o on se tärkeätä elämän päämäärien kannalta tietää se mitä ei tiedä.

nimenomaan

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska itseasiassa näissä kysyksissä on pohjimmilraan toisenlainen merkitys kuin miltä näyttää. Tuossa on siis kyse oppia havainnoimaan ympäristöä aistein. Ei se ole väliä onko kyseessä jänis ja pensaat tai jotaikin muuta. Mutta jotain mitä pitää ymmärtää aistien välityksellä. Mikä ei selviä teoreettisessa keskustelussa helposti. Siis tuo että sen voi saada selville vain aistein että ne ole jäniksiä. Korkeallakaan koulutuksella vaikea saada asiaa selville jossain toimistohuoneessa. On se ehkä mahdollista jos näytille saisi niitä papanoita puskasta jne, Mutta siis siinäkin tarvitaan aistihavaintoa. Pelkällä analyyttisellä päättelyllä on vaikea tehdä johtopäätöstä mitä siellä on ollut.

"poiuytredfghj"

"poiuytrdfghj"

Onhan sulla aistit tallella. Niillähän niitä havaintoja tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"poiuytredfghj"

"poiuytrdfghj"

Ja tää lääkeaine mitä sain just katkasee hermosoluyhteyksiä keskushermoston ja ääreishermoston välillä, niin siks se tuotti mulle just näitä kauheita ongelmia lisää. Siis tehdäkses aisteilla pääteliä ympäristöstä tarvii olla yhteydet ääreis ja keskushermoston välillä toimimassa,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla aistit tallella. Niillähän niitä havaintoja tehdään.

Ei ollut juurikaan aisteja hermostovaurion aikana.
        Naapurinkin oli koputellut kovaa oveeni enkä yhtään tajunnut mistä koputus johtuu ja naapuri suuttui ensin kmun selitin etten hahmottanut mistä päin ääni tuli enkä tajunnut että oveani koputettiin. Hän vastasi että ei ole mahdollista että niin kovaa koputti että kyllä sen kuulee. Mutta siis nöin kävi en tajunnut mistä on kyse, Sittemmin sopu saatiin. ..kin sain selvitetyksi etten valeella tylysti jätä reagoimatta naapurini koputteluun vaikka kuinka kovaa koputtelisi. Kun hän sitten oli huokestunut kuinka minuun sitten saadaan yhteys jos on jotain tärkeää asiaa.

"poiuytresdfgh"

• Anonyymi

Ei riitä ettö korvasi on terveet....tarvii olla hermoyhteydet korvien ja aivojen välillä toiminnassa. Yksi lääkäri tiesi että tuo lääkeaine voi viedä kuulon. Kysyi tuliko takaisin. No onneksi tuli aika hyvin.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

nähny et paljon mitään ja tuntoaistia ei ollut nimeksikään kuin ei hajuaistiakaan. Kaikesta piti selvitä analyyttisellä päättelyllä !

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Joten sanojen merkitys nousi erättäin suureen rooliin.
        Ja siksi paskat puheet tuntuu hyvin vakavalle asialle. ..koska melkeen koko mun tdellisuus perustuin monta vuotta sanoihin. Ehkä siksi tekstimääräkin paisui tuona aikana hillittömäksi.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Toi yhteys ääreis ja keskushermoton välillä voi käsittääkseni ollakin autistisilla hauraampi. Se voi olla tosi herkkä, mutta semmonen hauraampi,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut juurikaan aisteja hermostovaurion aikana.
        Naapurinkin oli koputellut kovaa oveeni enkä yhtään tajunnut mistä koputus johtuu ja naapuri suuttui ensin kmun selitin etten hahmottanut mistä päin ääni tuli enkä tajunnut että oveani koputettiin. Hän vastasi että ei ole mahdollista että niin kovaa koputti että kyllä sen kuulee. Mutta siis nöin kävi en tajunnut mistä on kyse, Sittemmin sopu saatiin. ..kin sain selvitetyksi etten valeella tylysti jätä reagoimatta naapurini koputteluun vaikka kuinka kovaa koputtelisi. Kun hän sitten oli huokestunut kuinka minuun sitten saadaan yhteys jos on jotain tärkeää asiaa.

"poiuytresdfgh"

Eihän sun kuulossasi vikaa ole, kun kerran kuulit sen koputuksen. Tuo sun puheesi jostain lääkkeestä, joka olisi muka aiheuttanut lääkeainereaktion, että oikein halvaannuit sen johdosta, on pelkkää sun luulotteluasi, kuten on myös nämä sen muka aiheuttamat muut oireet. Keksit jatkuvasti itsellesi uusia diagnooseja tähän "hulluuteesi". Nyt on sitten jo Tourettekin vaivanasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nähny et paljon mitään ja tuntoaistia ei ollut nimeksikään kuin ei hajuaistiakaan. Kaikesta piti selvitä analyyttisellä päättelyllä !

"poiuytredfghj"

Höpön, höpön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sun kuulossasi vikaa ole, kun kerran kuulit sen koputuksen. Tuo sun puheesi jostain lääkkeestä, joka olisi muka aiheuttanut lääkeainereaktion, että oikein halvaannuit sen johdosta, on pelkkää sun luulotteluasi, kuten on myös nämä sen muka aiheuttamat muut oireet. Keksit jatkuvasti itsellesi uusia diagnooseja tähän "hulluuteesi". Nyt on sitten jo Tourettekin vaivanasi.

Mikä sinua inspiroi tällaiseksi vastaväittäjäksi ?
        Heh
        No olet hyvä esimerkki sellaisesta vastaväittäjäkeskustelijasta,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo minä olen itseoppinut tourette-ekspertti, jonka vertaista saa hakea.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Osaisin ehkä jopa neuvoa kuinka tourettelapsia voi hoitaa lääkkeettömästi ja ilman terapioita hyvin tuloksin. Mutta luuriväen ideoilla räjähtäisi tikit käsiin,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ritä jos erotat jotain epämääräistä kopinaa, semmosta nyt kuulu vähän väliä milloin mistäkin, tarvit paljon tarkempia aivotoimintoja arvioimaan mistä päin ääni tulee ja mitä se voisi tarkoittaa, esim. että naapuri koputtaa ovea. Se vaatii jo paljon aivotoimintoja ei pelkkää kuulemista

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Vasta kun naapuri kertoi koputtelustaan muistui mieleen se kopina jonka olin kuullut: "Ai sitä se oli se kopina !"

"poiuytresdfgh"

• Anonyymi

Niin tossa tilassa kun olin ja muut ihmiset pääsi määrittelemään mun todellisuuden omilla selityksillään ja puheillaan että mikä mitäkin on, siitä tosiaan tuli aika "hullu" maailma siitä. ..ja pelottava.

"poiuytresdfgh"

• Anonyymi

He puhui mulle koko tuon ajan hyvin pelottavia juttuja joita visualisoin koko tuon ajan ja niitä kauhukuvia edelleen välähtälee muistista, mutta vähenee sitä mukaan kun pysyn kaukana pelottavien puhujista kuten vanhempani. ja luurit

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Jos mä edes puhun ääneen semmosia mitä he puhui joudun kauhutilaan, koska se alkaa tuntua niin todelta jos puhuu ääneen jotain, Ja niinku koko joukko yhdessö kehitti mielikuvitusmaailman missä minä oon joku kauheen paha. Olen pelännyt todella tulevani hulluksi sellaisen mielikuvotusmaailman jakamisesta muiden kanssa, pelännyt että mitä jos vahingossa lähden jotenkin oikeesti siihen mielikuvitukseen mukaan kun se jatkuu ja jatkuu ja joukolla,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Sksikin minulla on tämä voimakas tarve runsain tekstein laittaa hanttiin jotten manipuloidu kokonaan kauhumielikuvituksiin., jotka ei ole minun keksimiäni, minut johdateltiin niihin muumuassa mielikuvitusaiheisin kysymyksin ollessani alentuneessa tajunnantilassa. Se on ollut pelottavinta ja vaarallisimman tuntuista mitä olen koskaan kokenut. .

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaisin ehkä jopa neuvoa kuinka tourettelapsia voi hoitaa lääkkeettömästi ja ilman terapioita hyvin tuloksin. Mutta luuriväen ideoilla räjähtäisi tikit käsiin,

"poiuytrdfghj"

Silloinhan voit hoitaa itsesi terveeksi siitä omasta tourette oireistostasi, kun oikein ekspertti olet .

• Anonyymi

mutta se juurkin edellyyttää ympäristön yhteistyötä .
        Se tourette reagoin ymprisöön, aistiärsykkeisiin ja emootioihin,
        Jos aletaan tuijottaa sitä oiretta se pahenee, koska se on ärsyttävä emootio että joku jahkaa oireesta.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloinhan voit hoitaa itsesi terveeksi siitä omasta tourette oireistostasi, kun oikein ekspertti olet .

Helpostihan poiu siitä tourettesta muutenkin parantuisi, kun koko "tauti" on pelkkää kuvitelmaa.

• Anonyymi

Siks se tourette ei välttämättä parane suurenkaan asiantuntijajoukon huomiolla, vaan enemmänkin mahdollisesti pahenee siitä. Kun asiantuntijat kokonaan lopettavat ihmettelemästä oiretta eivötkä häiritse ikävillä emootioilla voi kadota oirekin.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Kaikkein tärkeintä on tietää että oireeseen ei liity hitustakaan pahaa tai huonoa luonnetta,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siks se tourette ei välttämättä parane suurenkaan asiantuntijajoukon huomiolla, vaan enemmänkin mahdollisesti pahenee siitä. Kun asiantuntijat kokonaan lopettavat ihmettelemästä oiretta eivötkä häiritse ikävillä emootioilla voi kadota oirekin.

"poiuytrdfghj"

Ethän siihen parantumiseen suuria asiantuntijajoukkoja edes tarvi, kun kerroit olevasi itse se hoidon ekspertti.

• Anonyymi

ainakaan yhtään sen enempää kuin yskimiseen kenelläkään

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän siihen parantumiseen suuria asiantuntijajoukkoja edes tarvi, kun kerroit olevasi itse se hoidon ekspertti.

No itse yritänkin nyt parantua vetäytymällä avuista.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Lukaisin sieltä jotain.
        Olen minäkin puolustanut vanhempaani vielä aikuisena kun esim. joku muu on ärtynyt käytöksestään. Esim. on jotkut ihmetelleet hänen puuttumistaan asioihini, mutta mun on ollut pakko puolustaa sitä puuttumista koska olin samanaikaisesti toisessa kiikissä, josta selviämiseen se oli välttämätöntä . Monimutkaista, ja juurikin se on jutun juju, niin monimutkaista ettei kuulijan pää helposti hahmota niitä kuvioita. Äitini kerran piirsi kartankin kuin kuvioihin liittyi samanaikaisesti kymmeniä tahoja.,

"poiuytrdfghj"

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ja siis sen halvauksenkin ajan mun piti samanaikaisesti huomioda noi laajemmat kuviot, joten en mä voinut toimia vain sen halvausasian takia mielekkäimmällä tavalla, Sit kaikki höpötti: "Niin mut jos sulla olis ollut semmosta ja semmosta oikeesti, niin olisthan sä tehnyt niin ja näin. "
        Ei asioita noin yksinkertaisesti voi päätellä, voi olla viisi muuta kuviota meneillään samanaikeisesti jotka huomioonottaen pitääkin toimia toisin,

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis sen halvauksenkin ajan mun piti samanaikaisesti huomioda noi laajemmat kuviot, joten en mä voinut toimia vain sen halvausasian takia mielekkäimmällä tavalla, Sit kaikki höpötti: "Niin mut jos sulla olis ollut semmosta ja semmosta oikeesti, niin olisthan sä tehnyt niin ja näin. "
        Ei asioita noin yksinkertaisesti voi päätellä, voi olla viisi muuta kuviota meneillään samanaikeisesti jotka huomioonottaen pitääkin toimia toisin,

"poiuytrdfghjk"

Mikä hoito sinut siitä "halvauksesta" paransi?

• Anonyymi

Siinä vaikutti aika, ravinto ja väkisin liikkuminen sinnikkäästi. Vielä edelliskesänä sain raahata toista jalkaa. Nyt kävelen niin reippaasti jo että ventovieraat on sanoneet että ompa mulla vetävä askel.

"poiuytfdfghjkk"

• Anonyymi

Ja toi halvaus oli vähän tuollainen guillan barre tyyppinen, joka yleensä paranee muutamassa vuodessa,

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaikutti aika, ravinto ja väkisin liikkuminen sinnikkäästi. Vielä edelliskesänä sain raahata toista jalkaa. Nyt kävelen niin reippaasti jo että ventovieraat on sanoneet että ompa mulla vetävä askel.

"poiuytfdfghjkk"

Paranitko ihan omin neuvoin, vai saitko ohjeita esim. fysioterapeutilta?

• Anonyymi

Mutta tosiaan mua ei väklttämättä ulospäin hahmottanut halvaantuneeksi, koska on olenassa luonnostaan niin jähmeitä ihmisiä, se on kuitenkin ihan eri asia kun luonnolliseen jähmeyteen ei liity fyysstä kitumista kuten hermostivauriosta aiheutuneeseen jähmeyteen joka ei ole henkilölle luonnollista jähmeyttä. Siis kun henkilä paranee on yli puolet liikkuvampi kaikin puolin. Mutta kadut on täynnä sen verran jähmeitä mummoja, mutta siis ei ole vielä mun aikani olla sellainen mummo.

"poiuytrdfghj"

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paranitko ihan omin neuvoin, vai saitko ohjeita esim. fysioterapeutilta?

No tanssinopettajana olen oikeestaan itse liikkumisen ammattilainen.
        Kymmenen vuoden balettikoulu. Ja tanssiterapiaa olen aikoinaan opiskellut. Kävin myös mm. shiatsukurssin nuorena.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tosiaan mua ei väklttämättä ulospäin hahmottanut halvaantuneeksi, koska on olenassa luonnostaan niin jähmeitä ihmisiä, se on kuitenkin ihan eri asia kun luonnolliseen jähmeyteen ei liity fyysstä kitumista kuten hermostivauriosta aiheutuneeseen jähmeyteen joka ei ole henkilölle luonnollista jähmeyttä. Siis kun henkilä paranee on yli puolet liikkuvampi kaikin puolin. Mutta kadut on täynnä sen verran jähmeitä mummoja, mutta siis ei ole vielä mun aikani olla sellainen mummo.

"poiuytrdfghj"

"poiuytrdfghj"

Ai se sun halvaantumisesi olikin vain jonkun sortin jähmettymistä, eikä siis todellista halvaantumista. Jo mä ihmettelinkin, että muilla todella halvaantuneilla on apunaan toiminta- ja fysioterapeutit liikkumaan opettelussa ja siltikään jotkut eivät parane halvaantumisistaan koskaan.

• Anonyymi

Siis halvaannuin laajasti jonkinasteisesti, en kokonaan.

Tuokin on ihmisillä väärä käsitys että halvausoireet olisivat aina kokonaan halvaantumista, Hengityksenikin meni hyvin heikoksi ja keuhkolihakset mutta onnekseni eivät halvaantuneet kokonaan mitä tommosessa voisi käydä. Hengitin kaksi vuotta vain pinnallisesti. En voinut vetää syvään henkeä, nyt voin.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se sun halvaantumisesi olikin vain jonkun sortin jähmettymistä, eikä siis todellista halvaantumista. Jo mä ihmettelinkin, että muilla todella halvaantuneilla on apunaan toiminta- ja fysioterapeutit liikkumaan opettelussa ja siltikään jotkut eivät parane halvaantumisistaan koskaan.

Et ilmeisesto tiedä ettö on olemassa väliaikaisia halvaussairauksia joista suurin osa paranee ja sitten toisenlaisia pysyviä halvauksia. Luin jostain geenistäkin mikä altistaa väliaikaiselle halvaukselle,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Et selvästikään ole juuri opiskellut neurologiaa, Et Aspergerista, tourettesta, psykopsatiasta, agnosiasta etkä halvaussairauksista , etkä lääkeaineiden toimintamekanismeista ionokanavissa,

• Anonyymi

Olin siis "poiuytrfghj" edelleen

• Anonyymi

ionikanavissa siis

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ilmeisesto tiedä ettö on olemassa väliaikaisia halvaussairauksia joista suurin osa paranee ja sitten toisenlaisia pysyviä halvauksia. Luin jostain geenistäkin mikä altistaa väliaikaiselle halvaukselle,

"poiuytrdfghj"

Ei se väliaikaiselta halvaukselta vaikuta, kun se kestää 8 vuotta. Sinulla se on selitys joka vaivaasi, että se tunnustettaisiin todeksi. Nää sun juttusi on höpön höpön juttuja.

• Anonyymi

No ei se niin pahana kestänyt 8 vuotta, mutta hermoratojen korjaantuminen tai uusien rakwntuminen voi kestää hyvinkin viisikin vuotta.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Ja kyllä mun kehon näöstä näkee suuren muutoksen. Kylkenikin oli lysähtäneet kasaan kuin vanhalla mummolla mutta nut Facebook ihailijoideni mukaan kehoni on niin "fit" että kuin 25 vuotiaan näköinen

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä mun kehon näöstä näkee suuren muutoksen. Kylkenikin oli lysähtäneet kasaan kuin vanhalla mummolla mutta nut Facebook ihailijoideni mukaan kehoni on niin "fit" että kuin 25 vuotiaan näköinen

"poiuytrdfghj"

Eiköhän olisi viisainta, ettet lueskele enää lisää tauteja ja sairauksia itsellesi.

• Anonyymi

Mutta ne halvauksen aikaiset valokuvat on jo hajonneiden tietokoneiden kovalevyillä enkä osaa itse ottaa niitä sieltä

"poiuytredfgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän olisi viisainta, ettet lueskele enää lisää tauteja ja sairauksia itsellesi.

Väärä asenne. En ole sen tyyppimen ihminen ollenkaan

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Minä en tiedettä lukemalla sairastu

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Kärsimykset kestää paremmin kun käyttää kärsimysajan kärsimystensä tieteellisen tutkimiseen. Niistä saa hyvän opintomateriaalin oman kehonsa ilmiöiden seuraamisesta. Esim : miten keho reagoi kemikaaliiin...
        Miten hermostovauriot korjaantuu jne. Samoin voi tutkiä päänsä vikoja itse.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Mutta se edellyttää että tietyt aivotoiminnot tpimii...

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Olen lukenut että esim. psyykelääkkeet voi saada ihmisen menettämään oman tilansa arviointikyvyn, että sillon voi sitten vaikea tehdä itsestään tieteellisiä tutkimuksia. Mä en ole ikinä käyttäny psyykelääkkeitä enkä päihteitä lainkaan.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Vakavan itsetutkiskelun aloitin 16-.vuotiaana

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Sillon jo 16 vuotiaana voitin luonteenpiirteet kuten kateuden .
        Mun yksinkertainen taktiikka oli seuraava: Jos ikinä sain itseni kiinni ajattelemasta; Voitsi hitsi kun tämä on hyvä juttu, voi kun kukaan muu ei keksisi samaa, niin määräsin itseni heti menemään jakamaan asian toisten kanssa esim ehdottaen heille: Haluaisitko sinäkin tällaisen ?
        Siis pakotin itseni että kaikki mistä tulee kateuden tunne on välittömästi joko jaettava tai annettava muille.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavan itsetutkiskelun aloitin 16-.vuotiaana

"poiuytrfghj"

Kerrot tuossa viestissäsi klo. 16.37 opiskelleesi itsellesi nämä taudit/sairaudet, ja nyt sitten uskot niitä sairastavasi. Itsetutkistelullasi löydät niitä vaivoja jatkuvasti lisää ja sitten kerrot niistä täällä.

• Anonyymi

Mitä mä tuolla saavutin oli oman henkisen päämääräni voittaa kokonaan kateus itsestäni ja siten jalostaa sieluani. Eli hyödyinhän minäkin siitä-

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrot tuossa viestissäsi klo. 16.37 opiskelleesi itsellesi nämä taudit/sairaudet, ja nyt sitten uskot niitä sairastavasi. Itsetutkistelullasi löydät niitä vaivoja jatkuvasti lisää ja sitten kerrot niistä täällä.

En kauheesti asennoidu sairastaen asiaan. Kuvaan noita vain jotta toiset ymmärtäisivät ilmiöitä minusta edes jotenkin todensuuntaisesti edes

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Siis esim jos tärisen kauttaaltani , se oli sosiaalinen ongelma jos en järjellisesti selitä miksi tärisen. En enää tärise. Mut tärisin lääkereaktion jälkeen niin kovaa ettö naapuri näki tärinäni viiden metrin päästä ja huomautti minun tärisevän .

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Hänhän kun ei tarkkaan tiennyt mitä minulla oli memossa mutta sanoi kommentteja kuten: "Sähän kuihdut sinne asuntoosi !"

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kauheesti asennoidu sairastaen asiaan. Kuvaan noita vain jotta toiset ymmärtäisivät ilmiöitä minusta edes jotenkin todensuuntaisesti edes

"poiuytrdfghj"

Siis kuvailet muka sairastavasi kaikkia noita kyseisiä sairauksia sen vuoksi, että sinun höpötyksiesi uskottaisiin johtuvan näistä mainitsemistasi sairauksista. Eiköhän se olisi viisainta päästä noista sairauksista eroon ja alkaa keskustelemaan asiallisella pohjalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis esim jos tärisen kauttaaltani , se oli sosiaalinen ongelma jos en järjellisesti selitä miksi tärisen. En enää tärise. Mut tärisin lääkereaktion jälkeen niin kovaa ettö naapuri näki tärinäni viiden metrin päästä ja huomautti minun tärisevän .

"poiuytrfghj"

Luitko niistä halvauksen jälkeisistä oireista, että silloin kuuluu täristä ja aloit tärisemään vakuuttaaksesi sairautesi oikeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänhän kun ei tarkkaan tiennyt mitä minulla oli memossa mutta sanoi kommentteja kuten: "Sähän kuihdut sinne asuntoosi !"

"poiuytrfghj"

Mistä hän olisi voinut tietää mikä kuvitteellinen tauti sulla oli menossa.

• Anonyymi

Että sä jaksat, Kuka näkisi kaiken tuon vaivan ja millä motiivilla ?
        Sinäkö ?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Miksi varsinkaan niin kaunis nainen, jolta ei ikinä ainakaan viisumikosijat loppuisi tekisi enemmin tommosta kuin vaikka ottaisi semmosen kosijan valikoiden komeimman ja älykkäimmän ?

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että sä jaksat, Kuka näkisi kaiken tuon vaivan ja millä motiivilla ?
        Sinäkö ?

"poiuytrdfghj"

Miksen jaksaisi keskustella sinun lempiaiheistasi?

• Anonyymi

taidatkin olla ujo ihailija, etkä ole keksinyt muuta keinoa päästä seuraani

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Miten sä jaksatkin seurata minua vuosia ??? :) :) :)

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taidatkin olla ujo ihailija, etkä ole keksinyt muuta keinoa päästä seuraani

"poiuytredfghj"

Ei nyt sentään. Turha kuvitella sellaista kohdaltani. Ne turbaanipäiset berberit ovat sinua varten siellä facessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä jaksatkin seurata minua vuosia ??? :) :) :)

"poiuytrfghjk"

Mielenkiinnosta seuraan tuleeko edes vähäistäkään kohennusta mielenterveyteesi.

• Anonyymi

No sitä sattuu. Itse jäin koukkuun jonkun nettiartikkeleihin . Päätin jo lopettaa niiden lukemisen, mutta sitten uteliaisuus voitti aivonystyrät, täyty päästä lukemaan mitä jatkossa lukee, ..ja taas olin koukussa. ..

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiinnosta seuraan tuleeko edes vähäistäkään kohennusta mielenterveyteesi.

En kyllä nyt aio kumpaakaan. On muut päämäärät.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Mut tykkään kyllä turbaaneista. Mun mielestä ne on tyylikäs asuste,.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Haaveilen omasta turbaanista. Muokkasin itselleni vähän turbaanin näköä syyspäähineeseen .

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luonto hoiti

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sekin on mun mielestä hassu ajatus että kaikkeen pitäisi olla jokin hoito.
        Suurin osa ihmisten vaivoista paranee ilman mitään erityistä hoitoa.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Minua kiinnostaa onko tuo poiu edunvalvonnassa? Onko äiti edunvalvoja? Isi?
      Muutenhan ei selity, että yli 50v nainen syyttelee reilusti yli 70-vuotiata vanhempiaan jatkuvasti laiminlyönneistä.
      Ovatko vanhemmat lääkäreitä vai miksi poiu ei soittanut 112 kun sairaus iski?
      Miten vanhemmat (70+) olisivat asian voineet hoitaa, jos lääkäri ei osaa.
      Jne.

• Anonyymi

Olenhan jo kertonut miksi en voinut soittaa, Sairaalassa oltiin virheellisesti lähettämässä minua nukutuksessa tehtävään melko rajuun tarpeettomaan toimenpiteeseen kuuntelematta asiassa minua. Joten katsoin viisaammaksi olla hissukseen kotona.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

En tietenkään ole missään edunvalvonnossa. Haloo onko kukaan kotona ???

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Minä kyllä hoidan läheiseni asiaa jos lääkäri ei osaa,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Sitä jopa lupailin vanhemmillen joskus että heitä kannattaisi hengissä pysymiseni, että jos heitä vanhainkodissa yritetään lääkitä tokkuraan, puutun kyllä asiaan.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Nyt en jaksa enempää tätä samaa, heippa

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Joku luurissa väitti että äitini tietää sillä perusteella paremmin, että hän on vanhempi. No mikäli tuo pitää paikkansa, niin siinä tapauksessa minä tiedän paremmin kuin noin alle 50-vuotuaat luurissa. En kuitenkaan ihan usko samaan logiikkaan.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Arvelisin että jopa täyttää virheargumentoinnin kriiterit väittää että joku väite olisi paikkasapitävämpi sillä perusteella että sen esittäjä on on vanhempi.

"poiuytresdfghj"

• Anonyymi

Tässä ei voi muuta kuin tulla johtipäätökseen että tulin kuunnelleeksi harhaanjohtavaa soopaa monta vuotta ja siten kulkeneeksikin harhaan (toivottavasti ei kuitenkaan kovin pahoin), mikä oli hyvin pelottavaa, siis harhaan kukeminen ja vuelä ihmettelivät mikä pelottaa, no kai se nyt pelottaa ihan harhaan kulkea.
      No mutta nyt ainakin olen ymmärtänyt että harhaanjohtavaa soopaa ei pidä ikinä enää kuunnella.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ja minua ei kiinnosta kakkaakaan mikään kylätappelu siitä kuka on oikeassa, vaan se että mikä on hengellisesti oikea suunta, mikä on filosofisesti totuudellisinta tai tieteellisesti perustelluinta.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Ja miksi he siellä luureissa koko aika neuvoo vaikka he semalla itse sanovat että heitä on kyllä neuvottu olemaan neuvomatta. Mutta mikso he sitten suhtautuu niinkuin kyseessä olisi neuvontapuhelin, jossa on neuvottu olemaan neuvomatta ?
      Monä ainakaan en soittanut kysyäkseni neuvoa vaan kertoakseni mitä poikkeuksellista minulle on käynyt.
      Heidän neuvoillaan ei kovin hyvin pötkinyt, arvelen että omilla neuvoilla paremman mahdollisuudut jossakin onnistuakin

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=pOLmD_WVY-E

Tässä myös selitys miksi meidän on lähes mahdoton kommunikaatiotilanteissa tietää kuka on oikeasti kompetentein. Koska sekä kompetentit ja ei-kompetentit ovat tietämättömiä tilastaan.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Suosittelen videota palstaväittelujällekin , varsinkin loppua siitä

"poiuytresdfghj"

• Anonyymi

Tossa on se ongelma ett kun kompetetimmat yleensä kokevat enemmän epävarmuutta kuin ei-kompetentit kyvyistään, niin jos komepetentimpi ilmaisee epävarmuutensa itsestään, niin sen jälkeen se ei yhtään kompetentti on jo ihan varma että hän tietää paremmin. Näin on voinut käydä äitini ja minun välillä.
      Hän nyt muka tietää asioita minua paremmin, mutta ei siitä oikeasti ole mitään näyttöä, siksi minua pelottaa että minut on jopa luureissa ohjattu luottamaan äitiini vaikka ei ole mitään näyttöä siitä että hän olisi fiksumpi minua, hänen päänsäkin on varmaan kolmanneksen pienempi kuin minun. Tässäkin koen mahdollisesti olevani harhaan johdettu.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Entä jos asia onkin vaikka niin että koska olen kompetentmpi kuin äiti ilmaisen niin paljon häntä enemm'än epävarmuutta että minua tuosta syystä pidetään jotenkin häntä lapsenomaisempana kun olen koko ajan silleen epävarma että onkohan tää asia nyt niin vai näin ?
        Ja äiti on sitten aina niin kauheen varma kyvyistään. Vaikka on itsekin myöntänyt olevansa mm-. vastuuton.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos asia onkin vaikka niin että koska olen kompetentmpi kuin äiti ilmaisen niin paljon häntä enemm'än epävarmuutta että minua tuosta syystä pidetään jotenkin häntä lapsenomaisempana kun olen koko ajan silleen epävarma että onkohan tää asia nyt niin vai näin ?
        Ja äiti on sitten aina niin kauheen varma kyvyistään. Vaikka on itsekin myöntänyt olevansa mm-. vastuuton.

"poiuytrfghjk"

Äidilläsi on se "järjen juoksu" terveempi kuin sinulla.

• Anonyymi

Mistä niin päättelet ?
        Satutko tuntemaan ?

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Onko itsell'si jotain näyttöä järjen juoksusta ?

• Anonyymi

Siis Poiuytrdfghj" edelleen
        Wn toson jaksa enää tulla tänne

• Anonyymi

Minun äitini ei tiedä uskonnoista mitään, ei filosofasta, eikä kovin paljon tieteestääkään, eikä hänellä ole taiteellisia kykyjä-

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Mutta toki hänellä on kyky puhua niin että vähä-älyinen helposti ymmärtää

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Usein kaltaisensa tuntuu järkevimmälle.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Useimmat nää puheena olleet tyypit ei ansaitse muuta kuin täydellistä silence treatmentia. Hehän kun ei kuule mitään vaikka sanoisi sata kertaa.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Kaiksta kauheinta vanhemmissani on heidän spirituaali värähtelytaajuus. Tuntuu ettei se ole edes maan päältä, vaan maan alta,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Jos heidät kuvittelee henkiolennoiksi, he ovat selvästikin demoonisia, ei mitääm enkelityyppisiä.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun äitini ei tiedä uskonnoista mitään, ei filosofasta, eikä kovin paljon tieteestääkään, eikä hänellä ole taiteellisia kykyjä-

"poiuytredfghj"

Ethän sinäkään tiedä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinäkään tiedä!!!

🔸
        jfdkjfdklfjdkfjdkfldjflkdfjdklfjdklfajfkdljfkdfökdkfdljfdkfjdkfjdöfdkjfdlkfjdklfjkdfj

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinäkään tiedä!!!

Ei pidä paikkansa.. Koko elämäni olen antanut niille paitsi siltä osin mitä minua on häiriköity valeilla ynnä muulla, ja mitä aivovaurio teki

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Aivovaurio "pehmitti" aivoni todella pahoin.
        Sitä ennen mulla oli todella kova pää

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Silsihän nuo narsistit käyttikin tilaisuutta hyväkseen, kuten äitini aivovaurion aikana rääkkyi minulle: "Yritä nyyyyyt olla niin perkeleeeen looooooginen !!!"

"poiuytrfdfghjk"

• Anonyymi

Mua oli siis yritetty vaikka millä keinolla tehdä hulluksi siinä onnistumatta.
        Mutta aivovaurio ja korvat täyteen täyttä paskaa puhetta muutama vuotta, niin siinä jo alettiin onnistua hajottamaan aivojeni kaunista jtimantinkovaa järjestelmää. ..niin että paskaa alkoi lurahdella sieltä raoista.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Kun mä sanoin mun äidille että minusta tuntuu että minua yritetään tehdä hulluksi siiellä luurissa, niin mut äiti vastasi: "Niinhän he yrittääkin !"

Mutta siis miks tällästä tehdään tai yritetään tehdä ?

"poiuytfghjk"

• Anonyymi

Ei kun mä sanoin että minusta tuntuu kuin minua yritettäisiin tehdä hulluksi soellä luurissa, niin äiti vastasi itsestäänselvällä äänellä: Niinhän ne yrittääkin.

"poiuytrfdfghj"

• Anonyymi

Mutta mitä järkeä yrittää tehdä kirkasaivoinen ihminen jolla on halu toimia kaikkien hyväksi niin että kaikki menisi hyvin , yritetään tehdä hulluksi ?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Synnyin tänne pitääkseni pääni kovana, en kattelakseni TV:stä saippuasarjoja

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Mikään ei ole ollut niin helvettiä kuin höpelöisen pään kanssa oleminen.
        Ja auttajat antaa ihan vääriä neuvoja: semmosia jotka höpelöittäisi päätä vain lisää, vaikka tietenkin pyrkimys tulee olla pään terävöittäminen ja kovana pitämisen kyvyn lisääminen

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

SYDÄMEN KUULUUU OLLA PEHMEÄ, niin pehmeä kuin mahdollista, mutta aivojen puolestaan niin kova ja terävä kuin mahdollista

"poiuytrdsdfghj"

• Anonyymi

Sydämen haluan pehmeän ja rakkauteen taipuvaisen. ..niin pehmeän ja rakkauteen taipuvaisen kun siitä vain saa.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Mutta kovat ja terävät aivot tarvitaan työvälineeksi rakkaudelle.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ainakin mä koko nuoruuteni omistin uskonnollisten ja henkisten asioiden opiskelulle vakavasti ja koin olevani hengennaisia. Sen kokemuksen jälkeen on ollut aivan karmeeta olla puuropäinen luurisoittelija suunnille kattellen kuvia demooneista.

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Mutta ilahduin kun sentään joku Facebookissa kommentoi että taidankin olla hengennaisia, toivottavasti vielä tulen olemaan-

"poiuytrdsdfgh"

• Anonyymi

Kiva kun nyt facebookissa onkin mulle lähetetty spirituaalimpaa tietoa, kun on tajuttu että tarkoitukseni onkin olla hengennaisia

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Ehkä jos laitettaisiin minä ja minun äitini pitiämään TV puhe, niin se sieltä näkyisi kummalla järki juoksee selkeemmin ja nopeemmin.
        Isä varmaan osaisi semmosia puheita pitää tyylillisesti minua paremmin entisenä virkamiehenä. .

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Mut niin : aistimustenkäsittely ei mulla ole niin sujuvaa ja ystävällinen naapurini huomautti kun olin matkalla kauppaan lahkeeseen jääneet trikoot lahkeesta roikkuen maata pitkin.

"poiuytrdfghj".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkansa.. Koko elämäni olen antanut niille paitsi siltä osin mitä minua on häiriköity valeilla ynnä muulla, ja mitä aivovaurio teki

"poiuytredfghj"

Minulla näkemys sinun osaamisesta jollakin noista osa-alueista varsinkin. Se on todistettu aiemmin tällä palstalla.
        Vahvistelet näkemystä jonka mukaan sinulla on osaamista ja tietoa ja uskot siihen itsekin. Koko elämämäsi olet antanut niille lauseille ja väitteille joiden mukaan sinulla osaamista.
        🔸

• Anonyymi

En ymmärrä koko hölötystäsi.
        Ei me täällä olla edes tosissaan kirjoitettu esim uskonnollisista asioista tms . Niin ei tietenkään tän perusteella kauheesti voi päätellä-

"poiuytredsdfgh"

• Anonyymi

Sitä paitsi kärsin äärimmäisestä epävarmuudesta kyvyistäni. En mitenkään koe että mulla olis kauheesti mitään osaamista. Mutta kuitenkin on alkanyt tuntua että laitoin itseni vahingissa itseäni osaamattmampien alapuolelle mikä kävi minulle todella vaaralliseksi. Siksi vaan koitan nyt olla tiukkana osaamisestani vaikka en koe itseäni osaavaiseksi. Mutta olen tosiaan huomannut että ilmeisesti itseäni tyhmemmät kokee, joten ihan heidän takiaan pitää väittää itseäno osaavammaksi koska he ei kunnioita epävarmasti käyttäytyvää ihmistä- Olen oikeesti epävarma.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Siis ethän sä voi tehdä ihmisen kirjoituksen perusteella johtopäätöstä onko h'n mielessään varma vai epävarma, kun voihan hän esim. näytellä asian just toisinpäin esim. nöytellä epävarmaa ollessaan varma, ja näytellä varmaa ollessaan epävarma, joten et sä voi ihmisen käytöksestä tehdä varmaa johtopäätelmää onko kokeeko hän varmuutta vai epävarmuutta pohjimmiltaan. Tai sit hän voi käyttäytyä just niinkuin tuntee, kaikki voi olla ihan miten päin vain, niin kuinka sä sitten teet päätelmiä toisen persoonasta ? Tuosata syystä olen mieluummin epävarma, Mutta koska jos käyttäydyn epävarmasti, niin kuka vaan idiootti alkaa minua neuvoa, niin siks on käyttäydyttävä varmasti

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

En tee mitään analyysejä teistä toisista täällä koska hahmotan kyllä että en kovin kauheesti voi mitään näin tietää. Mun mielestä nu luurit toimii väärin suunnatessaan toimintansa ensisijaisesti soittajan persoonan analysointiin, mun mielestä se on tosi kummallista, Ilmoittaisivat sit olevansa joku persoonallisuusanalytsointipuhelin.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Viranomaisten kannattais mennä sinne vapaa-ajallaan vaapaehtoisina vakoilemaan ihmisiä, kun heidän persoonat selvitetään perin juuri jonkun onnettomuuden yhteydessä tms.

"poiuytredfgh"

• Anonyymi

Siis ei auteta millään lailla onnettomuudessa jonka takia soittaja soittaa, vaan niinkuin henkisesti kidnapataan hänet tonkiakseen hänen persoona,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Sitten saatuaan selville hänen psykologiset heikkoudet niitä käytetään lyömään hänet alas eikä auttaakseen henkisesti ylös, niinkuin narsistitkin tekee.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Siis haluavat tietää psykologisen heikkotesi. Ja kun kerrot sen, äänensävynsä emootio muuttuu sellaiseksi ikäväksi kuin he olisivat jotenkin niskasi päällä-

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Oikea apu on sellasta että ihmistä autetaan voittamaan se heikkous niin että' hän pääsee kohoamaan ylöspäin, ei sen avulla painaa hänet alas, se on narsistista.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Ja sot se väitekin että ihminen vois muuttaa vain itseään, onko se edes totta ?

Miksi wikipedia sitten sanoo näin politiikasta: Alkuperältään politiikka on käytännön tai teorian vaikuttamista toisiin ihmisiin globaalilla, kansallisella tai yksilöllisellä tasolla

• Anonyymi

Jos se olis totta mitä he luurissa opettaa, politiikkahan olisi huuhaata.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Itseasiassahan ne poliitikot sulle sanoo että sä voit muutta vain itseäsi ja tosiasiallisesti siten he muuttaa sut.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi

Mut mitä mulle tehtiin on seuraava: selvitettiin mun heikkous ja alettiin käyttää sitä mua vastaan, yksinkertaisesti, lähes kaiken auttamisen tilalta

"poiuytrrtyhjk"

• Anonyymi

Vaikka mun tarkoitrus oli tietenkin tulla niin vahvaksi ettei mulla olisi mitään sellaisiakaan heikkouksia, Siis tietenkin.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä koko hölötystäsi.
        Ei me täällä olla edes tosissaan kirjoitettu esim uskonnollisista asioista tms . Niin ei tietenkään tän perusteella kauheesti voi päätellä-

"poiuytredsdfgh"

"Ei me täällä olla edes tosissaan kirjoitettu esim uskonnollisista asioista tms . Niin ei tietenkään tän perusteella kauheesti voi päätellä-"
        Niinhän juuri sanoin.
        Tämä yksi tyypillinen esimerkki niistä lauseista joilla uskottelet sekä muille että ITSELLESI että sinulla osaamista.
        Et ymmärrä hölkäsen pöläystä filosofiasta. Nyttemmin olet kyllä vähentänyt esiintymistäsi filosofina...

🔸Enkä ole sanonutkaan että välttämättä ymmärrät itse että et osaa etkä tiedä. Olet luultavasti itse siinä uskossa että sinulla on hallussasi asiat.

• Anonyymi

No olen filosofisesti pohjimmiltaan sitä mieltä, ettei juuri kukaan mitään tiedä .

"poiuytrefghj"

• Anonyymi

Ollakseni uskonnollinen:

Jumala Tietävä

Al'Alim,

• Anonyymi

Tarkoitan Tietävän ominaisuus on Jumalan ominaisuus
        ei niinkään ihmisen, mutta ihminenkin voi saada tavallaan tietoa osakseen

• Anonyymi

Koen otseni hyvin tietämättömäksi ja osaamattamaksi mutta minun on pakko alkaa käyttätäytyä itsevarmemmin sosiaalisesti, koska muuten vielä tietämättömämmät esiintyvät itsevarmasti tietävinä kuten on käynyt, koska siis kuten on tutkittua mitä kyvyttömämpi , sitä varmempia he ovat kyvyistään. Minähän olen se joka soitteli luuriin juuri siksi ettei luota omaan tietämiseensä juuri yhtään. Ja he alkoivat kohdella minua idiioottina huomioimatta kysymyksen filosofista ulottuvuutta koskien tietämistä,

"poiuytredfgh"

"poiuytrrfghj"

• Anonyymi

Huolenaiheenani oli soittaessani, että mitä jos minä olen tehnyt jotain väärin täysin tietämättäni ja tahtomattani.
        Tuon seurauksena minusta tehtiin kuin koko luurin syntipukki, mutta kukaan muu ei alkanut koko luurissa pohtimaan että mitä jos hän on tehnyt jotain väärää tietämättään ja tahtomattaan ?
        Miksi minä olisin ainoa ihminen joka olisi voinut tehdä väärää tietämättään ja tahtomattaan ?
        Eikö yhtä hyvin kuka tahansa muukin esim. siellä luurissa ? Mutta ei vain kenelläkään muulla tule mieleen tuo kysymys itsestään. Aika varmoja ovat tiedoistaan ja taidoistaan.
        Ja minä olen sitten emotionaalisesti syyllisenä kohdeltu kun minä en ole niin varma.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huolenaiheenani oli soittaessani, että mitä jos minä olen tehnyt jotain väärin täysin tietämättäni ja tahtomattani.
        Tuon seurauksena minusta tehtiin kuin koko luurin syntipukki, mutta kukaan muu ei alkanut koko luurissa pohtimaan että mitä jos hän on tehnyt jotain väärää tietämättään ja tahtomattaan ?
        Miksi minä olisin ainoa ihminen joka olisi voinut tehdä väärää tietämättään ja tahtomattaan ?
        Eikö yhtä hyvin kuka tahansa muukin esim. siellä luurissa ? Mutta ei vain kenelläkään muulla tule mieleen tuo kysymys itsestään. Aika varmoja ovat tiedoistaan ja taidoistaan.
        Ja minä olen sitten emotionaalisesti syyllisenä kohdeltu kun minä en ole niin varma.

"poiuytredfghj"

No selvisikö siinä luurisoittelussasi mitä olet tehnyt väärin?

• Anonyymi

Mutta ottaen huomioon tuo "Dunning-Kruger effect", ei ole selvää, että juuri minä välttämättä olisin se alttein henkilö tekemään väärää tietämättään ja tahtomattaan vaikka oloni olisi epävarmin. Jumala tietää, minä en tiedä, koska en ole vielä keksinyt miten voi tietää mitä ei tiedä, mikä oli oleellisin kysymykseni luurille koko ajan.

"poiuytrfdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No selvisikö siinä luurisoittelussasi mitä olet tehnyt väärin?

Ei ole selvinnyt eikä vieläkään.
        Minua on syytetty vuosikymmeniä, mutta vielä kukaan ei ole suostunut kertomaan mikä on se asia mitä olen tehnyt väärää. Minulla on nytkin pelkoja että mitä jos on jotain mitä en tiedä. Siksi soittelin luuriin. Mutta olen nyt lopettanut sen soittelun, kun olen tullut siihen johtopäätökseen ettei he tiedä yhtään mitään yhtään sen enempää. Menee vain rahat rahat hukkaan ja minun emotionaaliset energiani toisten ruuaksi.

"poiuytredfghj"

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole selvinnyt eikä vieläkään.
        Minua on syytetty vuosikymmeniä, mutta vielä kukaan ei ole suostunut kertomaan mikä on se asia mitä olen tehnyt väärää. Minulla on nytkin pelkoja että mitä jos on jotain mitä en tiedä. Siksi soittelin luuriin. Mutta olen nyt lopettanut sen soittelun, kun olen tullut siihen johtopäätökseen ettei he tiedä yhtään mitään yhtään sen enempää. Menee vain rahat rahat hukkaan ja minun emotionaaliset energiani toisten ruuaksi.

"poiuytredfghj"

"poiuytrfghj"

Mistä sinua sitten on vuosikymmenet syytelty? Kyllä sinun se on tiedettävä, vaikka et muuta tietäisikään, koska koet olevasi syyttelyn kohteena.

• Anonyymi

Jos joku syyttelee minua suhteessa vanhempiini sellaisista asioista joista vanhempani eivät koskaan minusta ole pihaustakaan valittaneet, en ota sitä todesta. Siis oletan olevan kyseessä syyttelijän omat elämänkokemukset, en minä.

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinua sitten on vuosikymmenet syytelty? Kyllä sinun se on tiedettävä, vaikka et muuta tietäisikään, koska koet olevasi syyttelyn kohteena.

No minulle on kerrottu että syy siihen miksi minulle ei kerrota mistä minua syytellään on se ettei ole mitään.
        Tämä on sosiaalinen peli jossa minuun kohdostetaan joukolla syyllistävää emootiota samalla kun järjellä sanotaan etten ole syyllistynyt mihinkään.
        Kyseessä on joukolla toteutettu kaksoissidosviestintä ja sitten naureskellaan että olen kaheli että kärsin syyllisyydestä vaikka en ole tehnyt mitään pahaa ja näin elämäni valuu hukkaan mm. äitini mukaan.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku syyttelee minua suhteessa vanhempiini sellaisista asioista joista vanhempani eivät koskaan minusta ole pihaustakaan valittaneet, en ota sitä todesta. Siis oletan olevan kyseessä syyttelijän omat elämänkokemukset, en minä.

"poiuytrfghjk"

Se on kyllä totta, että olet vanhempiasi haukkunut täällä palstalla jo monena vuotena ja teet sitä vieläkin. Aivan kuin he jatkuvasti antaisivat niitä emotionaalisia iskuja.

• Anonyymi

En koskaa hauku. Haukkuminen edellyttää tiettyä emootiota siihen liitettynä ollakseen haukkumista.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Minä olen itkun partaalla shokissa kuvitelmastakin hakkua ketään siis emotionaalisesti haukkumamielessä, En kykenisi siihen

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Jos joku tulkitsee haukkumiseksi sanat jotka ei ole haukkumistarkoituksessa kirjoitettu, se on heidän omaa emotionaalista elämäänsä kuvastavaa enemmänkin.

Sanaan tulee eri merkitys riippuen siitä mikä emootio sihen liittyy

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaa hauku. Haukkuminen edellyttää tiettyä emootiota siihen liitettynä ollakseen haukkumista.

"poiuytrdfghj"

Sanotaan sitten, että arvostelet heitä negatiivisesti, jos tuo ilmaisu sopii sinulle paremmin.

• Anonyymi

Eilen katsoin videota jossa huippukomea mies sanoi ehkä olevansa jonkin verran narsistinen.
        Ja kyseli ihan nornaalisti onko ihmiset itse tai tuttunsa narsisteja ?Ja sit sanoi että hänessä ehkä on sitä.
        Haukkuakseenko hän sellaisia puheli ?

"poiuytrthjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan sitten, että arvostelet heitä negatiivisesti, jos tuo ilmaisu sopii sinulle paremmin.

Mistä se negatiivinen merkitys tulee ?
        Kun kerron että he käyttäytyy emotionaalisesti vahingollisesti ?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Tuskin mun vanhemmat itsekään ajattelee olevansa emotionaalisesti mitenkään ihania. Kun ei he siis ole. Niin ei se ole mitään haukkumista. Kun ei ole niin ei ole.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen katsoin videota jossa huippukomea mies sanoi ehkä olevansa jonkin verran narsistinen.
        Ja kyseli ihan nornaalisti onko ihmiset itse tai tuttunsa narsisteja ?Ja sit sanoi että hänessä ehkä on sitä.
        Haukkuakseenko hän sellaisia puheli ?

"poiuytrthjk"

Eihän tuossa haukkumista edes ollut, vaan pelkkää kyselyä. Se onkin eri asia, kun alkaa syyttelemään ja nimittelemään esim. narsistiksi henkilöä pelkästään oman mielensä mukaan, vaikka kohde ei ole narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se negatiivinen merkitys tulee ?
        Kun kerron että he käyttäytyy emotionaalisesti vahingollisesti ?

"poiuytrdfghj"

Sinä sen koet itseäsi kohtaan negatiiviselta, koska haluaisit heidän olevan eri mieltä kuin mitä ovat.

• Anonyymi

Sitä paitsi ei se ole yksin heidän vikansakaan koska nämä emotionaaliset ilmiöt ovat todella tarttuvia. Minäkin olen saanut vaikka mitä emotionaalisia ongelmia tartuntana. Siis jotain ongelmaa en ikinä ennen ole kokenut, kunnes olen käynyt jonkun keskustelun jossa jokin tunne on minuun tartutettu toiselta keskustelijalta.

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sen koet itseäsi kohtaan negatiiviselta, koska haluaisit heidän olevan eri mieltä kuin mitä ovat.

Minulla ei ole ollut vanhempieni kanssa mielipideriitoja. He ovat olleet suurimmasta osasta asioita yksimielisiä kanssani. Isäni siitäkin että on narsisti. Ja kun lähetin tekstiviestin aikoinaan, että äiti on psykopaatti, isä vastasi viestillä "Olet oikeassa". Ei meillä ole riitaa.

"poiuytredfgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen itkun partaalla shokissa kuvitelmastakin hakkua ketään siis emotionaalisesti haukkumamielessä, En kykenisi siihen

"poiuytrfghj"

Kyllähän sinä kykenet haukkumaan, turhaan sievistelet. Jatkuvastihan olet täällä arvostellut negatiivisesti vanhempiasi ja etupäässä äitiäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa haukkumista edes ollut, vaan pelkkää kyselyä. Se onkin eri asia, kun alkaa syyttelemään ja nimittelemään esim. narsistiksi henkilöä pelkästään oman mielensä mukaan, vaikka kohde ei ole narsisti.

Mutta mun isä on lukuisia kertoja myöntänyt olevansa narsisti. Joten en ole haukkunut, Ei se narsisteille ole noloa olla narsisti.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi ei se ole yksin heidän vikansakaan koska nämä emotionaaliset ilmiöt ovat todella tarttuvia. Minäkin olen saanut vaikka mitä emotionaalisia ongelmia tartuntana. Siis jotain ongelmaa en ikinä ennen ole kokenut, kunnes olen käynyt jonkun keskustelun jossa jokin tunne on minuun tartutettu toiselta keskustelijalta.

"poiuytrdfghjk"

Tuossakin nyt käännät syyn toiselle ja sinä vain olet saanut ilkeät sanat suuhusi tartuntana toiselta. Häpeä

• Anonyymi

Olen selittänyt tän kaiken jo moneen kertaan. Joillakin on sitten todella huono kuulo ja jopa vaikka olisi puhelinkuuntelutyössä. Miks jotain älytöntä tätiä tai setää jossain luurissa haittaa jos vaikka sanon isääni narsistiksi ja äitiäni noita-akaksi, kun se ei minun äitiäni tai isääni yhtään mitenkään haittaa.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossakin nyt käännät syyn toiselle ja sinä vain olet saanut ilkeät sanat suuhusi tartuntana toiselta. Häpeä

Emootioiden herkän tarttumisen uusin tiede ymmärtää. E i siinä ole mitään sen hävettävämpää kuin flunssassakaan

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Vai sinäkö vielä haluat levittää tuollaista häpeää ???

"poiuytrfghjk"

• mirkkuliisa
        Anonyymi kirjoitti:

Olen selittänyt tän kaiken jo moneen kertaan. Joillakin on sitten todella huono kuulo ja jopa vaikka olisi puhelinkuuntelutyössä. Miks jotain älytöntä tätiä tai setää jossain luurissa haittaa jos vaikka sanon isääni narsistiksi ja äitiäni noita-akaksi, kun se ei minun äitiäni tai isääni yhtään mitenkään haittaa.

"poiuytrfghj"

Nyt menet puolustelun puolelle sanotuissa sanoissasi. Kyllä he ovat mielensä pahoittaneet noista nimittelyistäsi. Et itsekään tykkää, jos sinua aletaan täällä nimitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emootioiden herkän tarttumisen uusin tiede ymmärtää. E i siinä ole mitään sen hävettävämpää kuin flunssassakaan

"poiuytrdfghj"

Ai että kun ne emotionaaliset ilkeät tunteet ovat tarttuneet sinuun toisesta henkilöstä, niin silloin ilkeät sanasi on muka hyväksytympiä.

• Anonyymi

Missä perusteella ilkeät sanat ?

Mielestäni on helpompi elää suurissakin ongelmissa ilman keskusteluapua, koska he juurikin tartuttavat negatiivisia emootioita jos heille soittaa. Usein he jo vastaa puhelimeen valmiiksi ikävän emootion äänellä. Ja suuressakin hädässä koen yleensä oman emotionaalisen tilani valoisammaksi kuten äänenikin. Joten he eivät voi minua auttaa tunneasioissa, Minulle vain tulee ahdistuksia ja vaikeitakin oireita ikävistä emootioistaan.

"poiuytredfghj"

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Kun mä soitin luuriin ekan kerran mulla oli hermostovaurio, ei oikeastaan mitään emotionaalisoa ongelmia selitin koko ajan heille kuinka olen muutoin valoisa ja iloinen, mutta empä ollut enää jonkin ajan soittelun jälkeen ja vieläkin koen kärsimyksiä niistä emotionaalisista helvetillisistä tiloista joita luurissa koin eläytyessäni puheisiinsa herkällä hauraalla emootiollani. Laittakaa vaikka puhenauhuri päälle, kyllä ääni sen keskustelijan emotionaalisen tilan paljastaa, Eräs mukava keskustelija täti kuuli äänestäni hermostivaurion paranemisenkin. Mutta hän olisikin poikkeuksellisen fiksu keskustelija.

"poiuytresdfghj"

• Anonyymi

Usein feikkiystävällisenkin ääneen erottaa helposti aidosta lyhyellä puhenäytteellä- Täytyy olla jo aika hyvä näyttelijö että onnistuu. Sen kuulee tuleeko se sydämestä vai ei.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä perusteella ilkeät sanat ?

Mielestäni on helpompi elää suurissakin ongelmissa ilman keskusteluapua, koska he juurikin tartuttavat negatiivisia emootioita jos heille soittaa. Usein he jo vastaa puhelimeen valmiiksi ikävän emootion äänellä. Ja suuressakin hädässä koen yleensä oman emotionaalisen tilani valoisammaksi kuten äänenikin. Joten he eivät voi minua auttaa tunneasioissa, Minulle vain tulee ahdistuksia ja vaikeitakin oireita ikävistä emootioistaan.

"poiuytredfghj"

"poiuytredfghj"

Sillähän niistä negatiivisista emootioista pääset, kun lopetat sen soittelun.

• Anonyymi

Joo tosin ne tunnekokemukaset vielä palautuilee triggereiden yhteydessä.
        Mutta teen kovasti töitä,.

Mutta sanoisin että ne luurivastaajat eivät toimi emotionaalisella tasolla vastuullisesti suureksi osin.
        Siis eivät välitä millaista emotionaalista tilaa toiselle tuottavat -

"poiuytrfdfghjm"

• Anonyymi

Mulle tuottivat pelkoa tärinään asti, uskon menetystä itseen. syyllisyyttä asioista joihin en ole syyllistynyt ja vaikka mitä

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Koitan nyt viimeisistä pelkotiloistan selvitä puhumatta kenellekään. KOska jos soitan jonnein he jatkaa ongelmaani tuottamalla mulle taas uusia vaikeita emotionaalisia tiloja. Se on kierre: soitat heille vaikeasta emotionaalisesta tilasta, niin he tuottaa sulle uuden. Joten ainoa tie ulos tuosta kierteestä lienee pelätä kaikki pelot yksinään. Koska jos soitat heille, he tuottaa sulle uusia,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

No vanhempani saavat nyt täyden hiljaisuuden loppuelämäkseen minun taholtani heidän ja teidän muiden ja luuriväen mieliksi.

Kiitoksia

"poiuytresdfghj"

• Anonyymi

Turha enää äitini näytellä että voi voi kun ei jaksaisi vastata puhelimeen kun häntä ei kaivata enää.-

Oletteko tyytöväisiä ?

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Mun näkemykseni on että tämä on ollut todella raukkamaista, vähä-älyistä ja lapsellista peliä mukaanlukien ne luurit.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Kummallisia rakkaudettomuuden kannattajia. Olkoon yksinään.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Muutenkin tosi sikamaista jengiä, jotka voi edes kuvitella että ihminen ilkeyttään puhuisi pahaa toisesta, kun yrittää ilmaista vakavaa syvällistä asiaa vastuullisesti. VAIN IDIOTTI VOI PUHUA HUVIKSEEN PAHAA TOISESTA; VAIN:::JA ::::AINOASTAAN IDIOOTTI

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Asian tulisi olla sanomattakin itsestäänselvää: VAIN IDIOOTTI VOI PUHUA HUVIKSEEN PAHAA TOISESTA !
        Ei kai noin itsestäänselvää asiaa tarvii sanoa,

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Ylipäätäänkin jos epäilee kenenkään tekevän huvkseen pahaa on sama kuin sanoisi hänelle: "Ajattelen sinun olevan idiootti"

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Ihan oikeesti se miten mua tulkittiin niissä luureissa: VAIN IDIOOTTI VOISI YLIPÄÄTÄÄN AJATELLA NIIN !!!!

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

)=% niistä vastaajist a olis voineet puheidensa sijaan vaab sanoa mulle: Uskon sun olevan idiootti , ei niissä puheissa juuri koskaan muuta viestiä tai sisältöä ollut

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Kokemus oli päätä huumaavan usko-maton !!!!!!

"poiuytredfghjk"

• Anonyymi

Olen todellakin kokenut aivovaurioituneena matkan idiotismin maailman. Se on kauheinta mitä maa päällään kantaa.

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Jos toisella on esittää esim tieteellisiä tai filosofisia perusteluja tapahtumista, niin kyllä ne pitäisi käydä asiallisesti läpi. Onhan täysin epäreilua jättää juuri älyllisimmät perustelut kokonaan huomiotta.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Aina melkein kaikkialla suositaan sellaisia jäkä-jäkä perusteluja korkealentoisempien ja hienosyisempien perustelujen sijaan

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Se on totuus että mun vanhemmat elää järkyttävän egoistisessa sieluntilassa. Tiedän sen oikein hyvin...koska ovat yrittäneet tartuttaa sitä minuun ja olen kokenut sen tilan mukanaantuomia ehkä hengellisiä kauhuja.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Ne on väärässä jotka sanoo että vale voittaa, koska totuuden voittoa tulee ajaa aina ja kaikkialla.
        Ne on väärässä jotka ajaa rakkaudettomuuden asiaa rakkauden sijaan

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Tämä on päivänselvää.
        Ei muuta. Kiitos

"poiuytrdfghjk"

• Anonyymi

Totuutta Pitää uskaltaa ajaa vaikka ei edes tietäisi onko voittajien puolella kun totuus voittaa !!!!

• Anonyymi

Siis vaikka ei tietäisi pääseekö voittajien porukkaan itse pitää uskaltaa ajaa totuuden voittoa !!!

"poiuytrdfghj"

"

• Anonyymi

Ja totuus pitää kaivaa esiin perinjuurin , eikä ikinä saa luovuttaa

"poiuytrfghjk"

• Anonyymi

Siksihän tänne on synnytty !

"poiuytredfghj"

• Anonyymi

Ei mitään selittelyjä joo mut tää maailma on sellanen ja tällänen.
        Oli millainen vaan mutta totuus, totuus ja VAIN TOTUUS !
        Muun ei pidä kelvata koskaan !

"poiuytrfdfgh"

• Anonyymi

Niinku näätte mä tunnen todella voimakasta intohimoa totuuteen, enemmän kuin kehenkään mieheen tai edes omaan elämääni. Oon aina tuntenut sitä: kiihkeää intohimoa totuuteen. ..niin kiihkeää intohimoa totuuteen.
        Ja ne koko luuri uskoo että juuri mä olen valehtelija ???

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Enhän mä luovuttaa vaikka heitä olis sata tai kaks sataa tai kolme sataa, mulla on niiiiiiiin kiihkeä totuuden intohimo !!!!! (ehkä maallisemmatkin himoni ovat sublimoituneet siihen )

"poiuytredfghjk"

• Anonyymi

Ja he ehdottelemistaan ehdottelee mulle kaikkia aivan paskoja luonteenpiirteitä.
        En myisi totuuden intohimoa ikinä semmosille !!!!!
        Mahdolliset virheeni pelottaa mua, mutta mä rukoilen kaikkien virheideni paljastuvan etenkin niiden joita en tiedä.
        "poiuytredfghj"

• Anonyymi

Mun suurin huolenaiheeni on se että mitä jos mulla on jotain virheitä mitä mä en tiedä.
        Niin virheideni paljastuminen tuntuu maailman ihanimmalle asialle.

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi

Mutta epämääräinen syyttäminen niin ettei ole jotain paljastettavaa virhettä, on mun mielestä kiusaamista,

"poiuytrghj"

• Anonyymi

Se epämääränen syyttäminen vain sairastutti minut, koska eihän se auta mitään, jos ei osoiteta virhettä jonka yrittää korjata.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Ja siis se virhe pitää olla oikeasti olemassa. Se on kanssa hullua kun jos päätyy korjailemaan virheitä, joita ei ole tehnyt.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi

Elämästä nauttiminen on mielestäni vasta toissijainen elämän tarkoitus totuudesta vastuunkantamisen jälkeen.

"poiuytrfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se epämääränen syyttäminen vain sairastutti minut, koska eihän se auta mitään, jos ei osoiteta virhettä jonka yrittää korjata.

"poiuytrfghj"

Olet oikeassa, pitää tietää ja ymmärtää niin voi tehdä tarvittavan muutoksen.

• Anonyymi

Aivan siis juurikin sitä olen hakenut takaa koko ajan, mutta aivan hulluksi meni.
        Selitin asiaa paljon alkuun kun soitin luuriin, mut matkan varrella aloin jo niin eksyä että