Stockman konkurssiin

En löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla mutta siolloin kerroin jo, että kun profetiat alkavat vyöryä päin näköä totena toteutua, niin se kertoo että silloin loppu tulee äksiti ja rutosti. Ylösotto on enää vain kuukausien kysymys, jolloin moni tulee kyselemään sitä öljyä. Nämä ovat tällaisia Raamatun lopunajan ennustuksia kaikki.
Mutta tämä Stockmanin kaatumisen minä näin muistaakseni joskus 2014 tai sen loppupuolella, kuitenkin silloin kun kukaan ei uskonut vielä sen olevan edes mahdollista.
Unessa kävelin Mannerheimintietä Stokkan edestä Erottajan suunnasta ja katselin ikkunoita, joihin oli kaikkiin printattu lappu, jossa oli pitkä sepustus pientä tekstiä. Otsikkona loisti sanat LIIKE SULJETTU!

Tämä Stockman ja Michael Schumacher, sekä MH-370 löytyminen ovat kaikki lopunaikojen profetaalisia sanomia. En ole MH-370 aivan varma, mutta uskostahan me kaikki profetoimme. Emme älyllä, emmekä tiedolla, vaan uskollamme joka perustuu siitä, että tiedostamme saavamme itsestämme ulkoa tulleita viestejä päähämme ja niistä kerromme.
Me taas jotka niitä saamme, joudumme punnitsemaan kaiken ja kertomaan sitten jos koemme että sanoma on terve ja oikeasta lähteestä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis ajatelkaa profetioita, kuinka paljon me tuomme niihin lihan makua. Minäkin toin profetian Stockmanista ja Shumacherista mutta kummassakaan en ilmaisussa korostanu vain näkemääni, vaan sitä minkä tahdoin nähdä.

      Esimerkiksi Stockmanin unessa, en minä nähnyt mistään konkurssista, vaan että liike oli kiinni ja pikku tekstiä koko sivullinen.

      Shumacherin profetiassa minä näin että hän sanoi näkeneensä ja kokeneensa jotain siellä jossain syvällä unessa, koomassa. Hän korosti sanoin "minua on mietityttänyt se minkä näin siellä". Siinä kaikki... Viestiä emme tiedä.

      • Anonyymi

        Aha, kirjautuminen jäi taas... Noh... jokainen tietää kuka oon,


    • Anonyymi

      Akateeminen kirjakauppa käytännössä jo meni nurin (ja pilalle, suurin osa valikoimista poistui) ja myytiin, samoin Stockmannin Herkku myytiin SOK:lle mutta eipä se muuten ole lyömässä lappua luukulle. Stockmannilla on edelleen 8 tavarataloa Suomessa ja 500 myymälää 17 maassa. Helsingin Stockmann on yhä liikevaihdoltaan suurin tavaratalo Suomessa.

      • Anonyymi

        Asiahan selviää sitten pian, onko niin tai näin... Suuret yhtiöt eivät ole mitään koskemattomia, vähän päin vastoin, kaatuvat korkealta ja äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan selviää sitten pian, onko niin tai näin... Suuret yhtiöt eivät ole mitään koskemattomia, vähän päin vastoin, kaatuvat korkealta ja äkkiä.

        Minä puolestani näin unessa seuraavanlaisen tekstin jo vuonna 1990 ennan kuin tämä oli elävässä elämässä tapahtunutkaan:

        "Kesällä 2014 Mika D. Rubanovitschin perustama "Pelastetaan Stocka – Siellä on kaikki" -Facebook-ryhmä keräsi mediahuomion lisäksi yli 3 500 jäsentä kolmessa viikossa. Kolmen viikon keskusteluista kerättiin 55-sivuinen raportti, joka luovutettiin Stockmannin johdolle

        Mihinkä lienee hävinnyt, sillä olen täysin varma että lähetin sen tänne luettavaksi, samoin kuin erilaisille muillekin keskustelufoorumeille.
        Nyt en löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla vaikka miten yritin etsiä.
        Joku voisi epäillä että hyvähän se jälkeenpäin on kirjoitella, mutta minulla on monia todistajia asiaan liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani näin unessa seuraavanlaisen tekstin jo vuonna 1990 ennan kuin tämä oli elävässä elämässä tapahtunutkaan:

        "Kesällä 2014 Mika D. Rubanovitschin perustama "Pelastetaan Stocka – Siellä on kaikki" -Facebook-ryhmä keräsi mediahuomion lisäksi yli 3 500 jäsentä kolmessa viikossa. Kolmen viikon keskusteluista kerättiin 55-sivuinen raportti, joka luovutettiin Stockmannin johdolle

        Mihinkä lienee hävinnyt, sillä olen täysin varma että lähetin sen tänne luettavaksi, samoin kuin erilaisille muillekin keskustelufoorumeille.
        Nyt en löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla vaikka miten yritin etsiä.
        Joku voisi epäillä että hyvähän se jälkeenpäin on kirjoitella, mutta minulla on monia todistajia asiaan liittyen.

        Lisääkin suuria uninäkyjä sekä uskomattomia profetioita on taholtani tuleva, mutta Herra on minulle ilmoittanut ettette ole vielä niihin valmiita.
        Kirjoitan niistä siis tarpeen mukaan ja silloin kun taivaallinen kehoitus kuuluu.


    • Anonyymi

      Täällähän sovitetaan kovasti roffeetan viittaa harteille, eikä muisteta että se on raskas ja ruma kaapu, johon syljetään ja sitä vihataan.

      • Anonyymi

        Eipä tuohon viittaa tarvita kun valerohveetan tunnistaa jo muutenkin.
        Vaan idioottimaisille hihhuleille menee täydestä kaikki mitä vaan oikealla tavalla uskotellaan. Voi hyvänen aika sentään.


    • Anonyymi

      Äärimmäisen luotettavan tuntuinen ja maailman rehellisin ennaltatietäjä kirjoitti totuttuun tapaansa taas kerran rehellisistä rehellisimmin:

      "Mutta tämä Stockmanin kaatumisen minä näin muistaakseni joskus 2014 tai sen loppupuolella, kuitenkin silloin kun kukaan ei uskonut vielä sen olevan edes mahdollista."

      Kovin on vähän asiasta tietoisia ollut kun jo tuollaiseenkin ryhmään on kerääntyt 3500 jäsentä! Kuinkahan monta kymmentätuhatta jätti ilmoittautumatta?

      "Kesällä 2014 Mika D. Rubanovitschin perustama "Pelastetaan Stocka – Siellä on kaikki" -Facebook-ryhmä keräsi mediahuomion lisäksi yli 3 500 jäsentä kolmessa viikossa. Kolmen viikon keskusteluista kerättiin 55-sivuinen raportti, joka luovutettiin Stockmannin johdolle"

      • Anonyymi

        Sulla on rehellisyyden ja tietämättömyyden erottamiskyvyssä vähä korjaussarjaa vailla ja käsityskykyä mitä kumpikin termi tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Nyt Sockman haki velkasaneeraukseen ja sen pörssikurssi romahti -24%

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe