testi yö eläjille!

nais henkilö.normaali.ikä 29v

Olen siis täysin normaali ihminen,mutta menossa kohta nukkumaan aamulla tulen tarkistamaan viestit ja se joka arvaa mitä unta näin nyt tulevana yönä Voittaa Palkinnon!!!Enkä edes juksaa vaan jos joku todella sen arvaa niin hänet palkitsen huomenissa!hYVÄÄ YÖTÄ!

24

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heräät

      kasa luita on vierelläs..

      Kuka ja ken teki siitäkin laulun aikoinaan..?

    • heräät

      olet oppinut kirjoittamaan oikein!

    • pahvi

      Jos sä nukut sikeesti,niin et muista mitä unta näit.Tää on mun veikkaus.Vaikee noin muuten kun ei oo harmainta aavistusta 29v. naisen unimaailmasta.

      • "VASTA HERÄNNYT"

        ONNEA SINULLE PAHVI!!!
        Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?


      • NAISET
        "VASTA HERÄNNYT" kirjoitti:

        ONNEA SINULLE PAHVI!!!
        Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?

        PETTÄÄ !!!!!


      • veri sori!
        NAISET kirjoitti:

        PETTÄÄ !!!!!

        mähän kerroin et olen sori!en mää tarkotuksella!ota huomioon mun traaginen menneisyys(kukaan ei koskaan ennen vastannut minulle)


      • "VASTA HERÄNNYT" kirjoitti:

        ONNEA SINULLE PAHVI!!!
        Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?

        ..palkinto nyt tai pidä uusi kilpailu.. jos vain ei oo luotto menny..


      • Et sinä ollut voittaja...
        pervokki kirjoitti:

        ..palkinto nyt tai pidä uusi kilpailu.. jos vain ei oo luotto menny..

        mut jos et sitte kerro Pahville niin voi tietty antaa Palkinnon sullekin.(sulle on ihan eri palkinto mika pahville olis ollu)Siinä on nyt vaan semmonen pulma että se pitäis tulla hakemaan ja voi olla et sinä asut niin kaukana ettei moisen palkinnon vuoksi kannata yö uniaan menettää :))))


      • pahvi
        "VASTA HERÄNNYT" kirjoitti:

        ONNEA SINULLE PAHVI!!!
        Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?

        Palkinnosta viis,pitkästä aikaa mä oon voittanu jotain.Jee,aim number one,the winner,the best,king of the world ja kaikkee muuta mahtavaa.
        Olen liikuttunut.Kiitos,kiitos.


      • Alpo-Antero
        "VASTA HERÄNNYT" kirjoitti:

        ONNEA SINULLE PAHVI!!!
        Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?

        Minä tunnen SUURTA säälin poikasta SINUA kohtaan!


      • ONNEA!
        pahvi kirjoitti:

        Palkinnosta viis,pitkästä aikaa mä oon voittanu jotain.Jee,aim number one,the winner,the best,king of the world ja kaikkee muuta mahtavaa.
        Olen liikuttunut.Kiitos,kiitos.

        Kyllä mä sut palkitsen!
        Itseasiassa saat esittää muutamia eri vaihtoehtoja joista sitten valitsen edullisimman.Sopiiko?Tuli katsos luvattua liikoja mutta yritän korvata tämän jotenkin!


      • pahvi
        ONNEA! kirjoitti:

        Kyllä mä sut palkitsen!
        Itseasiassa saat esittää muutamia eri vaihtoehtoja joista sitten valitsen edullisimman.Sopiiko?Tuli katsos luvattua liikoja mutta yritän korvata tämän jotenkin!

        Nuo kaksi sanaa,voi rakas,riittää.Nyt mä voin mennä hyvillä mielin nukkumaan.
        Niin no tietysti matkalahjakortti jonnekin lämpimään,mielellään kaheks viikkoo,juu no ei,kyllä nuo sanat riittää.


      • onnee ny vielä voittaja
        pahvi kirjoitti:

        Nuo kaksi sanaa,voi rakas,riittää.Nyt mä voin mennä hyvillä mielin nukkumaan.
        Niin no tietysti matkalahjakortti jonnekin lämpimään,mielellään kaheks viikkoo,juu no ei,kyllä nuo sanat riittää.

        pääsin siis helpolla!toivottavasti nukuit hyvin!onko muuten totta että voittajan on helppo hymyillä???


      • pahvi
        onnee ny vielä voittaja kirjoitti:

        pääsin siis helpolla!toivottavasti nukuit hyvin!onko muuten totta että voittajan on helppo hymyillä???

        Joo,se siinä vaiheessa ei voi olla hymyilemättä,ellei oo sitte Janne Ahonen.


    • kippari

      itsesi aamulla istumassa koneen ääressä katsomassa mitä viestejä sinulle on kirjoitettu;=))

    • Roy Cupalli

      ..jännittää niin kovasti vastauksia ettet saanut nukutuks koko yönä

    • Tupunainen

      ..unta tohon asiaan liittyen, eli meistä huuhaalaisista ja siitä että lupasit palkinnon, etkä edes tiedä mitä aiot antaa palkinnoksi!!! :D

      • Tupunainen

        Mitäs unta näit?? :)


    • u n t a

      että kukaan ei ole vastannut viestiisi.

    • BeatGoesOnAndOn-M

      Muumilaaksossa tapahtuu taas kaikenlaista kummaa: Vilijonkka kokee lopultakin pyörremyrskyn, Nuuskamuikkusella on vaikeuksia kevätlaulun luomisessa, muumipappa päättää selvittää hattivattien salaisuuden, eläkkeellä oleva hemuli ryhtyy rakentamaan huvimajaa. Ja muuan lapsi muuttuu näkymättömäksi...

    • antza

      ..Likka!! Nukahdit nin levottomana,et näitkin
      painajaisunta..((( Että tuo halvatun maziina
      taas jumissa,ei pysty lukeen vastauksii,soitettava,puh.miehel,ja loppui lopuks
      palkinnon korjaakin tää asentaja....))))
      Kivaa päivän jatkoo....))))

      • Alpo-Antero

        Jumissa on mazina, tekee monta sulkumerkkiä peräkkäin...


      • runkku!
        Alpo-Antero kirjoitti:

        Jumissa on mazina, tekee monta sulkumerkkiä peräkkäin...

        älä tule voittajaa mollaamaan runkKari!


    • kauan sä

      meinaat nukkua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe