Olen siis täysin normaali ihminen,mutta menossa kohta nukkumaan aamulla tulen tarkistamaan viestit ja se joka arvaa mitä unta näin nyt tulevana yönä Voittaa Palkinnon!!!Enkä edes juksaa vaan jos joku todella sen arvaa niin hänet palkitsen huomenissa!hYVÄÄ YÖTÄ!
testi yö eläjille!
24
684
Vastaukset
- heräät
kasa luita on vierelläs..
Kuka ja ken teki siitäkin laulun aikoinaan..? - heräät
olet oppinut kirjoittamaan oikein!
- pahvi
Jos sä nukut sikeesti,niin et muista mitä unta näit.Tää on mun veikkaus.Vaikee noin muuten kun ei oo harmainta aavistusta 29v. naisen unimaailmasta.
- "VASTA HERÄNNYT"
ONNEA SINULLE PAHVI!!!
Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis? - NAISET
"VASTA HERÄNNYT" kirjoitti:
ONNEA SINULLE PAHVI!!!
Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?PETTÄÄ !!!!!
- veri sori!
NAISET kirjoitti:
PETTÄÄ !!!!!
mähän kerroin et olen sori!en mää tarkotuksella!ota huomioon mun traaginen menneisyys(kukaan ei koskaan ennen vastannut minulle)
ONNEA SINULLE PAHVI!!!
Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?..palkinto nyt tai pidä uusi kilpailu.. jos vain ei oo luotto menny..
- Et sinä ollut voittaja...
pervokki kirjoitti:
..palkinto nyt tai pidä uusi kilpailu.. jos vain ei oo luotto menny..
mut jos et sitte kerro Pahville niin voi tietty antaa Palkinnon sullekin.(sulle on ihan eri palkinto mika pahville olis ollu)Siinä on nyt vaan semmonen pulma että se pitäis tulla hakemaan ja voi olla et sinä asut niin kaukana ettei moisen palkinnon vuoksi kannata yö uniaan menettää :))))
- pahvi
ONNEA SINULLE PAHVI!!!
Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?Palkinnosta viis,pitkästä aikaa mä oon voittanu jotain.Jee,aim number one,the winner,the best,king of the world ja kaikkee muuta mahtavaa.
Olen liikuttunut.Kiitos,kiitos. - Alpo-Antero
ONNEA SINULLE PAHVI!!!
Todellakin nyt kävi niin että Sinä Pahvi arvasit sattumalta (vai oliko se sattumaa?) aivan oikeiiin!!!!!Olihan siellä toinenkin aika hyvä arvaus...että opin yön aikana oikein kirjoituksen Pyhät salat,mutta kaikki ei ikävä kyllä aivan täsmännyt.Se täytynee vielä mainita-ennen Palkinnon julkistamis tilaisuutta-etten olisi uskonut osallistujia ilmaantuvan näin valtavan runsas lukuisesti!!!Olen otettu tästä saamastani huomiosta(koskaan ennen viesteihini ei ole vastattu!!!)ja tunnen jopa sellaista pulppuilevaa ilon ja liikutuksen sekaista tunnelmointia rinnassani...Sitten tuleekin hieman huonompia uutisia...Tuota...Syystä että kukaan ei tosiaan ole ennen noteerannut minua ,en uskonut tälläkään kertaa saavani yhtään vastausta...Tästä johtuen en todellisuudessa ollut miettinyt palkintoakaan etukäteen.Tästä olen tietysti hyvin häpeissäni ja hieman tunnen myös myötätuntoa ja pientä säälin poikasta Sinua Arvoisa Voittaja-kohtaan...I´m very sori!!!Voitko osallistua johonkin toiseen kilipailuun,pliis?Minä tunnen SUURTA säälin poikasta SINUA kohtaan!
- ONNEA!
pahvi kirjoitti:
Palkinnosta viis,pitkästä aikaa mä oon voittanu jotain.Jee,aim number one,the winner,the best,king of the world ja kaikkee muuta mahtavaa.
Olen liikuttunut.Kiitos,kiitos.Kyllä mä sut palkitsen!
Itseasiassa saat esittää muutamia eri vaihtoehtoja joista sitten valitsen edullisimman.Sopiiko?Tuli katsos luvattua liikoja mutta yritän korvata tämän jotenkin! - pahvi
ONNEA! kirjoitti:
Kyllä mä sut palkitsen!
Itseasiassa saat esittää muutamia eri vaihtoehtoja joista sitten valitsen edullisimman.Sopiiko?Tuli katsos luvattua liikoja mutta yritän korvata tämän jotenkin!Nuo kaksi sanaa,voi rakas,riittää.Nyt mä voin mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Niin no tietysti matkalahjakortti jonnekin lämpimään,mielellään kaheks viikkoo,juu no ei,kyllä nuo sanat riittää. - onnee ny vielä voittaja
pahvi kirjoitti:
Nuo kaksi sanaa,voi rakas,riittää.Nyt mä voin mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Niin no tietysti matkalahjakortti jonnekin lämpimään,mielellään kaheks viikkoo,juu no ei,kyllä nuo sanat riittää.pääsin siis helpolla!toivottavasti nukuit hyvin!onko muuten totta että voittajan on helppo hymyillä???
- pahvi
onnee ny vielä voittaja kirjoitti:
pääsin siis helpolla!toivottavasti nukuit hyvin!onko muuten totta että voittajan on helppo hymyillä???
Joo,se siinä vaiheessa ei voi olla hymyilemättä,ellei oo sitte Janne Ahonen.
- kippari
itsesi aamulla istumassa koneen ääressä katsomassa mitä viestejä sinulle on kirjoitettu;=))
- Roy Cupalli
..jännittää niin kovasti vastauksia ettet saanut nukutuks koko yönä
- Tupunainen
..unta tohon asiaan liittyen, eli meistä huuhaalaisista ja siitä että lupasit palkinnon, etkä edes tiedä mitä aiot antaa palkinnoksi!!! :D
- Tupunainen
Mitäs unta näit?? :)
- u n t a
että kukaan ei ole vastannut viestiisi.
- BeatGoesOnAndOn-M
Muumilaaksossa tapahtuu taas kaikenlaista kummaa: Vilijonkka kokee lopultakin pyörremyrskyn, Nuuskamuikkusella on vaikeuksia kevätlaulun luomisessa, muumipappa päättää selvittää hattivattien salaisuuden, eläkkeellä oleva hemuli ryhtyy rakentamaan huvimajaa. Ja muuan lapsi muuttuu näkymättömäksi...
- antza
..Likka!! Nukahdit nin levottomana,et näitkin
painajaisunta..((( Että tuo halvatun maziina
taas jumissa,ei pysty lukeen vastauksii,soitettava,puh.miehel,ja loppui lopuks
palkinnon korjaakin tää asentaja....))))
Kivaa päivän jatkoo....))))- Alpo-Antero
Jumissa on mazina, tekee monta sulkumerkkiä peräkkäin...
- runkku!
Alpo-Antero kirjoitti:
Jumissa on mazina, tekee monta sulkumerkkiä peräkkäin...
älä tule voittajaa mollaamaan runkKari!
- kauan sä
meinaat nukkua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740059Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158502Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315960Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224538Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623845Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523572Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743131- 322828
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192428Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192252