Ateisti sammui

Anonyymi

Meidän taloyhtiön rappuun. Mikä lienee laitapuolen kulkija.

Me ravisteltiin sitä hereille ja sanottiin, ettei siellä saa nukkua. Silloin se ärisi jotain, ettei se USKO sanaakaan.

Poliisi vei lopulta sen pois.

49

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi olla uskovainen eikä ateisti.

      • Anonyymi

        Kyllä se oli uskomaton mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli uskomaton mies.

        No, jos tuolta aloittaja uskovaiselta kysyy, hän tuomitsee kaikki vihaamansa ihmiset ateisteiksi suoraan inhonsa perusteella. Tuskin häntä kiinnostaa millainen elämäntarina jollain laitapuolen kulkijalla on tai uskooko se Jumalaan vai ei. Jokin syyhän sitä täytyy hänenkin keksiä, miten voisi valittaa taas ateisteista.


    • Anonyymi

      Siis mies houri sekavia eikä uskonut järkipuhetta - nehän ovat uskovien tyypillisiä piirteitä. Mikä lie hihhulisaarnaaja.

      • Anonyymi

        Viiikonloppuina suurien kaupunkien keskustoissa, ravintoloiden lähistöllä on viikonloppuöinä suuri saarnaajien kirjo. Perkelettä ja vittua huutavat humalapäissään. Lienevätkö manaajia vai pillu&kulli-ateistiuskonsuunnan edustajia?


    • Anonyymi

      Uskova paskansi meidän rappuumme. Jäi kiinni housut kintuissa. Ravisteltiin sitä ja sanottiin että ei tänne saa paskantaa. Se sanoi että uskovilla on oikeus levittää sanomaansa missä tahansa.

      • Anonyymi

        Apua kuin naurattaa :D. Jos tällä sarkasmilla toimisi yhteiskunta, olisi kaikki paremmin.


    • Anonyymi

      Taas huonoilua Jumalan valtakunta blogilta tämäkin aloitus. Kreationistivalehtelua.

    • Anonyymi

      Taas jeesustelijoiden armahtamia aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
      Eikö sitä jeesustelua voisi lopettaa niin ei tarvitsisi kehveleistä kärsiä.

    • Anonyymi

      Eli helluntailainen taas vain normaalissa olotilassaan. Tavallaan totta että taas yksi kristinuskoinen, eli ateisti taas kaatunut ja puhuu sekavia.

      Tosin sanalle ateisti on nykyään toisenlainen merkitys, jolla ei ole mitään tekemistä noiden kanssa.

    • Jos se olisi ollut ateisti, se olisi sanonut, ettei usko Sanaakaan.
      Ei siis ollut ateisti.

    • Ateistit eivät vaeltele rappukäytävissä vaan jehovan todistajat, jotka kiertävät ovelta ovelle valehtelemassa. Sekavilta heidän juttunsa kuulostaa aina, kuten uskovaisuuteen läheisesti liittyy.

      • Anonyymi

        Sekavilta????

        Miksi olet huumaantuneena joka pv, olisit efes silloin selvinpäin kun jt tulee soittaa ovikelloa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekavilta????

        Miksi olet huumaantuneena joka pv, olisit efes silloin selvinpäin kun jt tulee soittaa ovikelloa!

        En minä ole huumaantunut, vaikka sinä shoitat shuutashi shekopänä.


      • no jt ovat sekaisin, sitä tarkoitit. "efes" onkos tämä se Turukulainen
        Anadolu Efes joka evankeloi kotikreikkansa juttuja?

        vai vedätkö Luterlainen taas Efes-kaljaa jo tähän aikaan?????????


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        En minä ole huumaantunut, vaikka sinä shoitat shuutashi shekopänä.

        Montako korkkia olet tänään avannut?


      • Anonyymi
        savonaroIa kirjoitti:

        no jt ovat sekaisin, sitä tarkoitit. "efes" onkos tämä se Turukulainen
        Anadolu Efes joka evankeloi kotikreikkansa juttuja?

        vai vedätkö Luterlainen taas Efes-kaljaa jo tähän aikaan?????????

        Ai, täällä on toinenkin korkin ruuvaaja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako korkkia olet tänään avannut?

        Montako korkkia sinä olet sulkenut?
        Ai, niin. Sinähän et sulje spurgu HAAAH HAAAAH HAAAAAA!!!!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Montako korkkia sinä olet sulkenut?
        Ai, niin. Sinähän et sulje spurgu HAAAH HAAAAH HAAAAAA!!!!

        Loppusi lähenee ja sinä vaan jatkat tyhjän puhumista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loppusi lähenee ja sinä vaan jatkat tyhjän puhumista!

        Loppusi näkyy sinullakin tyhjäpää!!!
        Kohta jatkumosi päättyy.


    • Anonyymi

      Ateistia ei erota alkoholista muu kuin kuolema ja poliisi.

      • Anonyymi

        Uskovainen luulee ottavansa kännit vielä taivaassakin.


      • Anonyymi

        Hml totta. Täällähän se epäuskoinen Luterlainen valitteli
        ettei pääse edes säghyltään ylös kun on olut jo sairaalassa
        maksako se meni ja veti lääkkeitäkin :(

        Kyllä avauksen Luterli-poloisen elämä on mennyt ns. evankeliinsiinsa.
        vai miten vanha kansa sen sanoi?

        Lisättäköön avaukseeni, että miksi saarnasmiehet yleensä juovat kunovat Uskossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovainen luulee ottavansa kännit vielä taivaassakin.

        Mutta taivas-ajan jälkeen alkaa tulla krapula, mite uskova sen päihittää? Jumala vaiko Humala auttaa vaiko Lämäri(Lääkkeitämäärättömästi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hml totta. Täällähän se epäuskoinen Luterlainen valitteli
        ettei pääse edes säghyltään ylös kun on olut jo sairaalassa
        maksako se meni ja veti lääkkeitäkin :(

        Kyllä avauksen Luterli-poloisen elämä on mennyt ns. evankeliinsiinsa.
        vai miten vanha kansa sen sanoi?

        Lisättäköön avaukseeni, että miksi saarnasmiehet yleensä juovat kunovat Uskossa?

        Kristityt eivät muuta kuin vettä ja maitoa, ehkä joskus mehua


      • Anonyymi

        Ilmakos maidon jälkeen pastoreita pierettää julistusvideoillaan.


      • Anonyymi

        Ei se johdu maidosta, vaan sekoitetaan korkeaindeksiset matalaindeksiset ruoka-aneet keskenään
        Tämähän on ateistille hepreaa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt eivät muuta kuin vettä ja maitoa, ehkä joskus mehua

        Kkristityt juovat vain Jeesuksen verta eli viiniä HAAAH HAAAH HAAAAAA!


      • Molo!


    • Anonyymi

      Ateisti voi sammua, mutta uskovainen on pysyvästi pimeänä.

      • Anonyymi

        Avaajana lisään, että ne mielestäsi "hihhulit" kirkastuvat toki, toisinkuin ateistit.

        Eräskin Luterlainen kirkastui, alkoi vetämään vain kirkkaita. Ensin oli viini kirkossa, sitten " vain kohtuudella" mikä lie hiennostelija ollut, sitten tuli toti-
        sesti nosteltua - sitten jo rokisesti.

        :(

        Viina ja Jeesus on paha.


      • Totta. Ukovaisilla asuu Saatana korvien välissä ja se pimentää heidän järkensä valon.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Totta. Ukovaisilla asuu Saatana korvien välissä ja se pimentää heidän järkensä valon.

        Saatana ajattelee samalla tavoin kuin sinä , tätä se saatana tekee ateisteille, samanmieliseksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana ajattelee samalla tavoin kuin sinä , tätä se saatana tekee ateisteille, samanmieliseksi!

        Ohhoh! Sinähän hyvin Saatanan ajattelutavan tunnet! No mikäs ihme se, koska se asuu päässäsi HAAAH HAAAH HAAAAA!!!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Ohhoh! Sinähän hyvin Saatanan ajattelutavan tunnet! No mikäs ihme se, koska se asuu päässäsi HAAAH HAAAH HAAAAA!!!

        Pääset saatanasta eroon vain Jeesuksen nimeä huutamalla, se on ainoa mitä saatana pelkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääset saatanasta eroon vain Jeesuksen nimeä huutamalla, se on ainoa mitä saatana pelkää.

        Juuri sinä et niin ole siitä päässyt eroon. Hyvin näyttää Saatana viihtyvän pääsi tyhjyydessä.


    • Anonyymi

      On uskovatkin kännissä vaikka ei uskonnon mukaan saisi juodakkaan aika tekopyhää ja miten ateisti liittyy tähän...

      • Anonyymi

        Olet kuullut vain juoruja


      • Anonyymi

        Jatkan: siis Oikeasti nää uskovaiset vetävät ruohoakin ja nuuskivat kaiken pallihiestään - erikeepperiin


    • Anonyymi

      Eikös teidän talossa ole yhtään stalkkaria joka voisi paneutua tuon pultsarin elämään.

      • Anonyymi

        Väkivaltaisen ateistin elämän korjaus vaatii ammattiapua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaisen ateistin elämän korjaus vaatii ammattiapua.

        Pyydä pastoria lyömään sinua Raamatulla päähän, että demoni siellä kuolee. Se helpottaa eloasi HAAAH HAAAH HAAAA!!!!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Pyydä pastoria lyömään sinua Raamatulla päähän, että demoni siellä kuolee. Se helpottaa eloasi HAAAH HAAAH HAAAA!!!!

        Montako pulloa on tänään jo avattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako pulloa on tänään jo avattu?

        Vaikea sanoa, koska en näe täältä sinne, mutta tilastasi päätellen arvelen, että olet availlut niitä korillisen.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Vaikea sanoa, koska en näe täältä sinne, mutta tilastasi päätellen arvelen, että olet availlut niitä korillisen.

        Hyvin pystyt toisen tilan arvioimaan silti. Senkin karpalo päärynä muikku nisäkäs antilooppu vapaa painija 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pystyt toisen tilan arvioimaan silti. Senkin karpalo päärynä muikku nisäkäs antilooppu vapaa painija 😛

        Pitää lukea ns. rivien välistä. Senkin sinivalas mursu saimaanorppa kaljasieppo


    • Anonyymi

      Meillä päin yksi sammui puistoon.

    • Anonyymi

      Toivottavasti herää uutena miehenä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe