Ateismi pilaa Suomen metsät

Anonyymi

Sen sijaan, että säästettäisiin arvokkaita aarniometsiä ja kunnioitettaisiin puiden henkiä, viljellään ateistisen moraalin mukaisia puupeltoja, jotka keitetään lopulta selluksi.

Samalla tavoin kuon ateistit eivät kunnioita ihmisen kuolemaa, eivät he myöskään arvosta puiden elämää.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai on kepusta tullut ateistinen. Eipä ihme ettei enää ole siunaus myötä!

    • Anonyymi

      Ateismin hapatus on levinnyt Kepuun ja suututtanut metsän henget.

      Ahneus ja rahanvalta ovat ateismin kukkasia.

    • Tässä pitäisi uskovan kunnioittaa ateistia (eri mieltä olevaa), koska hän tekee juuri sitä työtä, jota uskova toivoo! Eihän jeesustakaan olisi ristiinnaulittu (paalutettu), ellei kansa (juutalaiset) toimineet kuten "haluttiin"?

      Jotta olisi joku pelastettava kohde, täytyy se ensin tuhota. Eikö niin?

      Tosin, en ole varma haluaako kukaan ateisti (eri mieltä oleva) tuhota maapalloa. Se kun on ainoa ja ateistin mielestä korvaamaton. Uskovan mielestä taas ei ole mitään väliä tuhoutuuko se vai ei, koska tulee kuitenkin "kaiken korjaaja paikalle" pelastamaan!

      • Anonyymi

        Raamattuhan juuri nimenomaan kannustaa tuhoamaan maapallon. Onhan se tehty nimenomaan ihmisten käytettäväksi, jossa on kuitenkin kohta loppu tulossa.
        Kaikista eniten länsimaissa ilmastonmuutosvastaisuutta on juuri nimenomaan Yhdysvalloissa kristillisillä vyöhykkeillä.


    • Trolli avaus- taas kerran ja taas kerran kerron mikä on suhtautumiseni jumaluuksiin.
      En usko jumaluuksiin olen ateisti siinä se ydin.

      • Anonyymi

        Typeriä valintoja, olet saatanan leirissä, monet tietämättään.
        Valintasi tuhoaa sinut, älä vaan pilaa omaisiasi ja lapsiasi valinnoillasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä valintoja, olet saatanan leirissä, monet tietämättään.
        Valintasi tuhoaa sinut, älä vaan pilaa omaisiasi ja lapsiasi valinnoillasi!

        Eheeeei en myöskään usko saatanan olemassaoloon.
        Minä elän , en ole pystyyn haudattu .
        Taas trollijuttu.


      • Anonyymi

        Tuohon voisi jatkaa, että uskova on jo melkein kuollut, ei luulisi tämän maailman paljon hetkaittavan. mutta ateisti aina ja vaan pistää silmään.


      • Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

        Eheeeei en myöskään usko saatanan olemassaoloon.
        Minä elän , en ole pystyyn haudattu .
        Taas trollijuttu.

        Ihminen voi rehellisesti sanottuna elävänsä, kun on kristitty.
        Saatana määrää tahdin ateisteilla, hekin kokee elävänsä, mutta se aika on hukkaan heitettyä aikaa joka sekunti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi rehellisesti sanottuna elävänsä, kun on kristitty.
        Saatana määrää tahdin ateisteilla, hekin kokee elävänsä, mutta se aika on hukkaan heitettyä aikaa joka sekunti!

        Mahdatko nyt hyvä veli olla tosiaan kartalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon voisi jatkaa, että uskova on jo melkein kuollut, ei luulisi tämän maailman paljon hetkaittavan. mutta ateisti aina ja vaan pistää silmään.

        Kristitylle on ihan sama koska kuolee, koska kuoleman jälkeen seuraa uudelleen herätys paratiisi aikaan.
        Kun ateiti kuolee, hän jatkaa koiranputken lannoittamista siellä mihin hänet haudattiin!
        Ei paljon naurata tulevaisuutenne!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristitylle on ihan sama koska kuolee, koska kuoleman jälkeen seuraa uudelleen herätys paratiisi aikaan.
        Kun ateiti kuolee, hän jatkaa koiranputken lannoittamista siellä mihin hänet haudattiin!
        Ei paljon naurata tulevaisuutenne!

        Olen Telluksen asialla. Pääsen aikanani kierrätykseen.
        Saattaa hyvinkin olla että te taivaspaikkalaiset jäätte yhä kuormittamaan universumia.


      • Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

        Olen Telluksen asialla. Pääsen aikanani kierrätykseen.
        Saattaa hyvinkin olla että te taivaspaikkalaiset jäätte yhä kuormittamaan universumia.

        Se mihin tähtäät elämässi on päätyä lannoittamaan maata eli elmälläsi ei ole mitään muistoa eikä tarkoitusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mihin tähtäät elämässi on päätyä lannoittamaan maata eli elmälläsi ei ole mitään muistoa eikä tarkoitusta!

        Olen siirtänyt geenejäni eteenpäin. Olen kasvattanut kolme lastani vastuuntuntoisiksi kansalaisiksi, jotka omalta osaltaan pitävät yhteiskuntaa pystyssä. Nyt osallistun lapsenlapseni kasvatukseen. Olen vapaaehtoistyössä antanut aikaani ongelmalapsille ja yrittänyt elää muutenkin niin, että minun jälkeeni maailma olisi karvan verran parempi paikka. Yksi ihminen ei paljoa voi tehdä, mutta edes vähän.

        Ja tuohon alla olevaan kommenttin voin todeta pitäneeni hiilinieluistakin huolta oman osuuteni verran. Metsäpalstani kasvaa hyvin, eikä sitä minun elinaikanani tulla hakkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristitylle on ihan sama koska kuolee, koska kuoleman jälkeen seuraa uudelleen herätys paratiisi aikaan.
        Kun ateiti kuolee, hän jatkaa koiranputken lannoittamista siellä mihin hänet haudattiin!
        Ei paljon naurata tulevaisuutenne!

        Min viitsi kiistellä harhaisen kanssa tosiasioista. Elämä on liian lyhyt sellaiseen. Kyllä se sinullekin selviää ajan tullen.


    • Anonyymi

      Ateisti ei ota vastuuta ilmastonmuutoksesta, siinä se. Maapallon hiilinielut tuhotaan, eikä ihmisen henkisyydelle anneta mitään arvoa.

      Ateismi nakertaa rotan lailla ihmiskunnan tulevaisuutta.

      • Edelleen on silti kumma juttu, etä ilmastonmuutoksen vähättely ja jyrkkä kristillisyys kulkevat hämmästyttävän tiukasti käsi kädessä, kun taas ateisteista aniharva kiistää ilmastonmuutoksen.


      • Anonyymi

        Ilmastonmuutoshässäkkä on huuhaata.
        Kyllä jumala pitää houlen siitä mitä on luonnut.
        Jos ilmasto lämpenee, se on merkki siitä, että lähestymme paratiisi aikaa ja samalla ateistien loppua!


    • Asiasta ei tosin ole pitävää näyttöä mutta Saharan alueella on luultavasti asustellut suuri joukko ateisteja jotka ovat panneet metsät matalaksi.

      • Siellä oli niin kylmä, että ateistit tarvitsivat polttopuuta. Paljon, hyvin paljon.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Siellä oli niin kylmä, että ateistit tarvitsivat polttopuuta. Paljon, hyvin paljon.

        Ehkä he tekivät siellä myös paloviinaa (pontikkaa)?


      • epikuros kirjoitti:

        Ehkä he tekivät siellä myös paloviinaa (pontikkaa)?

        Puuspriitä siis. Varmasti, kun oli kylmäkin.


    • Anonyymi

      Voi voi sentään, kun paha, ilkeä ateismi taas kerran on uskisten mielestä pahanteossa.

      • Anonyymi

        No mitä se paha ilkeä ihminen muuta voi tehdä kuin pahaa.
        Olikohan Weinberg joka sanoi, että paha ihminen tekee pahaa ja hyvä ihminen tekee hyvää. Tarvitaan uskonto, että hyvä ihminen alkaa tehdä pahaa.


    • Anonyymi

      Ateistina yritän parhaimpani mukaan pitää huolen että tulevilla sukupolvilla olisi parempi maailma elettävänään. Maailma joka olisi puhtaampi, turvallisempi ja suvaitsevaisempi.

      Uskiksia taas ei kiinnosta muu kuin kuksia niin paljon tulevaa sukupolvea kuin kykenee. Kyllä sossu ja valtio ne kakarat maksaa.

    • Anonyymi

      Ilmaston lämpenemisestä on syytä olla huolissaan.

    • Anonyymi

      Täysin aivottomia juttuja taas, G4G.

    • Anonyymi

      Ateisti ei kunnioita mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe