Kasvuyritys ja pankki yhdistivät voimansa toiminimiyrittäjien arjen helpottamiseksi – tutkimuksen mukaan yrittäjät kokevat kirjanpidon hankalaksi
https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/press-releases/2019/09-18-10h42-kasvuyritys-ja-pankki-yhdistivat-voimansa-toiminimiyrittajien-arjen-helpottamiseksi.html
Nordea ja UKKO Pro aloittavat yhteistyön.
Kasvuyritys ja pankki yhdistivät voimansa
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkö siis? https://www.ukkopro.fi/
- Anonyymi
Juuri tuo kyseinen firma
- Anonyymi
No jopas, onko kellään kokemuksia kyseisestä yrityksestä?
- Anonyymi
"tutkimuksen mukaan yrittäjät kokevat kirjanpidon hankalaksi"
Tämä on varmasti totta ainakin aloittavien yrittäjien kohdalla. Perus- ja mikä ettei korkeampienkin koulujen talousopetus kun on mitä on, olisi perinteisille tilitoimistoille pieni asiakaspalvelun kehityksen paikka madaltaa tuoreen toiminimiyrittäjän kynnystä asioida kirjanpidon ammattilaisten kanssa tulemalla vastaan esimerkiksi kysyjän mielestä täysin valideissa mutta kirjanpitäjän kannalta uskomattoman triviaaleissa kysymyksissä.
Itsensätyöllistäminen toiminimiyrittäjänä on ihan hyvä tapa alkaa tekemään omanlaistaan uraa, mutta moni noissa byrokratia-asioissa on jo lähtökohtaisestikin pihalla kuin lumiukko, ja sitä liiketoimintaakin pitäisi siinä samassa hioa iskuun.
Ei siinä, heikot sortuu elon tieltä, mutta ottamalla hukassa olevaa alkuvaiheen yrittäjää sopivasti kädestä kiinni saisi perinteiset tilitoimistot mielestäni lyötyä kiilaa noille samoille markkinoille tunkeville asiakaspalvelun ammattilaisille, joita mm. pankkien pitää nykyisiä uusavuttomia palvellessaan aivan pakosti olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038