Uskolla taivaaseen

Anonyymi

Tällä palstalla on useaan otteeseen korostettu että ihminen pääsee taivaaseen uskon avulla. Eli riittää kun uskoo jumalaan niin sitten taivaan portit aukeaa kenelle tahansa. No pääseekö sitä taivaaseen jos aidosti uskoo jumalaanne ja samalla uskoo myös evoluutioon?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kysymys. Todella.

    • Anonyymi

      Jumala ei voi olla olemassa, koska täydellistä ei ole, kaikki kehittyy.

    • Hyvä kysymys! Uusi testamentti tosiaan ilmoittaa selkeästi että uskomalla Jeesukseen sinä pelastut. Jos asiaa lähestyisi siltä kannalta että mikä tahansa asia joka estää uskomasta Jeesukseen estää myös sen taivaaseen pääsyn.

      Tiede ja Raamattu vastaavat erilaisiin kysymyksiin. Raamattu ei ole tieteen oppikirja, eikä Raamatusta tule ensisijaisesti etsiä tieteellisiä totuuksia.

      • Anonyymi

        Kyllä kai se lupaus liittyi Kristukseen eikä Jeesukseen, koska Jeesus sanoi, että taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme?

        Eikä riitä edes usko Kristukseen pelastuksen., vaan pitää uskoa Kristuksen kuolemaan Jumalana, että saa armon, mutta se pelastus ja armo on sitten oppinormiston mukaan vain salaisen Jumalan hyvin salainen päätös,

        Jeesukseen uskominen liittyy hänen opetuksiinsa uskomiseen, uskoa Jeesusta, koska hän sanoi, että kellä korvat on se kuulkoon.

        Miksi Juhani et vastaa siten miten asia on uskonnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai se lupaus liittyi Kristukseen eikä Jeesukseen, koska Jeesus sanoi, että taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme?

        Eikä riitä edes usko Kristukseen pelastuksen., vaan pitää uskoa Kristuksen kuolemaan Jumalana, että saa armon, mutta se pelastus ja armo on sitten oppinormiston mukaan vain salaisen Jumalan hyvin salainen päätös,

        Jeesukseen uskominen liittyy hänen opetuksiinsa uskomiseen, uskoa Jeesusta, koska hän sanoi, että kellä korvat on se kuulkoon.

        Miksi Juhani et vastaa siten miten asia on uskonnossa?

        "Miksi Juhani et vastaa siten miten asia on uskonnossa?"

        Juhani vastasi miten pelastutaan kristinuskossa! Tämä riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kai se lupaus liittyi Kristukseen eikä Jeesukseen, koska Jeesus sanoi, että taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme?

        Eikä riitä edes usko Kristukseen pelastuksen., vaan pitää uskoa Kristuksen kuolemaan Jumalana, että saa armon, mutta se pelastus ja armo on sitten oppinormiston mukaan vain salaisen Jumalan hyvin salainen päätös,

        Jeesukseen uskominen liittyy hänen opetuksiinsa uskomiseen, uskoa Jeesusta, koska hän sanoi, että kellä korvat on se kuulkoon.

        Miksi Juhani et vastaa siten miten asia on uskonnossa?

        Jeesus on sama kuin Kristus. Joh. 20:31:"Tämä on kirjoitettu siksi, että te uskoisitte Jeesuksen olevan Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä, kun uskotte, olisi elämä hänen nimensä tähden".
        Kristinuskon Jumala ei ole salainen, Hän on ilmoittanut avoimesti tahtonsa Raamatussa, joka on maailman levinnein kirja.

        Vastaan miten asiat ovat kristinuskossa.


    • Uskolla pelastutaan siis kun pysymme loppuun saakka siinä uskossa .Jos ihminen uskoo niin ihminen ei usko osaan vaan kaikkeen sillä Pyhä Henki ohjaa ja kasvattaa uudessa liitossa kaikkeen Totuuteen ja kasvattaja on siis Isä ja Poika .
      Eli ihminen joka elää Kristuksessa kasvaa varmasti siihen tietoisuuteen ,että Jumala on kaiken luonut ja Jumalan voimalla kaikki pysyy olemassa eikä siihen ole muutosta .
      Jos ihminen alkaa uskomaan valheeseen niin ,sitten ihminen ei ole Jumalan ohjauksessa eikä kenties ihmisessä asu Jumalan Henki vaan ihminen on maallinen sielullinen ja uskoo valheeseen ,mitä maailman prinssi tarjoaa ja samalla poimii saatanan polulle jättämät ansat .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe