Poistin kaulassa olleen häiritsevän luomen käsin

Anonyymi

Repimällä, helposti lähti. Hieman tuli verta mutta ei paljon. En usko että oli vahingollinen toimenpide. Kuivettuneen näköinen luomi oli kaulassa ja hankalassa paikassa vielä. Ei ole köyhällä varaa käydä edes lääkärissä poistattamassa luomea ☹️Jos tuo on sitten kuolemaksi niin olen valmis lähtemään. En pelkää kuolemaa. Poispääsy olisi oikeastaan vain hyvä asia.

22

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saksilla saa kanssa ihan hyvin. Olen ollut laakarissakin, kun se poisti useita pienia kerralla. Pinseteilla kiinni ja vedetaan ylos. Sitten saksilla juuresta.

Ainoa, etta kotona ei ole puudutetta. Varmaan jos oikein jaahdyttaa ensin jaapalalla niin se voisi olla keino?

Muita ideoita?'

• Anonyymi

Ei saksia, luin että on vaarallista käyttää saksia. Voi tulla bakteereita jos eivät ole puhtaat. Voi tulla tietysti sormistakin. Itselläni on jo pelkästään kaulan alueella kymmeniä luomia. Iänmyötä tullut vain lisää. Jos kuolemaksi on tämä niin ei haittaa. Lähden iloisena pois tästä kurjasta maailmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saksia, luin että on vaarallista käyttää saksia. Voi tulla bakteereita jos eivät ole puhtaat. Voi tulla tietysti sormistakin. Itselläni on jo pelkästään kaulan alueella kymmeniä luomia. Iänmyötä tullut vain lisää. Jos kuolemaksi on tämä niin ei haittaa. Lähden iloisena pois tästä kurjasta maailmasta.

Jos sinulla on kaasuhella, niin sen liekillä on helppo desinfioida sakset.
        Terveyskeskuksessa ehkä poistetaan halvalla tai ilmaiseksi luomia, riittääkö etenkin Helsingissä resurssit sattuneesta syystä?
        Yleensä luomet haluttaisiin tutkia, jotta eivät ole syöpäkasvaimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sakset voi keittää steriileiksi ja käsiin voi laitta kertakäyttöhanksat joita voi ruokakaupoista ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla on kaasuhella, niin sen liekillä on helppo desinfioida sakset.
        Terveyskeskuksessa ehkä poistetaan halvalla tai ilmaiseksi luomia, riittääkö etenkin Helsingissä resurssit sattuneesta syystä?
        Yleensä luomet haluttaisiin tutkia, jotta eivät ole syöpäkasvaimia.

Helsingissä ei kannata poistattaa luomia, paikalle saapuu kaksi nuorta meikattua poikaa ja suorittavat puolituntia kestävän tuseerauksen.

• Anonyymi

Niitä ikäluomia (ruskeita ns rasvaluomia) voi kuivattaa vaikka sinkkipastalla, sitten lähtevät ihan raapimalla pois. Kasvavat kyllä uudestaan.
      Tietysti olisi hyvä ensin kysyä hoitajalta tai lääkäriltä mitä ne ovat.

• Anonyymi

ne mitä minä oon, kynsisaksilla..

alaselän keskellä oli yksi tai jossain siinä.. oliha se tarkkuustyötä, mut ei muuta sitte ku aseptia päälle ja putsaa, laastaria, ehkä depantenea rasva vähän..

meinasin sitä leikkuuttaa jossain mut eihä tuo erikoine ollu.. kestää vaa pienne nipsautus hermoviestin

täydellisen tarkka kuitenkin hyvä olla ettei ihoa leikkaa mut senähän tuntee erona jos on normaali ihoinen ihminen

on sitte selvästi luomia tai jotain pattia jossai ihossa mitä tajuaa ettei voi saada itse pois ja jos vähäsiiä, santaapa olla

• Anonyymi

peilihä siinä oli varmaa apuan

kyllähä sitä rikkaana vois käydä laserhoidoissa ym., sitten kehtaa taas alastokuvia ottaa ... :)

• Anonyymi

Verenmyrkytys ja hengenlähtö moisista kotitoimenpiteistä tulee.

• Anonyymi

Tulee. Naapurin ukko tipautti yheksäkytäluvulla varpaansapäälle jonkun työkoneen kulman jota peräkärrystä oli pois hinaamassa kärryn lavalle. No kynsihän siltä alkoi kasvamaan sisään varpaaseen ja päätti sitten itse jodilla, viinalla ja puukolla tuota kynttä kaivamaan helkkariin sieltä jalastaan. No eihän siitä tietenkään tullut lasta eikä paskaa vaan varvas tulehtui ja kuume nousi rajusti seuraavana yönä ja meni vissiin bakteeri sydämeen. Hautajaisia järjestettiinkin kolmen viikon päästä. Kaunis tilaisuus ja kahvi oli hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee. Naapurin ukko tipautti yheksäkytäluvulla varpaansapäälle jonkun työkoneen kulman jota peräkärrystä oli pois hinaamassa kärryn lavalle. No kynsihän siltä alkoi kasvamaan sisään varpaaseen ja päätti sitten itse jodilla, viinalla ja puukolla tuota kynttä kaivamaan helkkariin sieltä jalastaan. No eihän siitä tietenkään tullut lasta eikä paskaa vaan varvas tulehtui ja kuume nousi rajusti seuraavana yönä ja meni vissiin bakteeri sydämeen. Hautajaisia järjestettiinkin kolmen viikon päästä. Kaunis tilaisuus ja kahvi oli hyvää.

Sain kerran luultavasti pienestä haavasta sellaisen tulehduksen, että jalka meinasi lähteä. Huonoa tuuriahan tuo on ja kannattaa olla tosi tarkkana hygienian kanssa pientenkin haavojen kanssa.

• Anonyymi

hiuksellahan ne ennen "hirtti"koholla olevia luomia,menee kuolioon ja kuivaa pois kun kiristää hiuksen tiukalle juuren ympäri ja vetää umpisolmuun.

• Anonyymi

Ohut taipuisa metallilanka voisi myös toimia. Itse en ole sitä kokeillut. Onkohan noissa langoissa nikkeliä tai muuta lisäainetta? Desinfioinnin voisi tehdä varmaan vaikka keittämällä lankaa muutaman minuutin vedessä.

• Anonyymi

Appiukko veti tongeilla irti heiluvan hampaan suustansa. Elää edelleen.

• Anonyymi

Revin irti sormestani syyläntapaisen. Puhdistin kohdan antiseptisella aineella.

• Anonyymi

Vanhan kansan keino luomien poistamiseksi on seuraavanlainen.

Nyppästään päästä pari pitkää hiusta ja avustaja kietoo hiukset luomen tyveen kun sinä vedät luomea koholle. Hiukset täytyy kiristää kunnolla ja laiyyaa solmuun. Tämä estää verenlierron luomessa ja luomi kuolee ja kuivuu parissa viikossa ja putoaa pois omia aikojaan ja arveksi jää pieni piste.

Itse olen tehnyt tätä jo vuosi kymmeniä ja on toiminut tosi hyvin.

• Anonyymi

Itse tein kastraation samaan tapaan itselleni laittamalla nippusiteen säkkeihin. Ihana olla vapaa seksihaluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tein kastraation samaan tapaan itselleni laittamalla nippusiteen säkkeihin. Ihana olla vapaa seksihaluista.

Tuo vaatii jo melkoista luontoa, heh.

• Anonyymi

Kaikkeen se sipilän säästökuurit on ihmis poloiset ajanut

Onneksi rinne paluttaa edes osan sipilän ryöstäistä rahoista

• Anonyymi

Kasvoiko siinä karvoja? Et kai vaan syöttänyt sitä? Kuihtuu ihan itsestään kun ei anna ruokaa vaikka kuinka pytäisi.

• Anonyymi

hampaat voi itse paikata plastik paddingilla

• Anonyymi

Kostuta karhunlankaa viinassa tai spriissä. Hirtä luomi. Anna olla hirressä niin kauan, että luomi putoaa pois.
      Toimii myös näärännäppylöihin.
      Känsiin liitua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3797
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      139
      1583
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1451
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1101
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1088
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      997
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      981
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      915
    Aihe