voiko ihmisten vakoilu olla todellista?

Anonyymi

tulee mieleen joskus katsomani ohjelma truman show jossa jim carrey ei tiennyt olevansa mukana ohjelmassa jossa tuotettiin viihdykettä hänen elämästään muille ihmisille.

en väitä nyt että vastaavassa mittakaavassa koko elinympäristö olisi lavaste, tarkoitan esim sitä että ihminen on vailla ihmiskontakteja esim leimattu hulluksi jotenka ihminen ei voi väittää että häntä seurattaisiin tai vakoiltaisiin ilman että ihmiset pitäisivät sitä täysin diagnoosiin kuuluvana.

entä jos nämä skitsoiksi luokitellut on sen jälkeen oikeasti 24/7 valvonnassa josta eivät itse ole tietoisia, nyky tekniikalla on mahdollista seurata vaikkapa tietoliikennettä/ puhelimen kameraa/ ostoksia yms reaali-aikaisesti käyttäjän siitä tietämättä. voisiko skitsot olla jotenkin "pohjasakkaa" kun ajatellaan että ne saa ilmaista ruokarahaa yms, mutta ovatkin "henkisenpää oma" varkauden kohteina. esim jos skitso kehittää jotain niin se vakoilun kautta varastetaan muille käyttäjille tai rahastetaan yrityksien tuotteiksi.

ikäänkuin matrix ohjelmassa olleet vanhgit jotka olivat kiinnitettyinä biotekniseen laitteeseen joka imi näiltä elinvoimaa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tapekro vatatkaa

    • Anonyymi

      Teitä hihhuleita seurataan 24/7. Se kännysi kamera ja muutama muu älylaitteesi seuraa sinua joka askeleella.

      • Ja on tullut mieleen, että meitäkin jotkut seuraavat. Kaksi miestä.


    • Anonyymi

      Kasvotunnistuksen yleistyessä algoritmit jopa arvioivat kadulla liikkuessasi millä todellisuudella tulet syyllistymään rikokseen. Se voi olla jo huolestuttavaa. Suurin osa tiedostoista on ihmisten itsensä tuottamia . Massaseurannasta ei tietenkään erotu, ellei epäillä jostakin. Mutta tulevaisuudessa ihmistä pidetään ehkä epäilyttävänä, ellei hän ole jakanut koko elämäänsä faceen tai instaan.

      Itse vältän tarpeettomia nettikirjautumisia, enkä jaa elämääni netissä. En siksi, että minulla olisi peiteltävää. Vaan siksi, että eräät valtiot seuraavat maassa käyvien ulkomaalaisten viestintää ja tapaamisia. Ja tiedän, että näitä tietoja on käytetty toisinajattelijoita tai ihmisoikeusaktivisteja vastaan.

    • Anonyymi

      Jos ihmisestä ei ole hyötyä niin ei sitä kannata seurata, luonnonlait.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe