Tästä se lähtee!

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/4a0799f5-9136-4e28-84c1-017b5dbcc923
"Zoe sai tehokkaamman sähkömoottorin ja aiempaa isomman 52 Kwh:n akuston "
"juuri esitellyssä uusimmassa versiossa toimintamatka on jo lähesi 400 kilometriä WLTP-ajosyklin mukaan"
"Uudessa Zoessa on nyt yleisimmän Type 2 -pistokkeen lisäksi myös CCS-pistoke, joten Zoeta voi ladata nyt 50 kilowatin pikalatauksella. Akun saa puolessa tunnissa virtaa saa noin 150 kilometrin ajoon."
"Vakiona on sitä vastoin auton oma 22 kW:n sisäinen laturi, jonka ansiosta auton akun saa 80-prosenttisesti täyteen 2,5 tunnissa myös Type 2-tyyppisistä latureista."

Tuolla autolla lataaminen ei ole enää mikään ongelma. Harmi, että se on Renault.

11

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sardiniassa on leppoisa ilmasto sähköautoille ja ihmisen hipiälle☀️☀️☀️☀️

    • Anonyymi

      Ei tuo ole mikään auto :(

      • Anonyymi

        Olisi täydellinen mopoauto, mutta Keski-Euroopan mopoautovalmistajat lobbasivat ja torppasivat hyvän idean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi täydellinen mopoauto, mutta Keski-Euroopan mopoautovalmistajat lobbasivat ja torppasivat hyvän idean.

        Keski- ja eteläeuroopassa ajellaan paljon pienemmillä autoilla kuin täällä Suomessa. Jostain syystä suomalaisten pitää elvistellä isolla autolla.

        Nyt on markkinoille tullut edullisia autoja, kuten Seat Mii ja VW Up, jotka hoitavat hommansa työmatka-autona ja kauppakassina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski- ja eteläeuroopassa ajellaan paljon pienemmillä autoilla kuin täällä Suomessa. Jostain syystä suomalaisten pitää elvistellä isolla autolla.

        Nyt on markkinoille tullut edullisia autoja, kuten Seat Mii ja VW Up, jotka hoitavat hommansa työmatka-autona ja kauppakassina.

        Syy on pitkät etäisyydet ja hyvät parkkitilat. Kaupunkiautot on Suomessakin pienempiä.


    • Anonyymi

      Hesarissakin oli mainos Rellun Zoe kulkupelistä.
      Alkaen 199€/kk.
      Ei kauhean kalliilta tunnu.
      Seat Mii oli myös varsin edukas rakkine. Luulisi niitä tulevan
      myyntiin kun tehtaalta taas riittää täyttämään kysyntää?
      Toyota Yaris bensamoottorilla on saman hintainen.

      • Anonyymi

        "Rellun Zoe"

        Onko se Rellun pippana vai piinattu Rellu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Rellun Zoe"

        Onko se Rellun pippana vai piinattu Rellu?

        Taitaa olla pihti-rellu. Tai sitten virtakäyttöinen kettu, joka mainittiin jo Olli Kujasen muistelmissa "Kuinka Ollista tuli kulkija".

        terkkuja kaikille sanan muuttajille.


      • Anonyymi
        pcmuseo kirjoitti:

        Taitaa olla pihti-rellu. Tai sitten virtakäyttöinen kettu, joka mainittiin jo Olli Kujasen muistelmissa "Kuinka Ollista tuli kulkija".

        terkkuja kaikille sanan muuttajille.

        "Taitaa olla pihti-rellu."

        Kun tuollaisen rellun ostaa niin sitten tulee ongelma, että mihin kaiken rahansa saa kulumaan kun ei mene enää polttoaineisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taitaa olla pihti-rellu."

        Kun tuollaisen rellun ostaa niin sitten tulee ongelma, että mihin kaiken rahansa saa kulumaan kun ei mene enää polttoaineisiin.

        Tankkaa sinäkin vaan rusasella!


    • Anonyymi

      Pieni sähköauto olisi juuri sopiva pääkaupunkiseudun kehäteiden ruuhka-ajoon, jossa vain ehkä joka kymmenennessä autossa on muitakin kuin pelkkä kuski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe