Voiko uskovaiset täällä kertoa, millaista seksiä he harrastavat? Olen sellaisessa luulossa, että uskovainen helluntailainen ei saa seksissä tehdä tiettyjä asioita, kuten esimerkiksi suu- tai peppuseksiä. Onko rooliasut sallittuja tai sormilla hyväily? Harrastatteko seksiä pimeässä ja vain lähetyssaarnaaja-asennossa? Kerrotteko koskaan toisillenne tuhmia fantasioita?
Millaista seksiä helluntailaiset harrastavat?
29
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kyyllä helluntaissa ollaan ihan normaaleita tässäkin asiassa, ei tarvitse pellepukua eikä akkukonetta lisääntymiseen !
- Anonyymi
Aivan, pelkkä anaaliin ähertäminen riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, pelkkä anaaliin ähertäminen riittää.
Siitä voi seurata yllätys!
https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000002455403.html
- Anonyymi
Seksi on syntiä. Terveisin uskossaan pyhittynyt HELL-sisar.
Ihmiset ovat monimutkaisia olentoja, kaikki eivät ole samanlaisia romantikkoja. On myös brutaaleja öykkäreitä, eläimellisiä panijoita.
- Anonyymi
2. mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa.
3. Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan.
4. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.
5. Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne. 1Kor7:2-5 - Anonyymi
Oletpa utelias. Eipä toisten henkiläkohtaiset asiat sinulle kuulu. Ei pidä sekaantua toisten asiohin , on Sanassa kirjoitettuna.
- Anonyymi
"Oletpa utelias. Eipä toisten henkiläkohtaiset asiat sinulle kuulu. Ei pidä sekaantua toisten asiohin , on Sanassa kirjoitettuna."
Voi kun uskovat tämän muistaisivat!
- Anonyymi
Olet työtä vailla, mene juoksemaan.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä Mattilalta,Paavolalta,Norolammelta.Heillä on tieto ja taito,pitävät vaimonsa tyytyväisenä makkarissa.
- Anonyymi
Näyttävätkin mitä uljaimmilta panomiehiltä, oikein salskeilta orhilta!
- Anonyymi
Harrastetaanko Pirkanmaan helluntaiseurakunnissa homoseksiä Markku Koiviston entisten opetuslasten parissa.
- Anonyymi
Korkea veisu:
2:6 Hänen vasen kätensä on minun pääni alla, ja hänen oikea kätensä halaa minua.- Anonyymi
Kahen keskistä köyrintää.
- Anonyymi
Kyllä minä ainakin nuolen naistani sieltä, vaikka uskossa olenkin. Samoin hän minua. Jumala on luonut seksin siksi, että ihmiset nauttisivat toisistaan. Puhutaan myös välillä tuhmia toisillemme. Vaihdellaan eri asentoja, takaapäin varmaan paras. Se tuntuu parhaimmalta ja on jotenkin eläimellinen. Fantasioista ollaan puhuttu, mutta ei olla toteutettu. Peppujutut ei oikein innosta nuolemista enempää meitä kumpaakaan.
- Anonyymi
Kommentoisin tähän, että uskovaiset harrastavat hyvää seksiä.
Melko usein kuulee maailman ihmisiltä, kuinka vaimo ei ole suostunut seksiin pitkiin aikoihin. Saattaa kulua viikkokaupalla seksikertojen välillä. Monet elävät jopa aivan seksittömissä liitoissa ja ovat siitä hyvin katkeria.
Mutta uskovat pitävät totena sitä Raamatun kohtaa, jossa sanotaat, että miehen ruumis on vamon vallassa ja vaimon ruumis on miehen vallassa. Seksiä harrastetaan siis aina kun jompi kumpi sitä haluaa.
Aviopuolisoiden välinen riittävän runsas seksi on yksi onnellisen avioliiton peruselementeistä. Valitettavasti taitaa olla niin, että uskosta osattomat elävät hyvin usein varsin niukkaseksisissä liitoissa, mikä heijastuu turhina avioeroina ja muuna turhautumisena ja kärsimyksenä.- Anonyymi
Maailmalla alkoholin suurkuluttajilla on tapana harrastaa seksiä periaatteella ihan kuka tahansa käy ja missä vain. Ihmisen perustarve. niinkuin ruoka ja vesi.
Mielummin yksi kumppani kuin jokainen vastaantulija. Toki jos ajautuu lihan valtaan sukuvietit on kuin katukoiralla. En halveksi olen realisti.
Pidä vaimo tyytyväisenä: kysele ja keskustele tarpeista. Ettei lähde hakemaan muualta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmalla alkoholin suurkuluttajilla on tapana harrastaa seksiä periaatteella ihan kuka tahansa käy ja missä vain. Ihmisen perustarve. niinkuin ruoka ja vesi.
Mielummin yksi kumppani kuin jokainen vastaantulija. Toki jos ajautuu lihan valtaan sukuvietit on kuin katukoiralla. En halveksi olen realisti.
Pidä vaimo tyytyväisenä: kysele ja keskustele tarpeista. Ettei lähde hakemaan muualta.Itse joskus laitan tekstarin onko lian vähän tai liikaa, vastaus valitettavasti lian vähän, ok no korjataan asia, tunnusta että et missään vaiheessa ole tarkoittanut karttaa vaimoa päinvastoin.
- Anonyymi
Hurmokseen päästyään noilla lahkolaisilla kielilläpuhuminen muuttuu kielillähuutamiseksi.
- Anonyymi
Me harrastamme suojaamatonta seksiä taloyhtiömme roskakatoksessa.
- Anonyymi
Kylmää vettä haarojen väliin niin maalliset himot häipyy
- Anonyymi
Lämminhenkistä.
- Anonyymi
Vaikka asia ei Sinulle nyt millään tavalla kuulukaan, niin vastaan kuitenkin kysymykseesi.
Koska helluntailaiset tahtovat elää elämäänsä kaikissa toimissaan Jumalaa kunnioittaen ja miellyttääkseen, niin helluntailaiset avioparir harrastavat normaalia miehen ja naisen välistä seksiä, eivätkä ryhdy seksuaalisissa toiminnoissaan mihinkään epänormaaliin ja luonnonvastaiseen yhdyntään, sillä se on kauhistus Isä Jumalan kasvojen edessä.
Koska Raamattuun on Kirjoitettu uskovaisille ohjeeksi, että toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne, niin tästä vaarin ottaen myös seksuaalisissa kontakteissa se pysyy myös mielessä, eikä helluntailaisilla aviopareilla ole syytä ilmaista asioita millään sellaisella tavalla, josta toinen osapuoli mahdollisesti loukkaantuu.
Tyydyttikö vastaukseni kysymyksiäsi.. Minä kunnioitan Jumalaa juomalla punaviiniä.
Minä kunnioitan Jumalaa juomalla punaviiniä.
- Anonyymi
Oletko vakoillut, tirkistellyt toisten makuuhuoneisiin , kun asia kiinnostaa?
- Anonyymi
Aikooko aloittaja siirtyä helluntaalaiseksi vai miettii eri vaihtoehtoja?
- Anonyymi
Myö ainakin Tenho serkun kanssa käyään ensin salemissa laulamassa ja kuuntelemasa pastoria. Sitten myö männään volvoon ajasaavoilee eli ihan normisti mui ja rinsaan kosketaan ja sitte peelo sissään ja semmosts. Siunausta kaikille. T. Röönruussin ukko
- Anonyymi
Hakaniemen Saalemista saa stadin vapaamielisimmät pimut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3203355Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192268Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151870Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361394Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2391316- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010