Edelleenkin kysyn , miksi jumalan pitäisi olla olemassa? Kukaan uskova ei ole antanut tähän mennessä yhtään kunnon selitystä Tuskin saan vastausta nytkään, mutta jäädään kuulolle...
Miksi jumalan pitäisi olla olemassa?
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on olemassa uskovaisten vallan ja rahan himon tähden.
- Anonyymi
Jos Jumalaa ei olisi, sinun olemassaolosi loppuisi sekunnin sisällä!
Jumala mahdollistaa olemassaolosi joka pv.....aina viimeiseen henkäyseesi vanhaikodissa!
Kiitä jumalaa, että saat elää tms.- Anonyymi
Jumalat ovat ihmisten keksimiä mielikuvitusolentoja, ei muuta
- Anonyymi
Ketä jumalaa? Ihminen on keksinyt niitä lukemattomia. Tietysti jokainen ajattelee sitä paikallista. Se on Suomessa Lutherin juutalainen Jumala, arabimaissa Allah, Kaakkois-Aasiassa Buddha, Salt Lake Cityssä mormonien keksimä ukko jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä jumalaa? Ihminen on keksinyt niitä lukemattomia. Tietysti jokainen ajattelee sitä paikallista. Se on Suomessa Lutherin juutalainen Jumala, arabimaissa Allah, Kaakkois-Aasiassa Buddha, Salt Lake Cityssä mormonien keksimä ukko jne.
Luther kääntyy haudassaan, jos sanot hänen jumalaansa juutalaiseksi. Luther vihasi juutalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatunmukaista jumalaa tietenkin.
Järki sanoo, että muut ovat ihmistekoisia!
Jokainen löytää sen persoonan VAIN RAAMATUSTA, joka oli tuhansia vuosia sitten yhteydessä suoraan ihmiseen taivaasta käsin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther kääntyy haudassaan, jos sanot hänen jumalaansa juutalaiseksi. Luther vihasi juutalaisia.
Jumala on kaikkien jumala.
Juutalaiset ovat vain jumalan valittu kansa, jonka avulla hän haluaisi myös viestittää lähetyskäskyä eteenpäin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ovat vain jumalan valittu kansa, jonka avulla hän haluaisi myös viestittää lähetyskäskyä eteenpäin!Hoette Raamattu, Raamattu, mutta koskaan ette tarjoa mitään todisteita siitä, että se olisi parempi kuin mikä tahansa muukaan pyhänä pidetty kirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ovat vain jumalan valittu kansa, jonka avulla hän haluaisi myös viestittää lähetyskäskyä eteenpäin!Sitä ei Luther tiennyt.
- Anonyymi
Katsohan kun uskova ressukka on mokannut lähes kaiken elämässään, niin ainoa tapa millä se koko elämänsä ryssinyt luuseri voi tuntea ylemmyyttä muihin ihmisiin nähden on uskonto ja uskontoon tarvitaan tietenkin jumala. Seurauksena on sitten juuri sellaisia vastenmielisiä palstavajakkeja, jotka suoltavat tänne liukuhihnalla toinen toistaan ääliömäisempiä väitteitä ateisteista. Uskistolloja joilla ÄO on kengännumeron luokkaa ja yleissivistys samaa tasoa kuin luolissa elävillä talebaneilla.
Tai asian voi toki esittää myös näin:
"Hyvät ihmiset tekevät hyviä asioita ja pahat ihmiset pahoja asioita. Mutta jotta hyvät ihmiset saataisiin tekemään pahoja asioista, niin siihen tarvitaan uskonto."
Eikä tarvitse kovinkaan montaa uutista päivittäin lukea, tai palsta ääliöhihhulien vihaviestejä, kun näkee miten hyvin tuo pitää paikkaansa.- Anonyymi
Urpo, mee takaisin sinne lastentarhaasi!
- Anonyymi
Koska muuten uskovien usko on turhaa ja he ovat suurimpia pellejä maan päällä.
- Anonyymi
Tosiurpo pitää olla, kun väittää, että jumalaa ei ole, kumminkin ateistiurpo näkee omilla silmillään ,et
Tä jumala on luonut esim. ihmisen alulle!
- Anonyymi
Uskovalle: minun hengenvetoni eivätkä muutkaan asiani ole riippuvaisia sinun uskostasi.Se on sinun hulluuttasi, ei minun.
- Anonyymi
Jos jumalan alati vaikuttava voima lakkaisi maailmasta, eläisit ehkä 10 sek. Ajan!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jumalan alati vaikuttava voima lakkaisi maailmasta, eläisit ehkä 10 sek. Ajan!!!!
Tässähän me vieläkin ollaan.
- Anonyymi
Nyt ollaa asiassa joka jokaiselle niin erilainen,ihmettelen onko suomal.tulossa pakanoita.En ole uskossa,olen jatkoajalla ,lapset oli pienet elämä kesken sain tulla takaisin,naisen ääni kuka hän oli.Uskon että elämähän ei ole tässä.Kyllä kokemus muutti elämää.On kaksi tietä valittavana kun täältä lähdet,toinen tie onkin melkoinen.Minä itse koin kirkkauden.Minua on kädestä ottanut eräs nainen,painoi poskelleen käteni..mies joka oli 20min kuolleena elvytettiin muistan ikuisesti hänen syvän katseen kesällä..outo tunne.Hän oppi puhumaan ,kävelemään trollattorilla.Kertonut sairaalassa nähneensä siskonsa miehen,isänsä "missä he ovat", Kukaan ei tiedä mitä kuoleman jälkeen,minun kuoleman pelkoni katosi,pelkot muutenkin luulen että joku suojelee minua tummassa yössäkin,ole rohkea..älä pelkää.
- Anonyymi
Raamattu sanoo:
Kukaan kuolessaan ei tiedä mitään!!!!!!
Ihmisen henki on ns. unen vastaavassa tilassa.....odottaa, siellä, että jumala herättää paratiisi aikaan, mihin saa uuden kehon, johon liitetään ne ajarukset, mitkä ihmisellä oli uskossa kuolessaan!!!!!!
Tämä valtava suuri ihme monille uskossa kuolelle, kun heräävät paratiisiin!!!!! - Anonyymi
Aivot eivät lopeta toimintaansa välittömästi esim. sydämen pysähdykseen. Siitä elvytetyillä on sitten näkyjä jäljellä herätessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivot eivät lopeta toimintaansa välittömästi esim. sydämen pysähdykseen. Siitä elvytetyillä on sitten näkyjä jäljellä herätessään.
Joopa joo
Montako korkkia olet tempassu tänään auki!
- Anonyymi
tärkeämpi kysymys on: miksi sinunkaltaisesi nonhuman on oltava olemassa. ota hatkat.
- Anonyymi
Kommetoi sel inpäin!
- Anonyymi
Yllättävän usein kreationistit kehottavat ateisteja tappamaan itsensä.
- Anonyymi
Vieläkään en ole saanut uskovilta vastausta siihen, miksi jumalan pitäisi olla olemassa? Kysyn tätä lähinnä uskovilta.
- Anonyymi
Jumala on olemassa sen takia, koska sinäkin olet olemassa.
Jumala rakastaa ihmisiä!
Miksi sinä haluat tehdä lapsia tehdä, varmaankin samasta syystä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on olemassa sen takia, koska sinäkin olet olemassa.
Jumala rakastaa ihmisiä!
Miksi sinä haluat tehdä lapsia tehdä, varmaankin samasta syystä!Oletko, uskova, ajatellut tuon jumala-asian loppuun saakka, vai oletko ajatellut ollenkaan? On minulla lapsia, mutta sehän on normaali ihmisen elämänkaari, synnytään, eletään ja kuollaan, ja elämä jatkuu jälkipolvissa. En ole tarvinnut siinä jumalaa avustajaksi kertaakaan. Minun mielestäni uskovat eivät ajattele näitä asioita tarpeeksi, omaksutaan vaan valmiiksi pureskeltua 2000 vuotta vanhaa kirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko, uskova, ajatellut tuon jumala-asian loppuun saakka, vai oletko ajatellut ollenkaan? On minulla lapsia, mutta sehän on normaali ihmisen elämänkaari, synnytään, eletään ja kuollaan, ja elämä jatkuu jälkipolvissa. En ole tarvinnut siinä jumalaa avustajaksi kertaakaan. Minun mielestäni uskovat eivät ajattele näitä asioita tarpeeksi, omaksutaan vaan valmiiksi pureskeltua 2000 vuotta vanhaa kirjaa.
Jumala loi ensimmäisen miehen ja naisen, olet sitä perua.
Missä ja miksi tarvitset Jumalaa?
Ehkä siihen paras neuvo on, se että luet Raamatun vanhan testamentin ja uuden testamentin alusta loppuun......se on vain 4 neljä lukua pv:ssä ja raamattu luettu vuodessa läpi!
Parempi olisi lukea 2 - 3 kk aikana läpi
Se vastaa kysymykseesi kymmeniä kertoja, mihin tarvitset jumalaa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siihen paras neuvo on, se että luet Raamatun vanhan testamentin ja uuden testamentin alusta loppuun......se on vain 4 neljä lukua pv:ssä ja raamattu luettu vuodessa läpi!
Se vastaa kysymykseesi kymmeniä kertoja, mihin tarvitset jumalaa!!!Kun sen tarukokoelma lukee niin on 100% varma ettei sitä jumalaa ainakaan ole.
Saa olla tynnyrissä elänyt jos luulee tarinaa Aatamista ja Eevasta todeksi. Suomalaisen peruskoulun läpäissyt ei pitäisi olla niin tietämätön, että luulisi tarinaa esimerkiksi Nooan tulvasta tositapahtumiin perustuvaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vastaa kysymykseesi kymmeniä kertoja, mihin tarvitset jumalaa!!!En ole saanut uskovilta kunnon vastausta, miksi jumalan pitäisi olla olemassa. En rupea enää lukemaan raamattua, olen lukenut sen jo 2kertaa, se sekoittaa pään. josta olen nähnyt esimerkkejä uskovien kirjoituksissa. Toiseksi: uskovat eivät tiedä itsekään miksi jumalan pitäisi olla olemassa. Kolmanneksi jumalaan uskotaan varmuuden vuoksi, että olisikin olemassa....eihän siinä mitään häviä. Neljänneksi uskotaan , vaikka varmuudella tiedetään ettei jumalaa.
Jokin käsitys on kysyjän mielessä ja sitä hänen on tarpeen pohdiskella, mitä muuta syytä pitäisi olla
"Miksi jumalan pitäisi olla olemassa?"
Jumalan pitäisi olla olemassa siksi, että olisi oikeasti sellainen, jonka väitetään olevan olemassa. Muutenhan väitteet Jumalan olemassaolosta ovat lapsellista puppua.- Anonyymi
Juice Leskisen laulun sanoin: epäile vain...epäile vain.
Kyllä Tuomaskin epäili Jeesusta lauloi Juice samassa biisissä.- Anonyymi
Juice lauloi että Jeesuskin diggasi Tuomastaan.
Muista eräässä haastattelussa Juicen sanoneen, että kukaon sanonu Jumalan olevan mies? Hänhän voi olla vaikka mustaihoinen nainen.
Raamattu tosin kirjoittaa Isästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2953677BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62455Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2722296- 682119
- 761794
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3651470MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301278Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1921147- 661123
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341122