Luin artikkelin flatulenssista eli ilmavaivoista eli pieruista. Siinä väitettiin että tavallisesti pierut eivät haise. Tunnen myös joitain ihmisiä, jotka väittävät, etteivät heidän pierunsa ikinä haise.
Mun täytyy sanoa, että mun pierut haisee aina. En muista pierua, joka ei olisi haissut. Tiedän muitakin ihmisiä, joiden pierut eivät ole hajuttomia ainakaan useimmiten. Kertooko se jostain ongelmasta?
Pieruni haisevat aina, normaalia?
9
402
Vastaukset
- Anonyymi
Pahanhajuiset pierusi johtuvat siitä, että et käytä hajuvettä!
Otat ruokalusikallisen hyvää hajuvettä kolmasti päivässä ennen ruokailua, niin pierusi haisevat ottamallesi hajuvedelle!
Eräs kaveri tekee näin ja pierut haisevat miellyttävälle hajuvedelle.
Esim. Laventeli on hyväntuoksuinen ja mieto hajuvesi.
Suosittelen!
Kokeile! - Anonyymi
Muita vastauksia?
- Anonyymi
Onko kellään mitään tietoa tästä? Oikeasti kiinnostaa, tämä ei ole mikään huumorijuttu.
- Anonyymi
Minua kun ei edes pieretä.
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa.
- Anonyymi
Päivittäinen pierentä parantaa perskannikoiden pääväylän pinteestä.
- Anonyymi
minä pieren silloin jos pahoitan mieleni&on stressiä.
kasviksia syömällä enemmän ei haise pieru eikä uloste. Liharuoka tuo pahemman hajun. - Anonyymi
Riippuu ravinnosta , ja miten ruuansulatus toimii .
- Anonyymi
Lihansyöjän pierut haisee erityisen kamalalta, hiki myös.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1745006- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661467- 67983
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124807Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6797- 57794
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191761En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66749- 76741