Aihealueet

Listaukset

Olen kiihottunut kansanryhmää vastaan.

Anonyymi

Ja naiset ovat tämä kansanryhmä jota vastaan olen kiihottunut. Tuomittakoon minut sen ankarimman pykälän mukaan joka Finlexistä löytyy.

5

<50

Vastaukset

• Et ole ainoa. Aina, kun joku hyväpeppuinen mimmi pyllistelee edessäni esim. kaupassa, kanssakiihoitun kanssasi.

#vertaistuki

• Onko mitään paikkaa mistä saisi apua tähän kiihottumisen muotoon?

• Auttaisikohan jos koittaisi kiihottua ilmastonmuutoksesta ja yrittäisi unohtaa muut?

• Mie sitä Kretaa voisin kiihoituttaa, mut saaks vammakkoo bylsii?

• Voih riettaan nahka, kun kiihotuin, luettuani aloituksen.
        Vielläkin korvien välissä väpättääpi, ja kiihottuneesti.
        Minä niin kovin kiihoituin.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump häviää Presidentin vaalit ? Ennuste

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006516345.html Tuon mukaan Biden saa murskavoiton. Vaaleihin on aikaa, joten tilanne saattaa muuttua
        Maailman menoa
        99
        3020
      2. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        122
        2991
      3. Sofia Belof on nyt Eiranrannan Stefun kotirouva

Taas Seiska oli oikeassa, vaikka Sohvi jälleen oli kieltänyt muuttavansa Stefun omistamiin asuntoihin. Muuttopuuhissa neitonen oli heti kun ex:n isä h
        Kotimaiset julkkisjuorut
        138
        2383
      4. Martina Nannalle viinille

Martina menee Nannalle viinille. Naapurin Roope on Martinan kuskina. Siis mitäh... Minkä ikäinen tuo Roope on? Tosi nuoria ystäviä Martinalla on. Pape
        Kotimaiset julkkisjuorut
        67
        1549