Nyt on Suomella kaikkien aikojen parhaat saumat päästä arvokisoihin. Jos kaikki menee hyvin niin Pukkia siitä voimme kiittää. Mutta jos kaikki menee taas kerran pieleen niin kenelle kostetaan, kenen haudalle käydään paskantamassa???
Suomalainen jalkapallo
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei Suomi pääse EM-Kisoihin niin kakka vuolee Alajan hautaa.
- Anonyymi
Lokakuu ratkaisee kaiken. Juhlitaanko EM-paikkaa vai tanssitaanko Alajan ruskella ja kakanhajuisella haudalla!!! Nyt on kaikki pelissä!!!
Andreas Escobar- Anonyymi
Oliko tuo vieläkin se Kolumbian joukkueesta teki vahingossa oman maalin Rene Hiquitaa vastaan vahingossa: palkinto tulee Medellinistä sitten, tappoivat sen sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo vieläkin se Kolumbian joukkueesta teki vahingossa oman maalin Rene Hiquitaa vastaan vahingossa: palkinto tulee Medellinistä sitten, tappoivat sen sitten.
Joo Escobar teki oman maalin USA:ta vastaan 94 vuoden MM-kisoissa, joissa Kolumbia hävisi jenkeille ja jäi alkulohkoon. Ei ollut Higuita silloin Kolumbian maalissa, mutta kuitenkin Escobar tapettiin kotimaassaan hieman myöhemmin ton pelin jälkeen.
- Anonyymi
Alajan Pertti, suomalaisen jalkapallon pilaaja. Latvia on ollut kisoissa ja samoin Islanti, vaan ei Suomi. Kiitti vitusti Alaja!!
- Anonyymi
Kolumbialainen jalkapallo on sitten pääpallo, ammutaan pää halki konepistoolilla jos tekee virheen.
Olen seurannut kyllä Kolumbian otteluita MM-kilpailuissa, kun niillä on aina aika hauska taitojoukkue. Carlos Valderrama oli hauska kun pelasi, sen poikakin saattaa pelata nyt.
Suomi on jääkiekkomaa!
Piste!
:D- Anonyymi
Kolumbialaisten jalkapallo on pääpallo, jalka pää voimistelut aseiden kanssa aina ennen otteluja.
- Anonyymi
Ne on ne resssurrrssssitt. Islannilla ja Latvialla on enemmän resssurrsssejjjjaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052