KIRKKO on VARAS, hylkäävä ja petturi, koska pimittää, pitää visusti itsellään minun omaisuuttani ja evidenssiä. Kynsin ja hampain, vaikka tämä asia on todella helppo heidän järjestää, vain esim. 12€ per pappi niin saisin lahjoittamani rahat takaisin.
Haluan ja vaadin saada sen takia rahani takaisin, koska KIRKKO hylkäsi TÄYSIN hengenvaaroihin, auttamatta minua ja lähdöstäni v. 2014 lähtien.
KIRKKO saa sen minkä se ansaitseekin,itse sitä keräävät turpaansa olemalla auttamatta vaikka missä hengenhädässä, edes henkisesti nimenomaan!
Asiasta on yritetty sopia heidän kanssaan, MUTTA EDES laiskoja, välinpitämättömiä piispoja EI ole kiinnostanut koskaan VASTATA, EDES HÄTÄHUUTO,-viesteihin, kuten EI pappejakaan.
No, saavat sitten, mitä ansaitsevat, kun evidenssinkin vielä pimittävät, visusti pitävät itsellään, vaikka se kuuluu minulle!
Kirkko on VARAS, hylkääjä ja petturi
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai599952Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1463260- 1602307
Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk121957Stefan muuttopuuhissa
Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es2871553Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä51528Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?
Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !1191236Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...
Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭441009- 581005
Oon oikeasti vältellyt
Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan58994