Kirkko on VARAS, hylkääjä ja petturi

Anonyymi

KIRKKO on VARAS, hylkäävä ja petturi, koska pimittää, pitää visusti itsellään minun omaisuuttani ja evidenssiä. Kynsin ja hampain, vaikka tämä asia on todella helppo heidän järjestää, vain esim. 12€ per pappi niin saisin lahjoittamani rahat takaisin.

Haluan ja vaadin saada sen takia rahani takaisin, koska KIRKKO hylkäsi TÄYSIN hengenvaaroihin, auttamatta minua ja lähdöstäni v. 2014 lähtien.

KIRKKO saa sen minkä se ansaitseekin,itse sitä keräävät turpaansa olemalla auttamatta vaikka missä hengenhädässä, edes henkisesti nimenomaan!

Asiasta on yritetty sopia heidän kanssaan, MUTTA EDES laiskoja, välinpitämättömiä piispoja EI ole kiinnostanut koskaan VASTATA, EDES HÄTÄHUUTO,-viesteihin, kuten EI pappejakaan.

No, saavat sitten, mitä ansaitsevat, kun evidenssinkin vielä pimittävät, visusti pitävät itsellään, vaikka se kuuluu minulle!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
        Maailman menoa
        118
        5266
      2. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
        Maailman menoa
        181
        4905
      3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
        Maailman menoa
        214
        4112
      4. 216
        3315
      5. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
        Maailman menoa
        123
        3148
      6. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
        Maailman menoa
        104
        2984
      7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
        Maailman menoa
        17
        2829
      8. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
        Maailman menoa
        127
        1874
      9. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
        Maailman menoa
        158
        1763
      10. 61
        1379
      Aihe