/tuhatnikki. Olen täällä taas!
Pukkas vähän lomaa päälle.
"pari" kaljaa otan tänään.
Ja perään vielä kysymys!
Kuinka moni teistä tunnistaa minut näistä minun kirjoittamistani (kirjoituksista ym.)?
Ja minkälainen mielikuva minusta on jäänyt teille? (tietymättömille).
Olis aika tärkeetä tieto minulle.
Kertokaa! Ja antakaa minulle. Palautetta!
(varsinkin naishenkilöt)!
Mitas teille kuuluu?
17
609
Vastaukset
..sen muistan että mietit nikkejä.. mutten kyllä tiedä mitä muuta oot tänne kirjoittanut..
hmm.. sellanen mielikuva jäi ettei sulla oo sopivaa nikkii...- mut
ei tollasta "paksuil kirjaimil,niin ku sul pervo
mut kirjoitti:
ei tollasta "paksuil kirjaimil,niin ku sul pervo
..vaan omit itsellesi nikin ja käytät sitä aina.. vaarana on tietysti feikit.. mut jos liityt suomi24seen ja hankit sitä kautta ihan virallisen nikin niinkuin mä.. niin silloin ei feikit vaivaa..
- vaivaa sit enää?
pervokki kirjoitti:
..vaan omit itsellesi nikin ja käytät sitä aina.. vaarana on tietysti feikit.. mut jos liityt suomi24seen ja hankit sitä kautta ihan virallisen nikin niinkuin mä.. niin silloin ei feikit vaivaa..
....se ei olis kivaa...keksitkö mulle nikin?mä olen 26 vuotias tyhmä blondi,mutta ihan nätti,vaikka loppuun ajettu mut silti..
- Hei hei!
Tänään!
Enpä tiedä uskallanko minä "tätä" "nikkiä" käyttää, ehkä pelkään leimautumista(En halua leimaantua)mihinkään nimimerkkiin.
Tulee ikuinen rasite siitä.
Taitaa olla paras vaan se kuuluisa "tuhatnikki"!!! vaivaa sit enää? kirjoitti:
....se ei olis kivaa...keksitkö mulle nikin?mä olen 26 vuotias tyhmä blondi,mutta ihan nätti,vaikka loppuun ajettu mut silti..
..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..
- sen vuoksi olen joskus....
Hei hei! kirjoitti:
Tänään!
Enpä tiedä uskallanko minä "tätä" "nikkiä" käyttää, ehkä pelkään leimautumista(En halua leimaantua)mihinkään nimimerkkiin.
Tulee ikuinen rasite siitä.
Taitaa olla paras vaan se kuuluisa "tuhatnikki"!!!...vähällä älyllä varustettu vaalea verikkö,kun taas seuraavassa hetkessä olen hemaisevan seksikäs pörröpää ja joskus voin olla ihan nelikymppinen Reiska pohjois suomesta...mutta olisi se joskus ihan kiva olla ihan oma itsensäkin...mikä ei kyllä paljon poikkea noista edellä mainituista...:))))))
- mummoni opetti että....
pervokki kirjoitti:
..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..
ainakin pullataikinaa tulee sitten vaivata Kunnolla että tulee hyvä!Niin ja siitä nicistä...tarkoititko että "sun tulee osoittaa että olet tyhmä blondi..."...no se ei ole kovin vaikeeta,tulet vain noutamaan palkintosi jonka vedit ohi Pahvilta...
- siispä
pervokki kirjoitti:
..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..
MIKSI pitäisi todistaa etten ole tyhmä?
Miksei saisi olla? mummoni opetti että.... kirjoitti:
ainakin pullataikinaa tulee sitten vaivata Kunnolla että tulee hyvä!Niin ja siitä nicistä...tarkoititko että "sun tulee osoittaa että olet tyhmä blondi..."...no se ei ole kovin vaikeeta,tulet vain noutamaan palkintosi jonka vedit ohi Pahvilta...
..sitä..ehen. saat olla ihan mitä haluat.. mutta mielestäni nikin hankkiminen kannattaa ja parempi että itse keksii sen....
siispä kirjoitti:
MIKSI pitäisi todistaa etten ole tyhmä?
Miksei saisi olla?..oikeasti siltä tuntuu.. niin ole vaan tyhmä ..jos se todella on susta "siistii"..
- mulle riitti!
pervokki kirjoitti:
..oikeasti siltä tuntuu.. niin ole vaan tyhmä ..jos se todella on susta "siistii"..
oletko tiitti?
on vyössäsi niitti?
eikä tukka ole siisti?
MITÄ PIDIT RUNOSTA? mulle riitti! kirjoitti:
oletko tiitti?
on vyössäsi niitti?
eikä tukka ole siisti?
MITÄ PIDIT RUNOSTA?..kivasti rimmaa.. onks sulla lisääkin tommosii sutkauksii?
- ei harmainta hajua...
...mut tarjoo mullekin pari kaljaa
- Varsinkin Nainen
Älä yritä. Yrität kuitenkin. Kalja maistuu ja AA-kerho kutsuu. Tai olet jo asiakas. Vakituinen.
Olet älykäs, vaikka näyttelet tyhmää. Keski-ikäinen mies. Saat jos haluat. Välillä et saa.
Oliko hyvä/huono palutus maahan/kuuhun??? Vastaa, jos oli tai ei ollut yhtään!
Hei hei! - quistis
hauska,ihana,fiksu ja komee,jonka suututun;o))))
- Olenkin
Se juuri! Joka on hän! Jota ei kukaan tunne.
Eli olen se kuuluisa tuntematon mies!
Lips ahti! Kun tänäpänä ei näitä "miehiä" ja "naisia" luokitella, niin ollaan kaikki henkilöitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644