Mitas teille kuuluu?

Hei hei!

/tuhatnikki. Olen täällä taas!
Pukkas vähän lomaa päälle.
"pari" kaljaa otan tänään.
Ja perään vielä kysymys!
Kuinka moni teistä tunnistaa minut näistä minun kirjoittamistani (kirjoituksista ym.)?
Ja minkälainen mielikuva minusta on jäänyt teille? (tietymättömille).
Olis aika tärkeetä tieto minulle.
Kertokaa! Ja antakaa minulle. Palautetta!
(varsinkin naishenkilöt)!

17

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sen muistan että mietit nikkejä.. mutten kyllä tiedä mitä muuta oot tänne kirjoittanut..

      hmm.. sellanen mielikuva jäi ettei sulla oo sopivaa nikkii...

      • mut

        ei tollasta "paksuil kirjaimil,niin ku sul pervo


      • mut kirjoitti:

        ei tollasta "paksuil kirjaimil,niin ku sul pervo

        ..vaan omit itsellesi nikin ja käytät sitä aina.. vaarana on tietysti feikit.. mut jos liityt suomi24seen ja hankit sitä kautta ihan virallisen nikin niinkuin mä.. niin silloin ei feikit vaivaa..


      • vaivaa sit enää?
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan omit itsellesi nikin ja käytät sitä aina.. vaarana on tietysti feikit.. mut jos liityt suomi24seen ja hankit sitä kautta ihan virallisen nikin niinkuin mä.. niin silloin ei feikit vaivaa..

        ....se ei olis kivaa...keksitkö mulle nikin?mä olen 26 vuotias tyhmä blondi,mutta ihan nätti,vaikka loppuun ajettu mut silti..


      • Hei hei!

        Tänään!
        Enpä tiedä uskallanko minä "tätä" "nikkiä" käyttää, ehkä pelkään leimautumista(En halua leimaantua)mihinkään nimimerkkiin.
        Tulee ikuinen rasite siitä.
        Taitaa olla paras vaan se kuuluisa "tuhatnikki"!!!


      • vaivaa sit enää? kirjoitti:

        ....se ei olis kivaa...keksitkö mulle nikin?mä olen 26 vuotias tyhmä blondi,mutta ihan nätti,vaikka loppuun ajettu mut silti..

        ..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..


      • sen vuoksi olen joskus....
        Hei hei! kirjoitti:

        Tänään!
        Enpä tiedä uskallanko minä "tätä" "nikkiä" käyttää, ehkä pelkään leimautumista(En halua leimaantua)mihinkään nimimerkkiin.
        Tulee ikuinen rasite siitä.
        Taitaa olla paras vaan se kuuluisa "tuhatnikki"!!!

        ...vähällä älyllä varustettu vaalea verikkö,kun taas seuraavassa hetkessä olen hemaisevan seksikäs pörröpää ja joskus voin olla ihan nelikymppinen Reiska pohjois suomesta...mutta olisi se joskus ihan kiva olla ihan oma itsensäkin...mikä ei kyllä paljon poikkea noista edellä mainituista...:))))))


      • mummoni opetti että....
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..

        ainakin pullataikinaa tulee sitten vaivata Kunnolla että tulee hyvä!Niin ja siitä nicistä...tarkoititko että "sun tulee osoittaa että olet tyhmä blondi..."...no se ei ole kovin vaikeeta,tulet vain noutamaan palkintosi jonka vedit ohi Pahvilta...


      • siispä
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..

        MIKSI pitäisi todistaa etten ole tyhmä?
        Miksei saisi olla?


      • mummoni opetti että.... kirjoitti:

        ainakin pullataikinaa tulee sitten vaivata Kunnolla että tulee hyvä!Niin ja siitä nicistä...tarkoititko että "sun tulee osoittaa että olet tyhmä blondi..."...no se ei ole kovin vaikeeta,tulet vain noutamaan palkintosi jonka vedit ohi Pahvilta...

        ..sitä..ehen. saat olla ihan mitä haluat.. mutta mielestäni nikin hankkiminen kannattaa ja parempi että itse keksii sen....


      • siispä kirjoitti:

        MIKSI pitäisi todistaa etten ole tyhmä?
        Miksei saisi olla?

        ..oikeasti siltä tuntuu.. niin ole vaan tyhmä ..jos se todella on susta "siistii"..


      • mulle riitti!
        pervokki kirjoitti:

        ..oikeasti siltä tuntuu.. niin ole vaan tyhmä ..jos se todella on susta "siistii"..

        oletko tiitti?
        on vyössäsi niitti?
        eikä tukka ole siisti?

        MITÄ PIDIT RUNOSTA?


      • mulle riitti! kirjoitti:

        oletko tiitti?
        on vyössäsi niitti?
        eikä tukka ole siisti?

        MITÄ PIDIT RUNOSTA?

        ..kivasti rimmaa.. onks sulla lisääkin tommosii sutkauksii?


    • ei harmainta hajua...

      ...mut tarjoo mullekin pari kaljaa

    • Varsinkin Nainen

      Älä yritä. Yrität kuitenkin. Kalja maistuu ja AA-kerho kutsuu. Tai olet jo asiakas. Vakituinen.

      Olet älykäs, vaikka näyttelet tyhmää. Keski-ikäinen mies. Saat jos haluat. Välillä et saa.

      Oliko hyvä/huono palutus maahan/kuuhun??? Vastaa, jos oli tai ei ollut yhtään!

      Hei hei!

    • quistis

      hauska,ihana,fiksu ja komee,jonka suututun;o))))

      • Olenkin

        Se juuri! Joka on hän! Jota ei kukaan tunne.
        Eli olen se kuuluisa tuntematon mies!
        Lips ahti! Kun tänäpänä ei näitä "miehiä" ja "naisia" luokitella, niin ollaan kaikki henkilöitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe