Mitas teille kuuluu?

Hei hei!

/tuhatnikki. Olen täällä taas!
Pukkas vähän lomaa päälle.
"pari" kaljaa otan tänään.
Ja perään vielä kysymys!
Kuinka moni teistä tunnistaa minut näistä minun kirjoittamistani (kirjoituksista ym.)?
Ja minkälainen mielikuva minusta on jäänyt teille? (tietymättömille).
Olis aika tärkeetä tieto minulle.
Kertokaa! Ja antakaa minulle. Palautetta!
(varsinkin naishenkilöt)!

17

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sen muistan että mietit nikkejä.. mutten kyllä tiedä mitä muuta oot tänne kirjoittanut..

hmm.. sellanen mielikuva jäi ettei sulla oo sopivaa nikkii...

• mut

ei tollasta "paksuil kirjaimil,niin ku sul pervo

• mut kirjoitti:

ei tollasta "paksuil kirjaimil,niin ku sul pervo

..vaan omit itsellesi nikin ja käytät sitä aina.. vaarana on tietysti feikit.. mut jos liityt suomi24seen ja hankit sitä kautta ihan virallisen nikin niinkuin mä.. niin silloin ei feikit vaivaa..

• vaivaa sit enää?
        pervokki kirjoitti:

..vaan omit itsellesi nikin ja käytät sitä aina.. vaarana on tietysti feikit.. mut jos liityt suomi24seen ja hankit sitä kautta ihan virallisen nikin niinkuin mä.. niin silloin ei feikit vaivaa..

....se ei olis kivaa...keksitkö mulle nikin?mä olen 26 vuotias tyhmä blondi,mutta ihan nätti,vaikka loppuun ajettu mut silti..

• Hei hei!

Tänään!
        Enpä tiedä uskallanko minä "tätä" "nikkiä" käyttää, ehkä pelkään leimautumista(En halua leimaantua)mihinkään nimimerkkiin.
        Tulee ikuinen rasite siitä.
        Taitaa olla paras vaan se kuuluisa "tuhatnikki"!!!

• vaivaa sit enää? kirjoitti:

....se ei olis kivaa...keksitkö mulle nikin?mä olen 26 vuotias tyhmä blondi,mutta ihan nätti,vaikka loppuun ajettu mut silti..

..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..

• sen vuoksi olen joskus....
        Hei hei! kirjoitti:

Tänään!
        Enpä tiedä uskallanko minä "tätä" "nikkiä" käyttää, ehkä pelkään leimautumista(En halua leimaantua)mihinkään nimimerkkiin.
        Tulee ikuinen rasite siitä.
        Taitaa olla paras vaan se kuuluisa "tuhatnikki"!!!

...vähällä älyllä varustettu vaalea verikkö,kun taas seuraavassa hetkessä olen hemaisevan seksikäs pörröpää ja joskus voin olla ihan nelikymppinen Reiska pohjois suomesta...mutta olisi se joskus ihan kiva olla ihan oma itsensäkin...mikä ei kyllä paljon poikkea noista edellä mainituista...:))))))

• mummoni opetti että....
        pervokki kirjoitti:

..kyllä vaivata sua jos sitä haluat?..tiedätkö että sun pitää osottaa että et ole tyhmä blondi.. joten keksi ihmeessä itse itsellesi sopiva nikki.. ei se oo vaikeeta..

ainakin pullataikinaa tulee sitten vaivata Kunnolla että tulee hyvä!Niin ja siitä nicistä...tarkoititko että "sun tulee osoittaa että olet tyhmä blondi..."...no se ei ole kovin vaikeeta,tulet vain noutamaan palkintosi jonka vedit ohi Pahvilta...

• siispä
        pervokki kirjoitti:

MIKSI pitäisi todistaa etten ole tyhmä?
        Miksei saisi olla?

• mummoni opetti että.... kirjoitti:

ainakin pullataikinaa tulee sitten vaivata Kunnolla että tulee hyvä!Niin ja siitä nicistä...tarkoititko että "sun tulee osoittaa että olet tyhmä blondi..."...no se ei ole kovin vaikeeta,tulet vain noutamaan palkintosi jonka vedit ohi Pahvilta...

..sitä..ehen. saat olla ihan mitä haluat.. mutta mielestäni nikin hankkiminen kannattaa ja parempi että itse keksii sen....

• siispä kirjoitti:

MIKSI pitäisi todistaa etten ole tyhmä?
        Miksei saisi olla?

..oikeasti siltä tuntuu.. niin ole vaan tyhmä ..jos se todella on susta "siistii"..

• mulle riitti!
        pervokki kirjoitti:

..oikeasti siltä tuntuu.. niin ole vaan tyhmä ..jos se todella on susta "siistii"..

oletko tiitti?
        on vyössäsi niitti?
        eikä tukka ole siisti?

MITÄ PIDIT RUNOSTA?

• mulle riitti! kirjoitti:

oletko tiitti?
        on vyössäsi niitti?
        eikä tukka ole siisti?

MITÄ PIDIT RUNOSTA?

..kivasti rimmaa.. onks sulla lisääkin tommosii sutkauksii?

• ei harmainta hajua...

...mut tarjoo mullekin pari kaljaa

• Varsinkin Nainen

Älä yritä. Yrität kuitenkin. Kalja maistuu ja AA-kerho kutsuu. Tai olet jo asiakas. Vakituinen.

Olet älykäs, vaikka näyttelet tyhmää. Keski-ikäinen mies. Saat jos haluat. Välillä et saa.

Oliko hyvä/huono palutus maahan/kuuhun??? Vastaa, jos oli tai ei ollut yhtään!

Hei hei!

• quistis

hauska,ihana,fiksu ja komee,jonka suututun;o))))

• Olenkin

Se juuri! Joka on hän! Jota ei kukaan tunne.
        Eli olen se kuuluisa tuntematon mies!
        Lips ahti! Kun tänäpänä ei näitä "miehiä" ja "naisia" luokitella, niin ollaan kaikki henkilöitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40129
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8532
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5980
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4578
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3845
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3582
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3141
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2838
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2428
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2252
    Aihe