Moro,
Olen käyttänyt kreatiinia vuoden päivät, olen ottanut alusta saakka päivittäin 5 grammaa.
Luin seuraavaa:"Kreatiinia voi käyttää useita kuukausia ja jopa vuosia ilman taukoja. Ainoa este käytölle on krooninen munuaissairaus". Noinkohan tuon kanssa täytyy olla varovainen? Voiko kreatiinia ottaa ihan huoletta pitemmän aikaa?
Vastauksesta kiitollinen.
Kreatiinin käyttö ja sen (haitta)vaikutukset?
5
888
Vastaukset
- NaamaH
Jos sinulla siis on krooninen munuaissairaus jo ENNESTÄÄN niin sitten on oltava varovainen. Muuten voit huoletta käyttää ainetta.
**
NaamaH, huorailuliitosta päivää - salirotta
Se mitä itse ole lukenut niin ihan huoletta sitä voi käyttää ympärivuodenkin tuolla annnostuksella...Katsoo vain että kyseessä on LAADUKAS kreatiinituote ettei sen kautta tule otettua samalla jotain skeidaa. Tosin tavallisessta ruuastakin ihminen nyt saa kaikenlaista raskasmetallia sun muita hippusia.
Niin, eli katsoo että kreatiini on CreaPure'a (valmistusmenetelmä) niin ok ;-)(lötyy useilta valmistajilta) Jotkus halvat kiinalaiset kreat on vähän niin ja näin :-/- Pete
Minä kiitän ja kumarran näistä tiedoista :-)
Toimiiko kreatiini sun mielestä paremmin, jos samaan aikaan nauttii nopeaa hiilihydraattia? Mulla on itsellä greatiini mukana palautumisjuomassa, ja tuote tuntuisi kyllä toimivan.
- Mies
Läskisontiainen kirjoitti:
Toimiiko kreatiini sun mielestä paremmin, jos samaan aikaan nauttii nopeaa hiilihydraattia? Mulla on itsellä greatiini mukana palautumisjuomassa, ja tuote tuntuisi kyllä toimivan.
SE ON KREATIINI, VITUN VAJAA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068