Kreatiinin käyttö ja sen (haitta)vaikutukset?

Pete

Moro,

Olen käyttänyt kreatiinia vuoden päivät, olen ottanut alusta saakka päivittäin 5 grammaa.

Luin seuraavaa:"Kreatiinia voi käyttää useita kuukausia ja jopa vuosia ilman taukoja. Ainoa este käytölle on krooninen munuaissairaus". Noinkohan tuon kanssa täytyy olla varovainen? Voiko kreatiinia ottaa ihan huoletta pitemmän aikaa?

Vastauksesta kiitollinen.

5

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaamaH

Jos sinulla siis on krooninen munuaissairaus jo ENNESTÄÄN niin sitten on oltava varovainen. Muuten voit huoletta käyttää ainetta.

**
      NaamaH, huorailuliitosta päivää

• salirotta

Se mitä itse ole lukenut niin ihan huoletta sitä voi käyttää ympärivuodenkin tuolla annnostuksella...Katsoo vain että kyseessä on LAADUKAS kreatiinituote ettei sen kautta tule otettua samalla jotain skeidaa. Tosin tavallisessta ruuastakin ihminen nyt saa kaikenlaista raskasmetallia sun muita hippusia.

Niin, eli katsoo että kreatiini on CreaPure'a (valmistusmenetelmä) niin ok ;-)(lötyy useilta valmistajilta) Jotkus halvat kiinalaiset kreat on vähän niin ja näin :-/

• Pete

Minä kiitän ja kumarran näistä tiedoista :-)

• Toimiiko kreatiini sun mielestä paremmin, jos samaan aikaan nauttii nopeaa hiilihydraattia? Mulla on itsellä greatiini mukana palautumisjuomassa, ja tuote tuntuisi kyllä toimivan.

• Mies
        Läskisontiainen kirjoitti:

Toimiiko kreatiini sun mielestä paremmin, jos samaan aikaan nauttii nopeaa hiilihydraattia? Mulla on itsellä greatiini mukana palautumisjuomassa, ja tuote tuntuisi kyllä toimivan.

SE ON KREATIINI, VITUN VAJAA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe