ilmajoen valopää veljekset

Anonyymi

ketähän ilimajokisia velejiksiä ovat olleet. ajaneet autolla hevosmiestä jollain niin sanotulla puru tai tieosuudella jossa on moottori-ajoneuvolla ajo kielletty!!vastaan pakottaneet hevosmiehen kääntymään tulosuuntaan ja ajaneet viä hevosvankkuria takaa.kaiken kukkuraks viä valopää veljekset haastaneet hevosmiehen oikeuteen .ja hävinneet!!!!! kyl ilimajokiset taas oikein loistaneet suuressa viisaudessaan.(kun minusta nyt tuntuu tältä)voi jeesus idiootit.mut taitaa olla jotain kunnan päättävis elimis olevia valopäitä kun ei veljesten nimii oo tullu esille..

32

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otamme asian esille keskustan valtuustoryhmässä.
      Perunakuokalla päähän jos ei muuten opi!

    • Anonyymi

      Samat miehet tukkii ja estää kulun Kyrkösjärven ympärikulkureitillä. Seinäjoen kaupungilla tiedetään mistä asia kiikastaa, mutta riita on päästetty niin pahaksi ettei ratkaisua tunnu löytyvän. Useammankin kerran on sopimusta yritetty mutta tuloksetta.

      • Ratkaisu Kyrkösjärven reittiin on saatu ja esteet puretaan kaupungin toimesta, elleivät veljekset pura sitä itse.


      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        Ratkaisu Kyrkösjärven reittiin on saatu ja esteet puretaan kaupungin toimesta, elleivät veljekset pura sitä itse.

        No hyvä jos sopimukseen on vihdoinkin päästy. Onko aikataulusta mitään tietoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä jos sopimukseen on vihdoinkin päästy. Onko aikataulusta mitään tietoa?

        "Kyrkösjärven luontoreitin esteet poistetaan viimeistään lokakuun alkuun mennessä, ja reitti päästään mahdollisesti avaamaan uudelleen.
        ...
        Kyrkösjärven luontoreitin avautuminen on mahdollista piakkoin. Maanomistajien oli poistettava Etelä-Pohjanmaan ely-keskuksen määräyksestä (Ilkka 27.8.) kaikenlaiset esteet täyttökanavan penkereeltä elokuun loppuun mennessä. Määräys on tehonnut osittain."

        Linkki on vain tilaajalle, mutta aikataulu selviää kyllä.
        https://www.ilkka.fi/tilaajalle/maakunta/kyrkosjarven-luontoreitin-esteet-poistetaan-viimeistaan-lokakuun-alkuun-mennessa-ja-reitti-paastaan-avaamaan-uudelleen-1.3074268


      • Anonyymi
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

        "Kyrkösjärven luontoreitin esteet poistetaan viimeistään lokakuun alkuun mennessä, ja reitti päästään mahdollisesti avaamaan uudelleen.
        ...
        Kyrkösjärven luontoreitin avautuminen on mahdollista piakkoin. Maanomistajien oli poistettava Etelä-Pohjanmaan ely-keskuksen määräyksestä (Ilkka 27.8.) kaikenlaiset esteet täyttökanavan penkereeltä elokuun loppuun mennessä. Määräys on tehonnut osittain."

        Linkki on vain tilaajalle, mutta aikataulu selviää kyllä.
        https://www.ilkka.fi/tilaajalle/maakunta/kyrkosjarven-luontoreitin-esteet-poistetaan-viimeistaan-lokakuun-alkuun-mennessa-ja-reitti-paastaan-avaamaan-uudelleen-1.3074268

        Jaa, siälä ely-keskus kommuniseeraa.


    • Anonyymi

      me ajamme mersulla meille kuuluu koko tie! hrrrrrrmmmmmmmmm

      • Anonyymi

        Jos koskel soitat poskea niin poskeen alkaa koskea.
        Ei auta ku perunakuokka ja 5 tuuman rautanaula.


      • Anonyymi

        Hei, mulla on Audi : 0


    • Anonyymi

      eli jotain tuomikylä/pojanluoma maajussei noi veljekset, yllätys yllätys, siementä vakoon ja jyvää reikään!!! vai onks tuomikyläntien yhes ulkokurvis asuvasta lastenhakkaajakin sekaantunut asiaan.siltäkin ukolt sais hakee tykit pois

    • Anonyymi

      Sukurutsausta esiintyy alueella melko kattavasti,olis varmaan hyvä aihe jollekkin tutkijalle tutkia kuinka käy kun ei oo hevosta jolla pääsis naapurikylään tansseihin.

      • Menkööt omiin metsiin kulkemaan, mikä ihme pakko se on kulkea Kosken metsässä?


      • Anonyymi
        suominousuun kirjoitti:

        Menkööt omiin metsiin kulkemaan, mikä ihme pakko se on kulkea Kosken metsässä?

        Käykää metsässä katsomassa, miten nämä sankarit on siellä ahkeroineet. Tuomikylän ja Kyrkösjärven kanavan välisestä maastosta löytyy jos jonkin näköistä estettä, jotka ei ole ihan päivässä tai kahdessa valmistuneet 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykää metsässä katsomassa, miten nämä sankarit on siellä ahkeroineet. Tuomikylän ja Kyrkösjärven kanavan välisestä maastosta löytyy jos jonkin näköistä estettä, jotka ei ole ihan päivässä tai kahdessa valmistuneet 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Tuollaisille käytiin 50-luvulla soittamassa pirunviulua pimeään aikaan. :DDD


    • Anonyymi

      kosken viisaitako nää järjen jättiläiet on miks ei vesiosuuskunta pakkolunasta apinoiden alueita niin päästäis noistakin idiooteista,mun ja mun maat!!!onneks jokamiehen oikeuksiin kuuluu et metsis saa kulkea , marjastaa/sienestää.taitavat nää "viisaat" veljekset olla SUURIA HIRVIMIEÄ.

    • Anonyymi

      mitä muuta kuin ojia ne o siel kyrkkäril duunaillut????

      • Anonyymi

        Risuista ja polttopuista ovat tehneet järkyttävän pitkiä esteitä ja näitä on myös metsässä, ei ainoastaan nämä kanavan lähellä olevat. Karahkoja on nakeltu poluille poikittain laajoilla alueilla ja niissä on ollut myös nauloja pystyssä. Näistä kanavan lähellä olevista esteistä löytyy ties mitä jekkuja, tervaa, betonirumpuja, risuja ja vähän jytkympää puuta, missä nauloja pystyssä, isoja kuoppia kaivettu, mitä vain voi löytyä, olkaahan varovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Risuista ja polttopuista ovat tehneet järkyttävän pitkiä esteitä ja näitä on myös metsässä, ei ainoastaan nämä kanavan lähellä olevat. Karahkoja on nakeltu poluille poikittain laajoilla alueilla ja niissä on ollut myös nauloja pystyssä. Näistä kanavan lähellä olevista esteistä löytyy ties mitä jekkuja, tervaa, betonirumpuja, risuja ja vähän jytkympää puuta, missä nauloja pystyssä, isoja kuoppia kaivettu, mitä vain voi löytyä, olkaahan varovasti.

        sairasta sakkia.veljekset taitaa olla niin sanotusti mega kiveksil ja mikro munit matkal


    • Taitaapi nämä veljekset imeä mulukkua saunassa

    • Anonyymi

      Tyätyypä varata termopullo ja popcornit, kun alkaa lähestyä tuo syyskuun loppu - varmasti on täyttökanavan penger ja lähimetsä täynnä vilinää tuohon aikaan.
      Kurnauskis ! Raatelukoirat otan henkiseksi ja ulkoiseksi tueksi.

      • Anonyymi

        Jonsei tälläisellä mainostamisella tule koko maakunnan väki katsomaan tekeleitä, niin on ihme.


    • Anonyymi

      No on yhdestä kyrkösjärven metsätilkusta tullut ajankohtainen. Eiköhän nyt jok'ikinen oman metsässänsä saa tehdä mitä haluaa, pitääkö sinne kaikkien kaupungilaisten päästä sikailemaan.
      Sitähän ne tekevät, roskat paiskotaan ja tupakin tumpit(palavat paiskotaan kädestään, mihkä tahansa) vaikka roskis olisikin vieressä.Näkeehän tuon kuinka kaikki mikä ei ole omaa tuhotaan tai sotketaan.

      Seinäjokiset kakaratkin sanovat: Mitä väliä, Ei ole mun.

      • Anonyymi

        Aika siistinä on pysyny polun varret,ei tuo nykynuoriso käy kuntoilupaikoilla,korkeintaan jonku laavun voivat polttaa kostoksi ku vanhoolla äijilläki paljo paree kunto ku nuuskamuikkusilla.


      • Anonyymi

        mnjjooo mut ne jokamiehen oikeuret


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mnjjooo mut ne jokamiehen oikeuret

        Jokamiehen oikeuksiin ei kuulu puiden kaataminen ja kulkuväylien rakentaminen ilman lupaa. Samanlaista ylimielistä paskasakkia vissiin istuu Seinäjoen kuin Ilmajoenkin virkamiesten joukossa. Mitään neuvotteluhalua ei löydy vaan jotain typerää voimannäyttöshowta pitää vetää. Kusipäät valikoituu virkamiehiksi kun siellä saa valtuudet ihmisten, varsinkin maanomistajien kyykyttämiseen ja nolaamiseen, ja vielä palkkakin siitä "työstä" juoksee.


    • Anonyymi

      nää veljekset on kyl oikein ylpeyden aihe koko ihmiskunnalle!!!voi jee

    • Anonyymi

      Onko kukaan käyny patotiellä.Joko mettää kaatuu ja patotien parannus aloitettu.

      • Anonyymi

        mitä pato tietä missä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä pato tietä missä päin

        Täyttökanavan penkkatielle paistaa pian päivä.Mukava lenkkeillä ja hiihtää kun on valoa.
        Päivätkin alkaa pitenemään 2 kuukauden päästää.


    • Anonyymi

      Valopäillä on aina valoosaa

    • Anonyymi

      mut minkäs tolle sukupolvelle voi ihan idiootteja näkee meidän kansanedustajistakin pienenä tiputettu maahan.niin eihän valopää veljeksilt voi kauhal vaatii kun tee-lusikal on annettu,,

    • Anonyymi

      Ny on ELY purkanu esteet ja lightheadien vuosien työ menny hukkaan.No huomenna hirvikiväärin kans metsälle rauhoittumaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe