Vihreiltä ei heru myötätuntoa raiskauksen uhreille puolustavat lapsiraiskaajia hartiawoimin
"Halla-aho totesi, että nykyinenkin laki sallii rikollisten karkotuksen maasta, mutta sitä tehdään liian vähän, koska päätökseen vaikuttaa kokonaisharkinta henkilön tilanteesta.
– Lakia on syytä muuttaa siten, että viranomaisen ja tuomioistuimen tapauskohtaista harkintavaltaa kavennetaan ja oleskeluluvan lakkauttamisesta tulee tietyissä rikoksissa automaattinen seuraus.
"Lakialoite perustuslain vastainen"
Vihreiden kansanedustaja Heli Järvinen sanoi puolestaan, että koko kansalaisaloite lain muuttamiseksi on "valitettavasti jo itsessään perustuslain vastainen esittäessään, että rikollinen aina menettäisi oleskelulupansa".
– Se ei ole perustuslain mukaista, Järvinen totesi."
https://yle.fi/uutiset/3-10988049
VIheriäät puolustaa raiskaajia raivoisasti
6
<50
Vastaukset
Rkp:n Eva Biaudet on yksi pahimmista vierasperäisten raiskareitten paappoja.Toivottavasti hänelle osuisi omalle kohdalle, joko suoraan tai välillisesti.
- Anonyymi
Eeva on liian vanha ja ruma, joten voi rauhassa matustella.
- Anonyymi
Jos on oikea suojaväri, ei voi syyllistyä mihinkään rikokseen, näinhän vihervassusuvakit ovat päättäneet.
Jokainen, joka on ollut eri mieltä, on päätynyt oikeuteen.- Anonyymi
Täällä Hölmölässä oikeuslaitoskin täysin hölmöjen käsissä voiko silloin vaatia mitään järjellistä selitystä tälle kehitykselle ? Aikansa kutakin ja tämä kostautuu vielä näille viherpunikeille, että heidän lapsensa joutuvat vielä terroristiraiskaajien käsittelyyn.
- Anonyymi
Se nyt sattuu olemaan Vihreän petoksen arvopohja toimia terroristien ja raiskaajien asianajajajärjestönä.
- Anonyymi
Äsken maikkarilla pahasti mummoutunut kerimäkeläinen Heli Järvinen puolusti susia samaan malliin kuin muslimimiehiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923