En muistanutkaan miten kaunis Riitta Väisänen ollut nuorena, ainoa katsottava elokuvassa. Noin sirokasvoisia ja kaunisvartaloisia missejä ei nykyään olekaan. Harvinaisen typeriä suurin osa noista Speden kuvista, se lännenkuva taisi olla ainoa parempi, Turhapurot juuri ja juuri siedettäviä. Speden spelit tjsp oli myös hauska sarja.
Lentävät luupäät
5
199
Vastaukset
- Anonyymi
Miksiköhän muuten tuli noin myöhällä, eihän tuossa mitään lapsille sopimatonta ollut.
- Anonyymi
Paljonkos se riitta sai velkojaan anteeksi, teki niitä kuitenkin mutta ei sitten huvittanutkaan maksaa?
- Anonyymi
Onko saanut anteeksi, eikös se kertonut Veitolan ohjelmassakin maksavansa niitä.
- Anonyymi
Turha tekele, ja taisi olla taloudellisestikin aikamoinen floppi. Spede sai kerrankin huomata, ettei spede elokuvantekijänä aina takaa menestystä. En muuten ikinä tajunnut mitä spede näki riitta väisäsessä, naisen näyttelijäsuoritukset olivat aina seipään nielemiä.
Ainoat plussat ovatkin sivuhenkilöissä. Vesa-Matti Loiri tarjoaa muutamat mehevät naurut tokaisullaan ja Aake Kallialan kommentti Loirin "jännä mies" ja "nyt taitaa juomalla loppua" sai täällä aikaan aikamoisen repeilyn. Ei nyt ihan katastrofaalisen hukkaan heitetty myöhäinen kaksituntinen siis.- Anonyymi
Kieltämättä Riitan näyttelijäntaidot kiusallisen huonoja, mutta eipä ne muutkaan kovin ihmeellisiä ole. Ulkonäkönsä takia tietysti mukana ja oli kaunis ilman meikkejäkin.
Itse en muista koskaan kuullenikaan tuosta elokuvasta, olikin aika yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458