Ilmastouskovaisia voi siis sanoa ilmastofundalisteiksi, heidän vakaumuksensa on ehdoton.
Gretaa ei saisi arvostella. Kritiikki koetaan uhkaksi ja sille paketoidaan valmiita tulkintoja, jotta ei tarvitsisi keskustella asiasta. Kritiikille on valmiita nimiä masinoinnista denialistien vastainformaatioon tai ”setämiesten ulinaan”. Mutta näyttää siltä että jopa Ranskan pressa Macron on nyt närkästynyt Gretan vihaisista puheista.
https://www.europe1.fr/international/exclusif-emmanuel-macron-repond-a-greta-thunberg-je-nai-pas-le-sentiment-que-la-france-bloque-3921379
Onko täällä niitä ilmastofundalisteja?
59
<50
Vastaukset
Mikä on fundalisti?
- Anonyymi
Mikä on totuus?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on totuus?
Minä olen!
PS. Keksin uusia hauskuuksia ja dumppasin George Orwellista pilaillen tehdyn profiilini YrJöÖrVeLö (kuinkakohan moni muuten tajusi sen?). Ajattelin joka tapauksessa, että paneudutaanpas nyt sitten oikein kyynärvarsia myöden tähän somehölinään ja mielipiteisiin. Niitä kun on joka lähtöön ja perustelut tämmöisillä palstoilla ovat joskus... "mielenkiintosia."Viherpersu kirjoitti:
Minä olen!
PS. Keksin uusia hauskuuksia ja dumppasin George Orwellista pilaillen tehdyn profiilini YrJöÖrVeLö (kuinkakohan moni muuten tajusi sen?). Ajattelin joka tapauksessa, että paneudutaanpas nyt sitten oikein kyynärvarsia myöden tähän somehölinään ja mielipiteisiin. Niitä kun on joka lähtöön ja perustelut tämmöisillä palstoilla ovat joskus... "mielenkiintosia."Häpeän tunnustaa, että en hokannut. Olisi kyllä pitänyt. Tämä on häpeänä melkein samaa luokkaa kuin homojen homoseksuaalisuus. 😰
RepeRuutikallo kirjoitti:
Häpeän tunnustaa, että en hokannut. Olisi kyllä pitänyt. Tämä on häpeänä melkein samaa luokkaa kuin homojen homoseksuaalisuus. 😰
No mutta katsos kuomaseni, elämme totuuden jälkeistä aikaa. On normaalia, että suoraan silmiemme edessä on jotain kätkettyä viisautta :D
Kiitos! Nämä jeesuksenmorsiankommentit antavat aina lisää uskoa siihen, että tieni on oikea. 👍🏻
Kiitos! Nämä jeesuksenmorsiankommentit antavat aina lisää uskoa siihen, että tieni on oikea. 👍🏻
Ja tuokin jälleen u.v-säteilyn tulosta. 😅
- Anonyymi
oho olet siis menossa kaljalle taas, kiva ettäå valitset sentään oikean polun, ilmastokin pelastuu samalla.
Anonyymi kirjoitti:
oho olet siis menossa kaljalle taas, kiva ettäå valitset sentään oikean polun, ilmastokin pelastuu samalla.
Join tosiaan iloksesi äsken 0,3 litraa hienoa brittiläistä A-olutta illallisen kanssa. Oikein keittiöön asti piti mennä hakemaan tässä kisojen seuraamisen lomassa.
Älä vain sinä Kiukkupussi ota mitään, kun olet jo muutenkin äksy.- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Minä olen!
PS. Keksin uusia hauskuuksia ja dumppasin George Orwellista pilaillen tehdyn profiilini YrJöÖrVeLö (kuinkakohan moni muuten tajusi sen?). Ajattelin joka tapauksessa, että paneudutaanpas nyt sitten oikein kyynärvarsia myöden tähän somehölinään ja mielipiteisiin. Niitä kun on joka lähtöön ja perustelut tämmöisillä palstoilla ovat joskus... "mielenkiintosia."Heh. Minä tajusin.
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Minä tajusin.
Onneksi olkoon! Palkkiosi on ikuinen anonyymi kunnia.
- Anonyymi
Tosiaan jotain mätää siellä fundamentalistiateistin taustalla aina löytyy, kun he yrittävät suhteuttaa uskovaisten moraalia omiin moraalitulkintoihinsa. Oli se sitten lievimmissä tapauksissa alkoholismia tai pahimmissa tapauksissa jotain ääri-ilmiöitä tyyliin klu klux klan tai näiden yhdistelmiä.
- Anonyymi
Sinä.
- Anonyymi
Tekniikka kehittyy ja kohta saa vuokrata osakkeita avaruudesta.
- Anonyymi
Meinaatko ängetä Elon Muskin matkaan? Kun sillä on kohta raketti, jolla pääsee kotiinkin, jos maisemat ei miellytä.
- Anonyymi
Ilmastonatsit pakottavat kaikki noudattamaan heidän aatettaan ja sitten vielä ihmetellään miksi ilmastonatseja vihataan!
Se on kuule tässä kamalassa demokratiassa semmosta, että vähemmistö saa tyytyä enemmistön päätöksiin. Kun tosiasiat tässä aikanaan oikein iskevät lättyyn, saat vielä paljon enemmän vihaamisen aihetta, mutta mitään ei rähjäämisesi auta.
Juu. Eilen juoksin kilpailun 26 asteen lämmössä kello 18, ja tänään on ollut 28 astetta.
On ollut kuumempaa kuin ennen. Olen ilmastouskovainen.- Anonyymi
Oletko heikko luonne? Me muut emme koe pakkoa, saati sitten ahdistusta.
- Anonyymi
Se on kuule tässä kamalassa demokratiassa semmosta, että vähemmistö saa tyytyä enemmistön päätöksiin. Kun tosiasiat tässä aikanaan oikein iskevät lättyyn, saat vielä paljon enemmän vihaamisen aihetta, mutta mitään ei rähjäämisesi auta.
Näin on. Kannattaa säästää energiaa tulevaan, ettei höyry lopu kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko heikko luonne? Me muut emme koe pakkoa, saati sitten ahdistusta.
Helvetillä pelottelu kannattaa suunnata lapsiin, ne on helpompia ahdistaa.
- Anonyymi
Onneksi typeriä ja tietämättömiä voi sanoa edelleenkin vain typeriksi ja tietämättömiksi.
- Anonyymi
Kyllä te ”omilla aivoillanne ajattelevat” tulette vielä ymmärtämään, mistä ilmastonmuutoksessa on kyse. Malttia.
- Anonyymi
"Imastouskovaisia voi sanoa ilmastofundamentalisteiksi."
Tämä kuullostaa miltei samalta kuin "Uskovien ei todellakaan tarvitse huolehtia ilmastosta. "
Ei tarvitse huolestua.
Mutta pitäisi noudattaa Jlan antamaa tehdä varjella maapallo niin ettei sitä saastuteta millään tavalla. Ei myöskään ilmakehää yli normikierron hiilidioksilla, ilokaasulla ja metaanilla.
1Ms2:15. Herra Jumala asetti ihmisen Eedenin puutarhaan viljelemään ja varjelemaan sitä.
Maapallon on Jlan omaisuutta,
Ps24:Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on,
jossa me ihmiset olemme vain tilanhoitajia vastuullisia isännälle tekemisistämme.
Jokaisen tulee vastata tekemisistään viimeisellä tuomiolla.
Miten varjelin maapalloa?
Miten pidit huolta Jlan omaisuudesta - maapallosta?
Johannes Kastajan saarnatyyli oli kyllä monta astetta suorempaa tekstiä kin Gretan.
Oliko Johannes siksi fundamentalisti? - Anonyymi
Tietysti Gretan näkemyksiä saa kritisoida. Yleensä fundamentalistit vain hyökkäävät Gretan persoonaa ja autismia vastaan, eivätkä kritisoi varsinaisesti ympäristöliikettä.
- Anonyymi
Kun tiedot eivät riitä todelliseen kritiikkiin, niin haukutaan persoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tiedot eivät riitä todelliseen kritiikkiin, niin haukutaan persoonaa.
Eihän Gretan tiedot tosiaan riitä.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Gretan tiedot tosiaan riitä.
Niinpä hän kehottaakin kuuntelemaan ilmastotiedettä, jolloin tieto onkin ihan toisella tasolla.
- Anonyymi
Lue 4 Evankeliumia, Kuuntele ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! mm:
"Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.
"Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.
"Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.
"Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.
Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".
ÄLÄ koskaan ota pedon merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22
Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc
Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja:
truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".
Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS
Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ
Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY
Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa
JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki !Kiitos kun annoit jälleen esimerkin tuosta käyttäytymisestäsi. Ikään kuin olisimme sellaista vielä lisää tarvinneet.
- Anonyymi
Noooo häntä ärsyttää kun ei päässytkään tapplukseen siellä viimeisessä tukikohdassa !
- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Kiitos kun annoit jälleen esimerkin tuosta käyttäytymisestäsi. Ikään kuin olisimme sellaista vielä lisää tarvinneet.
Toki annoin esimerkin huonosta käytöksestäsi, Räyhís🤣
Anonyymi kirjoitti:
Toki annoin esimerkin huonosta käytöksestäsi, Räyhís🤣
No mutta minä ja sinä emme tietenkään ole sama henkilö, eli kun annoit esimerkin käyttäytymisestäsi, annoit esimerkin omastasi, et minun käyttäytymisestä.
- Anonyymi
Minulla olis jo iso läjä oikeita kunnon prosenteilla varustettuja kasvispieruja pussitettuna, mihinkäs niitä voi alkaa palauttaa!?
Ei kai sitä nyt enää ilmaan tuhuteklla kuten ennen hyvinä aikoina. - Anonyymi
Sateenkaari ja ilmasto fundikset ovat samaa porukkaa, joita länsimaissa ovat nyt valtaosa ihmisistä. He eivät suvaitse muita mielipiteitä, ovat varsinaisia fundiksia!
Kysymys ei ole mielipiteiden suvaitsemisesta, vaan perusteluista. Kaikenlaiset hihhulipersut tuppaavat mölisemään mielipiteensä faktana, ja kun heille osoitetaan, että he ovat toistelleet vanhoja, jo moneen kertaan kumottuja paskapuheita, niin he alkavat räyhätä ja syytellä ja käydä henkilöön. Nytkin haukkuvat teinityttöä, kun eivät setäpoloiset muutoin osaa tuntemuksiaan käsitellä.
- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Kysymys ei ole mielipiteiden suvaitsemisesta, vaan perusteluista. Kaikenlaiset hihhulipersut tuppaavat mölisemään mielipiteensä faktana, ja kun heille osoitetaan, että he ovat toistelleet vanhoja, jo moneen kertaan kumottuja paskapuheita, niin he alkavat räyhätä ja syytellä ja käydä henkilöön. Nytkin haukkuvat teinityttöä, kun eivät setäpoloiset muutoin osaa tuntemuksiaan käsitellä.
Sinullapa on tosi kivaa kielenkäyttöä "kaikenlaiset hihhulipersut", "mölisevät", "paskapuheita", "räyhätä", "setäpoloiset". Juuri tyypillistä kielenkäyttöä teillä ilmasto/sateenkaari fundalisteilla ,ette suvaitse vääriä mielipiteteitä!
Anonyymi kirjoitti:
Sinullapa on tosi kivaa kielenkäyttöä "kaikenlaiset hihhulipersut", "mölisevät", "paskapuheita", "räyhätä", "setäpoloiset". Juuri tyypillistä kielenkäyttöä teillä ilmasto/sateenkaari fundalisteilla ,ette suvaitse vääriä mielipiteteitä!
Toistan, että kyse on edelleen niistä mielipiteiden perusteluista. Ja ne perustelut ovat osoittautuneet joka kerta saman huuhaan toistamiseksi. Tämä asia ei kumoudu sillä, että et pidä joistain ilmaisuista joita käytän, eivätkä minun käyttämäni ilmaisut sido minua mihinkään sinun määrittelemiisi viiteryhmiin. Älä siis yritä väistää itse oleellista asiaa takertumalla joihinkin käsitteisiin. Tai siis tee toki mitä haluat, mutta noin ainakin osoitat, ettet ole keskustelemassa näistä itse asioista.
- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Toistan, että kyse on edelleen niistä mielipiteiden perusteluista. Ja ne perustelut ovat osoittautuneet joka kerta saman huuhaan toistamiseksi. Tämä asia ei kumoudu sillä, että et pidä joistain ilmaisuista joita käytän, eivätkä minun käyttämäni ilmaisut sido minua mihinkään sinun määrittelemiisi viiteryhmiin. Älä siis yritä väistää itse oleellista asiaa takertumalla joihinkin käsitteisiin. Tai siis tee toki mitä haluat, mutta noin ainakin osoitat, ettet ole keskustelemassa näistä itse asioista.
Mistähän mielipiteen perusteluista mahdat puhua? Ateisti pysyy ateistina koska uskoo tieteeseen, uskovainen taas uskoo Jumalan ilmoitukseen.
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän mielipiteen perusteluista mahdat puhua? Ateisti pysyy ateistina koska uskoo tieteeseen, uskovainen taas uskoo Jumalan ilmoitukseen.
No itsehän aloitit puhumalla mielipiteistä, että niitä ei kuulemma suvaittaisi. Et yksilöinyt itsekään siinä vaiheessa, että mistä mielipiteistä tarkalleen on kyse. Miksi minun pitäisi nyt yhtäkkiä eritellä tarkemmin, mistä perusteluista on kyse? Sanoin ylimalkaan, että mielipiteiden perustelut ovat se olellinen asia, eivätkä niinkään ne mielipiteet itsessään. Ota nyt sitten vaikka esimerkiksi jokin mielipide perusteluineen, niin käydään se yhdessä läpi... jos siis todella haluat tästä asiasta keskustella.
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa jokainen uskovainen uskoo myös tieteeseen soveltuvin osin. Yksin tänne kirjoittelu on mahdollista vain erittäin kehittyneen tieteen turvin. Jokainen nettikeskustelija uskoo tieteeseen täysin automaattisesti, vaikka ei sitä koskaan myöntäisi.
- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Kaikenlaiset sekopäävihreät tuppaavat mölisemään mielipiteensä faktana, ja kun heille osoitetaan, että he ovat toistelleet vanhoja, jo moneen kertaan kumottuja paskapuheita, niin he alkavat räyhätä ja syytellä ja käydä henkilöön.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaiset sekopäävihreät tuppaavat mölisemään mielipiteensä faktana, ja kun heille osoitetaan, että he ovat toistelleet vanhoja, jo moneen kertaan kumottuja paskapuheita, niin he alkavat räyhätä ja syytellä ja käydä henkilöön.
Varmasti niin tapahtuukin joskus, mutta kuinkas paljon paremmaksi pistit nyt itse? Kopioit vain pointtini ja muuttelit sanoja, mutta et tuonut keskusteluun mitään uutta. Minä toin alunperin kun kerroin, ettei kyse ole mistään pelkistä mielipiteistä vaan perusteluista ja siitä, että mitä tietoa on taustalla.
Ne hihhulipersut, joista puhuin, tosiaan toistelevat vain niitä samoja juttuja, joiden perusteella näkee suoraan, etteivät he oikeasti seuraa koko ilmastokeskustelua mistään muualta kuin sieltä omasta kuplasta. Kaikki hyvin perustellut tieteelliset seikat voidaan sieltä käsin muka kumota pelkkinä toteamuksina ja jos tähän puuttuu, ettei asia ole noin, niin saa vastaukseksi jotain tuommoista kuin mitä sinä nyt esitit, eli pelkkää pelleilyä.
Eli miten teikäläiset edes voitte pokkana puhua ilmastofundamentalismista, tai "ilmastofundalismista" kuten sinä, u.v. puhut? Tehän niitä olette itse, kun pysytte perustelemattomassa näkökulmassanne, ja vain haistattelette ja pelleilette kun siitä yritetään keskustella.- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Varmasti niin tapahtuukin joskus, mutta kuinkas paljon paremmaksi pistit nyt itse? Kopioit vain pointtini ja muuttelit sanoja, mutta et tuonut keskusteluun mitään uutta. Minä toin alunperin kun kerroin, ettei kyse ole mistään pelkistä mielipiteistä vaan perusteluista ja siitä, että mitä tietoa on taustalla.
Ne hihhulipersut, joista puhuin, tosiaan toistelevat vain niitä samoja juttuja, joiden perusteella näkee suoraan, etteivät he oikeasti seuraa koko ilmastokeskustelua mistään muualta kuin sieltä omasta kuplasta. Kaikki hyvin perustellut tieteelliset seikat voidaan sieltä käsin muka kumota pelkkinä toteamuksina ja jos tähän puuttuu, ettei asia ole noin, niin saa vastaukseksi jotain tuommoista kuin mitä sinä nyt esitit, eli pelkkää pelleilyä.
Eli miten teikäläiset edes voitte pokkana puhua ilmastofundamentalismista, tai "ilmastofundalismista" kuten sinä, u.v. puhut? Tehän niitä olette itse, kun pysytte perustelemattomassa näkökulmassanne, ja vain haistattelette ja pelleilette kun siitä yritetään keskustella.aijai kyllä nyt on niin tosikkoa niin tosikkoa huhhuh.
varovasti nyt tuolla metelillä ei foorumilla kauaa menesty! Anonyymi kirjoitti:
aijai kyllä nyt on niin tosikkoa niin tosikkoa huhhuh.
varovasti nyt tuolla metelillä ei foorumilla kauaa menesty!No minkäs sille voi jos olet tosikko. Minua asia tosin ei kiinnosta, joten selosta toki ongelmasi jatkossa vaikka johonkin muualle.
- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
No minkäs sille voi jos olet tosikko. Minua asia tosin ei kiinnosta, joten selosta toki ongelmasi jatkossa vaikka johonkin muualle.
Ei kun sinä viherjotain olet se tosikko, sen nyt näkee sokean reetan siskokin jo kaukaa !
ja neuvo sitten että ei pidä itseään pekuttaa kuin kerran samaan koloon, muuten katoaa se vähäinenkin jota ei tosin ollutkaan. Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sinä viherjotain olet se tosikko, sen nyt näkee sokean reetan siskokin jo kaukaa !
ja neuvo sitten että ei pidä itseään pekuttaa kuin kerran samaan koloon, muuten katoaa se vähäinenkin jota ei tosin ollutkaan."Ei kun sinä viherjotain olet se tosikko, sen nyt näkee sokean reetan siskokin jo kaukaa !"
No odotapas vain niin näytän:
"ja neuvo sitten että ei pidä itseään pekuttaa kuin kerran samaan koloon, muuten katoaa se vähäinenkin jota ei tosin ollutkaan."
Puhut varmasti kokemuksen syvällä persäännellä. Ainakin paska haisee tänne asti.- Anonyymi
Viherpersu kirjoitti:
Sitä teiniä kuule arvostelee paljon muutkuin persut, koita reppana tajuta.
Anonyymi kirjoitti:
Toki toki, eihän persuja ole kuin Suomessa. Laitaoikeisto, fossiilisten polttoaineitten klusterin juoksupojat ja ääriuskovaiset paitsi arvostelevat, myös herjaavat ja jopa demonisoivat tätä tieteen äänitorvea.
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen aihe ei ole se, että ketkä kaikki sitä teiniä arvostelevat, enkä minäkään ole ottanut juuri siihen mitään kantaa. Olen keskustellut yleisellä tasolla hihhulipersujen puutteellisesti perustelluista mölinöistä, jotka ovat jo kumottujen virheiden toistoa. Koetahan sinä reppana tajuta, että mistä aiheesta kellekin kirjoittelet ja miksi.
- Anonyymi
Lue 4 Evankeliumia, Kuuntele ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! mm:
"Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.
"Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.
"Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.
"Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.
Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".
ÄLÄ koskaan ota pedon merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22
Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc
Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja:
truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".
Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS
Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ
Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY
Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa
JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki !- Anonyymi
Ei ollut sitten sullakaan mitään originaalia sanottavaa? Osaa vain spämmätä linkkejä, joita kukaan ei vaivaudu avaamaan.
Greta Thumper Niuvanniemeen.
- Anonyymi
Siellä on jo MrMorder.....
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492349Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501930Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 391679
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1141552Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115- 691106
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54887