Millä lomakkeilla tehdään kantelu AVI:Iin terveydenhuollon luvattomasta toiminnasta? Ilmeisesti postitse lähetetään, mutta löydän vain perintään liittyviä kantelulomakkeita.
Miten tehdä kantelu AVI:iin
Anonyymi
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Terveydenhuollon valvonnan hoitaa Valvira.
- Anonyymi
Avi valvoo kyllä myös.
Jos toimintaa on ympäri suomea valvova elin on Valvira. Jos vain yksi toimipaikkakunta silloin valvoo avi.
Ilmoituksen luvattomasta toiminnasta voi tehdä sähköpostilla mirka-tuulia.kuoksa(at)valvira.fi - Anonyymi
Selvisikö miten?
- Anonyymi
Sen kantelun voi tehdä oheisella lomakkeella.
https://sa01elysuomifilomakkeet.blob.core.windows.net/blobsuomifilomakkeet/AVI/avi24a1_fi_hallintokantelu.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882