Estonia yö

Anonyymi

Kun laiva upposi meren kylmiin aaltoihin 1994 syksyllä, mä koin sen silloin live uninäky kokemuksena joka ei unohtunu!

11

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut muutkin ovat kokeneet samantapaista.
      Kerro lisää!

    • Anonyymi

      Kuten aiemminkin symbolisessa uninäyssä, nyt olin taloni tuntumassa, kun ajokoira alkoi vihaisena jahdata myrskyn tavoin, mä pakenin tikkaita nousten ylemmäksi mutta se ei auttanut vaan koira, ikään kuin pyörremyrskynä nousi myös, kun lopulta pakenin talon harjalle asti, sekään ei auttanut vaan raivoava "koira" tuli perässä myös.

      Aamulla katastrofin kuullessa ymmärsin talon merkitsevän vajoavaa laivaa ja vihainen koira kuvasi myrskyävää tummaa merivettä joka valtasi alleen kaiken.

    • Anonyymi

      Fb:sta bongattua: "Estonian tragedia Raamatullisesti.
      Aikoinaan kun Venäjä salli juutalaisten maastamuuton vuodesta 1992 alkaen Suomen ja muiden Pohjoismaiden kautta Israeliin, tapahtui kummia, kaikkien Ruotsin kautta tulleiden 501:n hengen kohdalla.
      Muuttajat kiersivät Viron kautta ja tulivat Estonia lautalla Tukholmaan jossa Tukholman tullipoliisi käännytti heidät joka ainoan muuttajan takaisin Venäjälle jossa juutalaiset joutuivat suurin vaikeuksiin, käännytettyjä oli 501 henkeä.
      Ruotsi uhkasi, että jos tämä tieto julkistetaan niin he kieltävät kaiken muuton Ruotsin kautta. Sitten tuli kohtalokas syyskuun 28 pv. jolloin Estonia oli tulossa taas Tukholmaan, mutta tällä kertaa siinnä poikkeuksellisesti ei ollut yhtään juutalaista.
      Laivalla oli Tukholman tullipoliisin koko henkilöstö 70 henkeä, pitämässä aikaista pikkujoulua. Estonia haaksirikkoutui ja ruotsalaisia hukkui tuo sama määrä, jonka he olivat käännyttäneet juutalaisia eli 501 henkeä.
      Koko tullipoliisin 70 hengen ryhmä hukkui mukana, eikä ainoakaan heistä h, vaikka muita ruotsalaisia pelastuikin.
      Huomatkaa ettei voi olla sattuma, Ruotsi käännytti 501 juutalaista ja sama määrä, 501 ruotsalaista hukkui, joukossa käännytyksestä vastanneet kaikki.
      Suomalaisia hukkui 10 henkeä, sama määrä, jonka Suomi oli asettanut rajaksi, kuinka paljon saa viikossa mennä Suomen läpi.
      Raju muistutus myös Suomelle siitä, että kun Jumala alkaa palauttaa kansaansa takaisin Israeliin, niin sitä ei pidä alkaa ihmisten rajoittaa.
      Nämä eivät ole huhuja vaan asiatiedot ovat varmat.
      Mitä Jumalan Sana sanoo tästä?
      Obadja:14. Älä seiso tienhaarassa hävittämässä hänen pelastuneitansa. Älä luovuta hänen pakoonpäässeitänsä ahdistuksen päivänä. 15. Sillä lähellä on Herran päivä kaikkia pakanakansoja: Niinkuin sinä olet tehnyt, niin sinulle tehdään; kosto sinun teostasi kohtaa sinun omaa päätäsi.
      Toinen kohta. Jer.1:12. Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein; sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".
      Mitä tästä opimme, sen että Jumalan Sana pitää paikkansa aina.
      Artikkelin lainaamiseen ja täydentämiseen saatu lupa alkuperäiseltä kirjoittajalta.
      Löytyy Kangasalan Helluntaiseurakunnan blogeista."

      Joka Sinua Siunaa, sitä Minä Siunaan, joka...

      • "Laivalla oli Tukholman tullipoliisin koko henkilöstö 70 henkeä, pitämässä aikaista pikkujoulua. Estonia haaksirikkoutui ja ruotsalaisia hukkui tuo sama määrä, jonka he olivat käännyttäneet juutalaisia eli 501 henkeä.
        Koko tullipoliisin 70 hengen ryhmä hukkui mukana, eikä ainoakaan heistä h, vaikka muita ruotsalaisia pelastuikin."

        Varmaan löytyy jokin linkki tai lisätietoa siitä että ruotsin tullipoliiseja oli laivalla? En ole ikinä kuullut tätä teoriaa aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        "Laivalla oli Tukholman tullipoliisin koko henkilöstö 70 henkeä, pitämässä aikaista pikkujoulua. Estonia haaksirikkoutui ja ruotsalaisia hukkui tuo sama määrä, jonka he olivat käännyttäneet juutalaisia eli 501 henkeä.
        Koko tullipoliisin 70 hengen ryhmä hukkui mukana, eikä ainoakaan heistä h, vaikka muita ruotsalaisia pelastuikin."

        Varmaan löytyy jokin linkki tai lisätietoa siitä että ruotsin tullipoliiseja oli laivalla? En ole ikinä kuullut tätä teoriaa aikaisemmin.

        Tarkempi luku on 63 Ruotsin tullipoliisia, linkin sivu 59 ja 73 sivulta 501 ruotsalaista on oikea luku: https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/statens-offentliga-utredningar/sou-1999-48-d2_GNB348d2/html


    • Minäkin olen kokenut unessa livenä 200km päässä tapahtuneen ja kaiken lisäksi sain siitä puhelun heti tapahtuman jälkeen. Se oli huikee kokemus ja täysin selittämätön ateisteille.

      • Anonyymi

        Ööh... ateisteille? Tämmöisiä ”näkyjä” sanoittaa Jarmon lailla tolkuton määrä ihmisiä joka päivä.


    • Anonyymi

      Olen kuullut ateistin tai agnostikon kertomuksen kuinka hän selvisi Estonialta itsekkyytensä ansiosta.Silti hän sai apua toisilta pelastuneilta.

      Olipa kerran laiva. Ateistit tulivat laivaan puhellen keskenään juodaan viinaa, Jumalaa ei ole, juodaan kova känni ja sikaillaan. Laiva lähti Helvettiin. Sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Mistä voisi tarkistaa käännytettyjen juutalaisten osuuden?

    • Anonyymi

      Faktantarkastusta:

      1) Tukholmassa ei ole tullipoliisia vaan erikseen poliisi ja tulli. Tullilla on oma tullirikollisuuteen keskittynyt yksikkönsä, joka tutkii mm. salakuljetusta. Maahanmuuttoasiat Ruotsissa hoitaa maahanmuuttoviranomainen. Rajavartiosto / merivartioisto kohtaa ihmiset rajalla. Miksi järjestyksen Jumala vihaisi viranomaisia, jotka vain kantavat lain miekkaa? Miksei Jumala vihaisi poliitikkoja tai lainlaatijoita?
      2) Miksi Jumala yleensäkään vihaisi kollektiivisesti ja kostaisi viattomille? Joku vanhaan testamenttiin rakastunut haluaisi varmaankin leikkiä jumaluutta ja laittaa synnit toisten maksettavaksi. Siinä vaan sivuutettaisiin Kristuksen sovitustyö eli tuollainen puhe on ANTIKRISTILLISTÄ.
      3) En ole kuullut sellaisesta, että monikaan maa vastustaisi läpijuoksua. Eli mikäli esim. Israel haluaa henkilön muuttavan maahansa, melkein mikä tahansa maa myöntää kauttakulkuluvan. Ei Ruotsilla tai Suomellakaan ole mitään turismia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      23
      1102
    Aihe