Hän tulee pian!

Anonyymi

Ilmestyskirjan mukaan Jeesus tulee pian. Ei ole vielä näkynyt, mutta aivan varmasti hän kohta tulee! Sitä ennen tapahtuu suuri ihme!

Suuri kurpitsa nousee halloween-yönä ”kaikkein vilpittömimmästä” kurpitsapenkistä ja lentää ympäriinsä jakaen lahjoja lapsille.

Kaikki uskovaiset odottavat Suuren kurpitsan nousemista ja lahjoja häneltä!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi että Jumalalle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Järkesi ei tule sitä koskaan käsittämään koska Jumalan suuruus ja yli järkesi käyvä ymmärrys kannattelee koko maailmaa. Sinunko pääsi sisään Jumala mahtuisi, pieni ja voimaton on järkesi jumala.
      Hän tulee pilvissä ja kaikki silmät saa nähdä hänet. Sinä päivänä on maailmassa suuri ahdistus. Jos elät...….

      Matteuksen evankeliumi: 24:29-31
      Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

      • Anonyymi

        Vieläkö noita hörhöjä riittää...


      • Anonyymi

        Lutherinkaan järki ei riittänyt ymmärtämään, odotti maailmanloppua useita kertoja ja antoi päivämäärätkin.


    • Anonyymi

      Jumalaa ei ole ja Jeesus ei tule. Uskonto on yksi mielisairauden muoto, se tulee selväksi kun lukee vaikka tätä palstaa.

      • Anonyymi

        Jumala on jo tullut, mutta sinä parka et sitä huomaa tai tunnusta!

        Jumala tuli neitsyt Mariaan ja niin Jeesus sai alkunsa!

        Jos joku väittää, että Jumala ei ole tullut, niin ei sitten tunne historiaa!

        Jumala tuli - ah niin autuaalla tavalla - että Mariakin sai poikalapsen!


    • Anonyymi

      Kristus on tullut jo monin tavoin ja tulee jatkossakin monin tavoin. Esim. Mormonin kirjan perusteella on helppo päätellä, että 300-luvulla vaikuttanut keisari Konstantinus Suuri oli Vapahtaja tai Lunastaja ja juuri Vapahtajalle osoitettuja ovat mm. eräät virret ja rukouksetkin. Entä olisivatko 1000-luvun ristiretket olleet mahdollisia ilman Kristuksen läsnäoloa ja vaikutusta. Entä tohtori Lutherin ja kumppaneiden aikaansaama uskonpuhdistus tai jopa Ranskan vallankumous. Hän on läsnä kaikissa paikoissa ja tilaisuuksissa, joissa kaksi tai kolme on koolla hänen nimessään.
      Mutta erityisesti seuraavaksi odotamme häntä tulevaksi islamin eskatologian mukaisena Profeetta Isana ja sitten Vyasadeva, Narada ja Brahma.

      Miksi muuten Kristuksen pitäisi itsensä tulla sillä Isä on suurempi kuin hän. Monet suuret asiat ovat ehkä saaneet alkunsa Kristuksen ilmestymisestä, mutta Isän luokse johtaa Allahin ja Krishnan välittämä tie. Ei kukaan tule Isän tykö muuta kuin minun kauttani, mutta Isä itse vaikuttaa enemmän kuin kukaan muu luomakunnan asioihin.
      Esim. eri Koraanin käännösten vaikutus maailmassa on ollut suuri moniin asioihin.

      Jopa juutalaiset odottavat Profeetta Eliaa ja Isää itseään. Sen sijaan Kristuksen odotus ei liene heille muuta kuin siinä sivussa tapahtuvaa odotusta. Kristus oli Hoosen kirjan JISREEL ja toki JISREEL tulee vielä vaikuttamaan niin, että maa kuulee taivasta ja taivas kuulee maata. Vaikka hän tuli jo 2000 vuotta sitten; tulee hän vielä uudestaan myös.

    • Ei niitä Suuren Kurpitsan uskollisia odottajia tainnut olla kuin se yksi pikku poika, jonka nimeä en nyt muista.

    • Minä en usko Suureen Kurpitsaan, mutta Joulupukkiin kyllä uskon. Hän tuo ensi jouluna minulle MMM-Kansalaisen vuosikirjan. Muuta en toivo enkä tarvitse. Jeesukselta ei saa muuta kuin ajoksen persposkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe