Sinä lyhyt, muodokas ja pitkähiuksinen blondi Nastolan salessa. Sinulla oli herskyvä hymy ja jäit mieleeni.
Nastolan sale söpö blomdi
13
138
Vastaukset
- Anonyymi
Miten pitkät hiukset?
- Anonyymi
Kysyn koska tunnistin ehkä itseni🤭
- Anonyymi
Hei, reilusti yli olkapään ylittyvät, eli pitkät. Sekä ihanat siniset silmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, reilusti yli olkapään ylittyvät, eli pitkät. Sekä ihanat siniset silmät.
..pidän lyhyistä, en "pätkistä" vaikka mielitekisi, pätkiä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..pidän lyhyistä, en "pätkistä" vaikka mielitekisi, pätkiä....
No se on hyvä koska ko. blondi oli kyllä sinun mittapuusi mukaan "pätkä" mutta koska itse en pituutta niinkään katso niin minua se ei häritse.
- Anonyymi
Nita on kyllä kuuma. <3
- Anonyymi
Blomdi, hihihihih. Repesin kirjoitusvirheestä.
- Anonyymi
"pikkaritkorepes! eikai "kusipuolelta,,, nuuh, nuuuh,(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pikkaritkorepes! eikai "kusipuolelta,,, nuuh, nuuuh,(
Mitenkäs ne "Salahmin""kartanon""saunaankurkkijan" etsinnät sujuu? Joko on ilmoittautunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs ne "Salahmin""kartanon""saunaankurkkijan" etsinnät sujuu? Joko on ilmoittautunut?
Tuo se aena, arvoo, nytvain "jäläkijunassa", eli "köyteen menit" onnittelen;)))))/))), .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo se aena, arvoo, nytvain "jäläkijunassa", eli "köyteen menit" onnittelen;)))))/))), .
hi..
- Anonyymi
kuka p.....le mitään blondeja kaipaa. Ne vasta pahoja ovat ja tulevat meidän oikeiden naisten markkinoille houkuttelemaan meidän miehet pois kotoa ja pahaan väliin
- Anonyymi
minä kaipaaan. )= todella paljon, byhyy... jos saisi vain oman blondin? =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070