Näin ihkaelävän Juhana Vartiaisen

Anonyymi

ja olin kuolla nauruun. Onko hän edes 140 cm pitkä? Kutistuuko mies jos siirtyy Kokoomuksen propagandistikso?

35

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä näin jo yli 20 vuotta sitten Ike Kanervan Stockkan edessä. Sehän olikin luonnossa joku 150 cm mittainen tatti, vaikka telkkarissa vaikutata leveäharteiselta ja vankalta äijältä.

Jari Kurrin pituudeksi ilmoitetaan 185 cm. Jostain syystä sekin vaikutti kovin lyhkäiseltä, ja sivullisen erakon tuntuiselta mieheltä, Kaivokadulla tallustaessaan.

• Anonyymi

Oliko kurrilla se keppi mukana että oli joku syy leikkiä sairasta?

• Anonyymi

Siitähän saisi oikeasti sketsin. Katsokaa kävelevä juhana. Siellä sälli sitten "urheilullisesti" vetää kävelysavoja lyllertäessään. Tekisi sillä kohtuu helposti rahaakin. Viidellä eurolla saat minuutin heitellä juhanaa munilla ja tomaateilla. Huom. munat ja tomaatit pitää kustantaa itse.

• Anonyymi

Pikku-Heppuja nuo kokoomuslaiset ovat Tasavallan presidentistä alkaen (n 170cm), "Puutarhuri" Kanerva saman kokoinen ja ylimielisen Juhanan näin VR:n extraluokassa pikkumies todella matkusti veronmaksajien piikkiin Jyväskylään.

• Anonyymi

Miksi te pitkät komeat nuorukaiset ette hakeudu kansanedustajiksi? te saisitte maan asiat kuntoon, palkat ylös, verot alas! Saisitte jopa sossun peruspäivärahat jonnekin peruskoulunopettajan palkan tasolle. Pärjäisimme me pitkät, työttömät ja laiskat paljon paremmin, kuin nyt, pätkien johdettavina!

• Anonyymi

Pekka ja Pätkä ovatkin Juhana ja Jussi.

• Anonyymi

Mä näin Rydmanin Villen kluuvissa. Siinä ja siinä meneekö 130cm rikki.

• Anonyymi

Punaviini lounaan jälkeen torkkupeiton alla parin tunnin päivälepo. Sitten päiväkahvin jälkeen voikin lähteä kotiin lepäämään. Vartiainen kokee edustajan työn raskaaksi ja haastavaksi.

• Anonyymi

Ei tuo Povisalokaan ole pituudella pilattu, tuskin pääse tuohon maagiseen 1400 mm rajaan?

• Anonyymi

JuuHanna taitaa ola enmpi leveempi kuin pidempi? joten riippuu äijän asennosta miten pituus mitataan

ei tuo Hanttikaan mikään hongankolistaja ole, hyvä jos 1700mm ?

• Anonyymi

Muistutti vaappuvaa roskista kun itse näin tuon otuksen...

• Anonyymi

Se on vahvasti sanottu että näkee juhanan elävänä. Sanoisin että näyttää vain hiukan pystyyn kuolleelta.

• Anonyymi

Pikku-ukkojen näkemistä pidetään oireena jostakin.

• Anonyymi

lauteiden alla..

• Anonyymi

Missikisat oli justiinsa. Miss Suomi ei ollutkaan kansanedustaja. Olen pettynyt.

• Anonyymi

Tiukkaa on elämä, jos toisten ulkonäkö on se oleellisin juttu. "Onneksi" et sentään sattunut kulkemaan pienikasvuisen ihmisen läheltä tai vaikkapa onnettomuuden/sairauden uhrin, jolta on jouduttu amputoimaan jalat.

Kun peruskoulusi päättyy, muutaman vuoden varrella tulee iän mukana toleranssia viimeistään heti parinkympin jälkeen. Kyllä se siitä.

• Anonyymi

Kumpi mahtaisi naurattaa enemmän Vartiainen vai Halla-aho. Molemmathan ovat omalla laillaan hölmöjä.

• Anonyymi

Tuollaiset kansanedustajat saa toivomaan että meillä olisi arvonta äänestämisen sijasta.

• Anonyymi

Kukkahattu ja lättähattu puistotäteinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkahattu ja lättähattu puistotäteinä.

Aivan kuin työvoiman palvelukeskuksessa.

Pekka ja Pätkä etenevät tässäkin elokuvassa kommelluksesta toiseen. He kokeilevat useita töitä, ensin autonkorjaajana, sitten puutarhurina, maalarina, myymäläapulaisena, hengenpelastajana, ja mukaan mahtuu myös elokuvalle nimen antanut naiseksipukeutumiskohtaus, jossa he kokeilevat puistotädin ammattia.

Mikään ei ota luonnistuakseen, sillä esimerkiksi levykaupan kuormaa purkaessaan he onnistuvat hajottamaan säpäleiksi 1 500 kappaleen erän "Karvarin Kalle" -nimistä rillumareiäänilevyä. Liikkeessä juuri asioiva korkeakulttuuria harrastava hienostunut herra merineuvos lupaa ostaa koko erän kiitokseksi inhoamansa roskaviihteen hävittämisestä.

• Anonyymi

No tunnettu tosiseikka on, että pienet koirarodut ovat paljon agressiivisempia kuin isot, ehkä tuo pätee poliitikkoihinkin.

• Anonyymi

Onko suomessa sitten tarjolla parempiakaan ehdokkaita? Sellainen kansa, millaiset johtajat.
      Onhan ollut pitkiäkin heppuja johtohommissa, mutta mitä siitäkään on seurannut, ei mitään. Joutunevat vaan tikkatauluksi ajan mittaan.

• Anonyymi

Kun katsoo minkälaisilla pääministereillä suomalaisia on rangaistu ei voi välttyä näin agnostikkonakaan ajatukselta että korkeammalta taholta meitä koetellaan. Aho, katainen, stubbi ja sipilä. Jotenkin kohtuutonta tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun katsoo minkälaisilla pääministereillä suomalaisia on rangaistu ei voi välttyä näin agnostikkonakaan ajatukselta että korkeammalta taholta meitä koetellaan. Aho, katainen, stubbi ja sipilä. Jotenkin kohtuutonta tuollainen.

Holkeri ,Lipponen,,,,,,mistä nämä rankaisut?

• Anonyymi

ja Mooses I ja II

• Anonyymi

Juhana nyt on sellainen puutarhatontun tuntuinen.

Hänen viestinsä on kuitenkin selvä. Työttömät ylös sohvilta ja töihin nukkumaan.

• Anonyymi

Vartiaisen ehdottama ikkunoiden peseminen ei kannattanut. Kukaan ei halunnut maksaa siitä. Nyt mulla on lasitusliikkeen kanssa provisiopalkka ja yötyö. Jännää hommaa ja kunto kasvaa karkuun juostessa.

• Anonyymi

Palstalla riittää mielisairaita joka väittävät Vartiaista työtä tekeväksi ihmiseksi, vaikka kyseessä on pahin mahdollinen läpimätä kansaa loisiva rosvo.

Yli 99 % kaikista pitkäaikaistyöttömistä on tehnyt kymmenkertaisesti enemmän yhteiskuntaa hyödyttävää työtä kuin tuo Kokokoomuksen mätämuna loinen, jonka loisminen osana rosvoeliittiä aiheuttaa joka päivä kymmeninen miljoonien tuhot yhteiskunnalle.

• Anonyymi

Vammaisia ei saa arvostella sano Antti rinnekin.

• Anonyymi

Ruotsalaiset lähettäneet sabotoimaan eduskuntatyötä.

• Anonyymi

Kansanrintama-aikoina joutuu menemään sirkukseen heiteltäväksi.

• Anonyymi

Pekka ja Pätkä "kansan" " edustajina"

• Anonyymi

Tässä siis se HauskaPätkä ...........

Näin ihkaelävän Juhana Vartiaisen
        ja olin kuolla nauruun. Onko hän edes 140 cm pitkä? Kutistuuko mies jos siirtyy Kokoomuksen propagandistikso?

• Anonyymi

Lepomäki ja Vartiainen, Vihtori ja Klaara.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe