Siskolle oikein hyvää 60 v. syntymäpäivää

Anonyymi

Vaikka onkin JT.
Tiedän että kuitenkin sillee salaa on tyytyväinen kun edes joku muistaa.
Ei kukaan vanhin- poliisi tiedä kenestä on kysymys,eihän?

9

50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuhannet kiitokset muistamisesta.

• Anonyymi

Tässä lahkossa sivuutetaan olankohautuksella esim. pedofiliarkistojen salailut, mutta auta armias jos joku sisar esim. valmistaa puolisolleen syntymäpäiväkakun ja viettää perheensä kanssa mukavan yhdessäolon.
        Kauhean moitittava synti. Menee palvelusedut kummaltakin jos ovat Jehovan todistajia. Jos mies on vanhin pääsee pesemään vessoja.
        Todennäköisesti tulee mökötystuomiot.

• Anonyymi

Ainahan se onnistuu, kun itse onnittelee ja vielä kiittää siitä. On siis sekä sisko ja siskon sisko/veli samalla kertaa. Huijarina oleminen onnistuu aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä lahkossa sivuutetaan olankohautuksella esim. pedofiliarkistojen salailut, mutta auta armias jos joku sisar esim. valmistaa puolisolleen syntymäpäiväkakun ja viettää perheensä kanssa mukavan yhdessäolon.
        Kauhean moitittava synti. Menee palvelusedut kummaltakin jos ovat Jehovan todistajia. Jos mies on vanhin pääsee pesemään vessoja.

Ja omassa lahkossasi sivuutetaan kaikki Raamatun opetukset olankohautuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä mököttämisestä (mitä lieeneekään), uskonpa, että itsekin mököttäisit, jos joku heittäisi herjaa sinun uskostasi tai sinusta vuodesta -vuosikymmenestä toiseen. Joten mietintämyssyn voisi joskus panna päähänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä mököttämisestä (mitä lieeneekään), uskonpa, että itsekin mököttäisit, jos joku heittäisi herjaa sinun uskostasi tai sinusta vuodesta -vuosikymmenestä toiseen. Joten mietintämyssyn voisi joskus panna päähänsä.

Ei se oo mitään herjaa vaan tosiasioita.
        Herää sinäkin jo horroksestasi.

• Kiitosta vaan kovasti. Tule taas käymään niin saat sitten olla meidän tamman kanssa silleen. Ja tuo sieltä kaupuntkista miulle uus seuraavan koon 7XL kumikavaljeeri. Musta mielellään.

• Anonyymi

Koo koo jessuli, koo koo jessuli !!!
        Kaikki mukaan, rytmikkäästi käsiä yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koo koo jessuli, koo koo jessuli !!!
        Kaikki mukaan, rytmikkäästi käsiä yhteen.

Kannatetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      105
      807
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe