Narsistien äö yli 200 kaikilla

Anonyymi

Narsistien älykkyysosamäärä on huippua, he pitävät tavallisia toopeja pilkkanaan mennen tullen. He pyyhkivät muilla peffansa eikä ne muut edes sitä huomaa. Narsisti pääsee vähällä, teettää asiat muilla, elää itse kuin kuningatar tai kuningas.Työ ja vastuu kuuluu moukille, tuotot kuuluvat narsistille. Ja vielä nolla panoksilla narsisti saa aina kaiken. Eikai sitä voi sanoa muuksi kuin alykkyydeksi, vai mitä vatipäät?

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Henrikillä on korkea älykkyysösamäärä :D

    • Anonyymi

      💭Jos_minun

      Jos minun narsisti-psykopaattini äo on 200 niin minun täytyy olla jotain 600 vähintään...

    • Anonyymi

      Ei se niin huikea tarvitse olla, kyllä ihan vain olemalla säälittävä reppana voi myös hyödyntää ja höynäyttää hyväuskoisia. Äly tai tieto ei kuitenkaan tee ihmisestä viisasta.

    • Narsismi on kyse mielensairaudesta. Onhan niitä sarjamurhaajiakin korkeilla älykkyysosamäärillä mutta ei ne viisaita oo. Oikea älykkyys ja viisaus on monen eri asian summa.

    • Anonyymi

      Johtajaa tai kuningasta ei nosta siihen asemaan hän itse, vaan tollot ALAISET.
      He kantavat narsistia kultatuolissa nöyrästi, vaikka heidän tulisi kipata narsisti kompostiin...he vain nöyrästi kantavat taakkansa...

    • Anonyymi

      Omanarvontunteella ja älykkyydellä on toki yhteys.

      Äärettömän typerä äijä, vaikkapa kadunlakaisija, saattaa olla kovin tyytyväinen asemaansa, kun on saanut äidin hyväksynnän lapsena. Saattaa jopa ylpeillä saavutuksillaan. Kohdatessaan kritiikkiä, 'olet vain kadunlakaisija', omanarvontunne, äiti siellä takana, toteaa vain, no elän näin - toisinkin voisi olla.

      • Anonyymi

        Tunne kyllä erään typerän ämmän joka on tyytyväinen kaikkeen vaikka ei ole saavuttanut mitään. Hän kuvittelee kyllä että kaikki on hänen ansioitaan täällä. Hänen päänsä on tyhjä ja se täyttyy sen henkilön ideologialla kuka hänelle puhuu. Päässä käy jatkuva läpivirtaus ja se tyhjenee jos muut eivät kanna sinne vettä, jos hän ei sano jonkin toisen mielipidettä omanaan hän ei osaa sanoaasioista mitään. Onko hänen ÄÖ yli 200, vaikea sanoa, ehkä on ehkä ei. Narsisti hän on kuitenkin.


      • Anonyymi

        Aika fiktiivinen hahmo koska kadunlakaisija ammattia ei taida enää olla. Joten kadunlakaisija voi sanoa ihan mitä ikinä keksit laittaa hänen suuhunsa :)


      • Anonyymi

        💭Mitä_s i n ä

        Mitä s i n ä sitten tarkoitat tuolla? Oletkohan yksi noista rumpusekoilijoista... Yhtä typerää kommenttia heität. Työ on työtä ja kaikenlainen työ on arvokasta. Asut ilmeisesti jossain likipitäen hevonkuusessa jossa ei roskia tarvitse lakaista kadulta. Minä arvostan kadunlakaisijoita jotka tekevät todella arvokasta työtä. Kadut peittyisivät roskiin ilman heidän panostaan.

        Halveksin tuollaisia kommentoijia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika fiktiivinen hahmo koska kadunlakaisija ammattia ei taida enää olla. Joten kadunlakaisija voi sanoa ihan mitä ikinä keksit laittaa hänen suuhunsa :)

        Kyllä niitä kadunlakaisijoita on oikein koneiden kanssa ammattiaan harjoittamassa täällä kaupunkioloissa. Keväisin harjaavat hiekoitushiekat pois kaduilta. Tarkkuutta puheisiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä kadunlakaisijoita on oikein koneiden kanssa ammattiaan harjoittamassa täällä kaupunkioloissa. Keväisin harjaavat hiekoitushiekat pois kaduilta. Tarkkuutta puheisiisi.

        Ja_kun

        Ja kun joka paikkaan ei pääse koneilla niin on luudat ja sellainen "sihveli"-laatikko johon mahtuu paljon. Karkkien mässyttäjät tekevät kauheaa jälkeä lähiöissä samoin kuin tupakoijat jotka heittelevät tumpit minne sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne kyllä erään typerän ämmän joka on tyytyväinen kaikkeen vaikka ei ole saavuttanut mitään. Hän kuvittelee kyllä että kaikki on hänen ansioitaan täällä. Hänen päänsä on tyhjä ja se täyttyy sen henkilön ideologialla kuka hänelle puhuu. Päässä käy jatkuva läpivirtaus ja se tyhjenee jos muut eivät kanna sinne vettä, jos hän ei sano jonkin toisen mielipidettä omanaan hän ei osaa sanoaasioista mitään. Onko hänen ÄÖ yli 200, vaikea sanoa, ehkä on ehkä ei. Narsisti hän on kuitenkin.

        Kiitos tästä, ihan sairaan hyvä kirjoitus läpivirtausta myöden :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne kyllä erään typerän ämmän joka on tyytyväinen kaikkeen vaikka ei ole saavuttanut mitään. Hän kuvittelee kyllä että kaikki on hänen ansioitaan täällä. Hänen päänsä on tyhjä ja se täyttyy sen henkilön ideologialla kuka hänelle puhuu. Päässä käy jatkuva läpivirtaus ja se tyhjenee jos muut eivät kanna sinne vettä, jos hän ei sano jonkin toisen mielipidettä omanaan hän ei osaa sanoaasioista mitään. Onko hänen ÄÖ yli 200, vaikea sanoa, ehkä on ehkä ei. Narsisti hän on kuitenkin.

        Tuo kuulostaa äidiltäni...


    • Anonyymi

      Mitä älykkäämpi sitä vaarallisempi, ellei sitten ole todella älykäs. Jotkut ovat hyvin läpinäkyviä.

      • Anonyymi

        Yleensä älykkäät ihmiset vetäytyvät omiin oloihinsa, myös älykkäät persoonallisuushäiriöiset.

        Vain idiooteista on harmia muille ihmisille.


      • Anonyymi

        Luin tutkimuksia, joiden mukaan käsitys, että psykopaatit olisivat hyvin älykkäitä ei ole totta, vaan he ovat enemmänkin hieman vähemmän älykkäitä keskimäärin. Uskoisin, että
        sama pätee narsismiin. Narsismi on kehittymättömyyttä ei älykkyyttä. Se vetoaa kehittymättömiin puoliin ja ominaisuuksiin normaaleissa ihmisissä ja siksi saa valtaa.
        Vähemmistö on älykkäitä ja enemmistö keskivertoja tai tyhmiä. Siksi narsisti vetoaa enemmistöön, ja siitä syystä jollain tasolla sosiaalisesti voittaa. Mutta ei narsisti mitään oikeasti voita. Villiinnyyttää vaan narsistista puolta tavallisissa ihmisissä ja alistaa pelolla.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Tyhmyys ja tietämättömyys on vaarallisinta.
        Mitä tyhmempi, sen vaarallisempi.

        "poiuytrffghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tutkimuksia, joiden mukaan käsitys, että psykopaatit olisivat hyvin älykkäitä ei ole totta, vaan he ovat enemmänkin hieman vähemmän älykkäitä keskimäärin. Uskoisin, että
        sama pätee narsismiin. Narsismi on kehittymättömyyttä ei älykkyyttä. Se vetoaa kehittymättömiin puoliin ja ominaisuuksiin normaaleissa ihmisissä ja siksi saa valtaa.
        Vähemmistö on älykkäitä ja enemmistö keskivertoja tai tyhmiä. Siksi narsisti vetoaa enemmistöön, ja siitä syystä jollain tasolla sosiaalisesti voittaa. Mutta ei narsisti mitään oikeasti voita. Villiinnyyttää vaan narsistista puolta tavallisissa ihmisissä ja alistaa pelolla.

        "poiuytfghj"

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Tyhmyys ja tietämättömyys on vaarallisinta.
        Mitä tyhmempi, sen vaarallisempi.

        "poiuytrffghj"

        Luinkin muistaakseni jonkin tutkimuksen kuinka jos ihmiset kehttäisivät aivotoimintojaan, vahinkoja vähentyisi sen myötä.
        Ainakin minä olen sitä turvallisempi mitä terävämmin mun aivot toimii. Tokkurassa voi olla tahtomattaan vahingoksi. Ja se olikin huoleni soittaessani luuriin saatuani lääkeaineen haittavaikutusreaktion. Mitään asiallista apua en saanut. Vain manipulontia tyhmiin ajatuksiin ja mikä johti sitä kautta huoleni kasvamiseen, koska entistä vaikeamoi huolehtia asioista pää täynnä manipuloituja tyhmiä ajatuksia.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luinkin muistaakseni jonkin tutkimuksen kuinka jos ihmiset kehttäisivät aivotoimintojaan, vahinkoja vähentyisi sen myötä.
        Ainakin minä olen sitä turvallisempi mitä terävämmin mun aivot toimii. Tokkurassa voi olla tahtomattaan vahingoksi. Ja se olikin huoleni soittaessani luuriin saatuani lääkeaineen haittavaikutusreaktion. Mitään asiallista apua en saanut. Vain manipulontia tyhmiin ajatuksiin ja mikä johti sitä kautta huoleni kasvamiseen, koska entistä vaikeamoi huolehtia asioista pää täynnä manipuloituja tyhmiä ajatuksia.

        "poiuytrfghj"

        Minä keskimäärin luotan sitä paremmin mitä älykkäämpi ihminen.
        Ensinnäkin uskon että suurin osa älykkäimmistä ei ole narsisteja.
        Ja toiseksikin luotan älykkääseen psykopaattiin paljon enemmän kuin tyhmään psykopaattiin.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä keskimäärin luotan sitä paremmin mitä älykkäämpi ihminen.
        Ensinnäkin uskon että suurin osa älykkäimmistä ei ole narsisteja.
        Ja toiseksikin luotan älykkääseen psykopaattiin paljon enemmän kuin tyhmään psykopaattiin.

        "poiuytrfghj"

        Mun mielestä tyhmyys on suurin vahingon tuottaja mitä on olemassa.


        "poiuytrdfghj"


    • Anonyymi

      Ei siinä tulevaan paljon jää.

    • Anonyymi

      On jo todettu, ettei narsismi liity älykkyyteen, vaan sitä esiintyy kaikenlaisissa ympyröissä.
      Jos on opiskeltu, niin helppoahan se on narsistille, kun ei mikään häiritse keskittymistä. Vs traumatisoituneet ei voi keskittyä ja jää alisuorittajiksi.
      Yksi tyhmältä vaikuttava asia: kun narsisti on tehnyt jotain pahaa, hän silti odottaa että hänet hyväksyttäisiin tekojensa jälkeen, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vaikka oli kännissä hajottanut kämpästä irtaimiston, oli silti aivan vakuuttunut, että ette te nyt voi hänelle suuttua. Onko se näytelmää vai sitä tyhmyyttä. Tai että vieras ra!skaaja tulee tekonsa jälkeen moikkaamaan, että moi, mikset tervehdi häntä iloisesti? Ja loukkaantuu kun poistut paikalta. Ne eivät ajattele kuten me, joten mitään logiikkaa niistä on turha etsiä.

    • Anonyymi

      On jo todettu, ettei narsismi liity älykkyyteen, vaan sitä esiintyy kaikenlaisissa ympyröissä.
      Jos on opiskeltu, niin helppoahan se on narsistille, kun ei mikään häiritse keskittymistä. Vs traumatisoituneet ei voi keskittyä ja jää alisuorittajiksi.
      Yksi tyhmältä vaikuttava asia: kun narsisti on tehnyt jotain pahaa, hän silti odottaa että hänet hyväksyttäisiin tekojensa jälkeen, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vaikka oli kännissä hajottanut kämpästä irtaimiston, oli silti aivan vakuuttunut, että ette te nyt voi hänelle suuttua. Onko se näytelmää vai sitä tyhmyyttä. Tai että vieras ra!skaaja tulee tekonsa jälkeen moikkaamaan, että moi, mikset tervehdi häntä iloisesti? Ja loukkaantuu kun poistut paikalta. Ne eivät ajattele kuten me, joten mitään logiikkaa niistä on turha etsiä.

      • Anonyymi

        He ovat itsekeskeisiä raukoja, joille ei anneta armoa, sillä ne tekee ja sanovat kaiken tietoisesti.


    • Anonyymi

      Miten on, jos narsistin älykkyyttä alettaisiin jollain tavoin mittaamaan, niin minkälaisen tuloksen se haluaisi? Siis mikä olisi hyödyllinen ja miksi?

      • Anonyymi

        Haluaisi???? Jokainen kai haluaisi omaavansa korkean lukeman.


      • Anonyymi

        Tiedetään että älykkyyttä on ainakin seitsemää eri lajia, sanaa äly käytetään paikoin väärin. Googlailkaas vähän.
        Narsistin "älyn" poikkeamat on interpsyykkisen ja intrapsyykkisen alueella.
        Kielelliseen, musikaaliseen, matemaattis-loogiseen yms se ei liity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedetään että älykkyyttä on ainakin seitsemää eri lajia, sanaa äly käytetään paikoin väärin. Googlailkaas vähän.
        Narsistin "älyn" poikkeamat on interpsyykkisen ja intrapsyykkisen alueella.
        Kielelliseen, musikaaliseen, matemaattis-loogiseen yms se ei liity.

        Testeissä sitten pärjää jos on oppinut tekemään testejä ja osaa vastata oikein tai olla vastaamatta? En itse ole koskaan yrittänyt ja voipi olla että en viitsikään.


    • Anonyymi

      Häikäilemättömyydeksi ehkä. Älykkyyden määritelmä on vähän hämärä. Hyvinhän sitä kaiketi porskuttelee vailla syyllisyyden tai häpeän tunteita. No mitähän ne älyköt sitten mahtavat elämältään toivoa?

    • Anonyymi

      Todella väärää tietoa!
      Narsistien älykkyysosamäärä on yleensä paljon pienempi kuin heidän kengännumeronsa eli yleensä alle 50.!!!!
      Tämä on todellista tieteellistä tietoa, joka on tutkittu!

      Tiedemies

    • Anonyymi

      No en tiedä narsisteista, mutta kyllä se on älykäs joka itse kerää voitot ja teettää työt muilla. Vielä jos muut tekevät työnsä mielellään, niin on kyllä superälykäs yksilö johdossa!

    • Anonyymi

      Tunnen yhden narstisen persoonallisuushäiriön omaavan tyypin. Hän on kuin malliesimerkki vaikeasta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kaikkine siihen kuuluvine ominaisuuksineen ja ilmiöineen. Hänen älykkyysosamääränsä vastaa keskikokoisen perunan älykkyysosamäärää.

    • Anonyymi

      Kyllä se on totta että narsistit (ainakin korkeakoulutetut) ovat hyvin älykkäitä ja sen takia he kai niin helposti pyörittävätkin muita ihmisiä kuin hyrriä pelilaudalla.

      Itse olen narsistin uhri ja edelleen tekemisissä hänen kanssaan koska muut ihmiset vaan vaikuttavat liian tyhmiltä häneen verrattuna. Ja kyllä olen saanut kokea kaiken sen paskan mitä seuraa narsistin kanssa tekemisissä olosta. Silti valitsen näin.

      • Anonyymi

        No minulla on ollut vähän sama, olen valinnut ihmisiä, jotka edes ymmärtää mitä heille puhuu,
        vaikka he eivät olisi muutoin yhtään mukavia, kun turhauttaa niin ihmiset jotka ei ymmärrä ollenkaan mitä heille puhuu. En minä silti usko että narsistit keskimäärin olisivat keskivertoa älykkäämpiä. On varmisti olemassa myös neroja narsisteja.

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi

        "a kyllä olen saanut kokea kaiken sen paskan mitä seuraa narsistin kanssa tekemisissä olosta. "

        Näköjään viestini poistettu. Laitan sen uudestaan.

        Millä tavalla narsisti on sinun elämääsi vaikuttanut? Onko hän vaikkapa usein pahoinpidellyt sinua? Oletko joutunut soittamaan poliiseja kun narsisti on saanut väkivaltaisia raivokohtauksia? Itse olen joutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "a kyllä olen saanut kokea kaiken sen paskan mitä seuraa narsistin kanssa tekemisissä olosta. "

        Näköjään viestini poistettu. Laitan sen uudestaan.

        Millä tavalla narsisti on sinun elämääsi vaikuttanut? Onko hän vaikkapa usein pahoinpidellyt sinua? Oletko joutunut soittamaan poliiseja kun narsisti on saanut väkivaltaisia raivokohtauksia? Itse olen joutunut.

        "Millä tavalla narsisti on sinun elämääsi vaikuttanut? Onko hän vaikkapa usein pahoinpidellyt sinua? Oletko joutunut soittamaan poliiseja kun narsisti on saanut väkivaltaisia raivokohtauksia? Itse olen joutunut."

        Narsistini ei harrasta kuin henkistä väkivaltaa, mutta sekin voi olla hyvin julmaa, uuvuttavaa ja pitkäkestoista, varsinkin kun narsistin "alamaiset" ovat aktiivisesti siinä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Millä tavalla narsisti on sinun elämääsi vaikuttanut? Onko hän vaikkapa usein pahoinpidellyt sinua? Oletko joutunut soittamaan poliiseja kun narsisti on saanut väkivaltaisia raivokohtauksia? Itse olen joutunut."

        Narsistini ei harrasta kuin henkistä väkivaltaa, mutta sekin voi olla hyvin julmaa, uuvuttavaa ja pitkäkestoista, varsinkin kun narsistin "alamaiset" ovat aktiivisesti siinä mukana.

        sulla ei taida älykkyys kovinkaan suuri rasite olla kun keksit tollaisia satuja.

        yleensä narsistit pitää itseään älykkäämpinä kuin ovat.


    • Anonyymi

      Mun suurin ongelma elämässäni on juontunut kyvyttömyydestä liittoutua. Porukassa lauman jäsenenä pärjää paljon paremmin kuin yksinäisenä sutena, varsinkin jos on ajautunut vaan käymään yksin sotaansa muuta maailmaa vastaan.

      Yleensä se muu maailma voittaa lopulta, tiedä sitten miten omalla kohdalla lopulta.

      Kuuluminen johonkin yhteisöön, suurempaan ryhmään. Jos on ulkopuolella kaiken elämäänsä, jää paitsi tärkeästä tietoudesta monissa elämän tilanteissa mitä vastaan tulee.

      Nettiaikakausi ja hakukoneet ynnä tietous mitä netistä löytyy, ne hieman muuttaa tilannetta ainakin jos vielä on siinä kunnossa, että kykenee sitä tietoutta etsimään ja oppimaan.

      Mutta pääasiassa näin, SOTIESSA YKSIN MUUTA MAAILMAA VASTAAN, YLEENSÄ SE MUU MAAILMA VOITTAA LOPULTA.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole. Aiheesta on tehty joitakin tutkimuksia (tai ainakin psykopatiasta on) ja ei ole löytynyt korrelaatiota. Sen sijaan jossain tutkimuksessa oli todettu, että ihmiset liittävät psykopatiaan ja narsismiin älykkyyden. Siitä on aikaa kun luin näitä tutkimuksia joten ei ole linkkiä. Mutta englannin kielellä googlaamalla löydät näitä tutkimuksia aiheesta.
      Sellaiset tyhmemmät narsistit eivät yhtä helposti menesty ja et siksi ehkä ole törmännyt heihin. He saattavat olla esimerkiksi syrjäytyneitä rikollisia.

    • Anonyymi

      Sosiopaattisella tavalla narsistiset on niitä tyhmempiä jotka voi joutua tappeluihin, vankilaan ym. Sosiopatian arvellaan syntyneen lapsuuden huonoissa olosuhteissa.
      Psykopatiaa pidetään ehkä aivoissa olevan rakenteen vikana. Kaikki he ovat statushakuisia, mutta psykopaattisella tavalla narsistiset ei hermoile mistään ja voivat opiskella esim maisteriksi.
      Yleensä älyllä tarkoitetaan vain matemaattis-loogista päättelyä eikä se kerro mitään sosiaalisista taipumuksista. Jokainen voi tehdä Mensan kotitestin. Maailmanlaajuisesti Suomalaiset on älykkäitä.
      Varmaa on ettei narsistit muutu.
      Me muut voimme vaikuttaa vain omaan suhtautumiseen ja jos on pakko olla tekemisissä, olla varuillaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe