Tunnusta syntisi ja pelastu !!

Täytyy tunnustaa että tiedän olevani syntinen mutta ei ole tunteet siitä. Siis en tunteilla tuntee ja tiedosta sitä. Elikkä minä en tunne olevani syntinen niinkuin ne jotka kuuli Pietari ja saivat synninpistos. Synnin tunto tulee Jumalalta ja taas tieto tulee minulta itseltä jonka voin tarkkailla ja katsoa miten paljon syntiä teen päivittäin. Siis olen lihallinen silloin ja en ole otollinen . Mutta siitä asemasta on ainoa mahdollisuus päästä tunnustamalla Jumalan edessä ja olla rehellinen. Siis ei lihan Voimalla vaan Hengellä Jumalaan päästään perille. Kun Herran henki valtaa minua niin tunnustan niinkuin Daavid että olen tehnyt syntiä. Mä tunnustan ,, mä tunnustaan .. mä tunnustan kuin David kun oli tehnyt syntiä. Toivottavasti Jumala ei rankaisee minua yhtä kovin kuin David.

8

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus uskovilla on kiusausta olla kovin nöyrä. Ainakin antaa toisten
      ymmärtää, että olen nöyrä. Nöyryys voi joskus olla ylpeyttä,
      joka peitetään nöyryyden kaapuun. Oikeaa nöyryyttä on kuitenkin
      olla Jumalan kanssa samaa mieltä, ei riidellä Kaikkivaltiasta vastaan.

https://www.jumala-kanssamme.se/439638141

• Anonyymi

Niin voi . Mutta siinä sanotaan että tunnustaminen pelastaa.

• Olen lähtenyt rehellisillä linjalla ja sentakia saan ARMON SEN OIKEAN . Siis tänä päivänä puhutaan feikkiarmosta joka salailee synnin ja Isä sen ei näe . Mutta mä tiedän että saan ARMON SIIS PELASTUKSEN KOSKA >> Sananl. 28:13
      Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

• Anonyymi

Savis: Täytyy tunnustaa että tiedän olevani syntinen mutta ei ole tunteet siitä. Siis en tunteilla tuntee ja tiedosta sitä.

Jumalattomat pakanat ja ateistit tietävät olevansa syntisiä, mutta he eivät tunnusta sitä. Jumalan vaikutuksen kohteena oleva tietoinen ihminen, joka tunnustaa syntinsä, uskoo Jumalan armoon Jeesuksessa Kristuksessa. Sellainen ihminen tahtoo saada kaikki syntinsä anteeksi, saaden synnit anteeksi kun hän on saanut armon uskon kautta Jeesukseen. Sellaiset Jumala vanhurskauttaa siis lukee pyhiksi ja vanhurskaiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Savis: Täytyy tunnustaa että tiedän olevani syntinen mutta ei ole tunteet siitä. Siis en tunteilla tuntee ja tiedosta sitä.

Jumalattomat pakanat ja ateistit tietävät olevansa syntisiä, mutta he eivät tunnusta sitä. Jumalan vaikutuksen kohteena oleva tietoinen ihminen, joka tunnustaa syntinsä, uskoo Jumalan armoon Jeesuksessa Kristuksessa. Sellainen ihminen tahtoo saada kaikki syntinsä anteeksi, saaden synnit anteeksi kun hän on saanut armon uskon kautta Jeesukseen. Sellaiset Jumala vanhurskauttaa siis lukee pyhiksi ja vanhurskaiksi.

Tietävätkö he tosiaan ? Onko he saaneet viisautta ylhäältä näkemään sen? Höps höpö. Jumala voi antaa väkevän synnintunto ja pistos sydämeen että se avautuu mitä he ovat muuten he elävät aivan pimennossa jossa ei ole tietoa vaikka pökkis naapurin lehmä tai tekis mitkä syrjähyppyjä tai muita kauhistuksia kuin tappo.

• Anonyymi

Ongelma on siinä että kaikki ihmiset ovat saaneet syntinsä anteeksi. Mutta mitä se auttaa?

• Eipäs nyt turhaan ahdistuta siellä. Kaikki jatkamme kuoleman jälkeen elämää. Täällä samassa paikassa. Olen todisteena siitä. kohta jo 60 vuotta.

• Siis ilman synnintuntoa on helppo jatkaa synnissä ja nämä uudet helppoheikki synninsuvakit rakentaa lipeällä feikki armolla uuden armo-opin joka taitaa pelastaa ja armahtaa jopa itse saatana. Niin se vaan on että vain synnintunto pakotta syntinen uskova Ristille muut jää makaamaan oman synninliejuussa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2389
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76