Juuri nyt tulee telsusta elokuva: Eteenpäin – elämään. Tauno Palo näyttelee isää ja Taunon poikaa on Leo Lähteenmäki. Elokuvan alussa Leo näyttelee n. 16-20 vuotiasta.
Palo on syntynyt 25.10.1908
Lähteenmäki on synt. 8.6.1907
Isä Tauno Palo ja poika Leo Lähteenmäki
8
3655
Vastaukset
- Anonyymi
Tae jos oekei tarkkoja ollaa, ni olivat syntyneet.
Kuha kurriillani tiällä nipotan
Suap hyvät naorut Tulin tuolta huuhaa- osastolta vähän hämmentämään tännekin.
Olen nähnyt sekä Leo Lastumäen, että Tauno Palon elävinä luonnossa. Leo oli ampumaradalla savikiekkoja tiputtelemassa ja Tauno näyttämöllä. Leo oli noin 205 pitkä ja painoi about 150 kiloa. Tauno oli 165 pitkä eli aikamoisen pojan oli pyöräyttänyt.
Näistä vanhoista miehistä, jotka esiintyvät lapsina on saanut lukea viime vuosina aivan tarpeeksi lehdistöstä. Elokuvissa tälläinen oli Heiskasen Masa. Tässä näyte:
https://youtu.be/oAoIgWKxbIA?t=22- Anonyymi
Kättelin aikoinaan Leo Lastumäkeä. Jumalattoman suuri koura oli kaverilla.
Tämä tapahtui -70 luvulla Kirkkonumella. Oli joskus puolessa välissä -70 lukua.
En enää muista mikä tapahtuma se oli. Gesterbyn museoalueella se kättely tapahtui.
Sen muistan, että oli rennon oloinen ukko. Ja todella pitkä ja iso. - Anonyymi
No voe tokkiisa, Lastumäki ja Lähteenmäki onkin jotta eri sukupuuta Nyt vasta huomasin. Montako vuotta mäni?
- Anonyymi
Nyt meneillään elokuva Laulava sydän, jossa lapsi lienee oikeasti huumattu roolia varten. Häntä yritetään pitää hereillä. Ei tuohon aikaan keinoja kaihdettu. Tauno Palo esittää isää.
- Anonyymi
Jos on nuoriin raameihi syntyny, nii mitä sitte vaikka näyttelis parikymppistä. Tuntemattomassa sotilaassa 4kymppiset näytteli parikymppistä!!
- Anonyymi
Emmi Jurkka on kyseisen elokuvan tähti.
- Anonyymi
Annikki tähti oli tähti heti syntyessään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285373HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu863980Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321809- 141418
- 171328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t521233