Juuri nyt tulee telsusta elokuva: Eteenpäin – elämään. Tauno Palo näyttelee isää ja Taunon poikaa on Leo Lähteenmäki. Elokuvan alussa Leo näyttelee n. 16-20 vuotiasta.
Palo on syntynyt 25.10.1908
Lähteenmäki on synt. 8.6.1907
Isä Tauno Palo ja poika Leo Lähteenmäki
7
3040
Vastaukset
- Anonyymi
Tae jos oekei tarkkoja ollaa, ni olivat syntyneet.
Kuha kurriillani tiällä nipotan
Suap hyvät naorut Tulin tuolta huuhaa- osastolta vähän hämmentämään tännekin.
Olen nähnyt sekä Leo Lastumäen, että Tauno Palon elävinä luonnossa. Leo oli ampumaradalla savikiekkoja tiputtelemassa ja Tauno näyttämöllä. Leo oli noin 205 pitkä ja painoi about 150 kiloa. Tauno oli 165 pitkä eli aikamoisen pojan oli pyöräyttänyt.
Näistä vanhoista miehistä, jotka esiintyvät lapsina on saanut lukea viime vuosina aivan tarpeeksi lehdistöstä. Elokuvissa tälläinen oli Heiskasen Masa. Tässä näyte:
https://youtu.be/oAoIgWKxbIA?t=22- Anonyymi
Kättelin aikoinaan Leo Lastumäkeä. Jumalattoman suuri koura oli kaverilla.
Tämä tapahtui -70 luvulla Kirkkonumella. Oli joskus puolessa välissä -70 lukua.
En enää muista mikä tapahtuma se oli. Gesterbyn museoalueella se kättely tapahtui.
Sen muistan, että oli rennon oloinen ukko. Ja todella pitkä ja iso. - Anonyymi
No voe tokkiisa, Lastumäki ja Lähteenmäki onkin jotta eri sukupuuta Nyt vasta huomasin. Montako vuotta mäni?
- Anonyymi
Nyt meneillään elokuva Laulava sydän, jossa lapsi lienee oikeasti huumattu roolia varten. Häntä yritetään pitää hereillä. Ei tuohon aikaan keinoja kaihdettu. Tauno Palo esittää isää.
- Anonyymi
Jos on nuoriin raameihi syntyny, nii mitä sitte vaikka näyttelis parikymppistä. Tuntemattomassa sotilaassa 4kymppiset näytteli parikymppistä!!
- Anonyymi
Emmi Jurkka on kyseisen elokuvan tähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221