Kaverin näkeminen alasti

Anonyymi

Moi.

Oon itse 14/05 ikäinen poika, ja mulla on oman ikäinen hyvä kaveri ja vuotta vanhempi hyvä kaveri. Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, joten ollaan aika hyviä kavereita.

Ollaan aina käyty uimassa ja saunassa, mut nyt viimekerrasta on jo aika pitkään (puhutaan vuodesta / 1,5vuodesta) ja murrosikä on iskenyt kaikkiin meihin aika vahvasti. Selvästi näkee, et kavereilla alkanu myös lihakset kasvaa ja jotenkin tosi hyvännäköiset kropat molemmilla vaatteiden päältä katsottuna.

Olen itse aika hyväkuntoinen ja mulla on myös aika hyvä kropan rakenne, mutta kiinnostaisi nähdä vähän enemmän, että miten he ovat kasvaneet sieltä täältä 😅 Haluaisin siis joskus käydä taas jossain uimassa tai saunassa jossa näkis koko komeudessaan kaverit, mut en tiiä miten ottaa asiaa puheeks.

Oon siis homo (kaverit kyllä tietää) ja siksi kiinnostaa tietysti.

6

3384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysäset vaan et lähtiskö nää kaverit hallille uimaan tai pitää jotain saunailtaa yms! Eikä mitään selittelyjä siihen vaan kasuaalisti vaan heität ilmoille. Jos onnistuu ni muistat ottaa sit varovasti paikan päällä ettei käy huonosti !

• Anonyymi

Kysyt vain asiaa rohkeasti kaveriltasi ja sillä tavalla asia ratkeaa.

• Anonyymi

Pääsette kohta armeijaan jokainen, ja siellä on suuri sauna jossa on kymmeniä jätkiä samaan aikaan munasillaan.

• Anonyymi

En mene sinne.

• Kun mä olin armeijassa. Kaikki kuuli jostain että mä olin homo. Oli vaan levinnyt tieto että mä haluun olla Botton. Jonkun leirin jälkeen päästiin lomalle. Kaikki oli olleet pitkään kiinni ja nyt odottivat vaan pääsyä tyttöystävän luokse.
        Ekana piti käydä saunassa. Äkisti se alikessu. Se jolla oli härskit jutut ja homo vitsit sano että kaikkien pitää puristaa mua pakarasta. Mä oli kuulemma toivonut sit. Se näytti itse esimerkkiä.

• Anonyymi

Rohkeasti vaan kenenkään ei tarvitse hävetä omaa alastomuuttaan. mullakin alkaa jopottaa kun kavereiden kanssa suihkussa ja sunassa käyn,

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81