Mikä on muuttunut viime kohun jälkeen?

Anonyymi

Hallitus vaihtui ja vanhukset kelluvat edelleen samoissa ulosteissa kuin ennenkin,eli koko puhe oli sontaa asioiden parantamisesta.Keskitysleiri olosuhteet jatkuvat edelleen.....

9

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeasti! Mitä olisit kuvitellut tapahtuvan? Mistä olisit saanut ne "innokkaat kelluvien ulosteiden" korjaajat? On senverran epämiellyttävää työtä. Jostain muusta se täytyy lähteä, ettei niitä "kelluvia ulosteita" tule. Se on jokaisen meistä itse päätettävä!

• Anonyymi

Itse soisin kyllä vanhustyöntekijöille kunnon palkan mutta nuo tuolla hienolla arkadianmäellä pistää kovasti hanttiin..

• Anonyymi

”Kelluvien ulosteiden” korjaajille palkankorotukset! Paljonko pitää korottaa, että työntekijöitä löytyy? Joku muu ratkaisu siihen täytyy löytyä, kun järjettömät palkankorotukset. Ei kakankorjuusta kukaan mielettömiä maksa! Oikeasti!

• Anonyymi

Miten monta kertaa olet käynyt toteamassa hoito- ja hoivapaikoissa huutelemiasi 'totuuksia' ? - Nm. Konkreettisesti ITSE

• Anonyymi

Kotihoidossa kyllä kelluu! Käyntiaikoja vain lyhennetään, että ehditään juosta kaikki läpi. Kotihoidossa on niin muistamattomia ja huonokuntoisia asiakkaita, jotka eivät todellakaan ole kotona hoidettavia. Siellä kuitenkin ovat! Heitteillejätettyinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotihoidossa kyllä kelluu! Käyntiaikoja vain lyhennetään, että ehditään juosta kaikki läpi. Kotihoidossa on niin muistamattomia ja huonokuntoisia asiakkaita, jotka eivät todellakaan ole kotona hoidettavia. Siellä kuitenkin ovat! Heitteillejätettyinä!

Miksi sitten omaiset - tai kukaan - ei nosta syytteitä heitteillejätöistä? - Nm. Se on rikos

• Anonyymi

Sipilän hallitus jakoi rahat rikkaille ja Rinteen hallitus jakaa rahat matuille ja Afrikkaan. Eihän näistä veroeuroista riitä enään 300 miljoona vanhuksille. Varsinkin kun ministerien ja kansanedustajien palkkoja piti suurentaa ja avustajien määrä moninkertaistaa.

• Anonyymi

Toivoa soppii että pääsen täältä ennenkuin alan kellumaan :´-(

• Anonyymi

Ole huoletta, mikään muu ei kellu kuin mistään mitään tietämättömien arvostelijoitten aivot. - Nm. Pissi päässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe