Onko Ilkan toimittajien lehdistönvapautta rajoitettu. Lehti julistaa pelkkää väestön kasvua eikä kerrota että kasvu pysähtyy seinään ja lähtee laskuun tilastokeskuksen mukaan heti 2039 jälkeen. Nää luvut löytyy tilastokeskukselta. Koskaan ei ole tällaista julkisesti myönnetty Seinäjoella.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Linkki tilastokeskukselle.
http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaenn/statfin_vaenn_pxt_128t.px/ - Anonyymi
ONKO TÄMÄ TOTTA????
Pitää siis ruveta tekemään yh mutseja nus nus
- Anonyymi
Aika monta on muutakin kuntaa joissa käy samoin. Seinäjoki kuitenkin hyvällä tilalla listalla ja varma kasvukeskus vielä pitkään.
- Anonyymi
Suomi näyttää tässäkin asiassa maailmalle esimerkkiä niikun ilmaston muutoksessakin maailmas on liian palio väkiä ja suamalaaset on ruvennu vähentämähän väkilukua niinkun kasvihuone päästöjäkin
- Anonyymi
n. 20% niistä joiden pitäisi asua Seinäjoella 2040 ei ole vielä syntynytkään. Saas nähdä syntyykö niitä ja jos syntyy niin jäävätkö tänne kun täyttävät 20 vai onko imua ihan toisaalle. Ite olen silloin eläkkeellä ja asun jossain lämpimämmässä, meitä taita olla jokunen muukin...
- Anonyymi
Asuntoja myimättä varmasti pitkälti toista tuhatta nytkin ja lisää rakennetaan eikä esim. Ilkka-Lehti ole puhunut mitään koskaan tästä Seinäjoen kaupungin väestönkasvun kääntymisestä tappiolle 2039!!?? Kuplaa pukkaa
- Anonyymi
Kyllä Ilkka on raportoinut väestökehityksessä sangen selkeästi. Usein lehti käyttää lähteenä Tilastokeskuksen dataa eikä Suomessa juuri muu tiedontuottajalle näistä asioista kerrokaan. Turha nyt on syyttää Ilkkaa
Saisi tuollaisten höpöjen kirjoittaja ripustautua mulkustaan omenapuun oksaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451