Onko Ilkan toimittajien lehdistönvapautta rajoitettu. Lehti julistaa pelkkää väestön kasvua eikä kerrota että kasvu pysähtyy seinään ja lähtee laskuun tilastokeskuksen mukaan heti 2039 jälkeen. Nää luvut löytyy tilastokeskukselta. Koskaan ei ole tällaista julkisesti myönnetty Seinäjoella.
SEINÄJOEN VÄKILUKU
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki tilastokeskukselle.
http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/StatFin/StatFin__vrm__vaenn/statfin_vaenn_pxt_128t.px/ - Anonyymi
ONKO TÄMÄ TOTTA????
Pitää siis ruveta tekemään yh mutseja nus nus
- Anonyymi
Aika monta on muutakin kuntaa joissa käy samoin. Seinäjoki kuitenkin hyvällä tilalla listalla ja varma kasvukeskus vielä pitkään.
- Anonyymi
Suomi näyttää tässäkin asiassa maailmalle esimerkkiä niikun ilmaston muutoksessakin maailmas on liian palio väkiä ja suamalaaset on ruvennu vähentämähän väkilukua niinkun kasvihuone päästöjäkin
- Anonyymi
n. 20% niistä joiden pitäisi asua Seinäjoella 2040 ei ole vielä syntynytkään. Saas nähdä syntyykö niitä ja jos syntyy niin jäävätkö tänne kun täyttävät 20 vai onko imua ihan toisaalle. Ite olen silloin eläkkeellä ja asun jossain lämpimämmässä, meitä taita olla jokunen muukin...
- Anonyymi
Asuntoja myimättä varmasti pitkälti toista tuhatta nytkin ja lisää rakennetaan eikä esim. Ilkka-Lehti ole puhunut mitään koskaan tästä Seinäjoen kaupungin väestönkasvun kääntymisestä tappiolle 2039!!?? Kuplaa pukkaa
- Anonyymi
Kyllä Ilkka on raportoinut väestökehityksessä sangen selkeästi. Usein lehti käyttää lähteenä Tilastokeskuksen dataa eikä Suomessa juuri muu tiedontuottajalle näistä asioista kerrokaan. Turha nyt on syyttää Ilkkaa
Saisi tuollaisten höpöjen kirjoittaja ripustautua mulkustaan omenapuun oksaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi423116Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle41891Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3231822- 1291736
Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!651293Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan91229- 751209
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1411171Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341163- 721117