Daniel Sthålin penkki

Anonyymi

Onpahan todella surkea. 155 kilolla 4 toista ihan järkkypompulla ja phmustetulla tangolla.

Itse vedän sotilaspenkistä 155kg noin 6-8 toistoa puhtaasti ja merkistä. Olen 30 kiloa kevyempi kuin Sthål.


https://www.youtube.com/watch?v=RXexQhtSGNs

19

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä tulos puhtaalle urheilijalle.
      Kun ottaa huomioon että tekee penkkiä hyvin harvakseltaan niin ei mitään tekniikka kikkailua.
      Jos lopettaisit hormoonien käytön niin et nostaisi noin paljon.

      • Anonyymi

        Vajakki. 30 vuotta olen treenannut enkä ole edes nähnyt hormooneja. Olet kateellinen surkimus joka on näitä salilla kännyköitä katseleivia riukuja.

        Daniel Sthälin penkkitulos on umpipaska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakki. 30 vuotta olen treenannut enkä ole edes nähnyt hormooneja. Olet kateellinen surkimus joka on näitä salilla kännyköitä katseleivia riukuja.

        Daniel Sthälin penkkitulos on umpipaska.

        Taidat olla horkkaaja.
        Et muuten suuttuisi noin paljon ja nimittelisi.
        Kaikki tietää että hormoonien käyttäjät ei kestä kritiikkiä ja niiltä menee hermot äkkiä, niinkuin sinultakin.
        Jos olet doupingia jo 30 vuotta käyttänyt niin sen kyllä huomaa.
        Taidat olla tuhkamuna ja rusinapalli.


    • Anonyymi

      Kommenttisi kertoo vain tietämättömyydestäsi... ståhl ei tee mitään virallisilla voimanosto penkki tuloksilla... kyseinen harjoitus kuuluu lajikohtaiseen treeniin. yleisurheilulajeissa treenataan nimen omaan räjähtävyyttä, johon nämäkin nostot kuuluvat...
      Lisäksi ståhlin syli on 220cm ja mieheltä löytyy myös videot 3 x 190kg ja 1 x 200kg...

    • Anonyymi

      Yleisurheilulajeissa..voi vittu miten tyhmä olet.

      Penkki on yksi tärkeimistä treeneisdtä heittolajeissa..älä tule mulle esitään mitään. olen toiminut ikäni yleidsurheilun parissas

      • Anonyymi

        ”Penkki on yksi tärkeimistä treeneisdtä heittolajeissa”
        Niin on! En ole väittänytkään ettei olisi... mutta nimen omaan heittolajeissa penkki tehdään räjähtävästi...

        En tiedä minkä ikäinen olet ( ”olen toiminut Ikäni”) ja mitä tarkoitat ”toiminut” ...?? Mutta itse olen treenannut todella monen yleisurheilijan kanssa ja keskustellut heidän kanssaan tästäkin aiheesta...


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa joku penkki?
      Kuka edes nykyään tekee penkkiä?
      Vajakit.

      • Anonyymi

        Sinua tuntuu kiinnostavan.
        Joten mikäs sinä sitten olet?
        Penkkiä tekee nykyään puuseppä.


    • Anonyymi

      Penkkiä tekee pikkupojat ja ne jotka eivät muuta osaa.

      • Anonyymi

        ”Penkkiä tekee pikkupojat ja ne jotka eivät muuta osaa” ....Ja kerron sen täällä, kun en suoraan uskalla...


      • Anonyymi

        Eli sinä olet pikku poika joka ei osaa mitään.
        Mutta älä välitä kyllä sinä vielä kasvat jos vain jaksat syödä äidin tekemän puuron ihan loppuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Penkkiä tekee pikkupojat ja ne jotka eivät muuta osaa” ....Ja kerron sen täällä, kun en suoraan uskalla...

        Tosimies ei makaa selällään kuin jos nainen on päällä tai mies nukkuu.
        Tosimies nostaa rautaa vain päänsä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies ei makaa selällään kuin jos nainen on päällä tai mies nukkuu.
        Tosimies nostaa rautaa vain päänsä päälle.

        Onko tosimies sellainen voima uros, oikea miesten mies. Niin kova uros että voi ottaa toisen miehen kankea hanuriin vaikka koko päivän olematta homo. Sillan tosimiehen tavalla. Mahti uros voi vaikka imeä kaluja niin paljon että ei täydy syödä mitään pariin päivään. Ihan vaan heterosta, ei homosti. Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimies ei makaa selällään kuin jos nainen on päällä tai mies nukkuu.
        Tosimies nostaa rautaa vain päänsä päälle.

        Tosimies ei siis tee esimerkiksi maastavetoa lainkaan? Se ei ole tosimiehen liike.


    • Anonyymi

      Shtålin penkki on riitävän kova kiekonheittoon.Kiekonheitossa pärjää suht heikolla penkilläkin.Tärkeämpiä on kyykyt vedot työnnöt räjähtävät punnerrukset.Shtål on vahva oikeasti puhdas penkki on taatusti 200kg.Kuula on sitten toinen juttu,jossa penkki on oltava kova.Aloittajan ihmettely huonosta penkistä kertoo vain sen että aloittaja ei ole perillä heittolajeista.Tunnen kaverin joka on heittänyt kiekkoa 61.52 ja hänen penkki oli 120kg.Hänellä oli muut ominaisuudet huippuluokkaa.Valitettavasti loukkaantuminen pysäytti uran.

    • Anonyymi

      Pekingin MM-kilpailuissa 2015 Julius Yego voitti maailmanmestaruuden keihäässä.

      Tuolloin hän kertoi ottavansa penkistä vain 80 kg. Enempää hän ei omien sanojensa mukaan ole edes koittanut.

      Nyt kun tuloksiin tuli vaihtelua Rion olympiahopean jälkeen, nosti hän penkin kilomääriä. No, miten kävikään Dohassa, joka heitto liki 84 m, mutta sektorista ulos. Kohtaloksi tuli karsiutuminen ulos.

      Samaa väittivät Matti "Happo" Heikkisestä, haki sprinttivoimaa penkistä, mutta tulikin taka-askelia. Ei tullutkaan enää sitä Pöljää Päivää.

      • Anonyymi

        Happo alkoi hyytyä vaurauttaan, näläkä katos sijoitusmiljoonien myötä. Vain nappasha se Lahen 50 km pronssit, jopa Jylhä tanssi riemustaan.


      • Anonyymi

        Yegolla ei ollut muuta mahdollisuutta.
        Lue rivien välistä.
        Yegolla huonot tulokset, sitten ukko kasvaa ja tuloskunto "löytyy". Yegon ystävä jää eposta kiinni. Valmentaja myrskynsilmässä.
        Yego vältti d-testin kun ei tullut tulosta.
        Lahdessa 2001 Immoselta hajosi side, ja voi, hetken päästä sauva meni poikki...
        Keinot ovat monet kun on mörön pelko perseessä.


    • Anonyymi

      Ståålin laji taitaa olla kiekonheitto. Ei penkki!
      Otahan itse 2kg limppu käteen ja kokeile miten pitkälle heität sitä penkkituloksinesi!
      Kun Stååli heittää 70m:n kahden puolen hyvällä tekniikalla niin sinun hurjalla penkkituloksellasi pitäisi nyt ainakin 30m mennä.
      Eikö vaikuta kohtuulliselta? Kokeile!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe