Onpahan todella surkea. 155 kilolla 4 toista ihan järkkypompulla ja phmustetulla tangolla.
Itse vedän sotilaspenkistä 155kg noin 6-8 toistoa puhtaasti ja merkistä. Olen 30 kiloa kevyempi kuin Sthål.
https://www.youtube.com/watch?v=RXexQhtSGNs
Daniel Sthålin penkki
19
774
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tulos puhtaalle urheilijalle.
Kun ottaa huomioon että tekee penkkiä hyvin harvakseltaan niin ei mitään tekniikka kikkailua.
Jos lopettaisit hormoonien käytön niin et nostaisi noin paljon.- Anonyymi
Vajakki. 30 vuotta olen treenannut enkä ole edes nähnyt hormooneja. Olet kateellinen surkimus joka on näitä salilla kännyköitä katseleivia riukuja.
Daniel Sthälin penkkitulos on umpipaska. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakki. 30 vuotta olen treenannut enkä ole edes nähnyt hormooneja. Olet kateellinen surkimus joka on näitä salilla kännyköitä katseleivia riukuja.
Daniel Sthälin penkkitulos on umpipaska.Taidat olla horkkaaja.
Et muuten suuttuisi noin paljon ja nimittelisi.
Kaikki tietää että hormoonien käyttäjät ei kestä kritiikkiä ja niiltä menee hermot äkkiä, niinkuin sinultakin.
Jos olet doupingia jo 30 vuotta käyttänyt niin sen kyllä huomaa.
Taidat olla tuhkamuna ja rusinapalli.
- Anonyymi
Kommenttisi kertoo vain tietämättömyydestäsi... ståhl ei tee mitään virallisilla voimanosto penkki tuloksilla... kyseinen harjoitus kuuluu lajikohtaiseen treeniin. yleisurheilulajeissa treenataan nimen omaan räjähtävyyttä, johon nämäkin nostot kuuluvat...
Lisäksi ståhlin syli on 220cm ja mieheltä löytyy myös videot 3 x 190kg ja 1 x 200kg... - Anonyymi
Yleisurheilulajeissa..voi vittu miten tyhmä olet.
Penkki on yksi tärkeimistä treeneisdtä heittolajeissa..älä tule mulle esitään mitään. olen toiminut ikäni yleidsurheilun parissas- Anonyymi
”Penkki on yksi tärkeimistä treeneisdtä heittolajeissa”
Niin on! En ole väittänytkään ettei olisi... mutta nimen omaan heittolajeissa penkki tehdään räjähtävästi...
En tiedä minkä ikäinen olet ( ”olen toiminut Ikäni”) ja mitä tarkoitat ”toiminut” ...?? Mutta itse olen treenannut todella monen yleisurheilijan kanssa ja keskustellut heidän kanssaan tästäkin aiheesta...
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa joku penkki?
Kuka edes nykyään tekee penkkiä?
Vajakit.- Anonyymi
Sinua tuntuu kiinnostavan.
Joten mikäs sinä sitten olet?
Penkkiä tekee nykyään puuseppä.
- Anonyymi
Penkkiä tekee pikkupojat ja ne jotka eivät muuta osaa.
- Anonyymi
”Penkkiä tekee pikkupojat ja ne jotka eivät muuta osaa” ....Ja kerron sen täällä, kun en suoraan uskalla...
- Anonyymi
Eli sinä olet pikku poika joka ei osaa mitään.
Mutta älä välitä kyllä sinä vielä kasvat jos vain jaksat syödä äidin tekemän puuron ihan loppuun... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Penkkiä tekee pikkupojat ja ne jotka eivät muuta osaa” ....Ja kerron sen täällä, kun en suoraan uskalla...
Tosimies ei makaa selällään kuin jos nainen on päällä tai mies nukkuu.
Tosimies nostaa rautaa vain päänsä päälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies nostaa rautaa vain päänsä päälle.Onko tosimies sellainen voima uros, oikea miesten mies. Niin kova uros että voi ottaa toisen miehen kankea hanuriin vaikka koko päivän olematta homo. Sillan tosimiehen tavalla. Mahti uros voi vaikka imeä kaluja niin paljon että ei täydy syödä mitään pariin päivään. Ihan vaan heterosta, ei homosti. Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies nostaa rautaa vain päänsä päälle.Tosimies ei siis tee esimerkiksi maastavetoa lainkaan? Se ei ole tosimiehen liike.
- Anonyymi
Shtålin penkki on riitävän kova kiekonheittoon.Kiekonheitossa pärjää suht heikolla penkilläkin.Tärkeämpiä on kyykyt vedot työnnöt räjähtävät punnerrukset.Shtål on vahva oikeasti puhdas penkki on taatusti 200kg.Kuula on sitten toinen juttu,jossa penkki on oltava kova.Aloittajan ihmettely huonosta penkistä kertoo vain sen että aloittaja ei ole perillä heittolajeista.Tunnen kaverin joka on heittänyt kiekkoa 61.52 ja hänen penkki oli 120kg.Hänellä oli muut ominaisuudet huippuluokkaa.Valitettavasti loukkaantuminen pysäytti uran.
- Anonyymi
Pekingin MM-kilpailuissa 2015 Julius Yego voitti maailmanmestaruuden keihäässä.
Tuolloin hän kertoi ottavansa penkistä vain 80 kg. Enempää hän ei omien sanojensa mukaan ole edes koittanut.
Nyt kun tuloksiin tuli vaihtelua Rion olympiahopean jälkeen, nosti hän penkin kilomääriä. No, miten kävikään Dohassa, joka heitto liki 84 m, mutta sektorista ulos. Kohtaloksi tuli karsiutuminen ulos.
Samaa väittivät Matti "Happo" Heikkisestä, haki sprinttivoimaa penkistä, mutta tulikin taka-askelia. Ei tullutkaan enää sitä Pöljää Päivää.- Anonyymi
Happo alkoi hyytyä vaurauttaan, näläkä katos sijoitusmiljoonien myötä. Vain nappasha se Lahen 50 km pronssit, jopa Jylhä tanssi riemustaan.
- Anonyymi
Yegolla ei ollut muuta mahdollisuutta.
Lue rivien välistä.
Yegolla huonot tulokset, sitten ukko kasvaa ja tuloskunto "löytyy". Yegon ystävä jää eposta kiinni. Valmentaja myrskynsilmässä.
Yego vältti d-testin kun ei tullut tulosta.
Lahdessa 2001 Immoselta hajosi side, ja voi, hetken päästä sauva meni poikki...
Keinot ovat monet kun on mörön pelko perseessä.
- Anonyymi
Ståålin laji taitaa olla kiekonheitto. Ei penkki!
Otahan itse 2kg limppu käteen ja kokeile miten pitkälle heität sitä penkkituloksinesi!
Kun Stååli heittää 70m:n kahden puolen hyvällä tekniikalla niin sinun hurjalla penkkituloksellasi pitäisi nyt ainakin 30m mennä.
Eikö vaikuta kohtuulliselta? Kokeile!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885