Miksi gang stalkkerit

Anonyymi

tuovat niin avoimesti esiin niiden harjoittaman vainoamisen uhreille ja vielä häiriköivät V2K-teknologialla kotona uhria, miksei tätä maineen mustausta tapahdu hiljaisuudessa niin ettei uhri olisi tästä tietoinen? Miksi naapureiden ja tuntemattomienkin pitää pihalla ollessa kuiskia toisilleen ja tuijotella kun uhri menee ohi? Mikä idea tässä on? Eikö saisi olla rauhassa syrjäytetty ja häpäisty?

236

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis naapurit kuiskivat ja tuntemattomat kuiskivat ja osoittelevat. Olisihan se liian helppoa alkaa tutkia jos naapuritkin osoittelisivat.

      • Anonyymi

        Osoittelun lisäksi myös soittelevat häirikköinä, eivät ainoastaan kunnon asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoittelun lisäksi myös soittelevat häirikköinä, eivät ainoastaan kunnon asiasta.

        Kuuluvat Aatun voittokulkueeseen jossa vaino on voimanosoitusta.
        Suomen kavallus jatkuu entiseen malliin Hyvätherrat voittokuljueessa kaikki menee..
        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/ostotarjouksia-satelee-liukuhihnalta-paattajien-kannattaisi-pysahtya-pohtimaan-asiaa/dfb5bb01-0450-4111-83b8-7ae4a9e02b43
        Takin käänsi EU-reisulla Timo Soin ja nytkö Anttikin..
        Antti mukana kansan totaali seurannan toteuttamisessa autojen GPS paikannus liikenne vero. Suomi koko euroopan kokeilu alue lienee tehokasta lannistaa kaltaiseni vapauden puolesta puhujat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluvat Aatun voittokulkueeseen jossa vaino on voimanosoitusta.
        Suomen kavallus jatkuu entiseen malliin Hyvätherrat voittokuljueessa kaikki menee..
        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/ostotarjouksia-satelee-liukuhihnalta-paattajien-kannattaisi-pysahtya-pohtimaan-asiaa/dfb5bb01-0450-4111-83b8-7ae4a9e02b43
        Takin käänsi EU-reisulla Timo Soin ja nytkö Anttikin..
        Antti mukana kansan totaali seurannan toteuttamisessa autojen GPS paikannus liikenne vero. Suomi koko euroopan kokeilu alue lienee tehokasta lannistaa kaltaiseni vapauden puolesta puhujat.

        MIKÄ TOI V2K ON?

        JOKU CIA:N SALAINEN ydinpommiko vai?


    • Anonyymi

      Koska se sosiopaatti saa siitä säväreitä. Jos stalkattu luulisi että kaikki tapahtumat ovat vain sattumaa niin siinähän sosiopaatin aika menisi ihan hukkaan.

      • Anonyymi

        Kyllähän henkisen väkivallan tekijät haluaa maksimoida tuhovaikutuksensa ja näyttää mahtinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän henkisen väkivallan tekijät haluaa maksimoida tuhovaikutuksensa ja näyttää mahtinsa

        VALTION OHJAILEMAA TUHOTOMINTAA SATANISTIEN MIELENKONTROLIN JNE MUKAAN JA SALASUEROJEN TARPEIDEN MUKAAN- ILLUMINAATTI ohjailee hommaa...?

        erilaisia tavoitteita , toimia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VALTION OHJAILEMAA TUHOTOMINTAA SATANISTIEN MIELENKONTROLIN JNE MUKAAN JA SALASUEROJEN TARPEIDEN MUKAAN- ILLUMINAATTI ohjailee hommaa...?

        erilaisia tavoitteita , toimia...

        alottaja ei ole opiskellut tarpeeksi aihetta....


    • Anonyymi

      Vainoharhaisuuteen on myös lääkitys. Kannattaa käydä lääkärin kanssa puhumassa teidän paranoidisuudesta.

      • Anonyymi

        Suosittelen samaa sinulle. Käy tarkistamassa ensin oma lääkityksesi lääkärin kanssa ja tule sitten kertomaan jotain uutta.


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että kärsit hoitamattomista mielenterveyden ongelmista. Ne voivat äityä pahoiksi, jos et hakeudu hoitoon.

      • Anonyymi

        "Kuulostaa siltä, että kärsit hoitamattomista mielenterveyden ongelmista. Ne voivat äityä pahoiksi, jos et hakeudu hoitoon."

        https://www.youtube.com/watch?v=lxY5O2RVjkw&list=RDReSKzKECSoc&index=3

        Kuulut eliittiin - stalkkaaja. Odota vain, ko kosahtaa näpeilles. Voin luvata, että lähtee aika kovalta suunnalta. Täältä on turha tulla kysymään apua siinä vaiheessa.


    • Anonyymi

      Kyllä rauhassakin saa olla kaiken menettänyt- On gs:n ja elektromagneettisen häirinnän uhreja, jotka saavat olla rauhassa, kun muuttivat kauas metsään, mökkiin, jossa ei ole sähköä eikä vesijohtoa. kaivo ja puuliiteri on. Jos lähtevät käymään kaupungissa, joskus pakko, heti alkaa stalkkaus ja e-häirintä. - Minullekin on ehdotettu tätä.

      • Anonyymi

        Miksi et luovuta? Ota se lääkitys jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et luovuta? Ota se lääkitys jo.

        Ymmärräthän ettei tuo ”ota lääkkesi” auta asiaa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärräthän ettei tuo ”ota lääkkesi” auta asiaa yhtään.

        Joo, mutta siitähän tulee nostalginen olo.. Joskus 4 - 7 vuotta sitten, kun suomi24:ssa oli useilla forumeilla gang staking ketjuja, oli tavallista, että joka välissä joku tampio kirjoitteli: olet hullu, mene hoitoon, ota lääkkeesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta siitähän tulee nostalginen olo.. Joskus 4 - 7 vuotta sitten, kun suomi24:ssa oli useilla forumeilla gang staking ketjuja, oli tavallista, että joka välissä joku tampio kirjoitteli: olet hullu, mene hoitoon, ota lääkkeesi.

        Keskusteluun olisi parempi rauha kun nuo aina sitä samaa hokevat vaitsut ottaisivat itse ne lääkkeensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteluun olisi parempi rauha kun nuo aina sitä samaa hokevat vaitsut ottaisivat itse ne lääkkeensä.

        Paljonkohan gaslighting kommentteja on tässä ketjussa.


    • Anonyymi

      Kun stalkkerit tekevät "kotikäyntejä" uhrin poissaollessa, usein jättävät sellaisia merkkejä, että varmasti huomaa. Tuplahyöty. Saadaan tongittua, tutkittua, rikottua, varastettua, jne. Kun uhri myös huomaa käynnin, harmittaa sekin.

      • Anonyymi

        Siitä tietää että on vainottu kun mikään ei mene niinkuin pitäisi esim. kännykkä, netti, sovitut tapaamiset, sovitut toimenpiteet, koska ihminen joka saa elää normaalia elämää kaikki myös toimii normaalisti. Mutta kun olet maalitettu mikään ei toimi. Se on vain harmi kun mistään ei jää muka mitään jälkeä esim. jos sun tietoja on ronkittu tai kaivettu missään ei ole lokia joka näyttäisi kuka tonkii ja mistä tonkii, ja jos huom jos maalittajilla on sun tunnukset nettiin ja pankkiin niistähän mitään ei silloin jää jälkeä. Usein on myös niin että maalitettu pyritään sulkemaan kaikista tiedoista pois ikäänkuin tätä henkilöä ei olisi olemassakaan, kokemusta tästäkin on. Ilmeisesti tämä maalittaminen suomeksi onkin omistamista eli tekijät kuvittelevat omistavansa maalitettavan ja pystyvän ikäänkuin toimimaan maalitettavan housuissa ja mikäli se onnistuisi 100 % :sti on maalitettava pidettävä piilossa.....


      • Anonyymi

        Venäläiset salaisen poliisin agentit heittivät tupakan tumpin lattialle ja liiskasivat kengällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tietää että on vainottu kun mikään ei mene niinkuin pitäisi esim. kännykkä, netti, sovitut tapaamiset, sovitut toimenpiteet, koska ihminen joka saa elää normaalia elämää kaikki myös toimii normaalisti. Mutta kun olet maalitettu mikään ei toimi. Se on vain harmi kun mistään ei jää muka mitään jälkeä esim. jos sun tietoja on ronkittu tai kaivettu missään ei ole lokia joka näyttäisi kuka tonkii ja mistä tonkii, ja jos huom jos maalittajilla on sun tunnukset nettiin ja pankkiin niistähän mitään ei silloin jää jälkeä. Usein on myös niin että maalitettu pyritään sulkemaan kaikista tiedoista pois ikäänkuin tätä henkilöä ei olisi olemassakaan, kokemusta tästäkin on. Ilmeisesti tämä maalittaminen suomeksi onkin omistamista eli tekijät kuvittelevat omistavansa maalitettavan ja pystyvän ikäänkuin toimimaan maalitettavan housuissa ja mikäli se onnistuisi 100 % :sti on maalitettava pidettävä piilossa.....

        Teletiedot ja telekuuntelu... niistä voi olla jotain hyötyä stalkkerin nalkittamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teletiedot ja telekuuntelu... niistä voi olla jotain hyötyä stalkkerin nalkittamisessa.

        Oi, voi sinilmää. Ei stalkkereita nalkiteta. TI:t ovat teletietojen ja telekuuntelun kohteena. Puhelujen kaappaamisen ja julkisesti kuunneltavaksi panemisen kohteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, voi sinilmää. Ei stalkkereita nalkiteta. TI:t ovat teletietojen ja telekuuntelun kohteena. Puhelujen kaappaamisen ja julkisesti kuunneltavaksi panemisen kohteena.

        Minun puhelut pantiin julkisesti kuunneltaviksi vuosien ajan ennen kuin vastoin tahtoani suostuin myöntämään sen itselleni.

        Tein rikosilmoituksen. Ei apua. Poliisithan varmaan itsekin kuuntelivat.

        Minuun meni pikku piru. Puhuin luottamuksellisesti yhdelle henkilölle nimien kera stalkkauksista, joita minulle oli tehty. Minua ei voitu syyttää asioiden levittämisestä, mutta kostettiin siitä, että olivat levinneet yleiseen tietoisuuteen. - Huomasin, että minulla on aika kalliiksi käynyt huvi ja lopetin,

        Minkälaisia olivat ne ihmiset, jotka kuuntelivat, mutta eivät varoittaneet minua. Kun kysyin, missä puhelut on kuultavissa, ei kerrottu. Toistettiin kylläkin, mitä olin puhunut.


      • Anonyymi

        Viikonlopun aikana olivat avanneet könninkellon "alaluukun".
        Äsken vetäessäni kelloa näin "alaluukun" olevan raollaan, vaikka omilta jäljiltäni se on ollut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, voi sinilmää. Ei stalkkereita nalkiteta. TI:t ovat teletietojen ja telekuuntelun kohteena. Puhelujen kaappaamisen ja julkisesti kuunneltavaksi panemisen kohteena.

        Äskeisessä puhelussa oli taas CIA:n kaiku ylimääräisenä äänenä. Aikaisemmissa puheluissa tänään ei kaikunut samalla tavoin, vaan pystyi puhumaan nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äskeisessä puhelussa oli taas CIA:n kaiku ylimääräisenä äänenä. Aikaisemmissa puheluissa tänään ei kaikunut samalla tavoin, vaan pystyi puhumaan nopeammin.

        Valetukiasemia. Moderneja kuuntelulaitteita. Oslossa eräs toimittaja löysi sellaisia ja lopulta osoittautui, että ne oli asennettu Norjan omien erikoispalveluiden toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetukiasemia. Moderneja kuuntelulaitteita. Oslossa eräs toimittaja löysi sellaisia ja lopulta osoittautui, että ne oli asennettu Norjan omien erikoispalveluiden toimesta.

        Modernit kuuntelulaitteet ei muuten jätä mitään kaikuja linjaan.

        Puhe liikkuu digitoituina data-paketteina jotka vain kopioidaan vastaanottajien lisäksi kolmannelle osapuolelle. Linjalla olevalla ei siis ole mitään mahdollisuutta tietää tapahtuiko tätä, vai eikö tätä tapahtunut; toiminta ei jätä mitään jälkeä alkuperäiseen data-pakettiin huolimatta siitä kuinka monta kertaa matkalla paketti kopioitiin.

        Kaiut yms puhelussa johtuu siitä että ne digitoidut datapaketit on matkanneet etäpisteiden välissä joko väärässä järjestyksessä, tai vain toisistaan erilasella ajalla (puhelun ääni pilkotaan pieniksi paketeiksi) tai ovat kokonaan kadonneet matkalla. Eli kyseessä on digitaalisen informaation käsittelyssä syntynyt artifakti, noin lyhyesti ja rajusti yksinkertaistetusti selitettynä, en ala luennoimaan enempää mitenkä (kännykkä)puhelinverkot toimii.

        Yleisin ongelma tulee pakettien kulussa radioverkossa; maston jälkeen kuidussa datavirtojen pitäisi olla hyvin stabiileja; olettaen että verkko on mielekkäästi toteutettu.

        Korostan vielä että on absoluuttisen mahdotonta että digitaalisen puheludatan kuuntelu jättäisi käyttäjälle kuultavat äänet. Edes se kuuluisa vainoaja ei voisi tätä tehdä edes halutessaan. Naapurin ilkeä säteilyttäjä teoriassa voisi säteilylaitteellaan aiheuttaa tuota pakettikatoa, mutta silläkään ei kuunnella.

        Ja se feikki tukiasema, se vain suorittaa tuon pakettien kopioinnin.


    • Anonyymi

      On hyvä, että ketjussa on siirrytty käyttämään termiä maalittaminen. Se on vielä ihan eri asia kuin hierarkinen, organisoitu gang stalking.

      Maalittaminen voi joskus loppua, gang stalking ei.

      • Anonyymi

        Maalittaminen on,.,, gs:n takana. Gs on vain keino, jolla maalitettua ihmistä kiusataan. Electronic harassment on astetta kovempi keino kiusata maalitettua henkiöä - useimmin vain valtiollisilla toimijoilla on kyky siihen - jos ollaan tarkkoja ;(

        Teen aloituksen tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalittaminen on,.,, gs:n takana. Gs on vain keino, jolla maalitettua ihmistä kiusataan. Electronic harassment on astetta kovempi keino kiusata maalitettua henkiöä - useimmin vain valtiollisilla toimijoilla on kyky siihen - jos ollaan tarkkoja ;(

        Teen aloituksen tästä.

        Sitten minä taidan olla valtiollisen maalittamisen kohteena, ja siihen viittaa sekin, että olen joutunut myös laajan viranomaisvainon kohteeksi.


      • Anonyymi

        Joskus vielä 4 -5 vuotta sitten suomi24:ssä oli paljon ketjuja gang stalkingista. Sitten ne poistettiin. Pientä keskustelua jatkui salaliittoteoriassa. Sitten tuli Lucifreian jatkonimimerkkeineen. Pholy Prophetb taisi olla viimeinen. Triollasivat koko gang stalking käsitteen.
        Vuodelta 2014 on peräisin Kauppalehdessä ollut hyvä ketju. Löytyy, kun Googlaat :
        Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä ?/Kauppalehti.fi
        Siinä ketjussa on pitkät listat gang stalking taktiikoista. Ne kun osuu omalle kohdalle, tietää olevansa gs-vainottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vielä 4 -5 vuotta sitten suomi24:ssä oli paljon ketjuja gang stalkingista. Sitten ne poistettiin. Pientä keskustelua jatkui salaliittoteoriassa. Sitten tuli Lucifreian jatkonimimerkkeineen. Pholy Prophetb taisi olla viimeinen. Triollasivat koko gang stalking käsitteen.
        Vuodelta 2014 on peräisin Kauppalehdessä ollut hyvä ketju. Löytyy, kun Googlaat :
        Suomessa vainotaan ihmisiä poliittisista syistä ?/Kauppalehti.fi
        Siinä ketjussa on pitkät listat gang stalking taktiikoista. Ne kun osuu omalle kohdalle, tietää olevansa gs-vainottu.

        Sitä ihmettelen, miten Kauppalehti on uskaltanut julkaista gang stalkingista jutun. Ehkä ei tuolloin vielä tiennyt, kuinka vaarallista se on.


    • Anonyymi

      Gang stalkingin peruskeinoihin kuuluu se, että uhri huomaa, mitä hänelle tehdään. Stalkkerit toivovat, että uhri syyttäisi siitä. Sitten häntä voitaisiin syyttää päälle käymisestä, haukkumisesta, loukkaamisesta, jne. Stalkkeri alkaa esittää viatonta uhria ja syyttää uhria uhria siitä, mitä itse teki.

      Voi että osaa olla viaton ja uhri ja marttyyri. Olen tämän kuvion kokenut monta kertaa.

      • Anonyymi

        Epäilen että poliiseilla on sama tarkoitus kun ne stalkkaavat stalkattuja, mutta en ole kokeillut, Onko joku?


      • Anonyymi

        Itse asiassa stalkkerin voi tunnistaa tästä eläytyen tehdystä täysin viattoma uhrin esittämisestä.
        Nimittäin TAVIKSET EIVÄT KÄYTTÄYDY NIIN.


    • Anonyymi

      OVATKO STALKKERIT KÄYNEET KOTONASI.

      Mistä huomasit, että ovat käyneet. Ovar varmaan salaakin joskus käyneet, mutta usein jättävät merkkejä, joista TI väistämättä huomaa, että käyty on.

      Tälle aiheelle olisi voinut avata oman ketjunkin.

      • Anonyymi

        Voitte itse miettiä, mitä tämän kepposen on tarkoitus viestittää minulle.

        Minulla oli musta merkkaustussi. Se vähän antoi merkkejä, että voi lopahtaa. Yhtenä päivänä, kun lähdin markettiin, päätin ostaa uuden.
        Ajattelin katsoa vanhasta vielä merkin, että osaisin ostaa samanlaisen, Avasin kaapin, joss sitä säilytin kipossa muiden kynien kanssa. Ei ollut siellä, Tarkistelin vielä muista paikoista. Ei löytynyt. Ehkä olin heittänyt sen pois?
        Kävin kaupassa ja ostin uuden. Kotona avasin kaapin oven piti panna sinne kippoon. Mitä näin. Se vanha tussi oli siinä leveässä kipossa keskellä takana reunaa vasten. Sen ympärille oli huolellisesti, koon mukaan symmetrisesti aseteltu muut kynät. Viuhkaksi.

        Ainakin se, että on avain . Voidaan käydä ja käydään. Ja kun 24/7TOSI_TV:SSÄ asun, on voitu havainnoida aihe tussi ja minä. - Ehkä luetaan ajatuksetkin.

        Sen/kin kaapin sisällön tuntevat hyvin. Mistä tiedän. No kotikäynneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte itse miettiä, mitä tämän kepposen on tarkoitus viestittää minulle.

        Minulla oli musta merkkaustussi. Se vähän antoi merkkejä, että voi lopahtaa. Yhtenä päivänä, kun lähdin markettiin, päätin ostaa uuden.
        Ajattelin katsoa vanhasta vielä merkin, että osaisin ostaa samanlaisen, Avasin kaapin, joss sitä säilytin kipossa muiden kynien kanssa. Ei ollut siellä, Tarkistelin vielä muista paikoista. Ei löytynyt. Ehkä olin heittänyt sen pois?
        Kävin kaupassa ja ostin uuden. Kotona avasin kaapin oven piti panna sinne kippoon. Mitä näin. Se vanha tussi oli siinä leveässä kipossa keskellä takana reunaa vasten. Sen ympärille oli huolellisesti, koon mukaan symmetrisesti aseteltu muut kynät. Viuhkaksi.

        Ainakin se, että on avain . Voidaan käydä ja käydään. Ja kun 24/7TOSI_TV:SSÄ asun, on voitu havainnoida aihe tussi ja minä. - Ehkä luetaan ajatuksetkin.

        Sen/kin kaapin sisällön tuntevat hyvin. Mistä tiedän. No kotikäynneistä.

        Siinä samassa kaapissa on A4 kokoa säilytyskori. Olen vuosien ajan heittänyt aina sinne uuden laitteen ostettuani mukana tulleet ohjeet, jne, takuupaperit kuitteineen. Laiskana en ole poistanut vanhoja papereita. Että pinoa on kertynyt.
        Kerran kaapin avatessani huomasin, ettei ole pinoa, vaan paperitavara oli siististi sivuttain .
        Haluttiin, että huomaan. Mietin vielä, onko vain tutkittu vai viety jotakin. - Oli viety. selvisi vähän ajan päästä.- Se vieminen edellytti tietoa pahanteosta, jonka kohteeksi vähän myöhemmin jouduin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä samassa kaapissa on A4 kokoa säilytyskori. Olen vuosien ajan heittänyt aina sinne uuden laitteen ostettuani mukana tulleet ohjeet, jne, takuupaperit kuitteineen. Laiskana en ole poistanut vanhoja papereita. Että pinoa on kertynyt.
        Kerran kaapin avatessani huomasin, ettei ole pinoa, vaan paperitavara oli siististi sivuttain .
        Haluttiin, että huomaan. Mietin vielä, onko vain tutkittu vai viety jotakin. - Oli viety. selvisi vähän ajan päästä.- Se vieminen edellytti tietoa pahanteosta, jonka kohteeksi vähän myöhemmin jouduin.

        Aina vaan se sama kaappi.

        Kerran oven avattuani silmiin osui ilmaa täynnä oleva muovikassi. Se oli pantu esille ihan hyllyn etureunalle. Kun katsoi sisälle, pohjalla oli muutama sisällöstä esimerkiksi jätetty kortti ja kirjekuori.
        Se oli "arkisto,"jonne olin kerännyt eri säilytyspaikoista elämän aikana saamani kortit ja kirjeet. Minun haluttiin huomaavan tämän. Jos olisivat vieneet koko kassin, olisin ehkä vasta jouluna huomannut sen hävinneen, kun olisin kortit sinne pannut.

        Ei viety vain muistoja, vaan sopii stalkkereiden taktiikkaan/tavoitteisin tuhota
        henkilöhistoria. Sieltä hakivat tietoja elämästäni. Tapahtuneita, joita voisi muilla keinoin mielestä /muistista tuhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan se sama kaappi.

        Kerran oven avattuani silmiin osui ilmaa täynnä oleva muovikassi. Se oli pantu esille ihan hyllyn etureunalle. Kun katsoi sisälle, pohjalla oli muutama sisällöstä esimerkiksi jätetty kortti ja kirjekuori.
        Se oli "arkisto,"jonne olin kerännyt eri säilytyspaikoista elämän aikana saamani kortit ja kirjeet. Minun haluttiin huomaavan tämän. Jos olisivat vieneet koko kassin, olisin ehkä vasta jouluna huomannut sen hävinneen, kun olisin kortit sinne pannut.

        Ei viety vain muistoja, vaan sopii stalkkereiden taktiikkaan/tavoitteisin tuhota
        henkilöhistoria. Sieltä hakivat tietoja elämästäni. Tapahtuneita, joita voisi muilla keinoin mielestä /muistista tuhota.

        minulta katkaistini netti noiden esimerkkien takia, palomuurin avulla


      • Anonyymi

        Tulee yllättäviä vatsaoireita kun pienen reissun jälkeen avaa jääkaapin ja juo esim. loppuun siellä olleen avonaisen mehupurkin. Ennen pikkireissua sen juominen ei aiheuttanut oireita, mutta reissun jälkeen se niitä aiheuttaa. Tuota on tapahtunut monet kerrat. Oireet saattaa kestää parikin päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan se sama kaappi.

        Kerran oven avattuani silmiin osui ilmaa täynnä oleva muovikassi. Se oli pantu esille ihan hyllyn etureunalle. Kun katsoi sisälle, pohjalla oli muutama sisällöstä esimerkiksi jätetty kortti ja kirjekuori.
        Se oli "arkisto,"jonne olin kerännyt eri säilytyspaikoista elämän aikana saamani kortit ja kirjeet. Minun haluttiin huomaavan tämän. Jos olisivat vieneet koko kassin, olisin ehkä vasta jouluna huomannut sen hävinneen, kun olisin kortit sinne pannut.

        Ei viety vain muistoja, vaan sopii stalkkereiden taktiikkaan/tavoitteisin tuhota
        henkilöhistoria. Sieltä hakivat tietoja elämästäni. Tapahtuneita, joita voisi muilla keinoin mielestä /muistista tuhota.

        Mielestäni tämä maa on vaikeuksissa jo nyt. Ei mene kauan, kun alkaa tosikoetukset. Nyt jo on, mutta tulee vieläkin lisää kaaosta. Sinä selkeästi olet joutunut silmätikuksi. Jos kovin usein asunnollasi vieraillaan, niin olisi varmaankin hyvä hankkia toinen asunto ihan jostakin muualta, jos varat riittävät. Jos siinä tyyliin muutaman kilometrin säteellä asuu joku, joka käy siellä. Saattavat tehdä pikavisiittejäkin ihan vain heikäläisten kokeena omasta suorituskyvystään.

        Tämä nyt sellaisena tuntemuksena, että kohta on tulossa vielä kovemmat ajat. Suomen kaupunkeja on alettu rakentaa 5 G verkon piiriin. Se tarkoittaa sitä, että on paljon pieniä tukiasemia seuraamassa eri paikkojen tilanteita. Ja tuo on myös mikrosirutuksen takana.

        Säteilyä selkeästi vaimentaa myös lyijysuoja. Miinuksena tuolla suojuksella on sen haju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tämä maa on vaikeuksissa jo nyt. Ei mene kauan, kun alkaa tosikoetukset. Nyt jo on, mutta tulee vieläkin lisää kaaosta. Sinä selkeästi olet joutunut silmätikuksi. Jos kovin usein asunnollasi vieraillaan, niin olisi varmaankin hyvä hankkia toinen asunto ihan jostakin muualta, jos varat riittävät. Jos siinä tyyliin muutaman kilometrin säteellä asuu joku, joka käy siellä. Saattavat tehdä pikavisiittejäkin ihan vain heikäläisten kokeena omasta suorituskyvystään.

        Tämä nyt sellaisena tuntemuksena, että kohta on tulossa vielä kovemmat ajat. Suomen kaupunkeja on alettu rakentaa 5 G verkon piiriin. Se tarkoittaa sitä, että on paljon pieniä tukiasemia seuraamassa eri paikkojen tilanteita. Ja tuo on myös mikrosirutuksen takana.

        Säteilyä selkeästi vaimentaa myös lyijysuoja. Miinuksena tuolla suojuksella on sen haju.

        Ihan tiedoksi vaan, että kotikäynnit ovat peruskauraa gang stalking uhreille Kaikkien kotona käydään. Muuttaminen ei auta, ei edes toiselle mantereelle. Yksi tapa tuhota gs-kohteen talous, on pakottaa muuttamaan. Aina palaa rahaa ja työpaikankin joutuu usein vaihtamaan.

        Joku vähän paremmissa varoissa oleva TI asuu omakotitaloalueella, jossa taloja on harvakseltaan. - On sitten muunlaista vainoa sitäkin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tiedoksi vaan, että kotikäynnit ovat peruskauraa gang stalking uhreille Kaikkien kotona käydään. Muuttaminen ei auta, ei edes toiselle mantereelle. Yksi tapa tuhota gs-kohteen talous, on pakottaa muuttamaan. Aina palaa rahaa ja työpaikankin joutuu usein vaihtamaan.

        Joku vähän paremmissa varoissa oleva TI asuu omakotitaloalueella, jossa taloja on harvakseltaan. - On sitten muunlaista vainoa sitäkin enemmän.

        Tuolla 16.25 ilmoitin, että minulta katkaistiin netti. Kävin kirjaston koneella kirjoittamassa tuon viestin.
        Kun tein vian määrityksen, tuli vastaus, että palomuuri tai suojausc saattavat estää yhteyden. Minä hölmö panin hetkeksi freedomen pois käytöstä Pian kyllä taas päälle. Vian määritys ilmoitti, että tämä laite on ohjelmoitu automaattisesti ottamaan yhteyttä 2 G verkkoon. Vaadittiin allekirjoitusta. (Luulin siksi vanhaksi 2 G-ksi, onkin ihan muuta.)

        On vielä uuden koneen huoltosopimus, niin menin käymään kaupassa. Kaipa stalkkerit näkivät sen. Kaupassa ei ollut enää mitään vikaa.

        Iltapäivällä tulin katsoneeksi, että tässä kuukauden aikana on estetty n.1700 seurantayritystä. Kun nyt parin tunnin päästä katsoin uudelleen, on estettu n..2600 seurantayritystä.
        Kyllä nyt yritetään koneelle päästä ja on sinne vianmääritykseen päästykin.
        Ei kotikäynti, mutta kotikoneelle tunkeutuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitte itse miettiä, mitä tämän kepposen on tarkoitus viestittää minulle.

        Minulla oli musta merkkaustussi. Se vähän antoi merkkejä, että voi lopahtaa. Yhtenä päivänä, kun lähdin markettiin, päätin ostaa uuden.
        Ajattelin katsoa vanhasta vielä merkin, että osaisin ostaa samanlaisen, Avasin kaapin, joss sitä säilytin kipossa muiden kynien kanssa. Ei ollut siellä, Tarkistelin vielä muista paikoista. Ei löytynyt. Ehkä olin heittänyt sen pois?
        Kävin kaupassa ja ostin uuden. Kotona avasin kaapin oven piti panna sinne kippoon. Mitä näin. Se vanha tussi oli siinä leveässä kipossa keskellä takana reunaa vasten. Sen ympärille oli huolellisesti, koon mukaan symmetrisesti aseteltu muut kynät. Viuhkaksi.

        Ainakin se, että on avain . Voidaan käydä ja käydään. Ja kun 24/7TOSI_TV:SSÄ asun, on voitu havainnoida aihe tussi ja minä. - Ehkä luetaan ajatuksetkin.

        Sen/kin kaapin sisällön tuntevat hyvin. Mistä tiedän. No kotikäynneistä.

        Ei löytynyt sitten punaista fläppitaulun tussia? Olis varmaan aika tahmainen ollut. Kumpaankohan reikään mahtaa mennä, hanuriin vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee yllättäviä vatsaoireita kun pienen reissun jälkeen avaa jääkaapin ja juo esim. loppuun siellä olleen avonaisen mehupurkin. Ennen pikkireissua sen juominen ei aiheuttanut oireita, mutta reissun jälkeen se niitä aiheuttaa. Tuota on tapahtunut monet kerrat. Oireet saattaa kestää parikin päivää.

        Kokkarilaiset harrastaa tuota jääkaapille menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä samassa kaapissa on A4 kokoa säilytyskori. Olen vuosien ajan heittänyt aina sinne uuden laitteen ostettuani mukana tulleet ohjeet, jne, takuupaperit kuitteineen. Laiskana en ole poistanut vanhoja papereita. Että pinoa on kertynyt.
        Kerran kaapin avatessani huomasin, ettei ole pinoa, vaan paperitavara oli siististi sivuttain .
        Haluttiin, että huomaan. Mietin vielä, onko vain tutkittu vai viety jotakin. - Oli viety. selvisi vähän ajan päästä.- Se vieminen edellytti tietoa pahanteosta, jonka kohteeksi vähän myöhemmin jouduin.

        Mahtoiko Kalevi Kolttonen olla mukana jekuttamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla 16.25 ilmoitin, että minulta katkaistiin netti. Kävin kirjaston koneella kirjoittamassa tuon viestin.
        Kun tein vian määrityksen, tuli vastaus, että palomuuri tai suojausc saattavat estää yhteyden. Minä hölmö panin hetkeksi freedomen pois käytöstä Pian kyllä taas päälle. Vian määritys ilmoitti, että tämä laite on ohjelmoitu automaattisesti ottamaan yhteyttä 2 G verkkoon. Vaadittiin allekirjoitusta. (Luulin siksi vanhaksi 2 G-ksi, onkin ihan muuta.)

        On vielä uuden koneen huoltosopimus, niin menin käymään kaupassa. Kaipa stalkkerit näkivät sen. Kaupassa ei ollut enää mitään vikaa.

        Iltapäivällä tulin katsoneeksi, että tässä kuukauden aikana on estetty n.1700 seurantayritystä. Kun nyt parin tunnin päästä katsoin uudelleen, on estettu n..2600 seurantayritystä.
        Kyllä nyt yritetään koneelle päästä ja on sinne vianmääritykseen päästykin.
        Ei kotikäynti, mutta kotikoneelle tunkeutuminen.

        Wlan 2g on 2,4ghz taajuudella toimiva langaton verkko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulta katkaistini netti noiden esimerkkien takia, palomuurin avulla

        Minulla on hakkeroitu sähköpostia. Viimeksi äsken koitin avata gmailini perinteisellä keinolla, niin ruudulle tuli teksti ennen sisäänkirjautumista (salasanaa): "Gmail-tilisi on tilapäisesti poissa käytöstä". Googlasin uudestaan mail.google.com, niin se aukesi perinteiseen tapaan. Tänään joltain oli tullut tärkeä viesti sähköpostiini, mutta CIA-stalkkerit halusivat hävittää sen ennen kuin avaan mailini ja huomaan lähettäjän.

        Samanlaisia tapauksia kuin äsken on ollut useita kertoja kuukaudessa.


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että nuo stalkkeritkin on vain ns hyödyllisiä idiootteja tahoille jota palvelevat tekemällä vainoamiskampanjoita. Sitten kun ovat hommansa tehneet heille käy samoin tai vielä huonommin kuin niille jota he vainoavat. Miksihän ne edes uskaltavat lähteä tekemään noita laittomuuksia. Ajatteleeko ne yhtään tuota näkökulmaa.

      • Anonyymi

        Oikeansuuntainen ajatus. Vainottuja ovat yleensä ne, jotka syystä tai toisesta ovat kieltäytyneet vainoamasta Ti:ta, ehkä joskus jopa auttaneet erikoispalveluiden kohteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeansuuntainen ajatus. Vainottuja ovat yleensä ne, jotka syystä tai toisesta ovat kieltäytyneet vainoamasta Ti:ta, ehkä joskus jopa auttaneet erikoispalveluiden kohteita.

        Minulta pöllittiin dildo kauppareissun aikana. Mahtoi mennä hyvään tarkoitukseen? Hanuriin kenties?


    • Anonyymi

      Tervetuloa 5 G. Tietää tasa-arvoa tavisten ja vainottujen välillä. Joutuvat tavikset samaan yksityisyyden menettämis- ja seurantaliemeen kuin TI_:t. On tämä netti- ja digimaailma jo tasoittanut eroa.

      Ja säteilyäkin tasaisesti kaikille.

      • Anonyymi

        Tarkistin äsken estetyt seurantayritykset, Eivät ole lisääntyneet. Iltapäivällä ollut joku hyökkäys.


    • Anonyymi

      " Tulee yllättäviä vatsaoireita kun pienen reissun jälkeen avaa jääkaapin ja JUO esim.LOPPUUN siellä olleen avonaisen mehupurkin."

      Jokunen vuosi sitten minulle tapahtui tätä. Tulin kipeäksi kaikista nesteistä. Juotuani sain niin kovat vatsakivut, että kiemurtelin lattialla. En muista olinko päiviä kipeänä.

      Olennaista oli, että joi loppuun. Ei jäänyt todisteaineistoa, kun purkkikin meno roskiin. Kiinnitin huomiota, että aina oli niin vähän, että kerralla pystyi juomaan loppuun. Jos oli annosteltu myrkkyä juomaan, se sujui näin- Litraan olisi ollut vaikea laittaa myrkkyannosta.

      Luultavasti tekivät niin, että kaatoivat pois nestettä niin paljon, että jäi vain kerta-annos.

      Minulle ehdotettiin, että voisi olla kyse siitäkin, että juomisen jälkeen kivut olisi aiheutettu e-häirinnällä. - Vähän monimutkaista toteuttaa. -Kotikäynnit todennäköisempiä.

    • Anonyymi

      Tänään poikkeuksellisen kovaa piinaa ja kidutusta päähän.. tämä on ehkä sitä boilingia. Luulivat, että luulisin hirvittävän olotilan johtuvan sadepäivästä. Ajoittivat sen sadepäivälle. Kuka tietää, vaikka on jotain 5G testauksia ajoitettu ekalle synkälle syyspäivälle.

    • Erikoispalveluiden taktiikka: tarkoitus on provosoida kohde tekemään esim. väkivaltaa ja sitä kautta vangita hänet - kun muuten ei ole näyttöä (satunnainen kohde). Vankilassa erikoispalveluiden vainon toteuttaminen on helpompaa - ja 'oikeutettua'.

      • Anonyymi

        Niimpä. Sen jälkeen käytetään vaikkapa julkisuudessa oman kampanjan juttuna tätä.


    • Anonyymi

      Kerropa esimerkki jostakin ilmselvästi tehdystä stalkkauksesta. Minä en nyt juuri uskalla. Olen väsynyt kostoihin.

      • Anonyymi

        Mies kävi kahviossa ja siellä puhuttiin ja naurettiin kovaan ääneen. TI uskoo että he nauravat juuri hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies kävi kahviossa ja siellä puhuttiin ja naurettiin kovaan ääneen. TI uskoo että he nauravat juuri hänelle.

        Myöhemmin hän menee kauppaan ja siellä on ihmisiä takki päällä, hänen mielestään myös nämä ihmiset ovat siellä koska hän meni sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmin hän menee kauppaan ja siellä on ihmisiä takki päällä, hänen mielestään myös nämä ihmiset ovat siellä koska hän meni sinne.

        Popliinitakkiset olivat siellä odottamassa häntä. Se kävi selväksi, kun yksi miehistä erkani porukasta, tuli hänen luokseen ja kertoi sen. Ja kertoi myös, miksi olivat tulleet tapaamaan. Syynä oli somekirjoitus, josta tykkäsivät huonoa. Mies esitti uhkauksia, jos vielä kirjoitetaan vastaavaa.

        Tämä TI ei käynyt kahviossa, mutta kävi aikaisin aamulla kaupassa- Ei näykynyt asiakkaita. Kun meni isolle osastolle, siellä henkilökunta kääntyi katsomaan häntä. Henkilökunta nauroi tikahtuakseen. Ei ollut luonnollista iloista naurua, vaan se jatkui ja jatkui pakonomaisesti. Ja ainoa kassarouvakin nauroi ja nauroi, tipahteli ihan kaksin kerroin välillä.
        Tuli epämiellyttävä olo TI:lle, kun joutui epäilemään, että henkilöt olivat manipuloidussa tilassa ja heillä oli pakkonaurua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Popliinitakkiset olivat siellä odottamassa häntä. Se kävi selväksi, kun yksi miehistä erkani porukasta, tuli hänen luokseen ja kertoi sen. Ja kertoi myös, miksi olivat tulleet tapaamaan. Syynä oli somekirjoitus, josta tykkäsivät huonoa. Mies esitti uhkauksia, jos vielä kirjoitetaan vastaavaa.

        Tämä TI ei käynyt kahviossa, mutta kävi aikaisin aamulla kaupassa- Ei näykynyt asiakkaita. Kun meni isolle osastolle, siellä henkilökunta kääntyi katsomaan häntä. Henkilökunta nauroi tikahtuakseen. Ei ollut luonnollista iloista naurua, vaan se jatkui ja jatkui pakonomaisesti. Ja ainoa kassarouvakin nauroi ja nauroi, tipahteli ihan kaksin kerroin välillä.
        Tuli epämiellyttävä olo TI:lle, kun joutui epäilemään, että henkilöt olivat manipuloidussa tilassa ja heillä oli pakkonaurua.

        välillä harmittaa kun on omissa ajatuksissaan ja joku tulee takaapäin tönimään tai vetämään hihasta ... ajatus katkeaa sen vaikutuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmin hän menee kauppaan ja siellä on ihmisiä takki päällä, hänen mielestään myös nämä ihmiset ovat siellä koska hän meni sinne.

        Mies meni kirjastoon lukemaan lehtiä ja hän huomasi jonkun yskäisevän. Tämä oli miehen mielestä henkilökohtainen loukkaus häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies meni kirjastoon lukemaan lehtiä ja hän huomasi jonkun yskäisevän. Tämä oli miehen mielestä henkilökohtainen loukkaus häntä kohtaan.

        Olitko se sinä, vai mistä voit tietää. ??????



        Toisaalta tämä yskäisy voisi olla esimerkki klassisesta ehdollistamisstalkkauksesta,

        Se tehdään niin, että TI:tä stalkataan niin, että tulee kauhea olo, siihen liitetään yskimiset/yskäisyt. Sen jälkeen aina, kun kuulee yskmkistä, tulee se sama paha olo. Ja TI kun ei tiedä tämmöisestä ehdollistamisesta mitään. SIKSI VAINOITTUJEN OLISI HYVÄÄ TIETÄÄ KÄYTETYISTÄ KEINOISTA. Ei pystyisi estämään pahan olon yht'äkkistä ilmaantumista, mutta tietäisi mistä vaan on kyse.


    • Anonyymi

      tuovat esille kyllä, aamuyöllä ajelin hartolaan kuuntelin iskelmä lahtea josta tuli biisi habby birthday to you happy birthday, no pysähdyin huoltisakalle otin kaakaon menin pihalle tupakille jonka jälkeen vielä vessaan, aikaa meni noin 10 minuuttia menin autooni käynnistin sen ja kas kummaa sama biisi se siellä iskelmässä hoilasi, jokainen voi päätellä tästä mitä haluaa, joko kanava ei ole yleinen, tiskijukka nukahtanut tai sitten olin sellaisessa energiassa että radioasema eli autoni käynnistyksen ja sammutuksen mukaisesti...

      • Anonyymi

        Ei olisi kannattanut kirjoittaa tuota tänne. Nyt stalkkerit saivat palautetta, että homma toimii. Ehkä heille riitti yksi kerta, mutta päätyvät jatkamaan sitä toimivaksi osoittautunutta.

        Kun huomaan, että "jotakin tehdään", pysyn hiljaa. Paitsi jos on terveydelle haitallista, nostan metelin paikkakunnan palstalla. Joskus loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi kannattanut kirjoittaa tuota tänne. Nyt stalkkerit saivat palautetta, että homma toimii. Ehkä heille riitti yksi kerta, mutta päätyvät jatkamaan sitä toimivaksi osoittautunutta.

        Kun huomaan, että "jotakin tehdään", pysyn hiljaa. Paitsi jos on terveydelle haitallista, nostan metelin paikkakunnan palstalla. Joskus loppuu.

        Käyttävät näitä julkisia purkuja lähteinä - mikä toimi mikä ei.
        Se on se reagoimattomuus kaiken avain.

        Miten omassa elämässä löytää sellaisen rakosen, ettei maalittamisen surauksena toteutettu kohdennettu häirintä vaikuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttävät näitä julkisia purkuja lähteinä - mikä toimi mikä ei.
        Se on se reagoimattomuus kaiken avain.

        Miten omassa elämässä löytää sellaisen rakosen, ettei maalittamisen surauksena toteutettu kohdennettu häirintä vaikuta?

        Ei voi löytää sellaista rakosta, kun on koko ajan häirinnän seurauksena varuillaanolo päällä. Kun muutkin ärsykkeet kuin häirintä, aiheuttavat ylireagointia.

        Kun kävin stalkkerihammaslääkärillä , selvisin sillä että olin niin väsynyt, etten jaksanut välittää mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi löytää sellaista rakosta, kun on koko ajan häirinnän seurauksena varuillaanolo päällä. Kun muutkin ärsykkeet kuin häirintä, aiheuttavat ylireagointia.

        Kun kävin stalkkerihammaslääkärillä , selvisin sillä että olin niin väsynyt, etten jaksanut välittää mistään.

        Tuohan on jo puoli voittoa !olla niin väsynyt, ettei välitä! .... sen tunteen kun kykenee ylläpitämään pirteänäkin on jo löytänyt pienen alueen sisältä, jossa voi olla itsekseen ... dissosiaation voima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on jo puoli voittoa !olla niin väsynyt, ettei välitä! .... sen tunteen kun kykenee ylläpitämään pirteänäkin on jo löytänyt pienen alueen sisältä, jossa voi olla itsekseen ... dissosiaation voima

        Täällä ketjuissa pyörii joku psykologisoija. Jos on univajeen ja monenlaisen stressaamisen ja rasittamisen takia väsynyt, sillä ei ole mitään tekemistä dissosiaation kanssa. -Ei ole mitään pirteänä oloa.


      • Anonyymi

        Jokaisesta radiokanavasta tulee samoja lauluja ympäri vuorokauden. On niin selkeä skitsofrenia sinulla että hirvittää. Oireet on juurikin psykoosin luokkaa. Kannattaisi käydä lääkärin kanssa juttelemasta oireista koska sinun mieli voi mennä vielä pahempaan kuntoon jos sairauttasi ei hoideta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisesta radiokanavasta tulee samoja lauluja ympäri vuorokauden. On niin selkeä skitsofrenia sinulla että hirvittää. Oireet on juurikin psykoosin luokkaa. Kannattaisi käydä lääkärin kanssa juttelemasta oireista koska sinun mieli voi mennä vielä pahempaan kuntoon jos sairauttasi ei hoideta.

        Tää samat laulut juttu on jo vuosia tunnettu nimellä "soittolista".

        Missä kiven alla toi on elänyt?

        Palaa takaisin, olet selvästi onnellisempi siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää samat laulut juttu on jo vuosia tunnettu nimellä "soittolista".

        Missä kiven alla toi on elänyt?

        Palaa takaisin, olet selvästi onnellisempi siellä.

        Olisi se niin jännittävää luulla kaikkea joukkovainoksi. Alappa lapsi aikuistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi se niin jännittävää luulla kaikkea joukkovainoksi. Alappa lapsi aikuistumaan.

        jaaha, tuossa oli se kahta peetä käyttävä, jota olen ruvennut tarkkailemaan, kirjoittelee HML paikkakunnan palstallekin


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minkähänlaisia ihmisiä ovat ne, joilla on pakkomielle haukkua vainottuja mielisairaiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähänlaisia ihmisiä ovat ne, joilla on pakkomielle haukkua vainottuja mielisairaiksi.

        Ei kukaan hauku vainottuja mielisairaaksi vaan kutsuu mielisairautta oikealla nimellä.

        Mikä siinä on niin uhkaavaa?

        Kohtaa todellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan hauku vainottuja mielisairaaksi vaan kutsuu mielisairautta oikealla nimellä.

        Mikä siinä on niin uhkaavaa?

        Kohtaa todellisuus.

        Väitetyn joukkovainoamisen uhrin sanominen mielisairaaksi tutkimatta hänen tapaustaan, ei ole asiallista, eikä mielisairaaksi väitettyä uhria sanova voi myöskään tietää, mikä todellisuus siihen tapaukseen liittyen on.

        Tutkittua faktaa on se, että vainoamiseen syyllistyvillä ihmisillä esiintyy erittäin paljon psykopatiaa, sosiopatiaa ja myös psykoottisia häiriöitä.

        Mikä siinä on niin uhkaavaa, että jotkut kertovat joutuneensa joukkovainoamisen uhreiksi?

        Kohtaa todellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitetyn joukkovainoamisen uhrin sanominen mielisairaaksi tutkimatta hänen tapaustaan, ei ole asiallista, eikä mielisairaaksi väitettyä uhria sanova voi myöskään tietää, mikä todellisuus siihen tapaukseen liittyen on.

        Tutkittua faktaa on se, että vainoamiseen syyllistyvillä ihmisillä esiintyy erittäin paljon psykopatiaa, sosiopatiaa ja myös psykoottisia häiriöitä.

        Mikä siinä on niin uhkaavaa, että jotkut kertovat joutuneensa joukkovainoamisen uhreiksi?

        Kohtaa todellisuus.

        Tarkoitat siis että jotkut sanovat että ovat omasta mielestään joukkovainon uhreja; eikös niin?

        Olen samaa mieltä, ilman että puolueettomasti tutkitaan onko joku vainon uhri vai ei on mahdotonta päätellä mistä on kyse.

        Olen valmis koska tahansa tutkimaan onko joku vainon uhri kunhan tämä kohde on valmis ottamaan vastaan tutkimuksen lopputuloksen totuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis että jotkut sanovat että ovat omasta mielestään joukkovainon uhreja; eikös niin?

        Olen samaa mieltä, ilman että puolueettomasti tutkitaan onko joku vainon uhri vai ei on mahdotonta päätellä mistä on kyse.

        Olen valmis koska tahansa tutkimaan onko joku vainon uhri kunhan tämä kohde on valmis ottamaan vastaan tutkimuksen lopputuloksen totuutena.

        Ok, voisitko ensi alkuun ottaa yhteyttä poliisihallitukseen ja vaatia, että poliisit alkavat tutkia rikosilmoituksia joukkovainoamisesta, kun tällä hetkellä niitä ei tutkita ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, voisitko ensi alkuun ottaa yhteyttä poliisihallitukseen ja vaatia, että poliisit alkavat tutkia rikosilmoituksia joukkovainoamisesta, kun tällä hetkellä niitä ei tutkita ollenkaan?

        Poliisin tutkittaviksi mentäisiin oikein joukolla,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, voisitko ensi alkuun ottaa yhteyttä poliisihallitukseen ja vaatia, että poliisit alkavat tutkia rikosilmoituksia joukkovainoamisesta, kun tällä hetkellä niitä ei tutkita ollenkaan?

        Se miksi niitä ei tutkita johtuu siitä että selityksenne ovat aivan älyttömiä vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miksi niitä ei tutkita johtuu siitä että selityksenne ovat aivan älyttömiä vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.

        Niin, siis organisoiva taho lähtisi tutkimaan itseään?
        Te ootte ihan kujalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miksi niitä ei tutkita johtuu siitä että selityksenne ovat aivan älyttömiä vastoin kaikkia todennäköisyyksiä.

        Mistä tiedät? Oletko nähnyt kaikki rikosilmoitukset, joita joukkovainoamisen epäillyt uhrit ovat jättäneet?

        Ei poliisi tutki asiaa, vaikka rikosilmoituksen tekijällä olisi esittää todisteita esim. naapureiden harjoittamasta kotirauhan rikkomisesta. Kyllä poliisin pitäisi tuollaisessa tapauksessa käydä edes jututtamassa naapureita, mutta nyt sillä on ennakkoasenne, että kukaan ei voi olla joukkovainoamisen uhri, joten todisteet jätetään yksinkertaisesti huomioimatta. Ei tuo ole oikeusvaltioperiaatteiden mukaista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis organisoiva taho lähtisi tutkimaan itseään?
        Te ootte ihan kujalla.

        Niin, minun kohdalla Helsingin poliisi on ollut mukana vainoamisessa jo 6 vuotta, ja minulla on siitä aivan riittävästi todisteita, mutta miten voin mennä Helsingin poliisiin tekemään rikosilmoitusta Helsingin poliisista. Periaatteessa mahdollista, mutta käytännössä ei, ja joutuisin todennäköisesti vain entistä suurempiin vaikeuksiin. Eli mitä kansalainen voi tehdä, kun se on joutunut poliisi ajojahdin kohteeksi? Tehdä joukkokanteluita muiden samalla tavalla vainottujen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Oletko nähnyt kaikki rikosilmoitukset, joita joukkovainoamisen epäillyt uhrit ovat jättäneet?

        Ei poliisi tutki asiaa, vaikka rikosilmoituksen tekijällä olisi esittää todisteita esim. naapureiden harjoittamasta kotirauhan rikkomisesta. Kyllä poliisin pitäisi tuollaisessa tapauksessa käydä edes jututtamassa naapureita, mutta nyt sillä on ennakkoasenne, että kukaan ei voi olla joukkovainoamisen uhri, joten todisteet jätetään yksinkertaisesti huomioimatta. Ei tuo ole oikeusvaltioperiaatteiden mukaista toimintaa.

        Joukkovainonnan vois jättää sanomatta. Ennemmin menee tekemään rikosilmoituksen naapurista ja kotirauhan rikkomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovainonnan vois jättää sanomatta. Ennemmin menee tekemään rikosilmoituksen naapurista ja kotirauhan rikkomisesta.

        Se naapurin Matti ei ole organisoiva taho. Hän ei välttämättä tiedä mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se naapurin Matti ei ole organisoiva taho. Hän ei välttämättä tiedä mitä tekee.

        Sama se mitä kakkaa tänne kirjoittaa. Kaikki te täällä suomi24 salaliittopalstalla ollette sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, voisitko ensi alkuun ottaa yhteyttä poliisihallitukseen ja vaatia, että poliisit alkavat tutkia rikosilmoituksia joukkovainoamisesta, kun tällä hetkellä niitä ei tutkita ollenkaan?

        Ensin pitäisi tutkia onko vaino päässäsi vai todellista.

        Jos se osoittautuu todelliseksi niin sitten lupaan mennä Poliisin puheille jos sinä lupaat että jos se vaino on ainoastaan päässäsi sinä menet psykiatrin puheille.

        Sovitaanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitäisi tutkia onko vaino päässäsi vai todellista.

        Jos se osoittautuu todelliseksi niin sitten lupaan mennä Poliisin puheille jos sinä lupaat että jos se vaino on ainoastaan päässäsi sinä menet psykiatrin puheille.

        Sovitaanko?

        Mikähän suuruuden hullu yllä kirjoittaa. Että menisi poliisin puheille ja sillä muka olisi vaikutusta

        Ja millä ammattitaidolla hän tutkisi, onko todellista vai ei.

        Tämä historiallinen tosiasia zerzetung, oli loppuun asti sellaista, että tekijät uskottelivat, ettei mitään vainoa tapahdu. Uhrit vain ovat hulluja, kun niin väittävät.

        Oletko vaikka joku demaritrolli? Et kai vaan kuvitellut SCC:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän suuruuden hullu yllä kirjoittaa. Että menisi poliisin puheille ja sillä muka olisi vaikutusta

        Ja millä ammattitaidolla hän tutkisi, onko todellista vai ei.

        Tämä historiallinen tosiasia zerzetung, oli loppuun asti sellaista, että tekijät uskottelivat, ettei mitään vainoa tapahdu. Uhrit vain ovat hulluja, kun niin väittävät.

        Oletko vaikka joku demaritrolli? Et kai vaan kuvitellut SCC:tä.

        Onko lukihäiriö vai mielisairaus kun et ymmärrä?

        Olen valmis toimimaan heti kun on todettu että vaino on todellista.

        Sinä et selvästi ole valmis toimimaan jos todetaan ettei vaino ole todellista.

        Oletko koskaan pysähtynyt miettimään miksi näin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lukihäiriö vai mielisairaus kun et ymmärrä?

        Olen valmis toimimaan heti kun on todettu että vaino on todellista.

        Sinä et selvästi ole valmis toimimaan jos todetaan ettei vaino ole todellista.

        Oletko koskaan pysähtynyt miettimään miksi näin on?

        Siis kuks "minä".

        Esitäpä vähän ansioluetteloasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitäisi tutkia onko vaino päässäsi vai todellista.

        Jos se osoittautuu todelliseksi niin sitten lupaan mennä Poliisin puheille jos sinä lupaat että jos se vaino on ainoastaan päässäsi sinä menet psykiatrin puheille.

        Sovitaanko?

        Niin siis, ideana oli se, että ottaisit yhteyttä poliisiHALLITUKSEEN, joka on suorittavan tason poliisitoimintaa johtava ja valvova elin, ja pyytäisit sitä määräämään, että poliisit alkavat tutkia joukkovainoamistapauksia.

        Mutta sinä sanot nyt, että menet poliisin puheille vasta, kun on jo osoitettu, että vainoaminen on todellista. Kenen toimesta se nyt sitten olisi osoitettu, kun poliisi ei ole vielä tutkinut asiaa ollenkaan? Yhtä hyvin voisit sanoa, että menet tekemään ilmiannon joukkovainoamisesta poliisille sitten, kun poliisi on tehnyt rikostutkimuksen siitä joukkovainoamisesta, jossa näytettiin toteen se joukkovainoaminen.

        Onko sinulla ajatushäiriöitä, kun suollat tuollaista kakkaa täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän suuruuden hullu yllä kirjoittaa. Että menisi poliisin puheille ja sillä muka olisi vaikutusta

        Ja millä ammattitaidolla hän tutkisi, onko todellista vai ei.

        Tämä historiallinen tosiasia zerzetung, oli loppuun asti sellaista, että tekijät uskottelivat, ettei mitään vainoa tapahdu. Uhrit vain ovat hulluja, kun niin väittävät.

        Oletko vaikka joku demaritrolli? Et kai vaan kuvitellut SCC:tä.

        Poliisit nopeasti toteaa miehen olevan hullu jos menee tekemään ilmoituksen joukkovainosta. Onneksi pakkohoito on keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis että jotkut sanovat että ovat omasta mielestään joukkovainon uhreja; eikös niin?

        Olen samaa mieltä, ilman että puolueettomasti tutkitaan onko joku vainon uhri vai ei on mahdotonta päätellä mistä on kyse.

        Olen valmis koska tahansa tutkimaan onko joku vainon uhri kunhan tämä kohde on valmis ottamaan vastaan tutkimuksen lopputuloksen totuutena.

        Mikä on asemasi ja koulutuksesi siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit nopeasti toteaa miehen olevan hullu jos menee tekemään ilmoituksen joukkovainosta. Onneksi pakkohoito on keksitty.

        Kenen onneksi? Sinunko? Oletko paljastumistasi pelkäävä stalkkeri?


    • Anonyymi

      Dr. Catherine Hortonin elektronisen häirinnän oikeudenkäynnin päivä on määritelty alustavasti joulukuun 12 päiväksi, Sveitsissä.

      En tiedä, mitä joukkokanteelle kuuluu. Syksystä alkaen on voinut lähettää hyväksyttyä asiakirjaa oik.istuimeen. En tiedä kauanko niitä kootaan. Sekin Hortonin organisoima.

      • Anonyymi

        Seuraavasta linkistä lisätietoa

        YOUTUBE.COM

        COURTA DATE SET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavasta linkistä lisätietoa

        YOUTUBE.COM

        COURTA DATE SET

        siis COURT, ottakaa se A pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis COURT, ottakaa se A pois

        Sveitissä kävi niin, että aivan ohjeiden ja määräysten mukaan koottu ilmoittautuminen joukkokantseen, ei kelvannutkaan, Esitettiin hyvin tiukat todisteluvaatimukset. Siis kaikki uusiksi.
        Oikeuspaikka haettiin nyt Lontoosta. Vielä muutamat jaksoivat toimittaa "paperinsa." Ilmoitettiin oikeudenkäynti päivä ja kellonaika. - Katherine Horton porukoineen meni oikeussaliin. Viipyivät siellä 15 min. Sinä aikana kerrottiin, ettei tapausta ruveta käsittelemään. - Vähän myöhemmin Horton teki videon, jossa kertoo kaiken, mitä oikeussalissa tapahtui,. Löytyy varmaan vieläkin netistä,


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti kotikäynneistä. Niiden pääasiallinen tarkoitus on kemiallinen vaikuttaminen, jonka seurauksena uhri terveydentila heikentyy. Tämä vähentää uhrin mahdollisuuksia keskittyä normaaliin elämään häirinnän keskellä. Kun uhri ei tiedä heikentyneen tilansa syytä niin hän alkaa helposti kehittää ja kuvitella asioita. Tätä prosessia gangstalkkaajat pyrkivät vahvistamaan sopivilla keinoilla ja nimenomaan niin, että uhri huomaa stalkkauksen.

      Toki kotikäyntien yhteydessä jätetään myös merkkejä käynneistä, koska se on tehokas tapa saada uhrille psykologisesti turvaton olo.

      • Anonyymi

        Siinäkin taas, joku esittää suurta tietäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin taas, joku esittää suurta tietäjää.

        ”Siinäkin taas, joku esittää suurta tietäjää”

        Kumpi meistä tietää enemmän?

        Korostan vielä sitä faktaa, että tietyillä lääkeaine- ja raskasmetallimyrkytyksillä aiheutetaan uhrissa sellaisia psykologisia oireita, että hän alkaa tarkkailemaan ympäristöä ja etsimään tekosyitä pahoinvoinnilleen. Näin ihmisaivot toimivat. Kyse ei ole ”mielensairaudesta” vaan psykologisesta tilasta mikä seuraa myrkytyksen tai esimerkiksi aivovamman/sairauden seurauksena. Stalkkerit haluavat vahvistaa uhrin vahingoitettua psykologista epävarmuutta tekemällä stalkkausta niin, että uhri varmasti kiinnittää huomiota. Uhri halutaan saada pois tolaltaan ja kertomaan hulluja juttuja miten häntä ehkä stalkataan. Se taas vahvistaa psykiatrian asemaa.

        Gang stalking -vainojen päätarkoitus on ylläpitää psykiatrista järjestelmää etsimällä siihen sopivia uhreja, jotka vainojen seurauksena oirehtivat psykologisesti ja siten vahvistavat ympäristössään yleistä käsitystä psykiatrian mukaisista mielisairauksista. Todellisuudessa mieli ei voi sairastua.

        Jotta tämän ymmärtää, niin pitää ymmärtää se, mikä on psykologian (tiede) ja psykiatrian (pseudotiede) ero.

        Psykiatrinen järjestelmä on tärkeä osa nykyistä eriarvoista yhteiskuntaa. Ilman sitä alettaisiin ”mielisairauksien” sijasta etsimään syitä ihmisten pahoinvoinnille ja tekemään yhteiskunnallisia muutoksia. Se olisi vastoin lääketeollisuuden etuja, mutta myös vastoin koko nykyistä addiktioihin perustuvaa elämäntapaa ja kulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Siinäkin taas, joku esittää suurta tietäjää”

        Kumpi meistä tietää enemmän?

        Korostan vielä sitä faktaa, että tietyillä lääkeaine- ja raskasmetallimyrkytyksillä aiheutetaan uhrissa sellaisia psykologisia oireita, että hän alkaa tarkkailemaan ympäristöä ja etsimään tekosyitä pahoinvoinnilleen. Näin ihmisaivot toimivat. Kyse ei ole ”mielensairaudesta” vaan psykologisesta tilasta mikä seuraa myrkytyksen tai esimerkiksi aivovamman/sairauden seurauksena. Stalkkerit haluavat vahvistaa uhrin vahingoitettua psykologista epävarmuutta tekemällä stalkkausta niin, että uhri varmasti kiinnittää huomiota. Uhri halutaan saada pois tolaltaan ja kertomaan hulluja juttuja miten häntä ehkä stalkataan. Se taas vahvistaa psykiatrian asemaa.

        Gang stalking -vainojen päätarkoitus on ylläpitää psykiatrista järjestelmää etsimällä siihen sopivia uhreja, jotka vainojen seurauksena oirehtivat psykologisesti ja siten vahvistavat ympäristössään yleistä käsitystä psykiatrian mukaisista mielisairauksista. Todellisuudessa mieli ei voi sairastua.

        Jotta tämän ymmärtää, niin pitää ymmärtää se, mikä on psykologian (tiede) ja psykiatrian (pseudotiede) ero.

        Psykiatrinen järjestelmä on tärkeä osa nykyistä eriarvoista yhteiskuntaa. Ilman sitä alettaisiin ”mielisairauksien” sijasta etsimään syitä ihmisten pahoinvoinnille ja tekemään yhteiskunnallisia muutoksia. Se olisi vastoin lääketeollisuuden etuja, mutta myös vastoin koko nykyistä addiktioihin perustuvaa elämäntapaa ja kulttuuria.

        Kumpi meistä tietää enemmän. En tiedä, kuka olet, mutta sinä ehkä tiedät minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi meistä tietää enemmän. En tiedä, kuka olet, mutta sinä ehkä tiedät minut.

        Tyylisi pistää silmään. Kirjoitat ylimielisen yli-itsevarmasti kuin absoluuttinen totuus olisi hallussasi. Historiasta tiedetään, että totuudet jostakin asiasta muuttuvat ajan myötä montakin kertaa, kun saadaan lisää tietoa ja etäisyys tuo objektiivisuutta-

        Kun opiskelin psykologiaa yliopistossa, meille sanottiin,että approbaurin suorittamisen jälkeen tuntuu, että tietää kaiken, Mutta mitä enemmän opiskelee, sitä epävarmemmaksi tulee siitä , mikä on totuus.

        Epävarmuuden sietokyky on tärkeä. Täytyy pystyä toimimaan, niillä korteilla, jottka on käytössä ja olla valmis muuttamaan näkemystään, jos uusi tieto niin edellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyylisi pistää silmään. Kirjoitat ylimielisen yli-itsevarmasti kuin absoluuttinen totuus olisi hallussasi. Historiasta tiedetään, että totuudet jostakin asiasta muuttuvat ajan myötä montakin kertaa, kun saadaan lisää tietoa ja etäisyys tuo objektiivisuutta-

        Kun opiskelin psykologiaa yliopistossa, meille sanottiin,että approbaurin suorittamisen jälkeen tuntuu, että tietää kaiken, Mutta mitä enemmän opiskelee, sitä epävarmemmaksi tulee siitä , mikä on totuus.

        Epävarmuuden sietokyky on tärkeä. Täytyy pystyä toimimaan, niillä korteilla, jottka on käytössä ja olla valmis muuttamaan näkemystään, jos uusi tieto niin edellyttää.

        Ainahan voit tuoda esiin uutta tietoa. Tiedän kyllä myös kognitiivisen dissonanssin ja suhtaudun avoimesti uusiin asioihin tai lisätietoihin.

        Sitä ennen jatkan tuosta psykologiasta mikä liittyy siihen, kun ihminen tuntee itsensä uhatuksi. Moni varmasti tuntee Pavlovin kokeet ja ehdollistumisen. Sitä myös gangstalkkaajat hyödyntävät. Kun uhri on saatu tuntemaan epävarmuutta, pelkoa, paniikkia, hämmennystä tai uhkaa, niin uhri voidaan saada ehdollistumaan tavallisen elämän ärsykkeisiin aivan kuin ne olisivat jotenkin uhkaavia. Joidenkin kohdalla se johtaa siihen, että normaalin elämän ärsykkeet alkavat aiheuttaa uhkaa vaikka mitään uhkaa ei usein olisi ollenkaan. Vrt. Pavlovin koirat, jotka ehdollistumisen myötä alkoivat reagoida kellon soittoon erittämällä sylkeä (vesi tuli kielelle ihan kuin ruokailutilanteessa) vaikkei ruokaa enää tarjottaisikaan.

        Tätä samaa fysiologista tiedettä hyödyntäen gangstalkkaajat voivat rakentaa kohteilleen fyysistä reagointia mikä tulkitaan esimerkiksi ”skitsofreniaksi”, jos sitä tarkastellaan psykiatrian oppikirjojen mukaisesti.

        On huomattava, että ehdollistuminen vääriin ärsykkeisiin voi tapahtua myös ilman gangstalkkaamista, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö myös gangstalkkaamista olisi olemassa.

        Pitää ymmärtää, että Pavlov oli fysiologi ja hän edusti oikeaa tiedettä. Kun vääriin ärsykkeisiin pelolla ja paniikilla suhtautuvat ihmiset hakevat apua pseudotiede psykiatrian palveluista, niin heille tuskin puhutaan mitään ehdollistumisesta ja fysiologisista reaktioista vääriin ärsykkeisiin vaan todennäköisesti lähes aina valehdellaan, että heillä on mielensairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan voit tuoda esiin uutta tietoa. Tiedän kyllä myös kognitiivisen dissonanssin ja suhtaudun avoimesti uusiin asioihin tai lisätietoihin.

        Sitä ennen jatkan tuosta psykologiasta mikä liittyy siihen, kun ihminen tuntee itsensä uhatuksi. Moni varmasti tuntee Pavlovin kokeet ja ehdollistumisen. Sitä myös gangstalkkaajat hyödyntävät. Kun uhri on saatu tuntemaan epävarmuutta, pelkoa, paniikkia, hämmennystä tai uhkaa, niin uhri voidaan saada ehdollistumaan tavallisen elämän ärsykkeisiin aivan kuin ne olisivat jotenkin uhkaavia. Joidenkin kohdalla se johtaa siihen, että normaalin elämän ärsykkeet alkavat aiheuttaa uhkaa vaikka mitään uhkaa ei usein olisi ollenkaan. Vrt. Pavlovin koirat, jotka ehdollistumisen myötä alkoivat reagoida kellon soittoon erittämällä sylkeä (vesi tuli kielelle ihan kuin ruokailutilanteessa) vaikkei ruokaa enää tarjottaisikaan.

        Tätä samaa fysiologista tiedettä hyödyntäen gangstalkkaajat voivat rakentaa kohteilleen fyysistä reagointia mikä tulkitaan esimerkiksi ”skitsofreniaksi”, jos sitä tarkastellaan psykiatrian oppikirjojen mukaisesti.

        On huomattava, että ehdollistuminen vääriin ärsykkeisiin voi tapahtua myös ilman gangstalkkaamista, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö myös gangstalkkaamista olisi olemassa.

        Pitää ymmärtää, että Pavlov oli fysiologi ja hän edusti oikeaa tiedettä. Kun vääriin ärsykkeisiin pelolla ja paniikilla suhtautuvat ihmiset hakevat apua pseudotiede psykiatrian palveluista, niin heille tuskin puhutaan mitään ehdollistumisesta ja fysiologisista reaktioista vääriin ärsykkeisiin vaan todennäköisesti lähes aina valehdellaan, että heillä on mielensairaus.

        Taidat olla trolli, jonka tarkoitus on täyttää tämä ketju. Noin paljon tweksitä asiasta, jonka olisi voinut ilmaista lyhyesti ja ytimekkäästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyylisi pistää silmään. Kirjoitat ylimielisen yli-itsevarmasti kuin absoluuttinen totuus olisi hallussasi. Historiasta tiedetään, että totuudet jostakin asiasta muuttuvat ajan myötä montakin kertaa, kun saadaan lisää tietoa ja etäisyys tuo objektiivisuutta-

        Kun opiskelin psykologiaa yliopistossa, meille sanottiin,että approbaurin suorittamisen jälkeen tuntuu, että tietää kaiken, Mutta mitä enemmän opiskelee, sitä epävarmemmaksi tulee siitä , mikä on totuus.

        Epävarmuuden sietokyky on tärkeä. Täytyy pystyä toimimaan, niillä korteilla, jottka on käytössä ja olla valmis muuttamaan näkemystään, jos uusi tieto niin edellyttää.

        Ja jatkan vielä tuosta kemiallisen altistamisen merkityksestä.

        Liian hyvässä kunnossa oleva uhri sivuuttaa helpommin gangstalkkingin ärsykkeet. Se tarkoittaa ajanhukkaa ja turhaa työtä. Esimerkiksi moni koulukiusattu oppii elämään asian kanssa eikä välttämättä välitä kiusaamisesta. Koulukiusaaja jättää uhrinsa rauhaa helpommin kuin gangstalkkaaja.

        Kun gangstalkingissa halutaan tuloksia, niin kemiallisesti voidaan aikaansaada paniikkia, pahimmillaan shokkitila, mikä pseudotieteessä on ”psykoosi”. Gangstalking joudutaankin usein viimeistelemään keinolla millä hyvänsä, koska vasta uhrin mielenterveydellinen stigma tekee gangstalkkaamiseen osallistuneista viattomia ja ikäänkuin vapauttaa heidät rikoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkan vielä tuosta kemiallisen altistamisen merkityksestä.

        Liian hyvässä kunnossa oleva uhri sivuuttaa helpommin gangstalkkingin ärsykkeet. Se tarkoittaa ajanhukkaa ja turhaa työtä. Esimerkiksi moni koulukiusattu oppii elämään asian kanssa eikä välttämättä välitä kiusaamisesta. Koulukiusaaja jättää uhrinsa rauhaa helpommin kuin gangstalkkaaja.

        Kun gangstalkingissa halutaan tuloksia, niin kemiallisesti voidaan aikaansaada paniikkia, pahimmillaan shokkitila, mikä pseudotieteessä on ”psykoosi”. Gangstalking joudutaankin usein viimeistelemään keinolla millä hyvänsä, koska vasta uhrin mielenterveydellinen stigma tekee gangstalkkaamiseen osallistuneista viattomia ja ikäänkuin vapauttaa heidät rikoksista.

        Ninpä hyperasiallista tekstiä hyperneutraaliin tyyliin. että vaikttaisi hienolle. Paljon sanoja, että saadaan ketjua tukkoon.

        KYSEESSÄ IHAN GANG STALKINGIN PERUSASIAT, jotka on mionessa yhteydessä ilmaistu tavallisella kielellä helposti ymmärrettävästi, konkreettisesti.

        TROLLI OLET

        pitääkö saada ne minun kotikäyntikuvaukset hukkumaann jonnekin kauas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla trolli, jonka tarkoitus on täyttää tämä ketju. Noin paljon tweksitä asiasta, jonka olisi voinut ilmaista lyhyesti ja ytimekkäästi.

        Harmittaako? Tulinko pilaamaan jotain? Kuulutko niihin, jotka saavat kiksejä heikompien alistamisesta ja siitä, että pääsee sanomaan hämillään ja peloissaan oleville uhreille, että nämä ovat hulluja, mielisairaita. Jos niin on, niin sinua pitäisi tutkia tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako? Tulinko pilaamaan jotain? Kuulutko niihin, jotka saavat kiksejä heikompien alistamisesta ja siitä, että pääsee sanomaan hämillään ja peloissaan oleville uhreille, että nämä ovat hulluja, mielisairaita. Jos niin on, niin sinua pitäisi tutkia tarkemmin.

        Eikun oletkin stalkkeri. Nyt ilmaantuivat viattomat uhrit eli kotikäyntien tekijät ja minä olenkin syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun oletkin stalkkeri. Nyt ilmaantuivat viattomat uhrit eli kotikäyntien tekijät ja minä olenkin syyllinen.

        Selvitellään ja tutkitaan vielä kuka on kukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitellään ja tutkitaan vielä kuka on kukin.

        Eipä sen kummemmin kiinnosta. Ihan vaan aikani kuluksi olen kirjoitellut, kun on taas rääkätty ja näännytetty semmoiseen kuntoon, ettei muutakaan jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sen kummemmin kiinnosta. Ihan vaan aikani kuluksi olen kirjoitellut, kun on taas rääkätty ja näännytetty semmoiseen kuntoon, ettei muutakaan jaksa.

        Jaa, joo, jossakin ketjussa on moitittu psykiatreja siitä, että nimittävät hämmentyneitä potilaita mielisairaiksi.
        PSYKOLOGI JA PSYKIATRI OVAT KAKSI IHAN ERI ASIAA.


    • Anonyymi

      "sama se, mitä kakkaa tänne kirjoittaa"

      Mitähän sinun päässäsi on sekaisin tai elämässä, kun pitää tulla tänne kakkaa kirjoittamaan.

      • Anonyymi

        Joskus vuosia sitten luulin olevani gang stalkingin uhri. Jonain päivänä tajusin vain että olin mielisairas ja tarvitsin lääkitystä oireeseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vuosia sitten luulin olevani gang stalkingin uhri. Jonain päivänä tajusin vain että olin mielisairas ja tarvitsin lääkitystä oireeseeni.

        Cool story, bro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vuosia sitten luulin olevani gang stalkingin uhri. Jonain päivänä tajusin vain että olin mielisairas ja tarvitsin lääkitystä oireeseeni.

        Sairaudet ovat elimistön sairauksia. Mieli ei ole elin.

        Et siis voi olla mielisairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaudet ovat elimistön sairauksia. Mieli ei ole elin.

        Et siis voi olla mielisairas.

        Mitä mieltä sitten olet masennus lääkkeistä? Eikö ne piristä ihmistä pois masennuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä sitten olet masennus lääkkeistä? Eikö ne piristä ihmistä pois masennuksesta?

        Käypä tuolla mielenterveyspalstalla lukemassa aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä sitten olet masennus lääkkeistä? Eikö ne piristä ihmistä pois masennuksesta?

        Heh ja vuosisadan naurut tähän yöhön

        No ei piristä eikä poista ongelmia (mitä ne sitten ovatkaan)

        Masennuslääkkeet turruttaa, vammautaa, hidastaa ja väsyttää. Jotkut saavat niistä apua ehkä siksi että niiden negatiivinen vaikutus ja haitat vievät huomion pois käyttöä edeltävästä ongelmasta joka ei kuitenkaan poistu taustalta mihinkään. Toki jos vuosia turruttaa itsensä niin voi aika auttaa alkuperäiseen ongelmaan mutta lääkehaittojen myötä on entistä herkempi kohtaamaan uusia tilanteita ja vastoinkäymisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh ja vuosisadan naurut tähän yöhön

        No ei piristä eikä poista ongelmia (mitä ne sitten ovatkaan)

        Masennuslääkkeet turruttaa, vammautaa, hidastaa ja väsyttää. Jotkut saavat niistä apua ehkä siksi että niiden negatiivinen vaikutus ja haitat vievät huomion pois käyttöä edeltävästä ongelmasta joka ei kuitenkaan poistu taustalta mihinkään. Toki jos vuosia turruttaa itsensä niin voi aika auttaa alkuperäiseen ongelmaan mutta lääkehaittojen myötä on entistä herkempi kohtaamaan uusia tilanteita ja vastoinkäymisiä

        Vaarallinen aihe. Psykologi Aku Kopakkala, silloinen joku kehityspäällikkö, tuli TV:n keskusteluohjelmassa vihjaisseeksi, että terapia olisi tarpeellista ja haittojakinn niillä on. Sai terveysjätistä samantien potkut. Turha haaveilla töistä missään.
        Käypähoito suosituksia ihan pikkuisen rukattiin. En nyt muista, tuliko, että terapiakin olisi luvallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaarallinen aihe. Psykologi Aku Kopakkala, silloinen joku kehityspäällikkö, tuli TV:n keskusteluohjelmassa vihjaisseeksi, että terapia olisi tarpeellista ja haittojakinn niillä on. Sai terveysjätistä samantien potkut. Turha haaveilla töistä missään.
        Käypähoito suosituksia ihan pikkuisen rukattiin. En nyt muista, tuliko, että terapiakin olisi luvallista.

        Lääkehaittoja ei saa mainita. Tappavat lääkkeet ovat kuitenkin fakta. Elinikä lyhenee. Myös itsemurhat, massamurhat, onnettomuudet ja sairauskohtaukset ovat yleisempiä psyykelääkkeiden käyttäjillä. Vuosia jatkunut käyttö johtaa usein myös elimistön oikeisiin sairauksiin, mutta psykiatristen diagnoosien jälkeen ei yleensä tutkita enää muita sairauksia vaan terveydentilan heikentyminen kirjataan psykiatrisen sairauden etenemiseksi.

        Eihän psyykelääkkeet niin tehokas keino ole kuin Zyklon B, mutta tehokkain mahdollinen niin että kansanmurha voidaan tehdä terveydenhoitojärjestelmän puitteissa.

        Väestönvaihto on tosiasia kun kansaa tapetaan ja uutta tuodaan tilalle.


    • Anonyymi

      Taas takana kiduttava yö. Monesti nukuminen menee seuraavasti. Herään rintakehässä olevaan tärinätuntemukseen, joka monesti säteilee muuallekkin. Tuon tärinän tuntee myös käsillä koskettamalla kyseistä kohtaa. Silloin on pakko nousta ylös ja yrittää vaikuttaa siihen että tuntemuksen saisi pois. Tilanteen rauhoituttua jatkan unia. Sama toistuu sitten uudestaan ja herään siihen. Joskus olen jopa kuusikin kertaa herännyt tuohon yön aikana. Voit arvata sitten kuinka virkistävää tuollaisen jälkeen uni on ollut. Tärissyt kohta on sitten myös asistava/kipeä seuraavan päivän. Monesti yölläkin esiintyy kyseisessä kohdassa kipuja.

      • Anonyymi

        Ja ei ole käynyt mielessä käydä lääkärillä tutkituttamassa?

        Tietenkään et kerro lääkärille mitään säteilystä tai vainosta, kerrot vain kylmän kliinisesti oireet ja annat ammattilaisen selvittää mistä kohtuu.

        Noin toimisi normaali ihminen.

        Kenties sieltä on tulossa Xenomorph?


      • Moderni kidutus tapahtuu niin moninaisin keinoin, että siinä on suorastaan vaikea pysyä mukana,. Menet lekurille käymään, niin kyllä niillä lekureillakin on mielikuvitusta.
        En kiellä, etteikö olisi aika kävästä. Apua tulee, jos tulee.
        Omalla kohdallani on turha käydä, kun tahtotila on erilainen - haluavat ajaa minut itsemurhaan.


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Moderni kidutus tapahtuu niin moninaisin keinoin, että siinä on suorastaan vaikea pysyä mukana,. Menet lekurille käymään, niin kyllä niillä lekureillakin on mielikuvitusta.
        En kiellä, etteikö olisi aika kävästä. Apua tulee, jos tulee.
        Omalla kohdallani on turha käydä, kun tahtotila on erilainen - haluavat ajaa minut itsemurhaan.

        Enpä voi sanoa muuta kuin, että kiitos samoin.


      • Anonyymi
        temppuilija kirjoitti:

        Moderni kidutus tapahtuu niin moninaisin keinoin, että siinä on suorastaan vaikea pysyä mukana,. Menet lekurille käymään, niin kyllä niillä lekureillakin on mielikuvitusta.
        En kiellä, etteikö olisi aika kävästä. Apua tulee, jos tulee.
        Omalla kohdallani on turha käydä, kun tahtotila on erilainen - haluavat ajaa minut itsemurhaan.

        Kaikki on vain sinun mielen sisäistä? Kukaan ei vainoa sinua. Voisit ihan hyvin käydä lääkärissä ja kertoa tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on vain sinun mielen sisäistä? Kukaan ei vainoa sinua. Voisit ihan hyvin käydä lääkärissä ja kertoa tilanteen.

        Onko sinulle ehdotettu keinoja itsarin tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulle ehdotettu keinoja itsarin tekemiseen.

        Minä mietin, pitäisikö ilmoittaa poliisille, ettäjos löydyn moolokin pohjalta veitsi vierelläni kurkku auki leikattuna, en ole tehnyt sitä itse.


      • Anonyymi

        Minut myös herätetään nykyään melkein joka yö pienellä terävällä tärinällä, josta tulee tosi huono olo. Yritän koko ajan löytää suojautumiskeinoja mutta en ole sellaista löytänyt mikä siihen tepsisi. Viimeisen vuorokauden ajan on myös tullut jotain pölyä mikä haittaa hengitystä ja näkemistä ja tekee silmät ihan punaisiksi. Tämän kuun 19. päivän Hesarissa oli juttu uudesta talosta Hesassa, jossa epäillään homeongelmia joissakin asunnoissa. Jollakulla on myös hengitys- ja silmäoireita, jotka ovat tavallisia myös homeongelmissa, mutta eivät myöskään sulje pois tahallista häirintää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut myös herätetään nykyään melkein joka yö pienellä terävällä tärinällä, josta tulee tosi huono olo. Yritän koko ajan löytää suojautumiskeinoja mutta en ole sellaista löytänyt mikä siihen tepsisi. Viimeisen vuorokauden ajan on myös tullut jotain pölyä mikä haittaa hengitystä ja näkemistä ja tekee silmät ihan punaisiksi. Tämän kuun 19. päivän Hesarissa oli juttu uudesta talosta Hesassa, jossa epäillään homeongelmia joissakin asunnoissa. Jollakulla on myös hengitys- ja silmäoireita, jotka ovat tavallisia myös homeongelmissa, mutta eivät myöskään sulje pois tahallista häirintää.

        Viime yönä heräsin myös siihen pieneen tärinään, mutta se ei loppunutkaan aamulla, vaan jakuu edelleen, vaikka en ole kotona, tosin vähäisempänä. En tiedä, miten se tehdään. Tuntuu kuin menisi sähkövirta kehon läpi, tuntuu jaloissa, sydämessä, päässä. Metallitarjottimillaja -kulhoilla sitä voi vähän yrittää vaimentaa. Jalat tulevat kipeiksi. Samalla kuluu pieni sähköinen sirinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä heräsin myös siihen pieneen tärinään, mutta se ei loppunutkaan aamulla, vaan jakuu edelleen, vaikka en ole kotona, tosin vähäisempänä. En tiedä, miten se tehdään. Tuntuu kuin menisi sähkövirta kehon läpi, tuntuu jaloissa, sydämessä, päässä. Metallitarjottimillaja -kulhoilla sitä voi vähän yrittää vaimentaa. Jalat tulevat kipeiksi. Samalla kuluu pieni sähköinen sirinä.

        Jos se jatkuu kodin ulkopuolella täytyy se tehdä siruilla. Muuta selitystä en keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se jatkuu kodin ulkopuolella täytyy se tehdä siruilla. Muuta selitystä en keksi.

        Niin tai sitten se on henkilön pään sisällä koko kuvitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten se on henkilön pään sisällä koko kuvitelma.

        Tai kyseessä on neurologinen tms sairaus; aivokasvain, syöpä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se jatkuu kodin ulkopuolella täytyy se tehdä siruilla. Muuta selitystä en keksi.

        En ole vielä vakuuttunut siruista. Ongelma jatkui ulkona, kun seisoin mainostaulun edessä, jonka yläpuolella oli valaisin, sillä hetkellä pimeänä. Mietin olisiko sähkövirta voinut tulla ilman kautta päähäni. Juuri tällä viikolla Hyvät ja huonot uutiset- ohjelmassa tuli esille aineen neljäs olomuoto, plasma, mikä tarkoitaa sitä, että kaasu ionisoituna tulee sähköä johtavaksi, jolloin sitä voidaan magneeteilla ohjata ja aiheuttaa lisää sähkömagneettisia kenttiä. Puhuttiin myös suprajohtavuudesta, joka on mahdollista huippukylmissä lämpötiloissa, mutta jota pyritään kehittämään mahdolliseksi myös huoneenlämmössä, jolloin se avaisi uusia mahdollisuuksia. Osan näistä tiedoista olen hakenut netistä, kaikki ei ollut siinä ohjelmassa. Aikaisemmin vuosia sitten löysin netistä tiedon, jonka mukaan plasmaa käytetään laivanrakennusteollisuudessa, kun väännetään väliseinien takana olevia ruuveja. Voi olla että kaikki ei ole tullut perille ihan sellaisena kuin on tarkoitettu, tämä ei ole lainkaan minun alaani. Mutta olen ajatellut että myös sellainen, mitä nimitän kylmähäirinnäksi, voisi olla plasman avulla tuotettua. Siinä pakkasilmaa kylmempi kaasu luikertelee jaloille tai naamalle. Siihen tuuletus auttaa, vaikka olisi kymäkin, mutta tähän sähkövirtahäirintään ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä vakuuttunut siruista. Ongelma jatkui ulkona, kun seisoin mainostaulun edessä, jonka yläpuolella oli valaisin, sillä hetkellä pimeänä. Mietin olisiko sähkövirta voinut tulla ilman kautta päähäni. Juuri tällä viikolla Hyvät ja huonot uutiset- ohjelmassa tuli esille aineen neljäs olomuoto, plasma, mikä tarkoitaa sitä, että kaasu ionisoituna tulee sähköä johtavaksi, jolloin sitä voidaan magneeteilla ohjata ja aiheuttaa lisää sähkömagneettisia kenttiä. Puhuttiin myös suprajohtavuudesta, joka on mahdollista huippukylmissä lämpötiloissa, mutta jota pyritään kehittämään mahdolliseksi myös huoneenlämmössä, jolloin se avaisi uusia mahdollisuuksia. Osan näistä tiedoista olen hakenut netistä, kaikki ei ollut siinä ohjelmassa. Aikaisemmin vuosia sitten löysin netistä tiedon, jonka mukaan plasmaa käytetään laivanrakennusteollisuudessa, kun väännetään väliseinien takana olevia ruuveja. Voi olla että kaikki ei ole tullut perille ihan sellaisena kuin on tarkoitettu, tämä ei ole lainkaan minun alaani. Mutta olen ajatellut että myös sellainen, mitä nimitän kylmähäirinnäksi, voisi olla plasman avulla tuotettua. Siinä pakkasilmaa kylmempi kaasu luikertelee jaloille tai naamalle. Siihen tuuletus auttaa, vaikka olisi kymäkin, mutta tähän sähkövirtahäirintään ei.

        Ihan hyvä, että tuot tällaisia tietoja esille. Ei millään pysy kaiken teknologian kehityksen perässä, eikä ajan tasalla vanhemmankaan.

        Tuohon kylmähäirintään kaipasinkin selitystä. Jokin aika sitten samaan kellon aikaan oh:n lattia ja sillä olevat jalkani muuttuivat jääkylmiksi. Sitä kesti tunnin verran, Huonelämpömittari näytti suht. tavanomaista lukemaa, Ehkä 1 - 2 astetta alempaa- Panon croksit jalkaan.

        Että kiitos tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä, että tuot tällaisia tietoja esille. Ei millään pysy kaiken teknologian kehityksen perässä, eikä ajan tasalla vanhemmankaan.

        Tuohon kylmähäirintään kaipasinkin selitystä. Jokin aika sitten samaan kellon aikaan oh:n lattia ja sillä olevat jalkani muuttuivat jääkylmiksi. Sitä kesti tunnin verran, Huonelämpömittari näytti suht. tavanomaista lukemaa, Ehkä 1 - 2 astetta alempaa- Panon croksit jalkaan.

        Että kiitos tiedosta.

        Jalkojen kylmeneminen on verenkiertohäiriö.

        Ei siinä säteilyä naapurista tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkojen kylmeneminen on verenkiertohäiriö.

        Ei siinä säteilyä naapurista tarvita.

        Minulla muuttui lattia jääkylmäksi. Kokeilin sitä kädelläkin. Jalat eivät olleet kylmät, kun en pitänyt lattialla. Croksit jo auttoivat.

        Kiinnitin kylmään lattiaan huomiota, kun rupesi jalkapohjissa tuntumaan kylmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla muuttui lattia jääkylmäksi. Kokeilin sitä kädelläkin. Jalat eivät olleet kylmät, kun en pitänyt lattialla. Croksit jo auttoivat.

        Kiinnitin kylmään lattiaan huomiota, kun rupesi jalkapohjissa tuntumaan kylmälle.

        On varmaan eri ilmiö, kuin tuolla kylmähäirinnästä kirjoittaneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla muuttui lattia jääkylmäksi. Kokeilin sitä kädelläkin. Jalat eivät olleet kylmät, kun en pitänyt lattialla. Croksit jo auttoivat.

        Kiinnitin kylmään lattiaan huomiota, kun rupesi jalkapohjissa tuntumaan kylmälle.

        Et sitten ole kuullut talvesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole kuullut talvesta?

        Ole kuullut talvesta ja kokenutkin sen, mutta tuolloin oli meneillään leuto alkusyksy-. Parvekkeella vielä kukkaset,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole kuullut talvesta ja kokenutkin sen, mutta tuolloin oli meneillään leuto alkusyksy-. Parvekkeella vielä kukkaset,

        Yritän vielä keksiä eri selityksiä ilmiölle kuin , mitä pelkään, että sillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän vielä keksiä eri selityksiä ilmiölle kuin , mitä pelkään, että sillä on.

        Jalkojen poikkeuksellinen kylmyys on ääreisverenkierronhäiriö. Esim arsenikki kyseessä. Ollut mm vapaamuurarit-järjestön suosima salamurha-ase, mutta voidaan käyttää myös pienempinä, ei-tappavina annoksina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä vakuuttunut siruista. Ongelma jatkui ulkona, kun seisoin mainostaulun edessä, jonka yläpuolella oli valaisin, sillä hetkellä pimeänä. Mietin olisiko sähkövirta voinut tulla ilman kautta päähäni. Juuri tällä viikolla Hyvät ja huonot uutiset- ohjelmassa tuli esille aineen neljäs olomuoto, plasma, mikä tarkoitaa sitä, että kaasu ionisoituna tulee sähköä johtavaksi, jolloin sitä voidaan magneeteilla ohjata ja aiheuttaa lisää sähkömagneettisia kenttiä. Puhuttiin myös suprajohtavuudesta, joka on mahdollista huippukylmissä lämpötiloissa, mutta jota pyritään kehittämään mahdolliseksi myös huoneenlämmössä, jolloin se avaisi uusia mahdollisuuksia. Osan näistä tiedoista olen hakenut netistä, kaikki ei ollut siinä ohjelmassa. Aikaisemmin vuosia sitten löysin netistä tiedon, jonka mukaan plasmaa käytetään laivanrakennusteollisuudessa, kun väännetään väliseinien takana olevia ruuveja. Voi olla että kaikki ei ole tullut perille ihan sellaisena kuin on tarkoitettu, tämä ei ole lainkaan minun alaani. Mutta olen ajatellut että myös sellainen, mitä nimitän kylmähäirinnäksi, voisi olla plasman avulla tuotettua. Siinä pakkasilmaa kylmempi kaasu luikertelee jaloille tai naamalle. Siihen tuuletus auttaa, vaikka olisi kymäkin, mutta tähän sähkövirtahäirintään ei.

        Wikipediasta löytyy tällainen sivu energia-aseista:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Energia-ase


        Tässä on mainittu myös plasma-ase, mutta tämä teksti ei sovellu siihen kylmähäirintään, mitä minulle tehdään. Se on nimittäin hyvin hidasliikkeistä, mutta pääsee iholle pienestäkin raosta ja kiertää esteet. Toisaalta se lakkaa hyvin nopeasti vaikuttamasta kun panee nopean ristivedon vaikka ulkona olisi pakkanen. Ulkoilma ei kuitenkaan ole niin kylmää kuin se aine tai muu, joka siinä häirinnässä iholle tulee. Yleensä kestää jonkin aikaa ennen kuin stalkkeri saa tuuletuksen jälkeen uuden latingin lähtemään eikä aina viitsi enää vaivautua vaan vaihtaa johonkin muuhun.

        Tekstissä puhutaan myös suprajohtavuudesta laserin ongelmien yhteydessä. Sana on myös linkki sitä koskevalle sivulle.

        Armeijat käyttävät myös sähkömagneettisia aseita, mutta en tiedä käyttävätkö ne samoja kuin stalkkerit. Puolustusvoimat on varoittanut jo vuonna 2009 niiden epäeettisestä käytöstä, mutta kaikki eivät kai tahdo uskoa tai haluavat toimia nimenomaan epäeettisesti kanssaihmisiään kohtaan. 2009 oli se vuosi, jolloin ensimmäiset uhrien vertaistukikeskustelut ilmaantuivat Suomi24-palstalle. Minä löysin ne vasta vuonna 2014, kun löysin toiselta keskustelupalstalta selostuksen niistä ja tämän termin Gang stalking.


    • Anonyymi

      Oho. Lähes jokainen joka tämän ketjun avaa ja lukee, myös kommentoi tähän. Mistä tää ilmiö voi johtua?

      • Anonyymi

        Ketjun avaa vain se joka siinä keskustelee itsensä kanssa?


    • Anonyymi

      Ei voi olla totta. Kaikki jotka luulevat olevansa joukkovainon kohteena ja elektronisen häirinnän kohteena kärsii pahoista mielenterveys ongelmista sekä ihan fyysistä ongelmista ehkä jopa pienistä sydänkohtauksista. Kannattees mennä hoitoon. Ei voi olla hyväksi terveydelle olla kotona yksin niiden ongelmien kanssa.

    • Anonyymi

      Olen Gang Stalker pomo ja käytän energia aseita kiusatakseni täysin olemattomia ihmisiä ilman syytä. Tänäänkin valvoin koko yön kiusatakseni yksinelelevää naapuria ampumalla säteilytys aseella suoraan mahaan. :D haha on teitä kiva kiusata.

    • Anonyymi

      Miten ja miksi matkiminenkin tehdään niin, että TI väkisinkin sen huomaa. Jos ei ole huomaavinaan, stalkkerit lisää tehoa.

      • Anonyymi

        Näin action-kameroiden aikana olisi toki mukavaa jos noista matkinnoista joku tallentaisi videon ja sitten voitaisiin joukolla arvioida onko kyseessä matkinta vai joku muu.

        Koska julkaiset videoita?


      • Anonyymi

        Niin miksi. Gang stalkingiin kuuluu "skitsofreenisen, tilantren luominen, jotta TI luulisi tulleensa hulluksi, mutta kun nykyään ei luulla. Tiedetään vainosta niin paljon.
        Onko nykyään tarkoitus vain muistuttaa, että stalkattu ole ja minä/me ollaan stalkkereita.t


    • Anonyymi

      KOHTAAMISET

      Poliisiautojen ja ambulanssien stalkkaamisesta on kirjoiteltu- TI:t, jotka ovat kohteena. tietävät, että kyse on kohtaamisen järjestämisestä. On vain ihmetelty, miten ne sen tekevät. Ei käsityönä jostakin keskuksesta ajoittaen. Tekniikkaa on mukana vahvasti Ympäri maailmaa tehdään. eikä vaan ole saatu selville.

      Nyt käsittelen kohtaamisia talon asukkaiden kanssa. Yleinen kokemus kerrostalossa asuville stalkatuille.
      Sen verran olen huomannut, että minun osalta perustuu tapoihini liikkua pihalla. Siksi olen pystynyt välttelemään. Ulko-ovella, rappukäytävässä ja astuessani rappukäytävään kodin ovesta, on vaikeampi välttää- MUTTA jos olen lähdössä ja huomaankin, että avaimet eivät ole mukanani. Pitää vähän palata etsimään. Kun sitten menen rappukäytävään, henkilö, joka minun oli tarkoitus kohdata, menikin jo hissiin tai ulko-ovesta ulos.
      Tällaisia pikkuhuomioita olen tehnyt.
      Välillä kohtaan ex-rexin monta kertaa päivässä. Sitten en viikkoihin. Nyt olen törmännyt miltei vanhempaan ukkoon. Usein pihalla. On autot vierekkäin katoksessa. Olen ääneen ihmetellyt: taas tavataan.
      Tänään aamulla avasin huoneiston oven. Ihan samaan aikaa aukesi vastapäätä hissin ovi. Tulimme nokitusten. Vaihdoin jo huumorivaihteelle. Mies sanoi jämerästi: Tästä se alkaa. Luulin, että tarkoitti päivää. -EIKUN TARKOITTIKIN MANIPULOINTIA, JOKA MINUUN NÄKÖJÄÄN KOHDISTUU lahkon taholta.

      TIEDOKSI. EI KUULKAA ALA.

      • Anonyymi

        " kyse on kohtaamisen järjestämisestä. On vain ihmetelty, miten ne sen tekevät. Ei käsityönä jostakin keskuksesta ajoittaen. Tekniikkaa on mukana vahvasti Ympäri maailmaa tehdään. eikä vaan ole saatu selville."

        Olen havainnut "kohtaamisen järjestämistä" siten, että CIA:n tekniikoin on iltaopintojeni luokkaan järjestetty tietoteknisiä ongelmia. Luokka on vaihtunut joka ilta, mutta joka kerta on sama ongelma CIA:n tietokonemanipuloinnin tuloksena.


    • Anonyymi

      Miksi helvetissä nää siat käyttävät kaikki valtansa ja kaikkialla. Olin hamstring leikkauksessa ja nyt sitten antavat sähköiskuja pakaraani tikkialueella ja kehuvat kuinka käyttävät tilaisuutta hyödykseen kun kerran menen leikkaukseen. No ei se mitään tehdään valitusta kyllä se siitä. Luulin että yhdelle ihmiselle aivotietokoneliittymät kaikkine härpäkkeineen olisi riittänyt mutta ei. Saatana mitä armeijan sikoja, vittu.

    • Anonyymi

      Lääkkeet!!! Ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Lääkkeet!!! Ei mulla muuta.

        Niin tuttua gs toimintaa niin tuttua sorry jäit kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet!!! Ei mulla muuta.

        Niin tuttua gs toimintaa niin tuttua sorry jäit kiinni.

        Minä kirjoitin aikaisemmin päivällä viestin, etteivät lääkkeet auta stalkkereiden mielenhäiriöihin.
        En saanut lähetettyä viestiä. En muitakaan viestejä muillakaan pastoilla. En koko sen työvuoron aikana. Onko itse jukka stalkkaamassa vai joku muu.


    • Anonyymi

      Stalkkerit ovat verrattavissa natseihin.

      • Anonyymi

        Natsiksi ilmoittautuneita on paljon.

        Miksei kukaan ole koskaan ilmoittautunut olevansa tai olleensa stalkeri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsiksi ilmoittautuneita on paljon.

        Miksei kukaan ole koskaan ilmoittautunut olevansa tai olleensa stalkeri?

        Kun stalkkereilla ei ole sellaista julkista johtajaa kuin Hitler.

        Gang stalking johto piileskelee puhtaiden julkisivujen takana tai sitten johtaja on esim. CIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun stalkkereilla ei ole sellaista julkista johtajaa kuin Hitler.

        Gang stalking johto piileskelee puhtaiden julkisivujen takana tai sitten johtaja on esim. CIA.

        Edward Snowden uskalsi kertoa CIA:sta.

        Miksei kukaan ole uskaltanut kertoa stalkkaamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edward Snowden uskalsi kertoa CIA:sta.

        Miksei kukaan ole uskaltanut kertoa stalkkaamisesta?

        Eikö ole uskaltanut? Mistä sinä sitten tiedät siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole uskaltanut? Mistä sinä sitten tiedät siitä.

        Niin, minä tosiaan en tiedä siitä mitään koska kukaan stalkkaaja ei ole tullut asiasta kertomaan.

        Mielisairaiden todistuksella ei ole arvoa.

        CIA jutut valkoilusta oli samalla viivalla kunnes Snowden avasi todellisuuteen.

        Tajuatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsiksi ilmoittautuneita on paljon.

        Miksei kukaan ole koskaan ilmoittautunut olevansa tai olleensa stalkeri?

        Jos ilmoittaisi. olisi vasikka ja miten vasikoiden käy? Kyseessä eivät ole yksittäiset, erilliset stalkkerit, vaan organisoituun vainoon kuuluvat käskyläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ilmoittaisi. olisi vasikka ja miten vasikoiden käy? Kyseessä eivät ole yksittäiset, erilliset stalkkerit, vaan organisoituun vainoon kuuluvat käskyläiset.

        Jos Helvetin enkeli menisi kertomaan poliisille, mitä on tehnyt, kavereiden kanssa, niin huonosti hänen kävisi-

        Snowden toimi yksin,kiinni jäätyään huonosti kävi. Paitsi, että suurlähetystössä 7 vuoden piileskelyn aikana meni kihloihin ja teki kaksi lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Helvetin enkeli menisi kertomaan poliisille, mitä on tehnyt, kavereiden kanssa, niin huonosti hänen kävisi-

        Snowden toimi yksin,kiinni jäätyään huonosti kävi. Paitsi, että suurlähetystössä 7 vuoden piileskelyn aikana meni kihloihin ja teki kaksi lasta.

        Työelämässäkään ei voi julkaista näkemäänsä. Vanhustenhuollossa on paljon pielessä Kyllä työntekijät sen näkivät, mutta ei kukaan uskaltanut kannella asiasta. Ensimmäisestä, joka sen teki, tuli marttyyri ja huonosti kävi seuraavienkin.
        Nyt vaikka on systeemi, jossa voi kannella nimettömästi. pelätään kannella, koska työpaikalla saatetaan arvata, kenestä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämässäkään ei voi julkaista näkemäänsä. Vanhustenhuollossa on paljon pielessä Kyllä työntekijät sen näkivät, mutta ei kukaan uskaltanut kannella asiasta. Ensimmäisestä, joka sen teki, tuli marttyyri ja huonosti kävi seuraavienkin.
        Nyt vaikka on systeemi, jossa voi kannella nimettömästi. pelätään kannella, koska työpaikalla saatetaan arvata, kenestä on kyse.

        Jos stalkkeri menisi poliisille kertomaan, mitä on tehnyt ja mitä muut, samalla paljastaisi tekemiään rikoksia, joista tulisi tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos stalkkeri menisi poliisille kertomaan, mitä on tehnyt ja mitä muut, samalla paljastaisi tekemiään rikoksia, joista tulisi tuomio.

        Mikä estää Stalkeria kirjoittamasta tietojaan anonyymisti Internettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää Stalkeria kirjoittamasta tietojaan anonyymisti Internettiin?

        Kyllähänet pystyttäisiin jäljittämään, vaikka olisi käyttänyt Thor-verkkos. Ja muut stalkkerit hänen kertomien tietojen perusteella arvaisivat, kuka on vasikka.

        Toisaalta kyllä stalkkerit ovat kirjoittaneetkin someen, mitä tekevät. Haluavat uhrien tietävän, että nämä pelkäävät. Stalkkereiden sanotaan aloittaneen ensimmäiset gang stalking ketjut.

        Ja kyllähän se tiedetään, mitä stalkkerit tekevät ja miten. Netissä on vaikka kuinka paljon luotettavaa tietoa. Ja kyllähän TI:t tietävät. Tässä nyt jotkut epäuskoiset haluasivat tietoa, johon pystyvät uskomaan. Senkun epäilette, yx lysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edward Snowden uskalsi kertoa CIA:sta.

        Miksei kukaan ole uskaltanut kertoa stalkkaamisesta?

        Miksei kukaan ole uskaltanut kertoa stalkkaamisesta?

        On kerrottu ja kirjoitettu moneen eri tahoon se ei ole uskaltamisesta kiinni vaan siitä että toiminta poliisipainotteista joten kukaan ei uskalla asiaan puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei kukaan ole uskaltanut kertoa stalkkaamisesta?

        On kerrottu ja kirjoitettu moneen eri tahoon se ei ole uskaltamisesta kiinni vaan siitä että toiminta poliisipainotteista joten kukaan ei uskalla asiaan puuttua.

        Käsittääkseni Snowden oli hakkeri, joka onnistui paljastmaan alkuperäisiä asiakirjoja. Hänen ei tarvinnut "kertoa"

        Kyllä asia tiedetään ja tunnustetaan ympärimaailman. Kaliforniassa, jossa sekä gang stalkin ja e-häirintä ovat erityisen pahoja, on ollut reilun aikaa tekeillä laki, joka kieltää kummatkin.

        Täällä epäilevät ja kyselevät sellaiset ihmiset, jotka eivät tiedä asiasta juuri mitään Ihan turhateille mitään selitellä. Lukekaa netistä, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähänet pystyttäisiin jäljittämään, vaikka olisi käyttänyt Thor-verkkos. Ja muut stalkkerit hänen kertomien tietojen perusteella arvaisivat, kuka on vasikka.

        Toisaalta kyllä stalkkerit ovat kirjoittaneetkin someen, mitä tekevät. Haluavat uhrien tietävän, että nämä pelkäävät. Stalkkereiden sanotaan aloittaneen ensimmäiset gang stalking ketjut.

        Ja kyllähän se tiedetään, mitä stalkkerit tekevät ja miten. Netissä on vaikka kuinka paljon luotettavaa tietoa. Ja kyllähän TI:t tietävät. Tässä nyt jotkut epäuskoiset haluasivat tietoa, johon pystyvät uskomaan. Senkun epäilette, yx lysti.

        Seli seli, piip piip.

        Todellisuus miksei kukaan ole kertonut tuosta toiminnasta, edes toisen käden tietoa, on se ettei sellaista toimintaa ole olemassa.

        Se että joku harhainen kertoo mitä uskoo itselleen tehtävän ei ole todiste että on joku olemassa joka noin tekee.

        Vasta kun tällaiset tekijät tulee itse kertomaan asiasta sille tulee edes minimaalista uskottavuutta; opettele elämään tämän todellisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni Snowden oli hakkeri, joka onnistui paljastmaan alkuperäisiä asiakirjoja. Hänen ei tarvinnut "kertoa"

        Kyllä asia tiedetään ja tunnustetaan ympärimaailman. Kaliforniassa, jossa sekä gang stalkin ja e-häirintä ovat erityisen pahoja, on ollut reilun aikaa tekeillä laki, joka kieltää kummatkin.

        Täällä epäilevät ja kyselevät sellaiset ihmiset, jotka eivät tiedä asiasta juuri mitään Ihan turhateille mitään selitellä. Lukekaa netistä, jos kiinnostaa.

        Snowden ei ollut hakkeri, Snowden oli Troijan Hevonen.

        Hän meni tarkoituksenhakuisesti duuniin tiedustelupalveluun jotta saisi käsiinsä tietoa mitä voisi sen jälkeen levittää.


    • Anonyymi

      Siksi että suurin osa, elleivät kaikki näistä pelleistä pitävät itseään nerona ja onhan se ihan sietämätöntä että tuollainen briljantti olento joutuu useimmiten pitämään kyntteliään vakan alla, koska neropattien nerokkuus liittyy poikkeuksetta rikosten tekemiseen. Kaikenlaista vihjailua omista touhuistansa he hurraajien puutteessa kyllä harrastavat, pahin lavertelija pellen tekemisistä onkin pelle itse. Jotkut säälittävimmät tekeytyvät joksikin muuksi henkilöksi esim. netissä ja sitten kehuvat oikeaa rikollista itseään, vaikka vaan jollekin yhdelle ihmiselle privaviesteillä, kuinka nero ja rikas tämä hänen sattumalta tuntemansa henkilö on, sana nero toistuu joka toisessa lauseessa, vähintään.

    • Anonyymi

      Kirjoitin useampiosaisen viestin siitä, miten voisi verrata mielenterveyspotilaita ja joukkovainottuj.a Ja huomata eron.

      Viestiäni ei suostuttu julkaisemaan.

      Kokeilen yhtä kohtaa. Lukekaan yleistä mielenterveydestä palstaa, Ihan erilaisia viestejä kuin mitä TI:T kirjoittelee.

      • Anonyymi

        Mielenterveyspotilaita on toki erilaisia, uskomus joukkovainon kohteena olosta on vain yksi niistä.

        Lisäksi henkilö joka elää harhoissaan uskoo niihin niin vakaasti ettei pysty hahmottamaan tilannetta kokonaisvaltaisesti samalla tapaa kuin täysin ulkopuolinen tarkkailija. Tämä on osa sairautta, ei nähdä / kohdata todellisuutta sellaisena kuin se on. Mielisairaan päässä nämä harhat ovat absoluuttista todellisuutta.

        Ulkopuoliselle tarkkailijalle, varsinkin sellaiselle joka on myös toiminut muiden mielenterveyspotilaiden kanssa yhdenmukaiset toimintamallit ovat selvempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveyspotilaita on toki erilaisia, uskomus joukkovainon kohteena olosta on vain yksi niistä.

        Lisäksi henkilö joka elää harhoissaan uskoo niihin niin vakaasti ettei pysty hahmottamaan tilannetta kokonaisvaltaisesti samalla tapaa kuin täysin ulkopuolinen tarkkailija. Tämä on osa sairautta, ei nähdä / kohdata todellisuutta sellaisena kuin se on. Mielisairaan päässä nämä harhat ovat absoluuttista todellisuutta.

        Ulkopuoliselle tarkkailijalle, varsinkin sellaiselle joka on myös toiminut muiden mielenterveyspotilaiden kanssa yhdenmukaiset toimintamallit ovat selvempiä.

        HEKO, HEKO on taas ollut sähköiset harhat viime, Täräytetty päähän sihinäpommeja ja epäilen, että ovat induktiovirtoja, jotka tuolla ääreishermostossa virtailee,
        Korvat sirisee parhaillaan perkeleesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEKO, HEKO on taas ollut sähköiset harhat viime, Täräytetty päähän sihinäpommeja ja epäilen, että ovat induktiovirtoja, jotka tuolla ääreishermostossa virtailee,
        Korvat sirisee parhaillaan perkeleesti.

        OLen muuten mielenterveysalan ammattilainen,evp- taatusti korkeammin koulutettu kuin sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEKO, HEKO on taas ollut sähköiset harhat viime, Täräytetty päähän sihinäpommeja ja epäilen, että ovat induktiovirtoja, jotka tuolla ääreishermostossa virtailee,
        Korvat sirisee parhaillaan perkeleesti.

        Mukava että kelpasi.

        Tänään uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava että kelpasi.

        Tänään uudestaan?

        Toivottavast kirjoitit omasta ta toisen stalkkein ip:stä, että poliisi saa sinut selville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavast kirjoitit omasta ta toisen stalkkein ip:stä, että poliisi saa sinut selville.

        Kirjoitin tuon sinun IP osoitteestasi.


    • Anonyymi

      Stalkkereiden peruskaavoihin kuuluu, että ensin jotakin stalkkausta tehdään epäsäännllisin välein heikolla teholla nin, että uhri rupeaa ihmettelemään.

      Sitten säännöllisesti kovemmalla teholla niin, että uhri rupeaa seuraamaan ja päättelemään: kyllä, jotakin tehdään.

      Sitten isketään niin täydellä teholla, ettei jää epäselväksi, että tehtiin. Joskus selviää heti, mitä tekivät.

      Usein joutuu kyselemään, mitä tää on ja miten ne tän tekee. Elektronisen häirinnän puolella tavallista.

      • Anonyymi

        Vai olisiko vain kyseessä mielisairauden eteneminen?

        Yleensä yksinkertaisin vaihtoehto on totuus.


    • Anonyymi

      Yritin avata uuden ketjun aiheesta vähän laajemmin, ei lähetys onnistunut.

      Stalkkerit aikoinaan avasivat gs-ketjuja, jotta uhrit saisivat tietoa ja kärsisivät enemmän.
      Tämä ketjun otsikon mukaan haluavat uhrin huomaavan, että stalkataan.

      Minä halusin ottaa esille rankaisemisen, koston, jos uhri kertoo, mitä stalkkerit ovat tehneet. - Minulla on juuri parin vuorokauden elektromagneettinen pahoinpitely sen takia.

      • Anonyymi

        Minä vaikenen aika paljosta nykyään sen takia, että ajattelen asian julkaisemisesta koituvan hyödyn itselle/ vainotietoisuuden leviämiselle olevan pieni verrattuna siihen kostoon, jonka kohteeksi joutuisin.

        Eikä nykyään ole hyvää forumiakaan kirjoittamiselle.


    • Anonyymi

      Minulle on tullut kokemusta, että stalkkerit kostavat kaiken aktiivisuuden, vainoon liittymättömänkin.

      Jos olen saanut asioitani hoidettua, se kostetaan.

      Jos ole tehnyt jotakin, mikä on tuottanut iloa, se kostetaan. Saatetaan tehdä jotakin, minkä takia takia tämän iloa tuottaneen asian muistaminen/ajatteleminen on mahdotonta, ilman että tulee paha olo.

      • Anonyymi

        Saitko hoidettua ne vanhat kaljatölkit kauppaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko hoidettua ne vanhat kaljatölkit kauppaan?

        Lähteekö viestit


    • Anonyymi

      Jos esittää väärän epäilyn, että stalkkerit teehneet ja eivät olekaan, niin heittäytyvät viattomiksi uhreiksi ja KOSTAVAT.

      Minulla on kokemus, että on yllättäen tullut joku hässäkkä, on pitänyt jotenkin tajuta, mikä sen aiheutti, että osaa hoitaa tilanteen, Jos olen kirjoittanut pastalle ja esittänyt muutaman vaihtoehdon, yksi koskenut sralkkereita jasitten vaikka perunut, ei, jostakin muusta kyse, niin ovat KOSTANEET RANKASTI. Kyse on silti saattanut olla siitä, että ovat aiheuttaneet tilanteen muuten kuin, mistä epäilin.

      TYKKÄÄVÄT KOSTAA.

      • Anonyymi

        Vähän epäselvästi esitetty, muttsa en uskalla kertoa oikeista tapahtumista, kun se kostettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän epäselvästi esitetty, muttsa en uskalla kertoa oikeista tapahtumista, kun se kostettaisiin.

        Kostetaan sekin ettet kerro.

        Olikos mukavat tärinät ja pärinät yöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kostetaan sekin ettet kerro.

        Olikos mukavat tärinät ja pärinät yöllä?

        Oli. Naapurit ampuivat sähkömagneettisella energia-aseella koko yön rintakehääni seinän läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli. Naapurit ampuivat sähkömagneettisella energia-aseella koko yön rintakehääni seinän läpi.

        Joo, ja hauskaa oli.

        Tänään uudestaan?


      • Anonyymi

        Mielikuvitus henkilöt kostivat sinulle koska puhuit mielikuvitus vainosta huuhaa palstalla. Asia selvä. XD


    • Anonyymi

      No, jatkakaa jollakin asiaa valaisevalla.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on esimerkkejä kotikäynneistä. Jossain loppupuolella sellainen, jos yksityiskohtaisesti kerron, mitä yhdessä kaapissa kävivät puuhaamassa.

      Naapuri teiniensä kanssa muutti äkkiä pois. (Olivat ilmeisesti saaneet käskyn. Se on ollut tapana tässä talossa. Kun paljastan kotikäyntien tekijän, tulee lähtö.)

      • Anonyymi

        Oletko paljastanut kotikäyntien tekijän?


      • Anonyymi

        Älä aiheuta melua siellä, muuten naapuritkin muuttaa pois.


      • Anonyymi

        Minä ainakin muuttaisin helvetin nopeasti pois jos naapuriksi paljastuisi mielisairas joka on sitä mieltä että häntä vainotaan.

        Ei ole taetta koska tuo muuttuisi väkivaltaiseksi.

        Toivottavasti naapuriparka ja lapset ei saaneet pahoja traumoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin muuttaisin helvetin nopeasti pois jos naapuriksi paljastuisi mielisairas joka on sitä mieltä että häntä vainotaan.

        Ei ole taetta koska tuo muuttuisi väkivaltaiseksi.

        Toivottavasti naapuriparka ja lapset ei saaneet pahoja traumoja.

        Kirjoitelkaa vaan lisää syyllistämisiä hulluksi haukkumisia , ym,niin tulevat suomi24 arkistoistags-vainoa tutkivat näkevät, minkälaisen kohtelun TI:t saivat, kun yrittivät tuoda asiaansa esille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitelkaa vaan lisää syyllistämisiä hulluksi haukkumisia , ym,niin tulevat suomi24 arkistoistags-vainoa tutkivat näkevät, minkälaisen kohtelun TI:t saivat, kun yrittivät tuoda asiaansa esille,

        Ei gs:ää tapahdu.


    • Anonyymi

      Kotikäyntien tekijöitä monikossa. Kotikäyntejä on helpointa tehdä, kun asuu samassa rapussa. Lähistalkkereilla on ilmeisesti asuntoni avain käytössä, vaikka ei pitäisi voida olla. Tai yleisavain. _ Kyllä varmaan kauempaakin on käyty.

      Tiedä ne kotikäynnit, joilla on tehty jotakin sellaista, että huomaan käydyn.

      Kun kaapeista hävinnyt tavaraa, en heti huomaa sitä. Joudun vetämään johtopäätöksen, että käyty on.

      En tiedä, paljonko on käyty salaa. Silloin kun eivät salaa, pitävät huolen, että käynti huomataan.

      Ihan vaan luettelen. En rupea todistelemaan kaiken maailman tyypeille täällä

      • Anonyymi

        Haluavat, että tunnen yksityisyyttäni loukatun ja että en mahda heille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat, että tunnen yksityisyyttäni loukatun ja että en mahda heille mitään.

        Nyt ovat kotikäynnit tulleet väärään ketjuun, mutta käyhän tämä esimerkistäsiitä, että haluavat minun huomaavan käyntinsa. -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat, että tunnen yksityisyyttäni loukatun ja että en mahda heille mitään.

        Vallankäytön ja alistamisen, mikä ihan nautinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallankäytön ja alistamisen, mikä ihan nautinto.

        siis IHANA


    • Anonyymi

      Tätä ketjua on käynyt katsomassa tähän mennessä 346 ihmistä, vain. Ja tämä tulee jäämään uusien ketjujen taakse, Unohtuu. Maksoiko vain kirjoitella, Kyllö, varsinkin kun TÄMÄKIN KETJU MENEE ARKISTOON TULEVIEN TUTKIJOIDEN KÄYTETTÄVÄKSI

      • Anonyymi

        Kiitos tutkijoille etukäteen. Nyt vielä ei ole turvallista tutkia.


    • Anonyymi

      Nyt heittelemään huulta siitä, minkälaisia stalkkerit ovat.

    • Anonyymi

      Siis vastaanväittäjät ottavat esille yhden tapauksen ja selittävät, että eihän tämmöinen stalkkausta ole. Mutta kunniitä tehdään sarjassa kohteelle, niin rupeaa olemaan. Tai se yksi keta tehdään niin, ettäkohde tietää olevan ihan tahallinen teko.

      • Anonyymi

        Je luulervat, että toistamalla hullu . ota lääkkeesi . saavat todistettua, ettei joukkovainoa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Je luulervat, että toistamalla hullu . ota lääkkeesi . saavat todistettua, ettei joukkovainoa ole.

        Tähän mennessä näyttö tukee ainoastaan teoriaa että "joukkovainotut" ovat vainoharhaisia.


      • Anonyymi

        Oletko mielestäsi terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän mennessä näyttö tukee ainoastaan teoriaa että "joukkovainotut" ovat vainoharhaisia.

        Kyllä te olette Itse harhaisia, psykiatrien ja Stean/sosiaali- ja terveysministeriön masinoiman häiriköt. Tiedän että uskotte täysin kritiikittömästi Duodecimin 20 vuotta sitten julkaisemaan Psykiatria-teokseen, johon liiltavimmatusti Duodecimin ei itsekään enää usko. Yrittäkää jo orientoitua nykyaikaan ja jättäkää harhaisten satujen lukeminen vähemmälle.


    • Anonyymi

      tää koko gang-stalking juttuki on vaan yhenlainen kultti. on tosi kivaa jonkun "auktoriteettitahon" kannalta, että joku uskoo tämmöiseen gang-stalkkaukseen. todellisuudessa kyseessä on skitsofrenia. sekin on toisaalta vähän samankaltainen pulma. miettiköön lukija tätä asiaa vaikka lopun elämäänsä, että mitä mahdan tarkoittaa.

      • Anonyymi

        Tsemppiä, Siihen sinulla on totisesti oikeus. Vain erittäin harhaiset tyypit luulevat, että ihmistä ei voitaisi häiritä, jos hänellä on joku väärä tai oikea psykiatrinen diagnoosi. Realisoikoon Arja Mainio voisi sosiaali- ja terveysministerön salaisena ,asiantuntijana. yrittää realisoida kansalle, miten tällainen harhaluulo on ollut ylipäätään mahdollista kehittää. Psykiatria on sosiopatiaa, jos se sellaista väittää. Mielenterveyden keskusliiton koulutetut kokemusasiantuntijat taitavat puhua työkseen paskaa muista ihmisistä sen sijaan, että kertoisivat vain siitä mitä ovat itse henkilökohtaisestI kokeneet. Eivät taida enää osata erottaa totuutta psykiatrien ja järjestötyöntekijöiden heihin. ymppäämistä indusoiduista harhaluuloista. Taitavat olla joukkopsykodsissa yhdessä häirinnästä ja rikollisten suojelemisesta heille maksavan valtiollisen tahon kanssa. Milloin rikoksen tekeminen on hyväksytty ministeriöiden budjettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä, Siihen sinulla on totisesti oikeus. Vain erittäin harhaiset tyypit luulevat, että ihmistä ei voitaisi häiritä, jos hänellä on joku väärä tai oikea psykiatrinen diagnoosi. Realisoikoon Arja Mainio voisi sosiaali- ja terveysministerön salaisena ,asiantuntijana. yrittää realisoida kansalle, miten tällainen harhaluulo on ollut ylipäätään mahdollista kehittää. Psykiatria on sosiopatiaa, jos se sellaista väittää. Mielenterveyden keskusliiton koulutetut kokemusasiantuntijat taitavat puhua työkseen paskaa muista ihmisistä sen sijaan, että kertoisivat vain siitä mitä ovat itse henkilökohtaisestI kokeneet. Eivät taida enää osata erottaa totuutta psykiatrien ja järjestötyöntekijöiden heihin. ymppäämistä indusoiduista harhaluuloista. Taitavat olla joukkopsykodsissa yhdessä häirinnästä ja rikollisten suojelemisesta heille maksavan valtiollisen tahon kanssa. Milloin rikoksen tekeminen on hyväksytty ministeriöiden budjettiin.

        Olipas asiaa !!!!


    • Anonyymi

      Sorry Timo, saatat olla hyvä jätkä, mutta diagnoosisi takia et sovi mainoskasvoksi tähän Tiedonjakoa ja vertaistukea -kampanjaamme.

    • Anonyymi

      mobbing on yksi stalkkaus tekniikka. Siinästalkkerit hoitavathommansa hyvin avoimesti ja näkyvästi.

      • Anonyymi

        siinä käytetään hyväksi mm. TI:lle huomaamattomasti tehtyjä ehdollistuksia, joissa triggereinä on sanoja, eleitä, värejä ym.


    • Anonyymi

      Tässä sinulle jouluihminen vähän kiistelyä siitä,että ovatko oikeasti vainottuja ja hulluja vaan.

      Se että luulee naapureiden kiuskailevan ja joidenkin muiden nauravan ja joskus kotona on sähköistä ei ole peruste kenellekään luulla olevansa gang stalkingin uhri. En usko, että kukaan luulee.

      • Anonyymi

        lupasin nostaa sinulle ketjun luettavaksi, puolesta ja vastaan Miksi gang stalkkerit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lupasin nostaa sinulle ketjun luettavaksi, puolesta ja vastaan Miksi gang stalkkerit..

        kyllä tätä ketjua voi suositella muillekin jouluketjussa kävijöille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tätä ketjua voi suositella muillekin jouluketjussa kävijöille

        TI:t voivat lueskellä ja katsella, mitä tapahtui joulunajasta huolimatta.


    • Anonyymi

      Tämä ketju tuli esille, kun googlasin kylmähäirintää stalkkauksena.

      • Anonyymi

        Sitä tässä selvittelen. Olen ostanut lämpimiä vaatteita, Eilen untuvatakin. Tänään gollegeasun kotia varten. En kerro kylmäoireista enempää, ettei stalkkeri saa palautetta.


    • Anonyymi

      Covid19 paljastaa kaikelle kansalle sen tarkoitukset. Sen gangstatalkinin muut tekonsa. Forss ei pelasta ketään.

    • Anonyymi

      Katsokaa utube gangstalkking ja elektroninen häirintä R.L, jos kiinnostaa tietää mitä kotonani tapahtuu.

    • Anonyymi

      Upseerit ovat tosimiehiä.

    • Anonyymi

      Tikkurilan sheriffi suorittaa elektronista häirintäänsä
      Hyvinkään veikkarissa kelta-ja valkovaloisella dronella. Keilaa sillä suoraan asuntoon jotain elektromagneettista keilaa. Asuu jossain päin Vantaata. Jos näette kahden ison dronen siellä,niin infotkaa mihin menevät.

    • Anonyymi

      Olisi hyvä saada se kuvattua pihallaan drone ohjaimet käsissään.

    • Anonyymi

      Johonkin itä -Vantaalle päin ne menee.

    • Anonyymi

      Joukkovainonta on totisinta totta. Perpit ovat täysiä psykopaatteja.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe