Ateistit! mitenkäs sit suu pannaan jos kuoltuanne huomaatte kuoleman jälkeisen elämän, Jumalan, sielun jne. olevan totisinta totta?
Tulisko mieleen että ois sittenkin kannattu kuunnella niitä Jeesukseen uskovia?
Yllätys ateistille
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs panet suusi , kun islam onkin totta.
- Anonyymi
nO Panen Jumalaani suuhun ja heitän Alas Taivaasta. Jumalaa kiinnosta enemmän suihinotto kuin työnteko, eli Jeesukseen uskovien suojelu.
Kunnon perspano tekisi Jumalalle hyvää! sitähän juuri sanoin avauksessani.
Jumala on ahdasmielinen körtti aivan kuten on g4g!
- Anonyymi
Mites suu pannaan jos kyseessä ei olekaan se UT jumala vaan VT jumala. Mitä jos Jeesus onkin ollut se epäjumala jonka kuvia olet palvonut ja rikkonut toista (alkuperäistä) komentoa jatkuvasti.
Mitä jos jonkun tietyn lahkon jumala on totta, jonka mukaan kaikki muut ovat syntisiä.
Mitä jos joku muu jumala on ollut totta.
Tai mitä jos ei mitään jumalia olekaan, ja olet vain tuhlannut ainutkertaisen elämäsi sellaiseen.
Vaihtoehtoja on paljon. Voit ihan vapaasti arvailla mikä niistä on se oikea, mutta täällä tuskin saat kaikua ontolle yksittäiselle väitteelle.- Anonyymi
Vanhan ja Uuden testamentin Jumala on sama Jumala.
Jeesus on Vanhan Testamentin Jumala, joka UT:ssa syntyi tänne meidän maailmaan ihmisenä ja tuli lihaksi.
Jeesus esimerkiksi väitti olevansa Exoduksen Minä Olen, eli Jumala joka johdatti Israelin kansan pakoon Egyptistä. Raamatun mukaan Jeesus on Vanhan Testamentin Herra/Jehovah. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhan ja Uuden testamentin Jumala on sama Jumala.
Jeesus on Vanhan Testamentin Jumala, joka UT:ssa syntyi tänne meidän maailmaan ihmisenä ja tuli lihaksi.
Jeesus esimerkiksi väitti olevansa Exoduksen Minä Olen, eli Jumala joka johdatti Israelin kansan pakoon Egyptistä. Raamatun mukaan Jeesus on Vanhan Testamentin Herra/Jehovah.Yhä edelleenkin UT voisi olla paholaisen työtä eksyttää. Se että siellä kerrotaan olevan sama kun VT ei takaa mitään. Miksi ei suoraan palvoisi JHWH jos se on kerta sama, ja varmasti alkuperäinen?
Onhan se epäilyttävää, kun jumalan sanaa on muutettu.
1. Minä olen JHWH, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita jumalia Minun rinnallani.
2. Älä tee itsellesi patsasta äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä Minä, JHWH, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Onko sielulla suu? Sanooko se jotain? Jos sanoo, täytyy sielun olla ainetta, sillä ilman ainetta ei ole ääntä - eikä mitään sanailua.
- Anonyymi
>> huomaatte kuoleman jälkeisen elämän, Jumalan
Sanoisin Odinille että moro ja että hyvät on pidot täällä valhallassa
>>Tulisko mieleen että ois sittenkin kannattu kuunnella niitä Jeesukseen uskovia?
No teitä mielikuvitusjumalan palvojia ei kenenkään kannata kuunnella :)- Anonyymi
Valhallaan ei ole asiaa, jollei kuole urheasti taistelussa. Tautivuoteeseen kuolevat joutuvat Helheimiin, maailmoista alimmaiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Valhallaan ei ole asiaa, jollei kuole urheasti taistelussa. Tautivuoteeseen kuolevat joutuvat Helheimiin, maailmoista alimmaiseen.
Taistelua on niin monenlaista, kuten muhammadanisminharhaisetkin todistavat jihadia kuvaillessaan.
Till Vallhalla!
- Anonyymi
Sekin olisi jo varsin mojova yllätys, jos jollain uskovalla olisi joskus jotain järjellistä sanottavaa. Mutta eipä ole moista ihmettä koskaan kohdalle osunut.
- Anonyymi
Uskokaa Jumala, Tarjous voimassa31.12.9999asti.
- Anonyymi
200 vuotta maailmanloppuun juutalaisen kalenterin mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
200 vuotta maailmanloppuun juutalaisen kalenterin mukaan.
2.8 miljardia vuotta vielä siihen, kun aurinkomme sammuttaa kaiken elämän laajentuessaan punaiseksi jättiläiseksi. Kristinuskonharhaisille lohduksi se, että saavat senkin jälkeen odottaa jeesustaan loputtomiin, joten toivoa on.
- Anonyymi
Jokainen täysijärkinen ja aikuinen ihminen ymmätää, että sadut ovat vain satuja. Onko uskovan elämä todella niin vaikeaa, että täytyy täyttää päänsä näillä jumaljutuille, vaikka tietääkin ne epätosiksi?
Paavi julisti suun pannaan. Se on kielletty ehkäisykeino.
- Anonyymi
Todennäköisyys oikean jumalan palvontaan on varsin pieni kun ottaa huomioon palvottujen jumaluuksien lukumäärän ja sen että niistä kaikista on yhtä paljon todisteita. Eli minkä tahansa niistä jumaluuksista olemassaolo on yhtä todennäköistä.
Jumaltarustojen mukaan jumalat vielä suhtautuvat varsin happamesti muiden jumaluuksien palvontaan joten turvallisin vaihtoehto on ateismi jolloin ei ainakaan syyllisty väärän jumalan palvontaan. Jumalan palvomattomuus kun on jumaluuksien silmissä pienempi rikos kuin väärän jumalan palveleminen.- Anonyymi
Homer Simson:
"Jos olemmekin joka sunnuntai palvelleet väärää Jumalaa, niin eikö se oikea tule viikko viikolta vihaisemmaksi?"
Siinä aloittelijalle ajateltavaa.
- Anonyymi
Mitenkäs uskisten suu sitten laitetaan, kun selviää, että saa vain niskaansa multaa kuoleman jälkeen, ei muuta?
- Anonyymi
Kyllä taitaa suu pysyä sen jälkeen aika lailla kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taitaa suu pysyä sen jälkeen aika lailla kiinni.
Tämä on ainoa syy toiveeseeni oikean jumalan olemassaolosta. Saisivat uskonharhaiset ansaitsemansa kohtalon.
- Anonyymi
Ihan sama.
- Anonyymi
Ei siellä mitään ollut, oletko itse käynyt katsomassa, minä olen.
Kuolemaan päättyy, miksi valehtelette tuonpuoleisesta. - Anonyymi
Mitä teet, kun reinkarnoidutkin palestiinalaiseksi muslimiksi?
- Anonyymi
Teen Reklamaation, Jumalan huonosta osaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen Reklamaation, Jumalan huonosta osaamisesta.
No refunds.
- Anonyymi
Pyörtyisin hämmästyksestä.
- Anonyymi
Otan tuon riskin kevein mielin. Paheksuisin kylläkin jumalan kehnoa tiedotusosaamista.
Mitäs äärikristitty tuumaa jos vastassa onkin läski Budha joka virnuileekin että veikkasit väärää hevosta?- Anonyymi
Se olisi sitten matkaa yhteen lukuisista helveteistä, joita on pahuutta harjoittaneille ihmisille varattuna uskosta huolimatta. Mahtaisi ketuttaa kun hyväntekijä ateisti menee parempaan paikkaan.
- Anonyymi
Uskonnot ja kuoleman jälkeiset elämät ovat huu haata. Minut on jo kerran todettu kuolleeksi, mutta en kyllä nähnyt minkäänlaisia jumalia tai enkeleitä, puhumattakaan ihmisistä. Olin kuitenkin lääkäreiden mukaan kuolleena lähes 15 minuuttia.
- Anonyymi
Uskon Spakettihirviöön. Esim, Pastaferien taivaassa olut on kylmää ja huorat puhtaita.
Spakettihirviö tarjoaa huomattavasti paremman tulevaisuuden kuin kukaan muu.- Anonyymi
Yhtä paljon todisteita on spakettimonsuista kuin taivaasta.
- Anonyymi
Kuolema on suosiollisempi uskovaisille, kuin ateisteille. Uskovat säästyvät harmittelemasta sitä, että olivat väärässä kuoleman jälkeisen elämän suhteen, Ateistit puolestaan eivät pääse sanomaan: "Ähäkutti uskovaiset, olimme oikeassa!"
- Anonyymi
Uskovaiset yllättyy kun taivaassa ryvetäänkin pyhän lehmän paskassa ja se haju... YÖÖKKK
Toista se on Pastaferien taivaassa, jossa olut on kylmää ja huorat puhtaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351536Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2911515Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281509Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73953
- 56889
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705- 47696
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625