Sovitaan, ettei persuätmit enään hauku kunnon miehiä? Peppuleilla on kuitenkin oma palsta.
Ja pyydän anteeksi, ettei puppeleiden aivotoimintaan ole mahtunut kovin paljoa. Heitän haasteen jokaiselle pyllyilijälle. Virallinen ÄO on tapauksessani vakavan onnettomuuden jälkeen 138.
Kykeneekö peruskoulupersu siihen ilman/aivovamman takia? Eu kykene, koska persut ovat ns. heikompaa ainesta. Entisiä SMP:läisiä
Minä nussin aina kun huvittaa, persu runkkaa.
Sovittaisiinko näin
17
63
Vastaukset
Ei kyllä millään tavalla ole ilmennyt se 138, missähän testissä se on todettu? vaikuttaa näin sivullisesta kommenttien perusteella että oikea lukema lienee jossain 70 paikkeilla. Saatan kyllä erehtyä, voi se olla vähemmänkin.
Noh, harmaakyrpä. Mielipiteesi ovat sallittuj, mutta minulla on ihan viralliset paperit älykkyydestäni. Mahtaako sinulta löytyä?
TimoSimilä kirjoitti:
Noh, harmaakyrpä. Mielipiteesi ovat sallittuj, mutta minulla on ihan viralliset paperit älykkyydestäni. Mahtaako sinulta löytyä?
Enpä usko. Ainahan voit skannata ja laittaa aijaahan niin katsotaan, muutenhan olet pelkkä paskanpuhuja. Jotain 140 nettitesteistä yleensä tullut, se tieto riittää mulle, Virallista mensa-testiä ei ole tullut tehdyksi.
- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Millä testillä tuo 138 on saatu? WAIS? Mensa? Mikä keskihajonta on testissä ollut käytössä?Esim. 24 keskihajonnalla ÄO 138 vastaa 15:n keskihajonnalla ainoastaan 123-124 pistettä jne.
En tiedä, mikä Mensan testin maksimipistemäärä on nykyään, mutta silloin kun itse kävin sen tekemässä 10 v sitten se oli 135, mihin pitäisi yltää 1% prosentti väestöstä (Mensaan liittymisen rajahan 131). Keskihajonta oli siinä testissä 15. Itse saavutin tuon maksimipistemäärän, joskaan en ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi liittyä ko. yhdistykseen. Anonyymi kirjoitti:
Millä testillä tuo 138 on saatu? WAIS? Mensa? Mikä keskihajonta on testissä ollut käytössä?Esim. 24 keskihajonnalla ÄO 138 vastaa 15:n keskihajonnalla ainoastaan 123-124 pistettä jne.
En tiedä, mikä Mensan testin maksimipistemäärä on nykyään, mutta silloin kun itse kävin sen tekemässä 10 v sitten se oli 135, mihin pitäisi yltää 1% prosentti väestöstä (Mensaan liittymisen rajahan 131). Keskihajonta oli siinä testissä 15. Itse saavutin tuon maksimipistemäärän, joskaan en ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi liittyä ko. yhdistykseen.Hohhoijaa. Tyypillinen nörtti...
Harmaaritari kirjoitti:
Enpä usko. Ainahan voit skannata ja laittaa aijaahan niin katsotaan, muutenhan olet pelkkä paskanpuhuja. Jotain 140 nettitesteistä yleensä tullut, se tieto riittää mulle, Virallista mensa-testiä ei ole tullut tehdyksi.
Itelläki tulee joku päälle 140..
En kuitenkaan lähe kailottamaan niinkuin joku vasemmistoliiton juntti. :D
Nehän rupeaa kailottamaan ylemmyyttään heti kun tulee paperit jostain paska laitoksesta.KonnaKettu kirjoitti:
Itelläki tulee joku päälle 140..
En kuitenkaan lähe kailottamaan niinkuin joku vasemmistoliiton juntti. :D
Nehän rupeaa kailottamaan ylemmyyttään heti kun tulee paperit jostain paska laitoksesta.Joo ja edelleenkin epäilen että Similä on kyllä nyt laskenut tuplana. Ehkä teki testin kahteen kertaan ja ynnäsi tulokset :D sehän tässä kyllä Similän kannalta hyvä että jos heppu muuttaisi päiväntasaajan Guineaan vaikuttaisi varmaan melkein älyköltä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo ja edelleenkin epäilen että Similä on kyllä nyt laskenut tuplana. Ehkä teki testin kahteen kertaan ja ynnäsi tulokset :D sehän tässä kyllä Similän kannalta hyvä että jos heppu muuttaisi päiväntasaajan Guineaan vaikuttaisi varmaan melkein älyköltä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_NationsOnhan toi vähän kummallista, että äijä ensin retostelee aivovammaisena saamallaan korkealla ÄO-testituloksella, mutta mitään todisteita ei kuitenkaan voi asiasta antaa.
En myöskään ymmärrä tuota, että mikä logiikka on heittää nimenomaan persuille haasteeksi ylittää tämä Similän väitetty 138 pisteen ÄO. Edes osittain älyllisiä resurssejaan käyttämään kykenevä ihminen kyllä ymmärtää, että minkään puolueen kannattajien (Edes Vasemmistoliiton tai Vihreiden) enemmistön saama testitulos missään ÄO-testissä ei yllä 138 pisteeseen ainakaan, jos testi on standardoitu oikein. Lisäksi myös persuissa on varmasti jokatapauksessa monta hra Similää korkeammalla ÄO:lla varustettua, olivat he sitten puolueen vähemmistöä tai eivät.
Aika korkean luokan paskanjauhajalta vaikuttaa tämä Similä. TimoSimilä kirjoitti:
Mulla taas on ihan virallinen vapauspassi. Onko teistä kukaan muu virallisesti vapaita?
Miespersuja on kahta lajia. Joko niitä ätmejä, mut useimmat sovinisteja. Tosin eikös ätmitkin ole niitä.
Nää siis miehistä.
Persunaiset on sit eri lajeja. En kyl heistäkään hovasti hyvää sanottavaa keksi.
Tiety poikkeuksiakin on.- Anonyymi
Sitten on myös näitä "neito-poikia", jotka vain haaveilevat pussista kuten sinä :D
- Anonyymi
En minäkään yhteiskunnan tuilla loisivasta elämäntapatyöttömästä.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on myös näitä "neito-poikia", jotka vain haaveilevat pussista kuten sinä :D
En kyl oo neitopoika, mut en myöskään persu.
- Anonyymi
Neuvottelut on neuvoteltu nyt, ei sovita mitään enää, minä sen määräsin näin.
Nyt aamu-TV:stä katsotaan aina uutta säätyttöä missä suunnassa ovat nännit ja näppylät minäkin aamuna hänellä. - Anonyymi
Ei tarvitse ihmetellä, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Olet niin aggressiivinen ja ilkeä, ettei kukaan halua tutustua.
- Anonyymi
Voi kammotusten maailmankaikkeus ja kaskenpolttajan vihonviimeiset juurakotkin... :D
... Kun ihmiset ajattelevat asioita eri tavoillaan osittain väärinkäsittäenkin :D
Sovittaisko näin, ettei enää ikinä kirjoiteta enääN. Sinne sanan loppuun kun ei kuulu sitä ännää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498