Profetiat alkaa toteutua

Anonyymi

Musta tuntuu, että juuri nyt alkaa porofetiat toteuta ja moni tulee hämmästymään.

79

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Tuollainen tai vastaava hehkuva kappalehan, vaikka avaruusromua, voisi sytyttää vaikka metsäpalon. Onkohan näin käynytkin?


      • Jos olemme vihan ajan kynnyksellä niin näitä kappaleita taivaalta tulee tippumaan lisää, olisivatko ehkä taivaankannessa kiinni olevia tähtiä?
        Joka tapauksessa elämme mielenkiintoisia aikoja ja paljon selittämättömiä asioita tulee tapahtumaan jos profetiat alkavat todella toteutua. Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Jos olemme vihan ajan kynnyksellä niin näitä kappaleita taivaalta tulee tippumaan lisää, olisivatko ehkä taivaankannessa kiinni olevia tähtiä?
        Joka tapauksessa elämme mielenkiintoisia aikoja ja paljon selittämättömiä asioita tulee tapahtumaan jos profetiat alkavat todella toteutua. Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.

        Kyllä on mielenkiintoista nähdä, hiljeneekö nää pilkkaajatrollit, vai kääntyykö ne ja alkaa etsiä pelastusta Jeesuksesta Kristuksesta. Nimittäin pahat ajat tulevat vääjäämättä!


      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Jos olemme vihan ajan kynnyksellä niin näitä kappaleita taivaalta tulee tippumaan lisää, olisivatko ehkä taivaankannessa kiinni olevia tähtiä?
        Joka tapauksessa elämme mielenkiintoisia aikoja ja paljon selittämättömiä asioita tulee tapahtumaan jos profetiat alkavat todella toteutua. Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.

        "Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.", jotenkin olen missannut ton uutisen, oliko se MTV3:sen uutisten loppukevennyksessä? Siinä olet oikeassa, että molemmat on yhtä totta, korjaan valhetta.


      • Delphin kirjoitti:

        Jos olemme vihan ajan kynnyksellä niin näitä kappaleita taivaalta tulee tippumaan lisää, olisivatko ehkä taivaankannessa kiinni olevia tähtiä?
        Joka tapauksessa elämme mielenkiintoisia aikoja ja paljon selittämättömiä asioita tulee tapahtumaan jos profetiat alkavat todella toteutua. Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.

        >Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.

        Totisesti, totisesti! Amen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

        Jos olemme vihan ajan kynnyksellä niin näitä kappaleita taivaalta tulee tippumaan lisää, olisivatko ehkä taivaankannessa kiinni olevia tähtiä?
        Joka tapauksessa elämme mielenkiintoisia aikoja ja paljon selittämättömiä asioita tulee tapahtumaan jos profetiat alkavat todella toteutua. Maan paljastuminen pallon sijaan litteäksi aloitti suuren uutis aallon sen puolesta että raamattu todellakin on totta.

        Habakuk 1.
        8, Sen hevoset ovat nopeammat kuin pantterit, ne juoksevat kiivaammin kuin sudet illoin. Sen ratsumiehet kiidättävät-kaukaa tulevat sen ratsumiehet, ne lentävät, niinkuin kotka syöksyy syönnökselleen.

        Habakuk 2
        1 Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa.
        2 Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä selvästi tauluihin, niin että sen voi JUOSTESSA LUKEA".
        3 Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
        4 Katso, sen kansan sielu on kopea eikä ole suora; mutta vanhurskas on elävä uskostansa.

        Kehoitus: JUOSTESSA LUKEA - Kirjoita NÄKY ja piirrä se selvästi tauluihin......
        Kun katselemme tämän päivän kuntoilijoita , niin siellähän se pieni netti ja some on silmien edessä, pienessä juoskussa .
        Mutta heillä on siinä nyt myös Raamattu kuunneltavissa ja luettavissa sekä suuri määrä näkyjä tälle ajalle , siellä on selkeästi myös Habakuk in näky, ketä kiinnostaa . Paljon siitä on jo ympärillä toteutuneena nähtävissä.

        Raamattua pilkataan julkisesti satukirjaksi nyt. Vielä muutama vuosikymmen sitten Jumalanpilkka julkisesti oli rangaistava teko.
        Sekin muutos on siellä profetoitu ...löytyneekö uskoa maan päältä Jeesuksen takaisin tullessa.
        Monet asiat ovat konkreettisesti toteutuneet tälle ajalle, mitä ei esim. vuoden 1776 Biblian aikana olisi voinut kuvitella, kun kiitäviin kotkiin verrattiin viholliskansan hyökkäyksen nopeutta. Ei ollut kiitäviä lentokoneita ilmojen halki tai peräti satelliitteja Habakukin aikaan eikä vielä 250 v sitten.

        Netti antaa nyt tiedon koko maailmalle- Evankelioitu on koko maailman ääret:
        Room 10.18-
        18 Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on mielenkiintoista nähdä, hiljeneekö nää pilkkaajatrollit, vai kääntyykö ne ja alkaa etsiä pelastusta Jeesuksesta Kristuksesta. Nimittäin pahat ajat tulevat vääjäämättä!

        Sanonta on, että pilkka tulee omaan nilkkaan.
        Raamattua lukemalla avautuu totuus, ja sen ymmärtäminen nujertaa myös pilkkamielen.
        2. Aikakirja 36
        11 Sidkia oli kahdenkymmenen yhden vuoden vanha tullessaan kuninkaaksi, ja hän hallitsi Jerusalemissa yksitoista vuotta.
        12 Hän teki sitä, mikä oli pahaa Herran, hänen Jumalansa, silmissä: hän ei nöyrtynyt profeetta Jeremian edessä, jonka sana tuli Herran suusta.
        13 Myöskin hän kapinoi kuningas Nebukadnessaria vastaan, joka kuitenkin oli vannottanut hänet Jumalan kautta. Hän oli niskuri ja paadutti sydämensä, niin ettei hän kääntynyt Herran, Israelin Jumalan, puoleen.
        14 Myös kaikki pappien päämiehet ja kansa harjoittivat paljon uskottomuutta jäljittelemällä pakanain kaikkia kauhistuksia, ja he saastuttivat Herran temppelin, jonka hän oli pyhittänyt Jerusalemissa.
        15 Ja Herra, heidän isiensä Jumala, lähetti, varhaisesta alkaen, vähän väliä heille varoituksia sanansaattajainsa kautta, sillä hän sääli kansaansa ja asumustansa.
        16 Mutta he PILKKASIVAT Jumalan sanansaattajia ja halveksivat hänen sanaansa ja häpäisivät hänen profeettojansa, kunnes Herran viha hänen kansaansa kohtaan oli kasvanut niin, ettei apua enää ollut.
        17 Niin hän toi heidän kimppuunsa kaldealaisten kuninkaan ja surmautti miekalla heidän nuoret miehensä heidän pyhäkössänsä eikä säästänyt nuorukaista eikä neitosta, ei vanhusta eikä harmaapäätä; kaikki hän antoi tämän käsiin.


    • Anonyymi

      sodomaa ja gomorraa myös aikanaan Jumala heitti tulikivillä taivaasta sen syntien tähden. ja sitä paitsi Raamatussa sanotaan, että maa on talletettu tulelle

      • Anonyymi

        Sumerien anunnaki Enlil lupasikin, ettei enää laita toista tulvaa hävittämään ihmiskuntaa. Nyt on siis tulen vuoro...


    • Anonyymi

      Lue 4 Evankeliumia, Kuuntele ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! mm:

      "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.

      "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.

      "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.

      "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.

      Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".

      ÄLÄ koskaan ota Pedon Merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22

      Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc

      Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja: truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".

      Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS

      Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ

      Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY

      Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa

      JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki! Jos kukaan kuulee tämän, pyydän, vastaa Jumalan Kutsuun Jeesuksen Opetuksissa. <3

      • Anonyymi

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran, ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran, ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Ei se noin ole!
        Pedon merkki on se siru, mikä sinun peukalonhankaasi injektoidaan. Sirussa on RFID -tekniikalla sinun Ihmisen Lukusi, 18 merkkiä pitkä. Tämä Ihmisen Luku on ollut tunnettu jo kolmisenkymmentä vuotta. Minä olen sen testannut monta kertaa ja aina se toimii.
        Liian pitkä juttu selitettäväksi ja jo periaatteen vuoksi sinä et sitä usko, tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin ole!
        Pedon merkki on se siru, mikä sinun peukalonhankaasi injektoidaan. Sirussa on RFID -tekniikalla sinun Ihmisen Lukusi, 18 merkkiä pitkä. Tämä Ihmisen Luku on ollut tunnettu jo kolmisenkymmentä vuotta. Minä olen sen testannut monta kertaa ja aina se toimii.
        Liian pitkä juttu selitettäväksi ja jo periaatteen vuoksi sinä et sitä usko, tyhmä!

        1700 luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
        Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        1234567---


      • Anonyymi

        "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33

        En pilkkaa,totean vain ettei ole mitään myytävää.Kohta ei ole edes ruokaa ja asuntoa,sillä kapitalistirosvot ryöstää meidät pian putipuhtaiksi.
        Hallituksen tuella tietysti,ja siellä ne suurimmat rosvot luuraakin.Tähän lisätään vielä mafian aikaansaama haittamaahamuutto,ja seurauksena rikollisuuden räjähtäminen niin korkeaksi,että elämämme on,tai tulee olemaan suuresti uhattuna.Tämäkin kuuluu mafia politiikkojen suunnitelmiin,ei muutoin noin älytöntä politiikkaa voi selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33

        En pilkkaa,totean vain ettei ole mitään myytävää.Kohta ei ole edes ruokaa ja asuntoa,sillä kapitalistirosvot ryöstää meidät pian putipuhtaiksi.
        Hallituksen tuella tietysti,ja siellä ne suurimmat rosvot luuraakin.Tähän lisätään vielä mafian aikaansaama haittamaahamuutto,ja seurauksena rikollisuuden räjähtäminen niin korkeaksi,että elämämme on,tai tulee olemaan suuresti uhattuna.Tämäkin kuuluu mafia politiikkojen suunnitelmiin,ei muutoin noin älytöntä politiikkaa voi selittää.

        Teidän elämänne tule olemaan uhattuna teidän itsenne takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1700 luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
        Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        1234567---

        Haluaisitko mennä saarnaamaan tästä kirkkoon? Saisitko jotain konkreettistakin aikaan, kuin kevyttä puhetta ties moneenko kertaan läpikäydystä jutusta?
        Missä on vihollisesi, jota vastaan taistella? Se ei ole viikon päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran, ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Hengellinen sota on jo alkanut ajat sitten, ja täällä lässytetään tyhjää. Sotaväen ei pitäisi enää makailla ja puhella "muistakaa sitten ladata aseenne" tai "muistakaa ettette sitten...".
        Sanokaapa mitä se profeetta tekee, josta on puhuttu, että hän tulee Suomeen? Jos hän ei tullut saarnaamaan tyhjää ja Jeesusta, niin mitä tekemään?
        Jeesuksella kerrottiin olleen vain joitain opetuslapsia, ja häntä vastassa oli koko hallintojärjestelmä Mooseksenlain kannattajineen ja uskonoppineineen. Uskotteko profeetan kuuluvan uskonoppineisiin? Onko hän pappi? Mitä yhteistä hänen tavallaan ilmaista asiat on Jeesuksen kanssa suhteessa Mooseksenlain kannattajiin, ja nykykristittyjen kanssa suhteessa häneen itseensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin ole!
        Pedon merkki on se siru, mikä sinun peukalonhankaasi injektoidaan. Sirussa on RFID -tekniikalla sinun Ihmisen Lukusi, 18 merkkiä pitkä. Tämä Ihmisen Luku on ollut tunnettu jo kolmisenkymmentä vuotta. Minä olen sen testannut monta kertaa ja aina se toimii.
        Liian pitkä juttu selitettäväksi ja jo periaatteen vuoksi sinä et sitä usko, tyhmä!

        Kumpaan peukaloon se on istutettu, etten vahingossa amputoi väärää sormea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaan peukaloon se on istutettu, etten vahingossa amputoi väärää sormea?

        Jos olisit vaikka täysin kädetön,siru istutettaisiin otsaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän elämänne tule olemaan uhattuna teidän itsenne takia.

        perustele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengellinen sota on jo alkanut ajat sitten, ja täällä lässytetään tyhjää. Sotaväen ei pitäisi enää makailla ja puhella "muistakaa sitten ladata aseenne" tai "muistakaa ettette sitten...".
        Sanokaapa mitä se profeetta tekee, josta on puhuttu, että hän tulee Suomeen? Jos hän ei tullut saarnaamaan tyhjää ja Jeesusta, niin mitä tekemään?
        Jeesuksella kerrottiin olleen vain joitain opetuslapsia, ja häntä vastassa oli koko hallintojärjestelmä Mooseksenlain kannattajineen ja uskonoppineineen. Uskotteko profeetan kuuluvan uskonoppineisiin? Onko hän pappi? Mitä yhteistä hänen tavallaan ilmaista asiat on Jeesuksen kanssa suhteessa Mooseksenlain kannattajiin, ja nykykristittyjen kanssa suhteessa häneen itseensä?

        anonym7
        kysyy,
        niin tiedätkö kuka on tuo profeetta ja milloin tuo profeetta alkaa julkisesti toimia ja missä hänet voi tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän elämänne tule olemaan uhattuna teidän itsenne takia.

        Sinun elämäsi tulee olemaan uhattuna koska uhkailit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit vaikka täysin kädetön,siru istutettaisiin otsaasi.

        Niinpä.Ehkä hänen pitäisikin amputoisa päänsä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko mennä saarnaamaan tästä kirkkoon? Saisitko jotain konkreettistakin aikaan, kuin kevyttä puhetta ties moneenko kertaan läpikäydystä jutusta?
        Missä on vihollisesi, jota vastaan taistella? Se ei ole viikon päivä.

        "Missä on vihollisesi, jota vastaan taistella? Se ei ole viikon päivä."

        Ihmisen pahin vihollinen on ihminen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33

        En pilkkaa,totean vain ettei ole mitään myytävää.Kohta ei ole edes ruokaa ja asuntoa,sillä kapitalistirosvot ryöstää meidät pian putipuhtaiksi.
        Hallituksen tuella tietysti,ja siellä ne suurimmat rosvot luuraakin.Tähän lisätään vielä mafian aikaansaama haittamaahamuutto,ja seurauksena rikollisuuden räjähtäminen niin korkeaksi,että elämämme on,tai tulee olemaan suuresti uhattuna.Tämäkin kuuluu mafia politiikkojen suunnitelmiin,ei muutoin noin älytöntä politiikkaa voi selittää.

        Totean vain, ettei mitään puolueita ole enää maassamme. On enää Jumalaa Jumalanaan kunnioittavat ja pelkäävät uskovaiset ihmiset. Jumalan pelko on viisauden alku. Jumalaa "pelkäävän" ei oikeasti tarvitse pelätä mitään, hän on suojassa kuin taivaan lintu.

        Mutta on toinen ryhmittymä eli ateistit, heillä on paljon pelättävää, elleivät tee parannusta.
        Nimeän vielä kolmannen "puolueen ", eli penseät, haaleat. Jeesus sanoi, että parempi on olla kuuma tai kylmä, kuin penseä.
        Johanneksen ilmestys 3
        13 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
        14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
        15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
        16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
        17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
        20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
        21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
        22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

        Matteus 6
        24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
        25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
        26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
        27 Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
        28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
        29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
        30 Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
        31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
        32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
        33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
        34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän elämänne tule olemaan uhattuna teidän itsenne takia.

        Kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
        Romaani-nimellä kulkevia tarukirjoja on ollut jo kauan. Montekriston kreivi oli nuoruudessani suosittu. Sitten tulivat sarjakuvat ja kertoivat Villistä Lännestä. Sinnehän suomalaisia muutteli aikoinaan n. ½ milj. Samalla jo elokuvissa nähtiin tarut kuin todellisena. Mutta yli kaiken tarujen kertojaksi tulikin televisio. Tänään ei edes uutisista tiedä liekö totta vai tarua. Taruihin kansat on vauvasta saakka opetettu osaksi luonnollista elämää ja samalla häivytetty Jeesuksen antama Tie, Totuus ja Elämä.

        2. kirje Timoteukselle 4
        1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
        2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
        3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
        5 Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.


    • Anonyymi

      1. Piet. 1:12

      8 Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe, ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,
      9 sillä te saavutatte uskon päämäärän, sielujen pelastuksen.
      10 Sitä pelastusta ovat etsineet ja tutkineet profeetat, jotka ovat ennustaneet teidän osaksenne tulevasta armosta,
      11 ovat tutkineet, mihin tai millaiseen aikaan heissä oleva Kristuksen Henki viittasi, edeltäpäin todistaessaan Kristusta kohtaavista kärsimyksistä ja niiden jälkeen tulevasta kunniasta.
      12 Ja heille, koska he eivät palvelleet itseänsä, vaan teitä, ilmoitettiin se, mikä nyt on teille julistettu niiden kautta, jotka taivaasta lähetetyssä Pyhässä Hengessä ovat teille evankeliumia julistaneet; ja siihen enkelitkin halajavat katsahtaa.
      13 Vyöttäkää sentähden mielenne kupeet ja olkaa raittiit; ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä.

      Tässä ajassa eli lopussa on jotain mitä eivät edes profeetat ja pyhät, käsittäneet ja käsitä, joten vaikka saattaa tuntua että tämä on pahempi ja vaikeampi kuin esim, seurakunnan alussa, esim Pietari ja Paavalin aikaan, niin ei, tämä on jostain syystä, parasta aikaa.

      Jeesus sanoo, NOSTAKAA PÄÄNNE:

      meillä ei ole syytä pelätä, sillä Jumala on meiädän kansamme ja Jeesus Kristus (Voideltu = Messias)

      Meidät tullaan hakemaan KOTIIN.
      Kun normaalissa elämässä tulee ilta ja pimeää, isä ja äiti huutaa ja hakee lapsen sisälle kotiin ja antaa lämmintä kaakaota ja juusto leipää.
      ja sisällä on lämmin ja hyvä olla.

      Joten me menemme Kotiin.

      Se ei ole meille yllätys että tulee ilta ja yö ja pimeää ja kylmää, Me tiedämme että näin täytyy tapahtua ja sitten, hetki vain ja ME olemme aina ja iankaiken Jumalan ja Jeesuksen kanssa taivaassa.

      Iloitkaa ja riemuitkaa.

      Luuk. 21:28
      Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."

      Vapaus, kaikesta tästä maailmasta ja pahasta on lähellä!

      Ole Rohkea ja luja, Nosta pääsi ja ole turvallisella mielellä.

      Jeesuksella ON KAIKKIVALTA taivaassa ja maanpäällä.

      • Anonyymi

        "Sitä pelastusta ovat etsineet ja tutkineet profeetat,"

        Suomeenhan kerrottiin nousseen profeetta. Hänestä tulee mieleen kissa, joka jahtaa isännän taloa vaivaavaa käärmettä. Kuka lähtee kissan perään katsomaan josko saisi luikeron kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitä pelastusta ovat etsineet ja tutkineet profeetat,"

        Suomeenhan kerrottiin nousseen profeetta. Hänestä tulee mieleen kissa, joka jahtaa isännän taloa vaivaavaa käärmettä. Kuka lähtee kissan perään katsomaan josko saisi luikeron kiinni?

        Minun kadonneen kissan henki on auttanut ja maadoittanut minut kun joku paha henki on hyökännyt kimppuuni. Mutta profeetasta en tiedä.


      • Anonyymi

        "Jeesus sanoo, NOSTAKAA PÄÄNNE"

        Samaa sanotaan näilläkin palstoilla. (Mooses, pää alhaalla, lukeminen, yin, jne)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Totta toisaan, eräs ateistikin jo tuli järkiinsä ja lopetti uskovien pilkkaamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta toisaan, eräs ateistikin jo tuli järkiinsä ja lopetti uskovien pilkkaamisen.

        Ei täällä ja ylilaudalla häiriköivä ateistinen tapaus ole puolestaan mitään pilkkaamista lopettanut. Hän hokee "ei kukaan", ja "kuka nyt uskoisi"... Hän ateismin kautta haluaa opettaa somessa kirjoittavalle nuorisolle pahoja tapoja maanpuolustuksen nimissä. Sama mies toimii lehtien mielipidepalstoilla. Moniko haluaa nousta häntä vastustamaan?


    • Anonyymi

      Miika 2 sopii jo ajallemme Suomessakin.
      On alettu varoa, niitä raamatunlauseita , jotka julistavat synnin synniksi. On siis jo varjeltava, mitä kirkossa saa saarnata ja on alettu rajoittaa sitäkin, ettei selkeitä Raamatunlauseita saa julkisesti sanoa. Onkohan odotettavissa pian uusi nykyraamattu nykykirkolle?

      Miksi kirkon toiminta on muuttunut "suvaitsevaiseksi" Raamatun tulkitsemiseksi, kun naispapit pääsivät valtaan? Ikäänkuin heillä olisi erityinen tulkitsemisvapaus Raamatun Sanaan, jota miespapeilla ei ennen ollut? Valta on suuri , koska valmistuneista papeista liki puolet on naisia!

      Jo 12 vuotta sitten luin tällä palstalla olevia profetioita. On todettava, että tuolloiset ja edelleen Pihon sivustolta löytyvät profetiat kuvastavat jo tätä päivää monilta muiltakin osin , kuin Jumalan pelkäämättömyyden rajussa nousussa nuoremmassa polvessamme. Synti suvaitaan nyt julkisesti. Mitään ei saa nimittää saastaiseksi, säädyttömäksi ja siveettömäksi. Sanaa sivistymättömyys ei enää tunneta. Se kuitenkin juuri kuvastaa yhdellä sanalla nuo edelliset adjektiivit.
      Miika 2
      6 "Älkää saarnatko", saarnaavat he, "sellaisista ei pidä saarnata; eikö väisty pois häpäiseminen?"
      7 Onko tämä Jaakobin heimon puhetta? Onko Herra pikavihainen? Ovatko sellaisia hänen tekonsa? Eivätkö hänen puheensa ole hyvät sitä kohtaan, joka oikein vaeltaa?
      8 Mutta aikoja sitten on minun kansani asettunut viholliseksi; vaatteiden päältä te kiskotte vaipan niiltä, jotka huoleti kulkevat, jotka sotaa väistävät.
      9 Minun kansani naiset te ajatte pois heidän kodeistansa, jotka ovat heidän ilonsa; heidän pieniltä lapsiltansa te otatte minun kunniani ainiaaksi.
      10 Nouskaa ja menkää pois: ei tässä ole leposijaa saastutuksen tähden, joka on saanut aikaan turmion, parantumattoman turmion.

      11 Jos tulisi mies, joka tuulta tavoittelisi ja petollisuudessaan valhettelisi: "Minä saarnaan sinulle VIINISTÄ JA VÄKIJUOMISTA", siinä olisi saarnaaja tälle kansalle.
      12 Minä tahdon tarkoin koota sinut, Jaakob, kaikkinesi, visusti kerätä Israelin jääneet, saattaa heidät yhteen, niinkuin lampaat tarhaan, niinkuin lauman laitumellensa: on oleva ihmisten kohina!
      13 Tien aukaisija käy heidän edellänsä; he aukaisevat tiensä, kulkevat portille ja lähtevät siitä ulos. Heidän kuninkaansa käy heidän edellään, ja Herra heitä johdattaa.

      • Anonyymi

        "Valta on suuri , koska valmistuneista papeista liki puolet on naisia!"

        Tiesitkö, että shamaaneilla oli tapana pukeutua naiseksi huijatakseen henkiä, koska naista pidettiin voimakkaampana shamaanina, kuin miestä?
        Oletko koskaan miettinyt mikä todella oli se syy, miksi Israelilaisten kerrotaan hyökänneen toisten kansojen kimppuun lähes yksinomaan siitä syystä, että niitä kansoja syytettiin pedoilusta ja eläinten hässimisestä?
        Nyt pedoilu ja eläinten hässiminen kuuluu paholaisen palvontaan mitä tuolla jotkut harjoittavat? Samoin siihen kuuluu astrologia, kabbala ja numerologia. Jos tämä kaikki tieto päätyi voittajien käsiin sen sijaan, että se olisi tuhottu...? Käsky kävi: tuhotkaa ihmiset ja eläimet ja uhripaikat. Entä tieto? Sen takiako heidän kimppuunsa hyökättiin, koska tieto nähtiin ylivertaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Valta on suuri , koska valmistuneista papeista liki puolet on naisia!"

        Tiesitkö, että shamaaneilla oli tapana pukeutua naiseksi huijatakseen henkiä, koska naista pidettiin voimakkaampana shamaanina, kuin miestä?
        Oletko koskaan miettinyt mikä todella oli se syy, miksi Israelilaisten kerrotaan hyökänneen toisten kansojen kimppuun lähes yksinomaan siitä syystä, että niitä kansoja syytettiin pedoilusta ja eläinten hässimisestä?
        Nyt pedoilu ja eläinten hässiminen kuuluu paholaisen palvontaan mitä tuolla jotkut harjoittavat? Samoin siihen kuuluu astrologia, kabbala ja numerologia. Jos tämä kaikki tieto päätyi voittajien käsiin sen sijaan, että se olisi tuhottu...? Käsky kävi: tuhotkaa ihmiset ja eläimet ja uhripaikat. Entä tieto? Sen takiako heidän kimppuunsa hyökättiin, koska tieto nähtiin ylivertaiseksi?

        "Samoin siihen kuuluu astrologia, kabbala ja numerologia."

        Nuo kuuluvat mm. kyseisiä toimia harjoittavien tahojen koko yhtälöön. Hyödyllinen asia on valjastettu pahuuteen. Aikoinaan näitä tietoja osattiin käyttää oikein, mutta nyt ne on yhdistetty myös vääryyden harjoittamiseen.
        Jos aikomuksena oli hävittää nk. epäjumalanpalvelus, niin jotain jäi hävittämättä. Sen jälkeen kun israelilaisten kerrottiin käyneen sotia muita kansoja vastaan, kerrottiin myös nk. epäjumalanpalveluksen levinneen.

        Mistä muusta olisi kyse, kuin tiedon saamisesta ja sen tutkimisesta? Tuohon aikaan ei tiedetty planeetoista, vaan ne uskottiin tähdiksi, ja siksi puhutaan mm. tähtien radasta. Jo raamatun alussa puhutaan tähdistä aikojen osoittajana, ja jopa Jeesus kysyi "kuinka ette arvioi tätä aikaa"?

        Että en ihmettele nykypäivän pappeja, jotka ovat jämähtäneet menneisyyteen ja kieltävät tutkimasta asioita, joista ovat lukeneet, että ovat epäjumalanpalvelusta. He antavat ihmisille "risun" hallitsijoiden "miekkaa" vastaan sen sijaan, että kehoittaisivat opettelemaan "miekan" käyttämistä.


    • Anonyymi

      Yksi on aloittanut taistelun netissä riehuvaa paholaismaista miestä kohtaan joka levittää antikristillisyyden henkeä ja venäjävihaa maanpuolustuksen nimissä. Kyseessä on erittäin aktiivinen pakkomielteinen tapaus. Kuka muu pystyy liittymään tähän mukaan? Kaikki muut ovat vain kääntyneet pois.
      Vai istutteko kotona levittäen raamatun jakeita, jotka eivät auta vastaamaan netissä toimivaan vastavoimaan? Kuka teille on sanonut, ettette saa ottaa yhteen vastustajanne kanssa?

      • Anonyymi

        Tuo vastavoima rukoilee vähän väliä, että hänet ammuttaisi. Hän tuo julki jatkuvasti tavalla tai toisella, että hän kävelisi venäläisen taluttamana hiekkakuopan reunalle, että hänet vapautettaisi tuskastaan.
        Kristityt kääntävät hänelle selkänsä - Jeesuksen nimeen? Vai minkä nimeen? Näillä palstoilla vaeltaa levoton aave, pakkomielteisyyden paholaismaisen vaivan riivaama mies, ja kristityt puhuvat täällä onko kenties sunnuntai paholaisen merkki, sen sijaan, että ryhtyisivät yhteiseen taisteluun tuota miestä vastaan, tai hänen mielenterveyden pelastamiseksi, jota paholainen riivaa, ja haluaa vetää hänet mukanaan helvettiin.
        Tuo mies toivoo, että hänet surmattaisi. Ketä se kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Kristityille on tärkeämpää raamatun jakeiden tulkitseminen ja itseään oikeaoppisena pitäminen ja siitä puhuminen, kuten Mooseksen lain kannattajilla. Jeesus ei vain puhunut, mutta myös teki.
      Ex-miehelläni oli sama vaiva, kuin tuolla riivatusta mielisairaudesta kärsivällä miehellä. Hän ei itseään pysty tuomitsemaan - siksi hän sanoo "toi on pöpi", tai että joku muu on sanonut, että hän on "tuhoaja", tai "hullu".
      Tosiaan. Nykyajan kristityt istuvat kuin Mooseksenlain kannattajat ja oppineet ja kiistelevät tyhjästä - onko runkkaaminen syntiä tai sunnuntai nk. pedon merkki!

      • Anonyymi

        Suomeen on profetuitu herätystä ja sen on sanottu alkavan luterilaisesta krkosta ja tässä linkissä vaikuttaa vahva Pyhän Hengen voima ja se tulee luterilaisesta herätysliikkeen kirkosta. https://www.youtube.com/watch?v=LBPUr86TXX8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen on profetuitu herätystä ja sen on sanottu alkavan luterilaisesta krkosta ja tässä linkissä vaikuttaa vahva Pyhän Hengen voima ja se tulee luterilaisesta herätysliikkeen kirkosta. https://www.youtube.com/watch?v=LBPUr86TXX8

        Herätys tulee kyllä,mutta vasta kristittyjen vainojen ollessa pahimmillaan.
        Yli 20 v sitten kuulin saarnoja pian tulevasta herätyksestyä.Eikö sananopettajat tunne sanaa,kun puhuvat omiaan.Mityään herätystä ei tietysti tullut,ja silloin ei ollut edes pakolaisten aiheuttamaa vainoa joka on nykyään.Vaino kun pahenee äärimmilleen,tulee herätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herätys tulee kyllä,mutta vasta kristittyjen vainojen ollessa pahimmillaan.
        Yli 20 v sitten kuulin saarnoja pian tulevasta herätyksestyä.Eikö sananopettajat tunne sanaa,kun puhuvat omiaan.Mityään herätystä ei tietysti tullut,ja silloin ei ollut edes pakolaisten aiheuttamaa vainoa joka on nykyään.Vaino kun pahenee äärimmilleen,tulee herätys.

        Uskon ja toivon,että nyt pakolaisia hyysäävät uskovat,sekä uskottomat vielä joutuvat teostaan tuomituiksi.He edesauttavat pahuuden kotoutumista moniin maihin,euroopassa ja maailmassa,etenkin suomessa.Heidän kuuluisi rukoilla,ettei maailman eliitin toiminta tule onnistumaan,eikä hyysätä niitä piruja.
        Tuomitkoon heidät Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja toivon,että nyt pakolaisia hyysäävät uskovat,sekä uskottomat vielä joutuvat teostaan tuomituiksi.He edesauttavat pahuuden kotoutumista moniin maihin,euroopassa ja maailmassa,etenkin suomessa.Heidän kuuluisi rukoilla,ettei maailman eliitin toiminta tule onnistumaan,eikä hyysätä niitä piruja.
        Tuomitkoon heidät Herra.

        Toivon myös,että noin tulee käymään,sillä-

        Olemme tulleet aikaan, jossa suuret kansanjoukot ovat demoniarmeijan hyökkäysten kohteina. Riivaajat saavat aikaan luomisjärjestyksestä poikkeavaa käytöstä.
        1 Moos. 19 ja Luuk. 17:29-30. Room. 1:26-32.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen on profetuitu herätystä ja sen on sanottu alkavan luterilaisesta krkosta ja tässä linkissä vaikuttaa vahva Pyhän Hengen voima ja se tulee luterilaisesta herätysliikkeen kirkosta. https://www.youtube.com/watch?v=LBPUr86TXX8

        "tässä linkissä vaikuttaa vahva Pyhän Hengen voima"

        Alan ymmärtää miksi profetiat palsta alkaa olla tyhjänä keskustelijoista.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hieno asia,että aidot uskovat eroavat maallistuneista seurakunnista/kirkoista,ja kirkkoihin jääkin jo siellä olevat saatanan palvojat nimikristityt.


      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat lukutaitoisia.Kansalla on vapaus myös kokoontua vaikkapa kodeissaan rukoilemaan ja lukemaan yhdessä Raamatun Sanaa. Kirkot ovat suurempiin kokoontumisiin tarpeellisia paikkoja.
        Nettiaikana on erilaisilta hengellisiltä kanaviltakin kuultavissa opetusta.
        Itsekunkin vanhemman pitäisikin enemmän huolehtia siitä, mitä jälkipolvi netistä oppii.
        Aina on läsnä hyvä ja paha. Hyvän valitseminen on opittava pienestä pitäen.


    • Anonyymi

      Kerran elämässä, kun mikään ei riitä. Kiitos rohkeille ja valveutuneille. Ja kunnia Herralle.

    • Anonyymi

      Vau, mä rakastan näitä kasvoja, jotka on ihan tuntemattomia.

      • Anonyymi

        Minä en. Ja tulevaisuudessa nettiin mennään toivottavasti tunnistautumisella. Ei tainnu päättäjät ajatella sitä, että kansan seassa on häiriköitä, jotka voivat vallata tiettyjä paikkoja henkisen väkivallan ja ihmisarvon halveksunnan jakamisen paikoiksi kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en. Ja tulevaisuudessa nettiin mennään toivottavasti tunnistautumisella. Ei tainnu päättäjät ajatella sitä, että kansan seassa on häiriköitä, jotka voivat vallata tiettyjä paikkoja henkisen väkivallan ja ihmisarvon halveksunnan jakamisen paikoiksi kaikille, jotka eivät ole samaa mieltä.

        Jos nettiin täytyy mennä tunnistautumalla,se lopettaa netin käytön useimmilla.
        Tarkoitat vakoiluyhteiskuntaa,joka vaikuttaa jo nyt,ja sananvapautemmekin on jo viety.
        Tuo mitä viestit on aikaa jolloin hallitsee yksi diktaattori antikristus,ja peto,jolloin emme voi ostaa tai myydä ilman täydellistä tunnistautumista,ja käteistä rahaa ei ole.
        Tähän politiikot ajavat maailmaa,suomi esimerkkimaana ja etulinjassa pedon käskyjen noudattajana.
        Suomi tahdotaan saattaa konkurssitilaan ja kaaokseen,ja näin tulee tapahtumaan.
        Mitään armoa maallemme ei anneta.Jumalan lähettämät vitsaukset tulevat lisääntymään,ja vain vähän ihmisiä jää eloon,tai pääsee pakoon.
        Suomesta alkaa joukkopako kun islam ottaa täyden vallan.
        Ihmiset pelkää jo nyt,mutta pian olemme vaarassa kaikki,politiikkojemme toiminnan johdosta,ja loppua kohden pahenee.Olen anonut kansalaisuutta unkarista,mutta todennäköisesti en saa.
        Yrittää pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nettiin täytyy mennä tunnistautumalla,se lopettaa netin käytön useimmilla.
        Tarkoitat vakoiluyhteiskuntaa,joka vaikuttaa jo nyt,ja sananvapautemmekin on jo viety.
        Tuo mitä viestit on aikaa jolloin hallitsee yksi diktaattori antikristus,ja peto,jolloin emme voi ostaa tai myydä ilman täydellistä tunnistautumista,ja käteistä rahaa ei ole.
        Tähän politiikot ajavat maailmaa,suomi esimerkkimaana ja etulinjassa pedon käskyjen noudattajana.
        Suomi tahdotaan saattaa konkurssitilaan ja kaaokseen,ja näin tulee tapahtumaan.
        Mitään armoa maallemme ei anneta.Jumalan lähettämät vitsaukset tulevat lisääntymään,ja vain vähän ihmisiä jää eloon,tai pääsee pakoon.
        Suomesta alkaa joukkopako kun islam ottaa täyden vallan.
        Ihmiset pelkää jo nyt,mutta pian olemme vaarassa kaikki,politiikkojemme toiminnan johdosta,ja loppua kohden pahenee.Olen anonut kansalaisuutta unkarista,mutta todennäköisesti en saa.
        Yrittää pitää.

        pankkien takaaman yleisen käteisen rahan poistaminen johtaa automaattisesti henkilökohtaiseen vakuuteen perustuvaan rinnakkais/paikallisvaluuttaan

        Sysmä on hyvä esimerkki.


    • Anonyymi

      Kehoitan kaikkia Kristukselle kuuluvia,pyhityselämässä olevia kristittyjä,pakenemaan maallistuneista kirkoista/seurakunnista,jotteivat joutuisi osallisiksi heidän synteihinsä.

      • Anonyymi

        Kehoitan porukkaa liittymään kirkkoon, jotta voisivat olla mukana vaikuttamassa asioihin, ja kehoitan heitä kertomaan millainen kirkon täytyisi olla. Mutta se, että tätä ei tapahdu, viittaa siihen, että ihmiset ovat menettäneet valtion toimien takia luottamuksensa omaan valtaansa vaikuttaa. Jos tämä meininki jatkuu, herätys tulee sillä hankalammalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitan porukkaa liittymään kirkkoon, jotta voisivat olla mukana vaikuttamassa asioihin, ja kehoitan heitä kertomaan millainen kirkon täytyisi olla. Mutta se, että tätä ei tapahdu, viittaa siihen, että ihmiset ovat menettäneet valtion toimien takia luottamuksensa omaan valtaansa vaikuttaa. Jos tämä meininki jatkuu, herätys tulee sillä hankalammalla tavalla.

        Miten helvetissä kirkkoon liittyminen auttaa asioiden vaikuttamiseen.Sinähän viestit täyttä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoitan porukkaa liittymään kirkkoon, jotta voisivat olla mukana vaikuttamassa asioihin, ja kehoitan heitä kertomaan millainen kirkon täytyisi olla. Mutta se, että tätä ei tapahdu, viittaa siihen, että ihmiset ovat menettäneet valtion toimien takia luottamuksensa omaan valtaansa vaikuttaa. Jos tämä meininki jatkuu, herätys tulee sillä hankalammalla tavalla.

        Herätys nimenomaan tulee sillä mahdollisimman hankalan kautta. Sen pitää tulla niin, jotta se on lopullista mennäkseen uuteen aikaan.


      • Anonyymi

        Aivan totta,sekä pakenemaan myös suomesta.
        Se voi olla vaikeaa muuttaa toiseen maahan,mutta kellä varaa nyt on muuttakaa,paetkaa tästä koruptoituneesta maasta,joka ei omiaan rakasta.
        Olemme vihan alla jokainen kantasuomalainen lapsista vanhuksiin.
        Ei turhaan Jeesus Kristus säälinyt perheitä.Hän myös kehoitti pakenemaan kun nämä alkavat tapahtua.


    • Anonyymi

      Profeetat ovat hiljentyneet, ei kunpua menneen ajan tavoin tulevaisuutta enää.

      • Anonyymi

        Katsokaa kuka eroaa käsityksiltään kuten Jeesus Mooseksenlain kannattajista. Profeetat ovat "hiljentyneet", koska heitä ei enää tunnisteta. "Jos se ei ole kuten kristityt, se on väärä". Eipä Jeesuskaan ollut kuten Mooseksenlain kannattajat ja juutalaiset.

        Mutta pääaihe oli, että profetiat alkaa toteutua. Merkkejä tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa kuka eroaa käsityksiltään kuten Jeesus Mooseksenlain kannattajista. Profeetat ovat "hiljentyneet", koska heitä ei enää tunnisteta. "Jos se ei ole kuten kristityt, se on väärä". Eipä Jeesuskaan ollut kuten Mooseksenlain kannattajat ja juutalaiset.

        Mutta pääaihe oli, että profetiat alkaa toteutua. Merkkejä tästä?

        "Merkkejä tästä?"
        Se on hiljaisuus. Toisaalta se on se, kun vallan omaavat alkavat kävellä edestakaisin hermostuneena. Onkohan siinä perää jos ajattelee, että tuleva profeetta omaisi sukujuuria khazaareista tai jostakin shamaanisuvusta?


    • Anonyymi

      Kaikki suhtautumiset näyttäisivät olevan rahasta ja ruuasta kiinni.
      Kun raha loppuu, lentää rakkaus ikkunasta ulos.
      Kun ruoka loppuu, lentää uskonto ikkunasta ulos.
      Ihmiset on hajotettu. Ja nähtävästi he pysyvät hajotettuna, koska eivät usko kykyihinsä vaikuttaa? Nyky-yhteiskunta näyttää olevan se uskottava versio ihmislajin luonnollisesta elämästä, vaikka kyseessä on laumaeläimiin kuuluva laji. Jos täytyy turvautua lauman hajottamiseen, eikö kyse ole silloin vallan menetyksen pelosta? Kun tähän lisätään vielä perheen hajotus kotimaassaan, mutta pakolaisperheiden kokoaminen samassa maassa, on kysyttävä mihin nk. tasa-arvo perustuu? Sekin on kommunistinen käsite.

      • Anonyymi

        Tasa-arvo sana kehitettiin -60 luvulla puhjenneessa radikalismissa. Sana tarkoitti maan rahavarannon "oikeaa" tasaamista tasa-arvoisesti. Köyhtyneeseen kansaan se upposikin kuin veitsi sulaan voihin. Luottamus kommunismiin syveni.

        Tasattavaa ei ollut, mutta se löytyi nopeasti , kun ensin perheenäidit saatiin USKOMAAN TASA-ARVOON ja siihen, että se edellytti heidän kaikkien ansiotyöhön lähtöä! Sitä taas edellytti, että suurperheiden piti loppua - suositeltiin 1-2 lasta/perhe.
        Se taas edellytti E-pillerikauppiaiden markkinointia ja lääkärien lisäystä niitä jakamaan. Toimenpiteisiin tarvittiin myös paljon lääkäreitä , kun uudistetun aborttilain myötä niitä suositeltiin odottaville äideille tehtäväksi. Mm. -73 syntyi 57000 lasta ja ab. tehtiin 23000. Mutta uusi tasa-arvoideologia juurtui ylinopeasti nuorisoon! Niilo Yli-Vainio palautti maatamme takaisin Jumalan pelkoon. Miten rajuksi meno olisikaan maassamme jo tuolloin äitynyt, ellei Jumala maatamme kuitenkin varjellut?
        Mielettömyys odotti aikansa ja nyt se liikkuu kuin kulovalkean tavoin ylinnä heiluttaen taas uudistettua lippuaan "TASA-ARVO".

        Todellinen hätä sekä tarve VAROJEN tasauksesta oikeasti loppui jo siihen, että suurperheet loppuivat. Eihän sellaista tilannetta ole koskaan maassamme koettu (pl.. katovuodet), kuin -50-luvun pula-aika ja ylisuurten perheiden suut ruokittavana. Puutteessa ollut kansa oli näinollen , tosi helppo johdattaa siihen luvattuun "tasa-arvoon". Jopa niin pitkälle, että suloinen ja ainokaiseksi jäänyt lapsi jätettiin jo 2-3 kk:n iässä täysin ventovieraan hoiviin koko pitkäksi päiväksi. Miten suuri "vapaaehtoinen" ilonmenetys - ikiaikojenkin ihmisetkin ovat osanneet iloita pienokaisistaan edes ainakin vauva-ajan.

        Tämä oli TASA-ARVO-sanan alkuvaikutus ja siihen on samalla linkitetty ateismiuskonnon evankeliointi maahamme. Tuo sana on otettu nyt taas ylirunsaaseen käyttöön - homousmainonnan yhteydessä! Minkälaisessa kasvatuksessa katosi lapsen oma identiteetti? Miksi nyt on järkyn suuri masennuslääketarve nuorisolla ja heidän vanhemmillaan (mainitsematta vielä järkyimpiä ilmentymiä)?
        Rohkeimmat ja kauneimmat heistä ovat tietysti mediassa opettamassa nuorille heidän "tasa-arvoon kuuluvia oikeuksiaan". He ovat ottaneet vallan antaa luvan maamme nuorille ja lapsille elää siten , mikä vain tuntuu "hyvältä".
        Radikalismi on nyt paljon voimakkaampaa kuin puolivuosisataa sitten.
        Aiheellista onkin nyt kysymys siitä, MIKÄ heille loi kapinahengen, ellei syy löydy luonnottomasta vierailla kasvattamisesta? Normaali muuttuu epänormaaliksi, luonnottomaksi , jos hänet kasvattamalla kasvatetaan sellaiseksi. Normaaliksi on nimitetty sitä ihmisyyttä, mikä ihminen on ollut luonnostaan koko tunnetun historian ajan. Hän on AINA ensisijaisesti huolehtinut pesueestaan itse. Poikkeuksia on aina ollut eikä niiden vuoksi tarvitse muiden muuttua!

        Kaikki ne ohjeet, mitkä yliopettajamme Jeesus opetti, opettavat nimenomaan ihmisenä elämisen totuuden, ihmisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasa-arvo sana kehitettiin -60 luvulla puhjenneessa radikalismissa. Sana tarkoitti maan rahavarannon "oikeaa" tasaamista tasa-arvoisesti. Köyhtyneeseen kansaan se upposikin kuin veitsi sulaan voihin. Luottamus kommunismiin syveni.

        Tasattavaa ei ollut, mutta se löytyi nopeasti , kun ensin perheenäidit saatiin USKOMAAN TASA-ARVOON ja siihen, että se edellytti heidän kaikkien ansiotyöhön lähtöä! Sitä taas edellytti, että suurperheiden piti loppua - suositeltiin 1-2 lasta/perhe.
        Se taas edellytti E-pillerikauppiaiden markkinointia ja lääkärien lisäystä niitä jakamaan. Toimenpiteisiin tarvittiin myös paljon lääkäreitä , kun uudistetun aborttilain myötä niitä suositeltiin odottaville äideille tehtäväksi. Mm. -73 syntyi 57000 lasta ja ab. tehtiin 23000. Mutta uusi tasa-arvoideologia juurtui ylinopeasti nuorisoon! Niilo Yli-Vainio palautti maatamme takaisin Jumalan pelkoon. Miten rajuksi meno olisikaan maassamme jo tuolloin äitynyt, ellei Jumala maatamme kuitenkin varjellut?
        Mielettömyys odotti aikansa ja nyt se liikkuu kuin kulovalkean tavoin ylinnä heiluttaen taas uudistettua lippuaan "TASA-ARVO".

        Todellinen hätä sekä tarve VAROJEN tasauksesta oikeasti loppui jo siihen, että suurperheet loppuivat. Eihän sellaista tilannetta ole koskaan maassamme koettu (pl.. katovuodet), kuin -50-luvun pula-aika ja ylisuurten perheiden suut ruokittavana. Puutteessa ollut kansa oli näinollen , tosi helppo johdattaa siihen luvattuun "tasa-arvoon". Jopa niin pitkälle, että suloinen ja ainokaiseksi jäänyt lapsi jätettiin jo 2-3 kk:n iässä täysin ventovieraan hoiviin koko pitkäksi päiväksi. Miten suuri "vapaaehtoinen" ilonmenetys - ikiaikojenkin ihmisetkin ovat osanneet iloita pienokaisistaan edes ainakin vauva-ajan.

        Tämä oli TASA-ARVO-sanan alkuvaikutus ja siihen on samalla linkitetty ateismiuskonnon evankeliointi maahamme. Tuo sana on otettu nyt taas ylirunsaaseen käyttöön - homousmainonnan yhteydessä! Minkälaisessa kasvatuksessa katosi lapsen oma identiteetti? Miksi nyt on järkyn suuri masennuslääketarve nuorisolla ja heidän vanhemmillaan (mainitsematta vielä järkyimpiä ilmentymiä)?
        Rohkeimmat ja kauneimmat heistä ovat tietysti mediassa opettamassa nuorille heidän "tasa-arvoon kuuluvia oikeuksiaan". He ovat ottaneet vallan antaa luvan maamme nuorille ja lapsille elää siten , mikä vain tuntuu "hyvältä".
        Radikalismi on nyt paljon voimakkaampaa kuin puolivuosisataa sitten.
        Aiheellista onkin nyt kysymys siitä, MIKÄ heille loi kapinahengen, ellei syy löydy luonnottomasta vierailla kasvattamisesta? Normaali muuttuu epänormaaliksi, luonnottomaksi , jos hänet kasvattamalla kasvatetaan sellaiseksi. Normaaliksi on nimitetty sitä ihmisyyttä, mikä ihminen on ollut luonnostaan koko tunnetun historian ajan. Hän on AINA ensisijaisesti huolehtinut pesueestaan itse. Poikkeuksia on aina ollut eikä niiden vuoksi tarvitse muiden muuttua!

        Kaikki ne ohjeet, mitkä yliopettajamme Jeesus opetti, opettavat nimenomaan ihmisenä elämisen totuuden, ihmisyyden.

        Mielenkiintoinen analyysi. Joskus olen miettinyt kuka on Suomessa nykyinen Kaifas? Miksi on tiettyjä henkilöitä, joilla näyttää olevan pelkästään suuntautumisensa takia takanaan sellainen porukka, jonka ei pitäisi olla tekemisissä sen henkilön kanssa hänen äärimielisyytensä takia.
        Miksi virkakoneistossa on korkeita upseereita, joille on uskottu tiettyjä asioita (ymmärrettävää on se, että he ovat maanpäällisten asioiden kanssa tekemisissä), mutta porukkaan kuuluu niitäkin, jotka menevät sekaisin ja heidän päätään alkaa kuumottaa heti, kun rattaisiin menee jokin kapula väliin. En osaa selittää asiaa kovin selvästi.
        Vaikka Suomeen nousisikin profeetta, josta on jo muinoin ennustettu, vaikka hän kykenisikin tuomaan esiin uudella tavalla asioita, niin hänestähän pitäisi olla pelkkää hyötyä. Mutta onko niin? Jeesus ristiinnaulittiin, kun hänestä sanottiin, että uhkaa valtaa.
        Jos nyt se nk. säkkipukuinen, josta epäilen, että on tullut, joka ei ole mielikuvien mukainen, mitä raamatussa on sanottu, mitä haittaa hän voisi saada aikaan? Mikä on se asia, jota viralliset koneistot tässä voisivat pelätä? Toisaalta, miksi siihen asiaan täytyisi sisältyä viha? Ennemmin olisi suotavaa, että olisi taho, joka pitää huolta siitä, ettei Suomea uhkaa vääränlaisten porukoiden valta.
        Mutta myöhäistä taitaa olla jo, koska kuten pres. Woodrow Wilson sanoi: "Siitä lähtien kun menin mukaan politiikkaan, olen tavannut miehiä jotka uskoutuivat minulle henkilökohtaisesti kertomalla näkökantojaan. Jotkut Yhdysvaltojen suurimmista miehistä kaupan ja teollisuuden aloilla pelkäävät jotain. He tietävät että jossain on olemassa mahti, joka on niin järjestäytynyt, niin ovela, niin tarkkaavainen, niin toisiinsa liittynyt, niin täydellinen, niin kaikkialle tunkeutuva, ettei sitä tuomittaessa kannata puhua ääneen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen analyysi. Joskus olen miettinyt kuka on Suomessa nykyinen Kaifas? Miksi on tiettyjä henkilöitä, joilla näyttää olevan pelkästään suuntautumisensa takia takanaan sellainen porukka, jonka ei pitäisi olla tekemisissä sen henkilön kanssa hänen äärimielisyytensä takia.
        Miksi virkakoneistossa on korkeita upseereita, joille on uskottu tiettyjä asioita (ymmärrettävää on se, että he ovat maanpäällisten asioiden kanssa tekemisissä), mutta porukkaan kuuluu niitäkin, jotka menevät sekaisin ja heidän päätään alkaa kuumottaa heti, kun rattaisiin menee jokin kapula väliin. En osaa selittää asiaa kovin selvästi.
        Vaikka Suomeen nousisikin profeetta, josta on jo muinoin ennustettu, vaikka hän kykenisikin tuomaan esiin uudella tavalla asioita, niin hänestähän pitäisi olla pelkkää hyötyä. Mutta onko niin? Jeesus ristiinnaulittiin, kun hänestä sanottiin, että uhkaa valtaa.
        Jos nyt se nk. säkkipukuinen, josta epäilen, että on tullut, joka ei ole mielikuvien mukainen, mitä raamatussa on sanottu, mitä haittaa hän voisi saada aikaan? Mikä on se asia, jota viralliset koneistot tässä voisivat pelätä? Toisaalta, miksi siihen asiaan täytyisi sisältyä viha? Ennemmin olisi suotavaa, että olisi taho, joka pitää huolta siitä, ettei Suomea uhkaa vääränlaisten porukoiden valta.
        Mutta myöhäistä taitaa olla jo, koska kuten pres. Woodrow Wilson sanoi: "Siitä lähtien kun menin mukaan politiikkaan, olen tavannut miehiä jotka uskoutuivat minulle henkilökohtaisesti kertomalla näkökantojaan. Jotkut Yhdysvaltojen suurimmista miehistä kaupan ja teollisuuden aloilla pelkäävät jotain. He tietävät että jossain on olemassa mahti, joka on niin järjestäytynyt, niin ovela, niin tarkkaavainen, niin toisiinsa liittynyt, niin täydellinen, niin kaikkialle tunkeutuva, ettei sitä tuomittaessa kannata puhua ääneen."

        Samaan menee Tal Brooken viesti, jonka hän kirjoittaa kirjassaan "When The World Will Be As One": "Verkko maailman vangitsemiseksi on ollut salaliitto piilossa yleisöltä. Sen suuret tapahtumat ovat ohjailtu salaisissa kokouksissa, missä pieni eliitti siirtelee valtavia määriä pääomaa.
        Superrikkaat ja superälykkäät ovat kokoontuneet samalla kun massat hölmistyvät ja katsovat televisiota ja syövät Mäkkärissä. Jos joku massoista epäilee hetken, asiantuntijoiden, älykkäiden ja skeptikoiden armeija saattaa naurunalaiseksi kaikki epäilyt."

        "Yksilö lamaantuu kauhusta, kun hän joutuu kasvotusten niin helvetillisen/hirviömäisen salaliiton kanssa, että hän ei voi uskoa, että se on olemassa". (J. Edgar Hoover, FBI:n johtaja)

        Mitä olen profetiat palstalla vaeltanut ja muuallakin lueskellut, ja tavannut ihmisiä, on noussut kysymys: paljonko ihmiset loppujen lopuksi ajattelee, vai antavatko he television ajatella puolestaan? Onko valtiolle todella eduksi kansa, joka ei ajattele? Ihmiset periaatteessa ovat kivikautisia ihmisiä puettuna nykypäivän vaatteisiin, ja käyttävät nykyajan tekniikkaa. Ja tuolla on porukka, joka vihaa Jeesusta, ja julistaa ihmiset eläimiksi, mutta vain oman porukkansa ihmisiksi.


    • Anonyymi

      Karhu on herännyt!

      • Anonyymi

        A-well-a ev'rybody's heard about the bird
        B-b-b-bird, b-birdd's a word
        A-well, a bird, bird, bird, bird is a word


      • Anonyymi

        Laittakaapa karhusta saatuja profetioista välillä kehiin.
        Vaikka on merkit yhtä ja toista, ja näyttävät viittaavan tiettyihin henkilöihin mm. minuun, niin ennemmin itse miellän edelleen tuon säkki asian kauemmas tulevaisuuteen sijoittuvaksi. Tulevat säkkeihin puetut ovat luultavasti jonkinlaisessa avaruudessa kulkemiseen tarkoitetussa asussa, koska maailmassa on silloin niin paljon epäpuhtauksia (nykyään puhuttu ilmassa olevasta mikromuovista), että heidän on oltava suojattu. Toisaalta - miten erään satoja vuosia sitten rakennetun kirkon koristeissa on avaruusasuun puettu henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-well-a ev'rybody's heard about the bird
        B-b-b-bird, b-birdd's a word
        A-well, a bird, bird, bird, bird is a word

        Hyvä biisi... Tulee mieleen Full metal jacket leffa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaapa karhusta saatuja profetioista välillä kehiin.
        Vaikka on merkit yhtä ja toista, ja näyttävät viittaavan tiettyihin henkilöihin mm. minuun, niin ennemmin itse miellän edelleen tuon säkki asian kauemmas tulevaisuuteen sijoittuvaksi. Tulevat säkkeihin puetut ovat luultavasti jonkinlaisessa avaruudessa kulkemiseen tarkoitetussa asussa, koska maailmassa on silloin niin paljon epäpuhtauksia (nykyään puhuttu ilmassa olevasta mikromuovista), että heidän on oltava suojattu. Toisaalta - miten erään satoja vuosia sitten rakennetun kirkon koristeissa on avaruusasuun puettu henkilö?

        Varmaankin siksi,että esi-isämme olivat erittäin teknisesti edistyneitä.
        Joitain,tai moniakin jälkiä on jäänyt siitä.
        Kaikkea ei pyyhkinyt pois vedenpaisumus.Silloinen maailma tuhoutui samoista syistä kuin tuhoutuu pian nykyinenkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuohan on vasta koetusten alkua, kun perustukset koetellaan.
        Tulee vielä kunnon tulvavedet ja myrskyt.
        Ja tulee siirtolaistulvat, ne koettelevat pienen hyvinvointivaltion perustukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on vasta koetusten alkua, kun perustukset koetellaan.
        Tulee vielä kunnon tulvavedet ja myrskyt.
        Ja tulee siirtolaistulvat, ne koettelevat pienen hyvinvointivaltion perustukset.

        En usko että kyse on koettelusta. Alkaa mennä jo rangaistusten puolelle. Yksi kummallinen asia tuossa nk. säkkipukuisten profetointi jutussa on aika. He kuulemma julistaa sanaa suurinpiirtein 3,5 vuotta, ja he makaavat kuolleina kadulla yhtä monta päivää.
        Toisekseen, ihmiset jotka tuolla ovat tietynlaisia, se on tiettyjen tahojen tiedossa, ja he käyttävät hyväkseen heitä juuri heidän ominaisuuksiensa takia. Mitä enemmän henkilö on äärimielinen tai narsistinen, sen parempi.
        Keillä korkea (valtion asiat) kaveriporukka tai uskonnollinen yhteisö on ympärillä, ovat vahvoilla, ja kaavat hallitsevat. Uskovien keskuudessa toimii vääriä uskovia, joiden tehtävänä on pitää puhe tieyissä rajoissa. Näkyjä on nähty ja tulevaisuutta ennustettu. Näyttää siltä, että näkyyn uskotaan helpommin, etenkin jos uskova kaveri kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on vasta koetusten alkua, kun perustukset koetellaan.
        Tulee vielä kunnon tulvavedet ja myrskyt.
        Ja tulee siirtolaistulvat, ne koettelevat pienen hyvinvointivaltion perustukset.

        Siirtolaistulvat tekevät meistä lopun.
        Ruoka tulee loppumaan,ja koittaa nälänhätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirtolaistulvat tekevät meistä lopun.
        Ruoka tulee loppumaan,ja koittaa nälänhätä.

        A-well-a ev'rybody's heard about the bird
        B-b-b-bird, b-birdd's a word
        A-well, a bird, bird, bird, bird is a word


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirtolaistulvat tekevät meistä lopun.
        Ruoka tulee loppumaan,ja koittaa nälänhätä.

        Mitä vihreys ja painostus on edistänyt Suomessa

        – Kallis sähkö epärealistisella energiapolitiikalla, tuettu energian tuotanto

        – Kalliit kulut elinkeinoelämälle rasitteilla ja kustannuksilla

        – Elinkeinoelämä häipyy Suomesta muualle

        – Korkeampi työttömyys

        – Suuria kuluja hallitsemattomalla laittomalla maahanmuutolla

        – Lisää rasitteita laittomasta maahanmuutosta tulkitsemalla perustuslakia mahdollisimman kalliilla tavalla

        – Tiedotusvälineet puhuvat yksipuolisesti ja suosivat vain liberaalia näkemystä

        – Konservatismi pyritään vaimentamaan, oikeistopuolueet halutaan taivutella vähitellen hampaattomaksi liberaalimössöksi

        – Osalla poliitikoista ei ole selkärankaa muuttaa edellisen eduskunnan tekemiä lakeja, kas kun se olisi ”poukkoilevaa” ja luultiin vasta-aloittteen ”soveltuvan huonosti aloitejärjestelmään”

        – Perustuslain poliittiset tulkinnat niellään kiltisti, ei ajatella perustuslain alkuperäistä tarkoitusta

        – Avioliiton merkitys väärennettiin perättömin perustein, lasten asemaa adoptiossa ei otettu huomioon

        – Kouluihin toimitetaan epäasiallista materiaalia kyseenalaistamaan ja sekoittamaan lasten identiteettiä

        – Vihreät poliittiset mannekiinit käyvät puhumassa kouluilla

        – Nuorista pyritään kasvattamaan kouluissa vihervasemmistolaisia (katso edelliset kohdat)

        – Äitiyden merkitys halutaan väärentää

        – Vaaditaan sukupuolen ”itsemäärittelyoikeutta” ohi normaalin objektiivisen lääketieteellisen arvioinnin

        – 100 vuotiaan Suomen maine töhritään maailmanlaajuisesti homopornosta tunnetun Touko Laaksosen ”taiteella”

        – Kahvipakettienkin kautta työnnetään ”vitsinä” Touko Laaksosen homopornon markkinointia koteihin

        – Osa luterilaisesta kirkosta on seonnut järkeisoppeihin, kun Seta ja vasemmisto ovat tehneet pitkään vaikutustyötä kirkon sisällä



        Aika paljon sitä vihreätä "edistystä".

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/artojaaskelainen/231978-vihrea-politiikka-tuhoaa-suomea-pala-palalta/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vihreys ja painostus on edistänyt Suomessa

        – Kallis sähkö epärealistisella energiapolitiikalla, tuettu energian tuotanto

        – Kalliit kulut elinkeinoelämälle rasitteilla ja kustannuksilla

        – Elinkeinoelämä häipyy Suomesta muualle

        – Korkeampi työttömyys

        – Suuria kuluja hallitsemattomalla laittomalla maahanmuutolla

        – Lisää rasitteita laittomasta maahanmuutosta tulkitsemalla perustuslakia mahdollisimman kalliilla tavalla

        – Tiedotusvälineet puhuvat yksipuolisesti ja suosivat vain liberaalia näkemystä

        – Konservatismi pyritään vaimentamaan, oikeistopuolueet halutaan taivutella vähitellen hampaattomaksi liberaalimössöksi

        – Osalla poliitikoista ei ole selkärankaa muuttaa edellisen eduskunnan tekemiä lakeja, kas kun se olisi ”poukkoilevaa” ja luultiin vasta-aloittteen ”soveltuvan huonosti aloitejärjestelmään”

        – Perustuslain poliittiset tulkinnat niellään kiltisti, ei ajatella perustuslain alkuperäistä tarkoitusta

        – Avioliiton merkitys väärennettiin perättömin perustein, lasten asemaa adoptiossa ei otettu huomioon

        – Kouluihin toimitetaan epäasiallista materiaalia kyseenalaistamaan ja sekoittamaan lasten identiteettiä

        – Vihreät poliittiset mannekiinit käyvät puhumassa kouluilla

        – Nuorista pyritään kasvattamaan kouluissa vihervasemmistolaisia (katso edelliset kohdat)

        – Äitiyden merkitys halutaan väärentää

        – Vaaditaan sukupuolen ”itsemäärittelyoikeutta” ohi normaalin objektiivisen lääketieteellisen arvioinnin

        – 100 vuotiaan Suomen maine töhritään maailmanlaajuisesti homopornosta tunnetun Touko Laaksosen ”taiteella”

        – Kahvipakettienkin kautta työnnetään ”vitsinä” Touko Laaksosen homopornon markkinointia koteihin

        – Osa luterilaisesta kirkosta on seonnut järkeisoppeihin, kun Seta ja vasemmisto ovat tehneet pitkään vaikutustyötä kirkon sisällä



        Aika paljon sitä vihreätä "edistystä".

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/artojaaskelainen/231978-vihrea-politiikka-tuhoaa-suomea-pala-palalta/

        Vihreät onkin Jumalan lähettämä rangaistus suomelle.
        Suomea on kuritettu yli 30 vuotta ,mutta tämä puolue tekee meistä kaikista lopun.


    • Anonyymi

      Koetukset ilmeisesti ennen suurta lopunajan herätystä jossa enkelit ovat palvelutyössä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe