Kuulin tornihuhun Vakken Vanhassa variksessa

Anonyymi

Nimittäin palstalle on tulossa uusi porukka kirjoittamaan. Humalamäentien jengi, haluavat todellisina henkilöinä olla vastapaino palstalla esiintyville fiktiohahmoille 👏

30

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Me todelliset henkilöt haluamme parantaa palstan tasoa mm. Mielenterveyspotilaiden spämmäämisen jäljiltä.

      t. Arja Paattisilta

      • Anonyymi

        Sinulla on varmasti hyvin raskasta :(


      • Ei kai se mitään haittaa, vaikka tänne palstalle olisi tulossa uusiakin turkulaiskirjoittajia, että tervetuloa palstalle vaan:)

        Mutta sen kyllä sanon, että eipä tällä palstalla ole ketään fiktiohahmoja, sillä varsinkin kaikki kirjautuneena kirjoittavat henkilöt ovat jokainen ihan todellisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ei kai se mitään haittaa, vaikka tänne palstalle olisi tulossa uusiakin turkulaiskirjoittajia, että tervetuloa palstalle vaan:)

        Mutta sen kyllä sanon, että eipä tällä palstalla ole ketään fiktiohahmoja, sillä varsinkin kaikki kirjautuneena kirjoittavat henkilöt ovat jokainen ihan todellisia ihmisiä.

        Niin, kyllähän Turkuun sopis tulla joku vähän isompien poikien jengi, joka antaisi kunnolla pataan noille pippelilogojengin edustajille. Kuulemma Penetratorsin Hollannin osasto erosi omaksi kerhokseen viime vuonna ja on julistautunut Penetratorsien kilpailijaksi.

        Jengin johtajana toimii kuulemma Penetratorsin Hollannin chapterin entinen presidentti nimeltään Dutch van der Linde. Kyseistä henkilöä ei pidä sekoittaa samannimiseen fiktiiviseen hahmoon Red dead redemption-pelisarjassa, vaan kyse on täysin OIKEASTA ihmisestä, jolla sattuu olemaan sama nimi.


      • Anonyymi

        Peris-ätmi voi olla jo nukkumassa, joten "bickyn" horinoita saamme odottaa;)


      • Anonyymi

        Itse kävin Hollannissa hiustensiirrossa just samaan aikaan, kun tuo eroaminen emojengistä tapahtui. Kaikki paikalliset EUROOPPALAISET sanomalehdet uutisoivat siitä etusivuillaan.


      • Anonyymi

        Siinä Dark taas kuvaa toimintaa, jota hän ei ole koskaan tehnyt eikä tule koskaan tekemäänkään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Dark taas kuvaa toimintaa, jota hän ei ole koskaan tehnyt eikä tule koskaan tekemäänkään :)

        Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton luuseriätmi, kun tollaista paskaa julkenet täällä valehdella saatana!!!!! Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on siis ihan turha tehdä siitä mitään oletuksia.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton luuseriätmi, kun tollaista paskaa julkenet täällä valehdella saatana!!!!! Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on siis ihan turha tehdä siitä mitään oletuksia.

        Sinä ihmisen irvikuva et saa naista edes rahalla.


      • Anonyymi

        Miksi Arjalla on munat? 🤔


      • Ai sulla itselläsi on sasi-kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina ja oot näköjään vielä ilman seksikokemuksiakin jäänyt saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eipä ole mulla itselläni onneksi mitään tarvetta hakeutua mihinkään kaljujen junttien yhdistykseen, kun mulla onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Mä kun olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ole sä nussimaton paska itse vaan joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla itselläsi on sasi-kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina ja oot näköjään vielä ilman seksikokemuksiakin jäänyt saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eipä ole mulla itselläni onneksi mitään tarvetta hakeutua mihinkään kaljujen junttien yhdistykseen, kun mulla onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Mä kun olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ole sä nussimaton paska itse vaan joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Miksi sulla ei ole huumorintajua? Oletko asperger?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllähän Turkuun sopis tulla joku vähän isompien poikien jengi, joka antaisi kunnolla pataan noille pippelilogojengin edustajille. Kuulemma Penetratorsin Hollannin osasto erosi omaksi kerhokseen viime vuonna ja on julistautunut Penetratorsien kilpailijaksi.

        Jengin johtajana toimii kuulemma Penetratorsin Hollannin chapterin entinen presidentti nimeltään Dutch van der Linde. Kyseistä henkilöä ei pidä sekoittaa samannimiseen fiktiiviseen hahmoon Red dead redemption-pelisarjassa, vaan kyse on täysin OIKEASTA ihmisestä, jolla sattuu olemaan sama nimi.

        Mielestäsi tämä on mukahauskaa, mutta kirjoitat tänne vääriä tietoja Turun tilanteesta. Ei teille syyntakeettomille oikein mitään voi. Turussa on jo kovia poikia. HA ja bandidos ovat Hollannissa kiellettyjä. Hankaloittaa toimintaa, mutta ei lopeta. Ei sieltä tänne pieneen Suomeen kukaan tule.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton luuseriätmi, kun tollaista paskaa julkenet täällä valehdella saatana!!!!! Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on siis ihan turha tehdä siitä mitään oletuksia.

        Minulla on kalju, mutta se ei ole minulle mikään ongelma? Miksi kalju on sinulle ongelma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kalju, mutta se ei ole minulle mikään ongelma? Miksi kalju on sinulle ongelma?

        No hyvä juttu, jos ei ole sulle ongelma. En nyt sanoisi sen itsellenikään olevan sinänsä ongelma, kun itselläni ei ole kaljua. On vaan mielestäni todella alhaista ja typerää valehdella toisen hiustyylistä, kuten tällä palstalla nämä idiootit aina musta valehtelevat.


    • Anonyymi

      Ei Antin trollausten takia tarvisi vaivautua.

      • Anonyymi

        Antti-ätmi on kova trollaamaan mielikuvitushahmoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antti-ätmi on kova trollaamaan mielikuvitushahmoillaan.

        "Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus"
        Junnu Vainio


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joopa-JOO, uusia torneja kun tulee niin lisääntyvät "tornien kaatajatkin" eli ns. WTC-Osamiset. Osaa kuin Osama.


    • Anonyymi

      Jee! Odotan mielenkiinnolla 👍

      xLiner

      • Anonyymi

        Noniin joo hassut jutustelut sekä höpötykset.... jos tulee rapu-pula, krapula (siivoaminen ei nyt tällä hetkellä kiinnosta).... käy lyömässä jossain kolf-kengällä hole-in-onen jotta saa korillisen kävelyyn auttajaa eli Johnnie Walker -viskiä kori, yhdellä lyönnillä.


    • Anonyymi

      Arjan johdolla periksen liljalaakso spämmiä vastaan 💪

      • Anonyymi

        Huraa huraa huraa!


    • Ei ainakaan mun tietooni ole tullut, että Suomeen olisi rantautunut hiljattain mitään uutta jengiä. Ja ainakin Penetratorsilla on hyvät tai vähintäänkin asialliset välit muiden MC-kerhojen kanssa joten tuskin jotkut uudet pyrkyrit tuottaa mitään hankaluuksia.

      • Taitaa siis olla tämäkin aloitus vaan niitä pelkkiä tornihuhuja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Taitaa siis olla tämäkin aloitus vaan niitä pelkkiä tornihuhuja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onko pelkkä tornihuhu sekin, että sulla on tuuhea tukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pelkkä tornihuhu sekin, että sulla on tuuhea tukka?

        Valhetta kuin A.Pertti Einsteinin "teoriat".


    • Anonyymi

      No mistä me se tiedetään että he ovat todellisia?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1233
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      156
      1016
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      642
    Aihe