Uusi skoda superb hybridi

Anonyymi

On kyllä kiinostava paketti jos tuon 40 tonnilla saa pihaan. Tänään oli juttua tuosta. Ilmeisesti jakaa tekniikan passat gte:n kanssa. Kyllä kiinostaisi kovasti tuo peli ja tilaakin on hyvin. Mielestäni oikeastaan todella tyylikäs auto. Nythän se on kai pakko alkaa päivittämään sähkömalleihin pikkuhiljaa kun maailma menee siihen suuntaan.

33 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

  • Varmaan renkaineen yms mitä autossa pitää olla niin hinta on jossakin 45 tonnin hujakoilla.
    Ainakin mitä ite olen 3 uutta autoa ostanut niin lähtöhintaan saa laittaa sen 5 tonnia lisää.
    Pitkällehän tuolla ei sähköllä pääse ja paljonko sitte hörppää bensaa.

    • Riippuu paljonko haluaa lisävarusteita. Pakolliset 600,- toimituskulut, talvirenkaat 1500,- ja metalliväri jos haluaa luokkaa 800,-. Lämmitintä ei taida tarvita kun lähtee sähköllä liikkeelle.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Riippuu paljonko haluaa lisävarusteita. Pakolliset 600,- toimituskulut, talvirenkaat 1500,- ja metalliväri jos haluaa luokkaa 800,-. Lämmitintä ei taida tarvita kun lähtee sähköllä liikkeelle.

      45 on jo aika kallis auto jos tolla ei ees aja sitten paljoa sähköllä. Ja eiköhän kulutus ole ilman sähköä sitten ihan muuta kun akut painaakin jotain. Taidan pysyä diesel skodassa toistaiseksi. Nämähän kehittyvät nyt hurjaa vauhtia ja vuoden päästä tämä alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Riippuu paljonko haluaa lisävarusteita. Pakolliset 600,- toimituskulut, talvirenkaat 1500,- ja metalliväri jos haluaa luokkaa 800,-. Lämmitintä ei taida tarvita kun lähtee sähköllä liikkeelle.

      Kyllä moottorilämmitin ja sisätilanlämmitin on oltava.sula ja lämmin auto lähtiessä..eikä vie heti niin paljon energiaa.
      Tuleeko skodaan sisätilan matot..entä roiskelevyt,no nuohan ei paljoa tee.
      Itse otan talvirenkaat vanteineen
      Sisä ja tavaratilan matot.
      Moottori ja sisätilan lämmitin
      Metalliväri

      Varusteista pitää löytyä adaptiivinen vakkari,autom kaukovalot,peruutuskamera ja automaatti.


    • Anonyymi kirjoitti:

      45 on jo aika kallis auto jos tolla ei ees aja sitten paljoa sähköllä. Ja eiköhän kulutus ole ilman sähköä sitten ihan muuta kun akut painaakin jotain. Taidan pysyä diesel skodassa toistaiseksi. Nämähän kehittyvät nyt hurjaa vauhtia ja vuoden päästä tämä alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa.

      Ainaki meillä gte passatti vie 7 litraa sataselle ku akku on tyhjä


  • Etkö SINÄ IDIOOTTI TAJUA, millä palstalla olet?
    Itäautoaikaan ei ollut edes keksitty mitään hybridejä.
    Yhtä typeryksiä nuo sinulle vastanneet, ellet sitten ihan ite ole noitten Järjen Jättiläisten kirjoitusten takana, ei kai näin pieneen maahan riitä noin paljon idiootteja?

    • Tämä on itäautopalsta eli täällä puhutaan lähinnä skodasta kuten huomaat. Skoda on suomessa hyvin suosittu itäauto. Dacia on myös suosittu tässä itäautoluokassa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tämä on itäautopalsta eli täällä puhutaan lähinnä skodasta kuten huomaat. Skoda on suomessa hyvin suosittu itäauto. Dacia on myös suosittu tässä itäautoluokassa.

      Niihän tämä on, tosin kukaan täysijärkinen ei ole nähyt YHTÄKÄÄN ITÄAUTOA tänä päivänä, MIKSI SINÄ IDIOOTTI et vieläkään ymmärrä, mitå ne "itäautot" aikoinaan olivat?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Niihän tämä on, tosin kukaan täysijärkinen ei ole nähyt YHTÄKÄÄN ITÄAUTOA tänä päivänä, MIKSI SINÄ IDIOOTTI et vieläkään ymmärrä, mitå ne "itäautot" aikoinaan olivat?

      Skoda itäauto on suomen suosituin itäauto. Dacia on myös erittäin suosittu. Skoda itäautot on kuulema jo melko hyviä tänä päivänä eikä laatu ole enää niin huonoa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Skoda itäauto on suomen suosituin itäauto. Dacia on myös erittäin suosittu. Skoda itäautot on kuulema jo melko hyviä tänä päivänä eikä laatu ole enää niin huonoa.

      Ja nehän aikoo nyt tehdä skodasta dacian kilpailijan.
      Jospase laatukin nousis vihdoin skodassa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ja nehän aikoo nyt tehdä skodasta dacian kilpailijan.
      Jospase laatukin nousis vihdoin skodassa.

      Skoda on itäauto ja siellä skoda haluaa kilpailla muiden itäautojen kuten dacian kanssa. On tärkeä vaalia mainetta eikä yrittää olla länsiauto.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Skoda on itäauto ja siellä skoda haluaa kilpailla muiden itäautojen kuten dacian kanssa. On tärkeä vaalia mainetta eikä yrittää olla länsiauto.

      Aloittajalle on tärkeää saada käyttää Skodasta nimeä "itäauto". Tästä hän saa suuren tyydytyksen. Minulle näillä kirjoituksilla ei ole mitään merkitystä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Aloittajalle on tärkeää saada käyttää Skodasta nimeä "itäauto". Tästä hän saa suuren tyydytyksen. Minulle näillä kirjoituksilla ei ole mitään merkitystä.

      Lopeta jo hyvä trolli. Johan VAG-konserni on itse luokitellut Skodan itäautoksi, jona (itäautona) se näkee sille suurenmoisen tulevaisuuden.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Lopeta jo hyvä trolli. Johan VAG-konserni on itse luokitellut Skodan itäautoksi, jona (itäautona) se näkee sille suurenmoisen tulevaisuuden.

      Missä moinen on kerrottu? Linkkejä, kiitos?
      Miksi SINULLE on elämää suurempi kysymys saada käyttää jostain automerkistä sanaa: "itäauto" Etkö pikku rassukka todellakaan tiedä mikä tuo itäauto aikoinaan oli ja miksei kukaan tervejärkinen voi käyttää tuota termiä. katsos pikku rassukka kun itäblokki on sortunut jo vuosikymmeniä sitten. Ei se ole sen enempää SINUN kuin minunkaan mielipiteitä kiinni, kyllä se oli muinaista Suomen valtion kauppapolitiikkaa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Missä moinen on kerrottu? Linkkejä, kiitos?
      Miksi SINULLE on elämää suurempi kysymys saada käyttää jostain automerkistä sanaa: "itäauto" Etkö pikku rassukka todellakaan tiedä mikä tuo itäauto aikoinaan oli ja miksei kukaan tervejärkinen voi käyttää tuota termiä. katsos pikku rassukka kun itäblokki on sortunut jo vuosikymmeniä sitten. Ei se ole sen enempää SINUN kuin minunkaan mielipiteitä kiinni, kyllä se oli muinaista Suomen valtion kauppapolitiikkaa.

      Äläpä trolli sekoita kauppapolitiikka tähän keskusteluun, pysytään asiassa eli aihe on vain ja ainostaan itäblokin autot. Ei voi olla noin vaikeaa, eihän... Lue vaikka tuossa aikasemmin mainittu artikkeli skoodasta ja daciasta, niin varmasti valaistut.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Äläpä trolli sekoita kauppapolitiikka tähän keskusteluun, pysytään asiassa eli aihe on vain ja ainostaan itäblokin autot. Ei voi olla noin vaikeaa, eihän... Lue vaikka tuossa aikasemmin mainittu artikkeli skoodasta ja daciasta, niin varmasti valaistut.

      Äläkä sinä tyhmä rölli sekoita tätä itäautokeskusteluun kun aloittaja on määritellyt aiheeksi "Uusi skoda superb hybridi".


    • Anonyymi kirjoitti:

      Lopeta jo hyvä trolli. Johan VAG-konserni on itse luokitellut Skodan itäautoksi, jona (itäautona) se näkee sille suurenmoisen tulevaisuuden.

      Luetun ymmärtämisessä on sinulla näemmä puutteita. Ihan sama, miksi autoa kutsutaan, itäauto tai pohjoisauto, MINULLE SILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ. En provosoidu vaikka provosoidaan.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Luetun ymmärtämisessä on sinulla näemmä puutteita. Ihan sama, miksi autoa kutsutaan, itäauto tai pohjoisauto, MINULLE SILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ. En provosoidu vaikka provosoidaan.

      Anteeksipyyntösi hyväksytty. Sattuuhan noita kun on kiihdytyksissä..
      Tutustu vaan ihan rauhassa vielä kerran VAGin strategioihin itäautopuolella niin asia selviää sinullekin.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Äläpä trolli sekoita kauppapolitiikka tähän keskusteluun, pysytään asiassa eli aihe on vain ja ainostaan itäblokin autot. Ei voi olla noin vaikeaa, eihän... Lue vaikka tuossa aikasemmin mainittu artikkeli skoodasta ja daciasta, niin varmasti valaistut.

      Voi trolli-lapsiressukka, AINOA peruste muinaisessa itä- länsiautojaossa oli kauppapolitiikka! Ei ollut mitään muuta perustelua! Ei se voi olla noin vaikeaa, eihän?
      Lue vaikka lähihistoriaa, siellä se on täysin selkeästi ja ymmärrettävästi selitetty. Täällä olevilla tai tänne linkitetyillä "totuuksilla" kukaan ei valaistu.
      Miksi SINULLA on elämää suurempi kysymys väittää jotain autoa "itäautoksi", jokainen täysipäinen ymmärtää, ettei tämän päivän maailmassa ole sen enempää pohjois- etelä- itä- länsi- koillis- kaakkois ym. autoja.
      Voisitko tavoistasi poiketen pysyä asiassa?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Anteeksipyyntösi hyväksytty. Sattuuhan noita kun on kiihdytyksissä..
      Tutustu vaan ihan rauhassa vielä kerran VAGin strategioihin itäautopuolella niin asia selviää sinullekin.

      Provopetterit täällä kiihdyksissä ovat, en minä.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Äläkä sinä tyhmä rölli sekoita tätä itäautokeskusteluun kun aloittaja on määritellyt aiheeksi "Uusi skoda superb hybridi".

      .Jormalla ei tainnut nyt mennä ihan jakeluun, joten vähän rautalankaa. Katsos. tämä on itäauto palsta ja täällä keskustelllan itäautoista, vaikkapa skoodista. Se, että onko kyse superpee hybridistä tai jostain muusta itäautosta, ei ole oleellista. Toki voit pyytää avaamaan ppalstan hydridi itäautoille. Eihän tämä ole niin vaikeaa, eihän...?


  • No 🐒 lauma saa testata tuonkin vekottimen?

  • Tuon hinta menee kaikkineen jonku tonnin yli 40..
    Ennemmin laittaisin pelkällä turbokoneella olevan jos pitkää matkaa ajaa.
    Verrokkina GTE passat joka hörppii bensaa enemmän akkujen loputtua kuin normi bensa.
    Eli halvemmalla saa vähemmän kuluttavan.
    Jos taas lyhyttä matkaa ajaa niin...no..paljonko perusbensa halvempi ja paljonko sillä saa bensaa,että jos sitä ajattelee niin nuo ladattavat on vähän kakspiippuinen juttu.

    • Onhan se hyvä, että on vaihtoehtoja. Kaikilla ei ole.


    • Jos omalla rahalla ostaa, niin katse pitää kääntää kolmen vuoden päähän, kun alkaa olemaan auton vaihdon aika.

      Onko silloin enää autoveroa.
      Jos ei, niin lataushybridissä ei tule kärsjään juuri yhtään, mutta pelkällä polttomoottorilla varustetulla tulee useita tonneja.

      Paljon on ajoneuvovero, joka lasketaan CO2-päästöjen mukaan parin vuoden päästä.

      Mikä on yleinen haluttavuus lataushybridi vs. pelkkä polttomoottoriauto.

      Myös näitä kannattaa miettiä, jos auton omalla rahalla itselle hankkii ja on tarkoitus vaihtaa se uuteen parin kolmen vuoden päästä.


  • Miksette te torvet tajua, että itäblokin sortumisen jälkeen ei ENÄÄ ole sen enempää itä-, länsi-, pohjois-, eteläautoja! On vain ja ainoastaan autoja! Mikä tuossa on noin vaikeaa?
    Väitätkö todellakin, että maailmassa on joku itäblokki, jossa valtion omistamissa tehtaissa tehdään jotain "itäautoja" joilla on Suomeen tuotuna erityinen kohtelu verrattuna esim. "länsiautoihin" vaikkapa tuontirajoitus, jonotuslista tai erilainen maksuehto? Et kai aikuistenoikeesti todennäköisesti tarkoittanut tuota?
    Huomasitko, että itäblokki on sortunut jo KOLMEKYMENTÄvuotta sitten, maailma on ihan eri, kuin silloin?

  • Minusta 40 tonnia on kuitenkin aika kova hinta Skodasta. Ehkä käytettynä, jos takuuta on vielä jäljellä.

    • Et sitten osannut lukea edellistä kommenttia? Voi lapsiressukkaa!


    • Anonyymi kirjoitti:

      Et sitten osannut lukea edellistä kommenttia? Voi lapsiressukkaa!

      Pitäskö sinun viedä oma itäautosi vaikkapa paaliin... Ostat tilalle ihan oikean länsiauton niin jospa tuo ahdistus lievenisi :-)


  • Volkkarilla on kyllä osaamista sähköautoista. Sinänsä voi olla ihan suhtkoht toimiva peli, mutta mieluummin Passatin ottaisin, ellei hintaero ole todella tuntuva Skodan hyväksi.

  • Milloinkahan Dacialta tulee hybridi? Skodalta tulee enemmän uutuuksia kuin Dacialta. Siksi Skoda.

  • Škoda on kestosuosikki täälläkin palstalla. Dacia nousee mutta kyllä Škoda on yhä toistaiseksi luokkansa suosituin.

    • Niinhän tuo kyllä on, itäautoluokassa.


Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.