Aihealueet

Listaukset

    Uusi skoda superb hybridi

    Anonyymi

    On kyllä kiinostava paketti jos tuon 40 tonnilla saa pihaan. Tänään oli juttua tuosta. Ilmeisesti jakaa tekniikan passat gte:n kanssa. Kyllä kiinostaisi kovasti tuo peli ja tilaakin on hyvin. Mielestäni oikeastaan todella tyylikäs auto. Nythän se on kai pakko alkaa päivittämään sähkömalleihin pikkuhiljaa kun maailma menee siihen suuntaan.

    56

    <50

      Vastaukset

      • Varmaan renkaineen yms mitä autossa pitää olla niin hinta on jossakin 45 tonnin hujakoilla.
        Ainakin mitä ite olen 3 uutta autoa ostanut niin lähtöhintaan saa laittaa sen 5 tonnia lisää.
        Pitkällehän tuolla ei sähköllä pääse ja paljonko sitte hörppää bensaa.

        • Riippuu paljonko haluaa lisävarusteita. Pakolliset 600,- toimituskulut, talvirenkaat 1500,- ja metalliväri jos haluaa luokkaa 800,-. Lämmitintä ei taida tarvita kun lähtee sähköllä liikkeelle.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Riippuu paljonko haluaa lisävarusteita. Pakolliset 600,- toimituskulut, talvirenkaat 1500,- ja metalliväri jos haluaa luokkaa 800,-. Lämmitintä ei taida tarvita kun lähtee sähköllä liikkeelle.

          45 on jo aika kallis auto jos tolla ei ees aja sitten paljoa sähköllä. Ja eiköhän kulutus ole ilman sähköä sitten ihan muuta kun akut painaakin jotain. Taidan pysyä diesel skodassa toistaiseksi. Nämähän kehittyvät nyt hurjaa vauhtia ja vuoden päästä tämä alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Riippuu paljonko haluaa lisävarusteita. Pakolliset 600,- toimituskulut, talvirenkaat 1500,- ja metalliväri jos haluaa luokkaa 800,-. Lämmitintä ei taida tarvita kun lähtee sähköllä liikkeelle.

          Kyllä moottorilämmitin ja sisätilanlämmitin on oltava.sula ja lämmin auto lähtiessä..eikä vie heti niin paljon energiaa.
          Tuleeko skodaan sisätilan matot..entä roiskelevyt,no nuohan ei paljoa tee.
          Itse otan talvirenkaat vanteineen
          Sisä ja tavaratilan matot.
          Moottori ja sisätilan lämmitin
          Metalliväri

          Varusteista pitää löytyä adaptiivinen vakkari,autom kaukovalot,peruutuskamera ja automaatti.


        • Anonyymi kirjoitti:

          45 on jo aika kallis auto jos tolla ei ees aja sitten paljoa sähköllä. Ja eiköhän kulutus ole ilman sähköä sitten ihan muuta kun akut painaakin jotain. Taidan pysyä diesel skodassa toistaiseksi. Nämähän kehittyvät nyt hurjaa vauhtia ja vuoden päästä tämä alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa.

          Ainaki meillä gte passatti vie 7 litraa sataselle ku akku on tyhjä


      • Etkö SINÄ IDIOOTTI TAJUA, millä palstalla olet?
        Itäautoaikaan ei ollut edes keksitty mitään hybridejä.
        Yhtä typeryksiä nuo sinulle vastanneet, ellet sitten ihan ite ole noitten Järjen Jättiläisten kirjoitusten takana, ei kai näin pieneen maahan riitä noin paljon idiootteja?

        • Tämä on itäautopalsta eli täällä puhutaan lähinnä skodasta kuten huomaat. Skoda on suomessa hyvin suosittu itäauto. Dacia on myös suosittu tässä itäautoluokassa.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Tämä on itäautopalsta eli täällä puhutaan lähinnä skodasta kuten huomaat. Skoda on suomessa hyvin suosittu itäauto. Dacia on myös suosittu tässä itäautoluokassa.

          Niihän tämä on, tosin kukaan täysijärkinen ei ole nähyt YHTÄKÄÄN ITÄAUTOA tänä päivänä, MIKSI SINÄ IDIOOTTI et vieläkään ymmärrä, mitå ne "itäautot" aikoinaan olivat?


        • Anonyymi kirjoitti:

          Niihän tämä on, tosin kukaan täysijärkinen ei ole nähyt YHTÄKÄÄN ITÄAUTOA tänä päivänä, MIKSI SINÄ IDIOOTTI et vieläkään ymmärrä, mitå ne "itäautot" aikoinaan olivat?

          Skoda itäauto on suomen suosituin itäauto. Dacia on myös erittäin suosittu. Skoda itäautot on kuulema jo melko hyviä tänä päivänä eikä laatu ole enää niin huonoa.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Skoda itäauto on suomen suosituin itäauto. Dacia on myös erittäin suosittu. Skoda itäautot on kuulema jo melko hyviä tänä päivänä eikä laatu ole enää niin huonoa.

          Ja nehän aikoo nyt tehdä skodasta dacian kilpailijan.
          Jospase laatukin nousis vihdoin skodassa.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Ja nehän aikoo nyt tehdä skodasta dacian kilpailijan.
          Jospase laatukin nousis vihdoin skodassa.

          Skoda on itäauto ja siellä skoda haluaa kilpailla muiden itäautojen kuten dacian kanssa. On tärkeä vaalia mainetta eikä yrittää olla länsiauto.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Skoda on itäauto ja siellä skoda haluaa kilpailla muiden itäautojen kuten dacian kanssa. On tärkeä vaalia mainetta eikä yrittää olla länsiauto.

          Aloittajalle on tärkeää saada käyttää Skodasta nimeä "itäauto". Tästä hän saa suuren tyydytyksen. Minulle näillä kirjoituksilla ei ole mitään merkitystä.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Aloittajalle on tärkeää saada käyttää Skodasta nimeä "itäauto". Tästä hän saa suuren tyydytyksen. Minulle näillä kirjoituksilla ei ole mitään merkitystä.

          Lopeta jo hyvä trolli. Johan VAG-konserni on itse luokitellut Skodan itäautoksi, jona (itäautona) se näkee sille suurenmoisen tulevaisuuden.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Lopeta jo hyvä trolli. Johan VAG-konserni on itse luokitellut Skodan itäautoksi, jona (itäautona) se näkee sille suurenmoisen tulevaisuuden.

          Missä moinen on kerrottu? Linkkejä, kiitos?
          Miksi SINULLE on elämää suurempi kysymys saada käyttää jostain automerkistä sanaa: "itäauto" Etkö pikku rassukka todellakaan tiedä mikä tuo itäauto aikoinaan oli ja miksei kukaan tervejärkinen voi käyttää tuota termiä. katsos pikku rassukka kun itäblokki on sortunut jo vuosikymmeniä sitten. Ei se ole sen enempää SINUN kuin minunkaan mielipiteitä kiinni, kyllä se oli muinaista Suomen valtion kauppapolitiikkaa.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Missä moinen on kerrottu? Linkkejä, kiitos?
          Miksi SINULLE on elämää suurempi kysymys saada käyttää jostain automerkistä sanaa: "itäauto" Etkö pikku rassukka todellakaan tiedä mikä tuo itäauto aikoinaan oli ja miksei kukaan tervejärkinen voi käyttää tuota termiä. katsos pikku rassukka kun itäblokki on sortunut jo vuosikymmeniä sitten. Ei se ole sen enempää SINUN kuin minunkaan mielipiteitä kiinni, kyllä se oli muinaista Suomen valtion kauppapolitiikkaa.

          Äläpä trolli sekoita kauppapolitiikka tähän keskusteluun, pysytään asiassa eli aihe on vain ja ainostaan itäblokin autot. Ei voi olla noin vaikeaa, eihän... Lue vaikka tuossa aikasemmin mainittu artikkeli skoodasta ja daciasta, niin varmasti valaistut.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Äläpä trolli sekoita kauppapolitiikka tähän keskusteluun, pysytään asiassa eli aihe on vain ja ainostaan itäblokin autot. Ei voi olla noin vaikeaa, eihän... Lue vaikka tuossa aikasemmin mainittu artikkeli skoodasta ja daciasta, niin varmasti valaistut.

          Äläkä sinä tyhmä rölli sekoita tätä itäautokeskusteluun kun aloittaja on määritellyt aiheeksi "Uusi skoda superb hybridi".


        • Anonyymi kirjoitti:

          Lopeta jo hyvä trolli. Johan VAG-konserni on itse luokitellut Skodan itäautoksi, jona (itäautona) se näkee sille suurenmoisen tulevaisuuden.

          Luetun ymmärtämisessä on sinulla näemmä puutteita. Ihan sama, miksi autoa kutsutaan, itäauto tai pohjoisauto, MINULLE SILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ. En provosoidu vaikka provosoidaan.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Luetun ymmärtämisessä on sinulla näemmä puutteita. Ihan sama, miksi autoa kutsutaan, itäauto tai pohjoisauto, MINULLE SILLÄ EI OLE MERKITYSTÄ. En provosoidu vaikka provosoidaan.

          Anteeksipyyntösi hyväksytty. Sattuuhan noita kun on kiihdytyksissä..
          Tutustu vaan ihan rauhassa vielä kerran VAGin strategioihin itäautopuolella niin asia selviää sinullekin.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Äläpä trolli sekoita kauppapolitiikka tähän keskusteluun, pysytään asiassa eli aihe on vain ja ainostaan itäblokin autot. Ei voi olla noin vaikeaa, eihän... Lue vaikka tuossa aikasemmin mainittu artikkeli skoodasta ja daciasta, niin varmasti valaistut.

          Voi trolli-lapsiressukka, AINOA peruste muinaisessa itä- länsiautojaossa oli kauppapolitiikka! Ei ollut mitään muuta perustelua! Ei se voi olla noin vaikeaa, eihän?
          Lue vaikka lähihistoriaa, siellä se on täysin selkeästi ja ymmärrettävästi selitetty. Täällä olevilla tai tänne linkitetyillä "totuuksilla" kukaan ei valaistu.
          Miksi SINULLA on elämää suurempi kysymys väittää jotain autoa "itäautoksi", jokainen täysipäinen ymmärtää, ettei tämän päivän maailmassa ole sen enempää pohjois- etelä- itä- länsi- koillis- kaakkois ym. autoja.
          Voisitko tavoistasi poiketen pysyä asiassa?


        • Anonyymi kirjoitti:

          Anteeksipyyntösi hyväksytty. Sattuuhan noita kun on kiihdytyksissä..
          Tutustu vaan ihan rauhassa vielä kerran VAGin strategioihin itäautopuolella niin asia selviää sinullekin.

          Provopetterit täällä kiihdyksissä ovat, en minä.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Äläkä sinä tyhmä rölli sekoita tätä itäautokeskusteluun kun aloittaja on määritellyt aiheeksi "Uusi skoda superb hybridi".

          .Jormalla ei tainnut nyt mennä ihan jakeluun, joten vähän rautalankaa. Katsos. tämä on itäauto palsta ja täällä keskustelllan itäautoista, vaikkapa skoodista. Se, että onko kyse superpee hybridistä tai jostain muusta itäautosta, ei ole oleellista. Toki voit pyytää avaamaan ppalstan hydridi itäautoille. Eihän tämä ole niin vaikeaa, eihän...?


      • No 🐒 lauma saa testata tuonkin vekottimen?

      • Tuon hinta menee kaikkineen jonku tonnin yli 40..
        Ennemmin laittaisin pelkällä turbokoneella olevan jos pitkää matkaa ajaa.
        Verrokkina GTE passat joka hörppii bensaa enemmän akkujen loputtua kuin normi bensa.
        Eli halvemmalla saa vähemmän kuluttavan.
        Jos taas lyhyttä matkaa ajaa niin...no..paljonko perusbensa halvempi ja paljonko sillä saa bensaa,että jos sitä ajattelee niin nuo ladattavat on vähän kakspiippuinen juttu.

        • Onhan se hyvä, että on vaihtoehtoja. Kaikilla ei ole.


        • Jos omalla rahalla ostaa, niin katse pitää kääntää kolmen vuoden päähän, kun alkaa olemaan auton vaihdon aika.

          Onko silloin enää autoveroa.
          Jos ei, niin lataushybridissä ei tule kärsjään juuri yhtään, mutta pelkällä polttomoottorilla varustetulla tulee useita tonneja.

          Paljon on ajoneuvovero, joka lasketaan CO2-päästöjen mukaan parin vuoden päästä.

          Mikä on yleinen haluttavuus lataushybridi vs. pelkkä polttomoottoriauto.

          Myös näitä kannattaa miettiä, jos auton omalla rahalla itselle hankkii ja on tarkoitus vaihtaa se uuteen parin kolmen vuoden päästä.


      • Miksette te torvet tajua, että itäblokin sortumisen jälkeen ei ENÄÄ ole sen enempää itä-, länsi-, pohjois-, eteläautoja! On vain ja ainoastaan autoja! Mikä tuossa on noin vaikeaa?
        Väitätkö todellakin, että maailmassa on joku itäblokki, jossa valtion omistamissa tehtaissa tehdään jotain "itäautoja" joilla on Suomeen tuotuna erityinen kohtelu verrattuna esim. "länsiautoihin" vaikkapa tuontirajoitus, jonotuslista tai erilainen maksuehto? Et kai aikuistenoikeesti todennäköisesti tarkoittanut tuota?
        Huomasitko, että itäblokki on sortunut jo KOLMEKYMENTÄvuotta sitten, maailma on ihan eri, kuin silloin?

      • Minusta 40 tonnia on kuitenkin aika kova hinta Skodasta. Ehkä käytettynä, jos takuuta on vielä jäljellä.

        • Et sitten osannut lukea edellistä kommenttia? Voi lapsiressukkaa!


        • Anonyymi kirjoitti:

          Et sitten osannut lukea edellistä kommenttia? Voi lapsiressukkaa!

          Pitäskö sinun viedä oma itäautosi vaikkapa paaliin... Ostat tilalle ihan oikean länsiauton niin jospa tuo ahdistus lievenisi :-)


      • Volkkarilla on kyllä osaamista sähköautoista. Sinänsä voi olla ihan suhtkoht toimiva peli, mutta mieluummin Passatin ottaisin, ellei hintaero ole todella tuntuva Skodan hyväksi.

      • Milloinkahan Dacialta tulee hybridi? Skodalta tulee enemmän uutuuksia kuin Dacialta. Siksi Skoda.

      • Škoda on kestosuosikki täälläkin palstalla. Dacia nousee mutta kyllä Škoda on yhä toistaiseksi luokkansa suosituin.

        • Niinhän tuo kyllä on, itäautoluokassa.


      • Kiinnostava on tosiaankin. Oliskohan testiraportteja tai edes koeajoraportteja? Eniten kiinnostaisi vertailu johonkin läntiseen, vaikka ihan Passattiin!

      • On kyllä aika hintava. MIten luulette vaihtoautona arvon käyvän? Nämä itäautot on vähän arvoituksia sen suhteen.

      • Milloin olisi koeajettavana? Pitää pian vaihtaa jo kolme vuotta vanha Octavia. Onhan sillä jo kilometrejäkin kunnioitettavat 50 000!! Mutta silti hyvin kulkee vieläkin.

      • Tässä teille, jotka väittää eyttä itäblokin autot eivät kehity! Mitä seuraavaksi... kenties polttokenno skooda...?

      • Joko tuota on testattu, miten on ajomelun käynyt? Nämä nykyiset itäblokin autot tapaavat olla melko meluisia, ainakin autolehtien testimittausten mukaan..

        • Taitaa autot olla vielä maahantuojalla tulotarkastuksessa. Noissa pattereissa on ollut ilmeisesti jotain kosketushäikkää. Ehkä sitten keväämmällä...


        • Anonyymi kirjoitti:

          Taitaa autot olla vielä maahantuojalla tulotarkastuksessa. Noissa pattereissa on ollut ilmeisesti jotain kosketushäikkää. Ehkä sitten keväämmällä...

          Huhuja on helppo levitellä . . . Autoja on todistetusti luovutettu asiakkaille.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Huhuja on helppo levitellä . . . Autoja on todistetusti luovutettu asiakkaille.

          Minkä liikeen toimesta?


        • Anonyymi kirjoitti:

          Minkä liikeen toimesta?

          Autoliikkeen.


        • Anonyymi kirjoitti:

          Autoliikkeen.

          helppo on huhuja levitellä...


      • Sokoloota vai sököloota vai skeida,mikä näistä paras nimi kun puhutaan ko.itäautosta?

        • Taidat olla vähän sököisin?


      • Nyt nää kommentoijat ovat unohtaneet, että Toyota Corolla kuuluu virallisesti itäautoihin. Suunniteltu todella idässä, eli kaukoidässä ja valmistetaan itäblokkiin nykyisin kuuluvassa Turkissa. Ei kelpaa Turkki Natomaaksi, on niin kallellaan putinin poikiin. Corolla, siinä on todellinen itäauto meluineen kaikkineen.

        Saattaa silti sekin olla ihan käypä peli, muotoilussahan nyt on ylillyöntejä. Hc-r saattaisi kiinnostaakkin, mutta takaosan muotoilu ihan hirveä mulkosilmävaloineen ja kojelaudasta pullistuu korkeuksiin ihmeellinen pahka, no näyttöpääte. Tosin tähän samantyyliseen näyttöpäätteeseen ovat sortuneet monet premium merkitkin. Tosin Hc-r:n hinnoittelu on pielessä ja vain etupää ulostaa voimaa tiehen. Tuolla hinnalla pitäisi olla ehdottomasti neliveto. Tää nyt on ihan sivuaihetta kun alunperin puhuttiin Suberbista. Tuntuu käypäseltä peliltä. Osat samat kuin Audissa ja Volkkarissa. Valmistetaan euroopassa, siis länsimaassa. Mitähän itäistä siinä löytyy?

      • Joo saman totesin. Kiva että nämä itäblokin autotkin alkaa pysyä kehityksen mukana.

      • Tuosta tyylikkyydestä ihmiset ovat varmaan montaa mieltä, eikä siinä mitään. LÄhinnä tuo tekniikka puoli on mielenkiitoisempi. Ovatko skodass kyenneet välttämään muiden autojen sudenkuopat...

      • Oletteko pohtineet kuinka paljon skodien suhteen voisi tapahtua siirtymää dieselistä vaikkpa näihin hydrid vehkeisiin jos diesel hintaa nostetaan, kuten julkisuudessa on nyt kerrottu. Voisiko tämä olla hyvä paketti sillon?

      • Minun mielestä +40 k eur on kyllä liikaa hydridi autosta. Hinnan pitäsi olla paljon alempi; tuossahan nimenomaan satsataan kestävään kehitykseen. Sitä paitsi nyt puhutaan itäblokin autosta, jolloin hinnan pitäsi alkaa joko ykkösellä tai enintään kakkosella.

      • Ettei vaan Skoda nyut haukkaa sitä itseään. Meinaan nuo hybridi autot alkaa olla jo menneen talven lumia, jopa itäautojen kannalta.

      • Onko tietoa näiden itähybridien rengas melusta? En ole nähnyt mitään mittauksia, joten lieneekö samalla tasolla kuin polttomoottoreissa.

      • Joko takuu on parantunut? Nyt jo ranskalaisetkin ovat laadukkaampia ja antavat paremman takuun.

      • Olen yrittänyt löytää koeajo raportteja. Onko teillä tietoja, löytyy minkään autolehden osalta?

      • Kävinpä kokeilemassa. Oli hyvät kyydit. Ehkä korkeampi profiiliset renkaat Suomen teille paremmat - motarilla äänet tuli melko selvästi sisään. Koneessa aika roteva vääntö.

        • Sähkömoottoria ilmeisesti tarkoitat tuolla rotevalla väännöllä?
          Suosittelisitko ensimmäiseksi autoksi pojalle? Entä firman autoksi, jota käytetään painavan ja joskus vähän enemmänkin likaisen tavaran tai massan kuljetukseen?


      suomi24-logo

      Osallistu keskusteluun

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

        Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        211
        10110
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

        Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        222
        4463
      3. Trump häviää Presidentin vaalit ? Ennuste

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006516345.html Tuon mukaan Biden saa murskavoiton. Vaaleihin on aikaa, joten tilanne saattaa muuttua
        Maailman menoa
        123
        4042
      4. Sofia Belof on nyt Eiranrannan Stefun kotirouva

        Taas Seiska oli oikeassa, vaikka Sohvi jälleen oli kieltänyt muuttavansa Stefun omistamiin asuntoihin. Muuttopuuhissa neitonen oli heti kun ex:n isä h
        Kotimaiset julkkisjuorut
        158
        3288
      5. Martina Nannalle viinille

        Martina menee Nannalle viinille. Naapurin Roope on Martinan kuskina. Siis mitäh... Minkä ikäinen tuo Roope on? Tosi nuoria ystäviä Martinalla on. Pape
        Kotimaiset julkkisjuorut
        81
        1996