Ateisti, mene pois...
minä en enää halua sinua tänne.
minä olen kasvanut sinusta ohi
kuten lapsena kasvoin kurahousuista
jostain niin yhdentekevästä asiasta
joka kyllä ajallaan oli hetken tärkeä.
niinhän sinäkin minulle
sen hetken
joka meni jo.
ei, älä katso minua noin
älä luule tietäväsi paremmin
mitä minä tunnen, mitä minä teen
ei sillä ole merkitystä,
kuka luulee mitäkin.
onko millään?
Ateisti, olen kasvanut sinusta ohi
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pitänyt uskovaisia aina hieman yksinkertaisina ja järjettöminä, mutta tämä on kaiken huippu. Uskovainen ei enää tiedä edes missä hän on. Olet ateistipalstalla ajamassa ateisteja pois omalta palstaltaan. G4G:n ahdistus on saavuttanut uudet mittasuhteet. Sitä se kreationismi ja yksinkertainen vajakki kuuppa tuottaa ;D
- Anonyymi
Sinulla on ahdas mieli ja sitä myötä ahdas maailma, jonne ei mahdu muuta kuin joku suomi24 nimimerkki ja sinä. Siksi olet aina vihainen. Siksi olet suvaitsematon. Huumorintajukin sinulta puuttuu sekä ymmärrys siitä, mitä toinen kertoo. Eihän se sinusta mitään puhu.
Stalkkaaja ex-nikki Heh hah näkee taas minut siellä, missä en ole läsnä.
En ole kirjoittanut yhtään viestiä tänään ennen tätä.
On se surkeaa, että Heh hahilla ja monilla muilla ateisteilla ei ole muuta elämää kuin vainota ja kytätä teisteinä ja kreationisteina pitämiään ihmisiä tällä foorumilla 24/7.
- Anonyymi
Aivan, ateismista voi kasvaa ulos ja hyvää matkaa sinulle sinne, missä ikinä oletkin.
Ymmärrän, että et halua kantaa muistoa ateismista mukanasi.
Tsemppiä! - Anonyymi
Etköhän se ole sinä jonka pitäisi mennä täältä pois,
eikä vinkua täällä lapsellisia typeryyksiäsi.- Anonyymi
Hmmm... onpa taas rajoittunutta ateistin ajatus. Mistä tiedät, missä,aloittaja on ja kenelle hän kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... onpa taas rajoittunutta ateistin ajatus. Mistä tiedät, missä,aloittaja on ja kenelle hän kirjoittaa?
Teidän teistien katkeruus paistaa läpi. Voi vain kuvitella mikä motivoi teistiä päivystämään ateismipalstalla suoltaen vihaa päivästä toiseen. Onneksi en itse ole uskova, näyttää kammottavalta kohtalolta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän teistien katkeruus paistaa läpi. Voi vain kuvitella mikä motivoi teistiä päivystämään ateismipalstalla suoltaen vihaa päivästä toiseen. Onneksi en itse ole uskova, näyttää kammottavalta kohtalolta :)
Mitäs vihaa tuossa avauksessa oli, se oli kaunis runo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vihaa tuossa avauksessa oli, se oli kaunis runo.
Katkeruus saa teidät päivystämään ateismipalstalla. Hetken sitä ihmettelin mutta en enää, ehkä sääli on se osuvin tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeruus saa teidät päivystämään ateismipalstalla. Hetken sitä ihmettelin mutta en enää, ehkä sääli on se osuvin tunne.
Jos ateistit lopettavat valehtelemisen kristityistä, ehkäpä me lopetamme totuuden kertomisen ateisteista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ateistit lopettavat valehtelemisen kristityistä, ehkäpä me lopetamme totuuden kertomisen ateisteista :)
Totuuden kertomista ei kannata lopettaa koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa ajatella miten käytät elämäsi mielikuvitusjumalan palvontaan ja käytät aikaasi mielikuvitusolentosi puolustamiseen ateismipalstalla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa ajatella miten käytät elämäsi mielikuvitusjumalan palvontaan ja käytät aikaasi mielikuvitusolentosi puolustamiseen ateismipalstalla :)
Mistä sinä tiedät mihin joku postaaja elämäänsä käyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mihin joku postaaja elämäänsä käyttää?
Teistien avaukset tunnistaa kilometrin päähän :) Ja toki täytyy olla aika innokas jumalapalvoja, jos tätä mielikuvitusolentoaan puolustaa suomi24 palstalla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teistien avaukset tunnistaa kilometrin päähän :) Ja toki täytyy olla aika innokas jumalapalvoja, jos tätä mielikuvitusolentoaan puolustaa suomi24 palstalla :)
Edelleenkin kysyn että mistä sinä tiedät mihin joku postaaja elämäänsä käyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin kysyn että mistä sinä tiedät mihin joku postaaja elämäänsä käyttää?
Jos käyttää aikansa ateistien solvaamiseen suomi24 palstalla niin kyseessä ei ole mikätahansa nimikristitty vaan se kaikkein innokkain mielikuvitusjumalan palvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää aikansa ateistien solvaamiseen suomi24 palstalla niin kyseessä ei ole mikätahansa nimikristitty vaan se kaikkein innokkain mielikuvitusjumalan palvoja.
Oli mikä tahansa nimikristitty tai mielikuvitusjumalan palvoja, niin mikä antaa sinulle oikeuden tuomita hänet? Eihän siinä viestissä mitään ateisteja solvattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli mikä tahansa nimikristitty tai mielikuvitusjumalan palvoja, niin mikä antaa sinulle oikeuden tuomita hänet? Eihän siinä viestissä mitään ateisteja solvattu!
Jos julistaa kertovansa ateisteista "totuuden" niin asia on harvaisen selvä. Enkä minä ketään tuomitse .. minulle teistien nimittely on yhdentekevää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos julistaa kertovansa ateisteista "totuuden" niin asia on harvaisen selvä. Enkä minä ketään tuomitse .. minulle teistien nimittely on yhdentekevää :)
Mitä sinulla on totuutta tai totuuden kertomista vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulla on totuutta tai totuuden kertomista vastaan?
Ei mitään. Valitettavasti kirjoittajalla ei ollut totuutta tarjolla .. vain pelkkiä keksittyjä valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Valitettavasti kirjoittajalla ei ollut totuutta tarjolla .. vain pelkkiä keksittyjä valheita.
Miten sinä tuon päättelit vain yhdestä lauseesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä tuon päättelit vain yhdestä lauseesta?
>>Jos ateistit lopettavat valehtelemisen kristityistä, ehkäpä me lopetamme totuuden >>kertomisen ateisteista
"Teidän" totuuden kertominen ateista on nähty jo useampaan otteeseen :) Totuutta näistä teidän katkerista avauksistanne emme ole vielä löytäneet ja tuskin tulemme koskaan löytämäänkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>Jos ateistit lopettavat valehtelemisen kristityistä, ehkäpä me lopetamme totuuden >>kertomisen ateisteista
"Teidän" totuuden kertominen ateista on nähty jo useampaan otteeseen :) Totuutta näistä teidän katkerista avauksistanne emme ole vielä löytäneet ja tuskin tulemme koskaan löytämäänkään.Sulla on paljon ennakkoluuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paljon ennakkoluuloja.
Mitä ihmeen ennakkoluuloja? Tässähän selvästi todettiin : ehkäpä me lopetamme totuuden kertomisen ateisteista
Ja eipä ole niitä totuuksia nähty :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen ennakkoluuloja? Tässähän selvästi todettiin : ehkäpä me lopetamme totuuden kertomisen ateisteista
Ja eipä ole niitä totuuksia nähty :)Mistä sinä tiedät, mitä hän totuuksilla tarkoitti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, mitä hän totuuksilla tarkoitti?
Ainoa totuus minkä voit kertoa teististä on että hän uskoo yhden tai useamman jumalaolennon olemassaoloon ja ainoa totuus minkä voit kertoa ateistista on että hän ei usko jumalaolentojen olemassaoloon.
Ei ole muita totuuksia ja näitä hän tuskin tarkoitti :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa totuus minkä voit kertoa teististä on että hän uskoo yhden tai useamman jumalaolennon olemassaoloon ja ainoa totuus minkä voit kertoa ateistista on että hän ei usko jumalaolentojen olemassaoloon.
Ei ole muita totuuksia ja näitä hän tuskin tarkoitti :)Sinulla on ennakkoluulosi siitä, mitä muuta kuin totuuksia hän totuuksilla tarkoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ennakkoluulosi siitä, mitä muuta kuin totuuksia hän totuuksilla tarkoitti.
Minä juuri kerroin sinulle mitä totuuksia voit kertoa teististä tai ateistista. Ei ole mitään muita totuuksia.
Voit toki yrittää kumota väitteeni?
Usko mieluummin Joulupukkiin. Hän tuo sinulle jouluna sentään uudet kurahousut, senkin kuraperse.
- Anonyymi
Ateisti ei kykene kasvamaan henkisesti.
- Anonyymi
Se juuri tuntuu olevan heidän ongelmansa. Henkinen alennustila.
- Anonyymi
Kylläpäs on tänään uskovaisilla menossa hauku ateisteja-kampanja. Mutta antaa mennä vaan, ei se ateistien mielipiteisiin vaikuta.
- Anonyymi
Se aika on lähellä, kun mielipuolet (lue: ihmiset joilla on mieleikuvituskaveri taivaassa) suljetaan houruloihin.
- Anonyymi
Kaipaatko siellä seuraa?
- Anonyymi
Minä käyn kiusaamassa harhauskovaisia erityisesti kristinuskoisten keskustelualueita.
Suotakoon vastavuoroisesti Gy4Gay ja muille kavereille pottuilu täällä. :-)- Anonyymi
Kaipa se sulle kiksejä antaa - ja tarkoituksen elämälle? Tai ainakin sisällön, sillä ilman eriuskoisten vainoamista olisi elämäsi tyhjää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa se sulle kiksejä antaa - ja tarkoituksen elämälle? Tai ainakin sisällön, sillä ilman eriuskoisten vainoamista olisi elämäsi tyhjää?
Noh.
Joskus tekee mieli myös huvitella, irstailun, rock'n rollin kuuntelun ja pilven polttelun ohessa.
Soitan myös hevy musiikkia ns. "väärinpäin levyillä pyörittäen", saatanan viestejä muistiin kirjoittelen.
Punttisalilla ymv. vapaa-ajalla.
Kaikenlaista Atte touhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh.
Joskus tekee mieli myös huvitella, irstailun, rock'n rollin kuuntelun ja pilven polttelun ohessa.
Soitan myös hevy musiikkia ns. "väärinpäin levyillä pyörittäen", saatanan viestejä muistiin kirjoittelen.
Punttisalilla ymv. vapaa-ajalla.
Kaikenlaista Atte touhua.Jumalat ja saatanat ovat vain mielikuvitusolentoja. Sellaisten viestejä ei voi muistiin kirjoitella :)
- Anonyymi
Mitä enemmän luen näitä "keskusteluja", sitä tyytyväisempi olen siitä, että luovuin kristinuskosta ja erosin kirkosta.
- Anonyymi
Hyvä, että tunnistat narsismin olevan syy miksi aina valitat ateisteista.
- Anonyymi
Olet kasvanut ohi.
Omahyväisyydessä. - Anonyymi
Kaunis runo.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit, ja tajusit että et ole kasvanut millään tavalla.
- Anonyymi
Minä taas olen kasvanut ateismia kohti. Mene siis pois minusta sinä teisti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13978Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2491197- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719