Ikiliikkuja

Anonyymi

Jos laite saisi energiansa jostain toisesta ulottuvuudesta tai rinnakkaisesta universumista, ja näin toimisi ikuisesti meidän universumissamme, niin täyttäisikö se ikiliikkujan määritelmän?

14

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun laite saa itsestään energiaa jolla se toimii, niin silloin se on ikiliikkuja.

    • Anonyymi

      Itselataava hybridi kuullostaa ikiliikkujalta.

    • Anonyymi

      Onko ikiliikkujaa kukaan pystyny valmistaan koko historian aikana? Alkemistit pyrkivät tekeen kultaakin, mut kiville niiden paatti ajoi.

      • Anonyymi

        Alkemistien uhoamiset olivat/ovat teoriassa täysin mahdollisia. Se vain kysyy sellaisen määrän energiaa ja painovoimaa, että sitä saadaan ainoastaan supernovasta.

        -Kylmis


    • Anonyymi

      Ikiliikkuja on 100%:sti mahdoton. Jos se ottaa energiansa esim. rinnakkais-universumista, ei se ole ikiliikkuja. Vaadittava hitunenkin ylimääräistä energiaa on silloin jostain toisaalta. Se vain on niin, ettei joitan lakeja voi rikkoa.

      -Kylmis

      • Anonyymi

        Haista sinä Mursu paska! Miten selität atomin ja sen elektronit pyörimässä ytimensä ympärillä? Jo miljardeja vuosia, ilman hidastelun häivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä Mursu paska! Miten selität atomin ja sen elektronit pyörimässä ytimensä ympärillä? Jo miljardeja vuosia, ilman hidastelun häivääkään.

        No ydinvoima, painovoima, aika, jne. ovat Maailmankaikkeutemme peruspilareita, mutta mulla kiinittyi huomio nyt rinnakkais-universumeihin ja mustiin aukkoihin. Mustan aukon keskus, singulariteetti saattaa aivan hyvin olla "painunut" neliulotteisessa aika-avaruudessamme toisen universumin puolelle. Harmi, ettemme saa siitä koko systeemistä mitään muuta tietoa, kuin tapahtumahorisontissa tapahtuvat sekoilut.

        Lisäksi, edes atomi ei ole ikiliikkuja, jos sille linjalle lähdetään. Huipputiedemiehet ovat laskeneet, että sekin lopulta hyytyy noin miljardin miljardin miljardin miljardin vuoden päästä. Sitä ennen ei ole enää mitään käsinkosketeltavaa materiaa jäljellä, saati tähtiä tai planeettojakaan.

        -Kylmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ydinvoima, painovoima, aika, jne. ovat Maailmankaikkeutemme peruspilareita, mutta mulla kiinittyi huomio nyt rinnakkais-universumeihin ja mustiin aukkoihin. Mustan aukon keskus, singulariteetti saattaa aivan hyvin olla "painunut" neliulotteisessa aika-avaruudessamme toisen universumin puolelle. Harmi, ettemme saa siitä koko systeemistä mitään muuta tietoa, kuin tapahtumahorisontissa tapahtuvat sekoilut.

        Lisäksi, edes atomi ei ole ikiliikkuja, jos sille linjalle lähdetään. Huipputiedemiehet ovat laskeneet, että sekin lopulta hyytyy noin miljardin miljardin miljardin miljardin vuoden päästä. Sitä ennen ei ole enää mitään käsinkosketeltavaa materiaa jäljellä, saati tähtiä tai planeettojakaan.

        -Kylmis

        Yle X:n ohjelmassa yleisökysymys; mitä musta-aukko sisältää. Toimittaja vastasi: Antimateriaa.
        Mie luulen että samaa kamaa kuin mitä universumissa yleensäkin. Mitä vastaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle X:n ohjelmassa yleisökysymys; mitä musta-aukko sisältää. Toimittaja vastasi: Antimateriaa.
        Mie luulen että samaa kamaa kuin mitä universumissa yleensäkin. Mitä vastaatte?

        Ei kukaan ihminen voi tietää, mitä mustan aukon "sisällä" on, kun singulariteetti on käytännössä poistunut kokonaan tuntemastamme Maailmankaikkeudesta, syvemmille vesille.


      • Anonyymi

        Mutta määritelmä ei ota kantaa mistä universumista energia otetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta määritelmä ei ota kantaa mistä universumista energia otetaan?

        Naapuri-Universumi saattaa sisältää aivan eri fysiikan lait, kuin mistä me nautimme. Tilaulottuvuuksia eri määrä ja jopa aikaulottuvuuksia voi olla enemmän, kuin yksi. Yritäppä kuvitella moinen kolmiulotteisilla aivoillasi! Minä en ainakaan pysty.

        -Kylmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapuri-Universumi saattaa sisältää aivan eri fysiikan lait, kuin mistä me nautimme. Tilaulottuvuuksia eri määrä ja jopa aikaulottuvuuksia voi olla enemmän, kuin yksi. Yritäppä kuvitella moinen kolmiulotteisilla aivoillasi! Minä en ainakaan pysty.

        -Kylmis

        Meikä ei usko, että toisesta universumista saataisiin tarvittava pieni energia meidän Maailmankaikkeuteen pitämään yllä sitä aloittajan ikiliikkujaa. Siellä nimittäin saattaa olla jopa pelkkää anti-energiaa, mistä sen tietää, kun täysin tuntematon mesta kaikille, omine ulottuvuuksineen.


    • Joopa joo! Kaikki on ollut aina liikkeessä ja sitä liikettä ei voi pysäyttää edes pieneksi hetkeksi! Maailmankaikkeuksien - olevien ja olemattomien- persoonaton olemus - Tao - täyttyy ja tyhjenee ikuisesti.

      Absoluuttisessa nollapisteessä liike lähes loppuu, mutta kun mennään sen yli, niin atomin hiukkaset muuttavat suuntaansa ja liike jätkuu ja lämpö palaa liikkeen myötä. Näinollen miinus 300 astetta celciuksella vastaa plus 30 asteen lämpötilaa. Suunnanmuutos aiheuttaa ajan suunnan muuttumisen 360:llä asteella.

      Vai ei teille kelpaa ikiliikkujaksi jokin, mikä pysähtyy mahdollisesti äärettömän ajan päästä. Ette te sitten varmaan hyväksy tätä Speden ikiliikkujaakaan, koska lättähatut voivat rikkoa sen tai se voi mennä huonoon asentoon maailmanlopun koittaessa:
      https://www.youtube.com/watch?v=xjRyDdc3TSE

      Toki myös näin vihreän vallan aikana antimateriaaliset ikiliikkujat ovat se, jota etsitään. Niissä on pienin hiilijalanjälki. Tälläisiä on lukemattomia. Esimerkkeinä vaikkapa Kristuksen ristiinnaulitseminen, Abrahamin naissuhteet, Siddhartan valaistus, Titanicin uppoaminen, dinosaurusten tuho, Miracle on Ice, Monrepoxen puisto, viiltäjä Jack, Kyllikki Saari ja muut ikuisesti mieliä stimuloivat kirjainyhdisteet.

      Kun olin teini, niin discoissa soitettiin aina tätä ikiliikkuja- biisiä, joten tämä muistui mieleeni: https://www.youtube.com/watch?v=pqsbCYx3jc0

      • Anonyymi

        Ai! Joko silloin neondynaamisella ajalla oli sähköpostejakin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe