Kristinuskon tulevaisuus vaakalaudalla?

Anonyymi

Kun islam leviää myös Eurooppaan. Onko kristityillä koptien kohtalo? Uskotteko Baba Vangan ennustuksiin?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Islam levisi Eurooppaan jo 1300 vuotta sitten. Koptien kohtalohan oli siitä, kun muut kristityt kohtelivat huonosti egyptiläisiä kristittyjä niin ottivat muslikenraalin vapauttajana vastaan.

    • Anonyymi

      "Te eksytte, ku ette tune Raamatuita!"
      "7. II. Sillä monta vietteliää on maailmaan tullut, jotka ei tunnusta Jesusta Kristusta, että hän on lihaan tullut. Tämä on vietteliä ja antikristus.
      8. Katsokaat visusti teitänne, ettemme kadottaisi, mitä me työtä tehneet olemme, vaan että me täyden palkan saisimme.
      9. Jokainen, joka harhaelee ja ei pysy Kristuksen opissa, ei hänellä ole Jumalaa*: joka pysyy Kristuksen opissa, hänellä on sekä Isä että Poika.
      10. Jos joku tulee teidän tykönne ja ei tuo tätä opetusta kanssansa, niin älkäät häntä huoneesen ottako, älkäät myös häntä tervehtikö.
      11. Sillä joka häntä tervehtii, hän on osallinen hänen pahoista töistänsä.
      12. III. Minulla olis paljon teille kirjoittamista, mutta en minä tahtonut paperilla ja läkillä*; vaan minä toivon tulevani teidän tykönne, ja tahdon läsnä ollessani teidän kanssanne puhua, että meidän ilomme täydellinen olis."
      3. Apostoli Johaneksen kirje

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        "12. III. Minulla olis paljon teille kirjoittamista, mutta en minä tahtonut paperilla ja läkillä*; vaan minä toivon tulevani teidän tykönne, ja tahdon läsnä ollessani teidän kanssanne puhua, että meidän ilomme täydellinen olis." "
        Tämä ei kuulu Johanneksen 2 kirjeeseen,

        sillä 2 Joh 1:1:6-12 Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.
        1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan,
        jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi,
        joka oli lihaan tuleva;
        tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
        1:8 Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
        1:9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        1:10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

        1:12 Minulla olisi paljon kirjoittamista teille,
        mutta en tahdo tehdä sitä paperilla ja musteella;
        vaan toivon pääseväni teidän tykönne ja saavani puhutella teitä suullisesti,
        että meidän ilomme olisi täydellinen.


    • Anonyymi

      Käytännössä kristinusko on jo hävinnyt Suomesta.
      Luterilainen kirkko on kerkittynyt paapomaan.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole kadonnut. Äärikristittyjenkin määrä on kasvussa, ainoastaan näiden perusjärkevien uskovien määrä on ollut laskussa Räsäsköjen kommenttien ansiosta.


    • Eräät väittävät kirkon olevan Babylonin porton ja epäilemättä siinä muodossa kuin me kristinuskon tunnemme se melkein kukistuu. Mutta kristinusko on enemmän tai vähemmän salaa tullut Intian Hare Krishna liikkeen yms. perustaksi myös. Eikä ole tietoa kuinka monen muun liikkeen perusta se jo on salaa. Kristinusko on vaikea kyllä myös Intialle sillä se synnyttää siellä lopulta Kurusektran taistelun, jossa lähes koko sotavoimat tuhoutuvat. Kristinusko on kuuma peruna kenen tahansa käsissä ja se jää vain niiden käsiin joiden onkin määrä tuohutua?

      Mutta eikö ole hyvä jos Kristinusko aika ajoin taantuu ja tulee terveemmille uskonnoille pelitilaa. Jeesushan sanoi: Minä olen tullut tuomaan miekkaa ja tulta maan päälle sekä hajottamaan ja tuhoamaan.
      Terveempiäkin oppeja ja filosofioita on kuin mitä kristinusko on. Jos kristinuskoa tarkastellaan kriittisesti niin on se uskontona melko räävitöntä menoa.
      Jeesus itse tosin sanoi: TAIVAS JA MAA TUHOUTUMAT, MUTTA MINUN SANANI EIVÄT. NE PYSYVÄT.

      Seuraava sata vuotta on kuitenkin Euroopassa mahdollista itse kunkin yrittää korvata Jeesuksen ja uskontojen sanat omilla sanoillaan. Uusi tekijänoikeusdirektiivi johdattaa siihen suuntaan, etttä ei saa kopioida ja siteerata muiden sanoja, vaan enemmin käyttää vain omia sanojaan.

    • Anonyymi

      Jyytupessa, tuppeensahattuna. Kaikkialla oksastettuna ja valmiina, niin useimmat luulevat.

    • Anonyymi

      Muslimit käyvät pyhää sotaa (jihad) ja heidän tavoitteensa on maailman herruus.

      Tähän kysymykseen on helppo vastaus:
      Laskekaa kuinka monta moskeijaa suomessa oli 1970 luvulla ja kuinka monta niitä on nyt?

      Saman laskukaavan mukaan voitte laskea kuinka monta ministeriä oli suomessa 1970 luvulla ja kuinka monta heitä on nyt?
      (vaikkei tuo ministerikysymys tähän aihealueeseen liitykkään)

      En silti ole mikään "mamu" vastainen.
      uskon että nämä suomen "sosiaalipummit" kuluttavat enempi valtion( eli valtio olemme me jotka maksavat veroja) varoja kuin mitä he.

      Koska islam on jo levinnyt levinnyt eurooppaan kuvittelen niin että me vaan vaihdamme asemia.

      Elikkä islamilaisessa maailmassa me eurooppalaiset tulemme elämään samaa elämää kuin mitä he elävät nyt.

    • Anonyymi

      "ANTIKRISTUS EI TUNN0USTA JEESUSTA KRISTUSTA LIHAAN TULLEEKSI JUMALAN POJAKSI!" Apostoli Johanesen kirje
      Islam eli muhamettilaiset eivät tunnusta Jeesuksen jumaluutta! Sellaiset ovat antikristusia!

      • Anonyymi

        Eli sama asia kuin yli 90% ihmiskunnasta.


    • Anonyymi

      Euroopan rahaliikenne eli pankit luopuvat sunnuntaista ja tilisiirrot tapahtuvat myös viikonloppuina.
      on se aivan hirmuista, saatana on saapunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe