Kun islam leviää myös Eurooppaan. Onko kristityillä koptien kohtalo? Uskotteko Baba Vangan ennustuksiin?
Kristinuskon tulevaisuus vaakalaudalla?
12
51
Vastaukset
- Anonyymi
Islam levisi Eurooppaan jo 1300 vuotta sitten. Koptien kohtalohan oli siitä, kun muut kristityt kohtelivat huonosti egyptiläisiä kristittyjä niin ottivat muslikenraalin vapauttajana vastaan.
- Anonyymi
"Te eksytte, ku ette tune Raamatuita!"
"7. II. Sillä monta vietteliää on maailmaan tullut, jotka ei tunnusta Jesusta Kristusta, että hän on lihaan tullut. Tämä on vietteliä ja antikristus.
8. Katsokaat visusti teitänne, ettemme kadottaisi, mitä me työtä tehneet olemme, vaan että me täyden palkan saisimme.
9. Jokainen, joka harhaelee ja ei pysy Kristuksen opissa, ei hänellä ole Jumalaa*: joka pysyy Kristuksen opissa, hänellä on sekä Isä että Poika.
10. Jos joku tulee teidän tykönne ja ei tuo tätä opetusta kanssansa, niin älkäät häntä huoneesen ottako, älkäät myös häntä tervehtikö.
11. Sillä joka häntä tervehtii, hän on osallinen hänen pahoista töistänsä.
12. III. Minulla olis paljon teille kirjoittamista, mutta en minä tahtonut paperilla ja läkillä*; vaan minä toivon tulevani teidän tykönne, ja tahdon läsnä ollessani teidän kanssanne puhua, että meidän ilomme täydellinen olis."
3. Apostoli Johaneksen kirje- Anonyymi
Eikö vois kirjoittaa oikeita kommentteja ja keskustella paremminkin?
Ei oikein viitsi lukea jonkun päsmäämiä metrin pituisia jakeita.
Niin, ikävä kyllä islam on leviämässä,
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16084512/kannattaa-kuunnella-mona--walterin-haastattelu
Poliittiset päättäjät pitäisi saada ymmärtämään.
Ei Kristinusko häviä minnekään Suomesta. - Anonyymi
"12. III. Minulla olis paljon teille kirjoittamista, mutta en minä tahtonut paperilla ja läkillä*; vaan minä toivon tulevani teidän tykönne, ja tahdon läsnä ollessani teidän kanssanne puhua, että meidän ilomme täydellinen olis." "
Tämä ei kuulu Johanneksen 2 kirjeeseen,
sillä 2 Joh 1:1:6-12 Ja tämä on rakkaus, että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan. Tämä on käsky, että teidän, niinkuin olette alusta kuulleet, tulee siinä vaeltaa.
1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan,
jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi,
joka oli lihaan tuleva;
tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
1:8 Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
1:9 Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
1:10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.
1:12 Minulla olisi paljon kirjoittamista teille,
mutta en tahdo tehdä sitä paperilla ja musteella;
vaan toivon pääseväni teidän tykönne ja saavani puhutella teitä suullisesti,
että meidän ilomme olisi täydellinen.
- Anonyymi
Käytännössä kristinusko on jo hävinnyt Suomesta.
Luterilainen kirkko on kerkittynyt paapomaan.- Anonyymi
Ei todellakaan ole kadonnut. Äärikristittyjenkin määrä on kasvussa, ainoastaan näiden perusjärkevien uskovien määrä on ollut laskussa Räsäsköjen kommenttien ansiosta.
Eräät väittävät kirkon olevan Babylonin porton ja epäilemättä siinä muodossa kuin me kristinuskon tunnemme se melkein kukistuu. Mutta kristinusko on enemmän tai vähemmän salaa tullut Intian Hare Krishna liikkeen yms. perustaksi myös. Eikä ole tietoa kuinka monen muun liikkeen perusta se jo on salaa. Kristinusko on vaikea kyllä myös Intialle sillä se synnyttää siellä lopulta Kurusektran taistelun, jossa lähes koko sotavoimat tuhoutuvat. Kristinusko on kuuma peruna kenen tahansa käsissä ja se jää vain niiden käsiin joiden onkin määrä tuohutua?
Mutta eikö ole hyvä jos Kristinusko aika ajoin taantuu ja tulee terveemmille uskonnoille pelitilaa. Jeesushan sanoi: Minä olen tullut tuomaan miekkaa ja tulta maan päälle sekä hajottamaan ja tuhoamaan.
Terveempiäkin oppeja ja filosofioita on kuin mitä kristinusko on. Jos kristinuskoa tarkastellaan kriittisesti niin on se uskontona melko räävitöntä menoa.
Jeesus itse tosin sanoi: TAIVAS JA MAA TUHOUTUMAT, MUTTA MINUN SANANI EIVÄT. NE PYSYVÄT.
Seuraava sata vuotta on kuitenkin Euroopassa mahdollista itse kunkin yrittää korvata Jeesuksen ja uskontojen sanat omilla sanoillaan. Uusi tekijänoikeusdirektiivi johdattaa siihen suuntaan, etttä ei saa kopioida ja siteerata muiden sanoja, vaan enemmin käyttää vain omia sanojaan.- Anonyymi
Jyytupessa, tuppeensahattuna. Kaikkialla oksastettuna ja valmiina, niin useimmat luulevat.
- Anonyymi
Muslimit käyvät pyhää sotaa (jihad) ja heidän tavoitteensa on maailman herruus.
Tähän kysymykseen on helppo vastaus:
Laskekaa kuinka monta moskeijaa suomessa oli 1970 luvulla ja kuinka monta niitä on nyt?
Saman laskukaavan mukaan voitte laskea kuinka monta ministeriä oli suomessa 1970 luvulla ja kuinka monta heitä on nyt?
(vaikkei tuo ministerikysymys tähän aihealueeseen liitykkään)
En silti ole mikään "mamu" vastainen.
uskon että nämä suomen "sosiaalipummit" kuluttavat enempi valtion( eli valtio olemme me jotka maksavat veroja) varoja kuin mitä he.
Koska islam on jo levinnyt levinnyt eurooppaan kuvittelen niin että me vaan vaihdamme asemia.
Elikkä islamilaisessa maailmassa me eurooppalaiset tulemme elämään samaa elämää kuin mitä he elävät nyt. - Anonyymi
"ANTIKRISTUS EI TUNN0USTA JEESUSTA KRISTUSTA LIHAAN TULLEEKSI JUMALAN POJAKSI!" Apostoli Johanesen kirje
Islam eli muhamettilaiset eivät tunnusta Jeesuksen jumaluutta! Sellaiset ovat antikristusia!- Anonyymi
Eli sama asia kuin yli 90% ihmiskunnasta.
- Anonyymi
Euroopan rahaliikenne eli pankit luopuvat sunnuntaista ja tilisiirrot tapahtuvat myös viikonloppuina.
on se aivan hirmuista, saatana on saapunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472